Από τη σελίδα του συλλόγου SOS Τροχαία Εγκλήματα στο fb:
"Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η τρίτη Κυριακή του Νοέμβρη είναι παγκοσμίως αφιερωμένη στα θύματα τροχαίων.
Φέτος λόγω της επετείου της 17ης Νοέμβρη οι εκδηλώσεις για την ημέρα μνήμης θυμάτων τροχαίων θα πραγματοποιηθούν την επόμενη Κυριακή 24 Νοεμβρίου.
Σας καλούμε και φέτος να συμμετάσχετε στο Πανελλαδικό κάλεσμα του σωματείου μας για μαύρη ποδηλατοπορεία, κάλεσμα Μνήμης για τα θύματα τροχαίων, αλλά και ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης σε σχέση με τα τροχαία εγκλήματα - κι όχι τροχαία ατυχήματα όπως συχνά αποκαλούνται.
Γιατί ....
- η εγκατάλειψη θύματος δεν είναι ατύχημα...
- οι χιλιάδες ετήσιοι θάνατοι από τροχαία δεν είναι ατυχήματα...
- οι δρόμοι ανήκουν σε όλους...
- οι ευάλωτοι χρήστες του οδικού δικτύου έχουν προτεραιότητα...
- η αντίληψη περί παντοκρατορίας του Ι.Χ. πρέπει να εκλείψει...
- η ασφαλής κυκλοφορία είναι δικαίωμα...
Επίσης εάν χρειαστείτε τυπωμένο υλικό παρακαλούμε ενημερώστε μας για να σας αποστείλουμε, στέλνοντας ένα mail στο soste.gr@gmail.com"
Παραθέτω και τον απολογισμό της περυσινής ποδηλατοπορείας
Όπως σωστά παραθέτει και ο δάσκαλος: STOP στα τροχαία εγκλήματα.
Για εδώ, θα συμπλήρωνα: Δεν παίρνω το ποδηλατάκι μου και βουρ.
Σέβομαι τον κύριο ΚΟΚ. / μαθαίνω στα παιδιά από τα λάθη μου. Αγωγή και στους δρόμους, γιατί ανήκουν σε όλους μας.
Αν και προσωπικά αυτού του είδους οι "χαρωπές" προσεγγίσεις, αν και φυσικά δε διαφωνώ μαζί τους, δε με ενθουσιάζουν κιόλας. Και μάλλον δεν είναι τυχαίο. Ο ΙΟΑΣ έχει μια κάπως πιο στρογγυλεμένη άποψη για την οδική ασφάλεια. Ο όρος "τροχαία εγκλήματα" χρησιμοποιείται μόνο από τον σύλλογο ΣΟΣΤΕ ο οποίος θέτει στη βάση του προβλήματος το ίδιο το αυτοκινητοκεντρικό, ας πούμε, μοντέλο. Όπως κι εμείς νομίζω...
Πολύ καλά έθεσες τις δύο προσεγγίσεις. Η συγκεκριμένη εκδήλωση όμως που σταματάει την κίνηση για να χορέψουν άνθρωποι στο δρόμο είναι ανθρωποκεντρική.
Χαρωπές προσεγγίσεις είναι και οι ποδηλατοπορείες, ποδηλατοβόλτες, κ.λ.π. οι οποίες είναι αποτελεσματικές στο να καλλιεργήσουν μια επιθυμητή νοοτροπία.
Η προσέγγιση του περιορισμού του Ι.Χ. δεν έχει προχωρήσει πολύ.