Η βαλβίδα επιμένει να αποκτάει κλίση

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Γιάννης1
Απών/απούσα

Ανά ένα - δύο χιλιόμετρα, το λάστιχο ή η σαμπρέλα του πίσω μου τροχού μετατοπίζεται, με αποτέλεσμα η βαλβίδα να αποκτάει κλίση και τελικά η σαμπρέλα να σκάει. Έχουν σκάσει μέχρι στιγμής τρεις σαμπρέλες και η καινούρια που έχω βάλει επιμένει να μετατοπίζεται, παρόλο που έχω αλλάξει και ελαστικό. Φυσικά, δεν είναι λύση να σταματάω κάθε λίγο, να ξεφουσκώνω την σαμπρέλα και να την βάζω στη θέση της. Νομίζω ότι δεν φταίει η πίεση, επειδή ο μπροστινός τροχός δεν έχει τέτοιο πρόβλημα. Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω;

Ευχαριστώ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα

...βεβαιώσου ότι η πίεση στα ελαστικά σου συμφωνεί με τις προδιαγραφές τους, η χαμηλή πίεση σε συνδιασμό με έντονο φρενάρισμα (μετατοπίζεται ελαστικό και σαμπρέλα με την απώλεια τριβής σαμπρελας και φακαρόλας), είναι η συνήθης αιτία του προβλήματος που αντιμετωπίζεις. Η ελάχιστη και μέγιστη πίεση αναφέρεται στα τοιχώματα των ελαστικών σου.

tyre

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Αν φουσκωνείς με τρόμπα χεριού τότε η μετατόπιση οφείλεται σε αυτό.επίσης μετατόπιση γίνεται κατά την διάρκεια τοποθέτηση του ξεφουσκωτου τροχού στο πήρουνί γιατί ασυναισθητα μετακίνουμε το λάστιχο στην προσπάθεια αυτή.
Αν τώρα είσαι πολύ προσεκτικός στα παραπάνω τότε μπορείς να βάλεις μια σάμπρέλα για φάκαρολα όπου το άνοιγμα για την βαλβίδα να είναι πάρα πολύ μικρό ώστε όταν περάσει η βαλβιδα να παρασύρει και να σφήνωσει και κομμάτι της σάμπρέλας φάκαρολας.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Καλή λύση είναι να βρεις σάμπρέλλες με βιδώτη ασφάλεια οπότε δυσκολεύέις την μετακίνηση.
Χαζη λύση είναι να ευθυγράμμισεις την βαλβιδα με χρήση μόνωτικής ταινίας στις ακτίνες.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...αν κυκλοφορει με μειωμενη πιεση στα λαστιχα, ακομη κι αν στερεωσει τη βαλβιδα με καποιο τροπο, οι δυναμεις που αναπτυσσονται ειναι τετοιες, που η σαμπρελλα θα μετατοπιζεται μαζι με το λαστιχο κατα τη διαρκεια καθε φρεναρισματος, και η βαλβιδα καποια στιγμη θα κοπει.
Η λυση ειναι να φουσκωνεται το λαστιχο τουλαχιστον στη minimum συνιστωμενη πιεση, και η βαλβιδα μετα το φουσκωμα να ειναι καθετη στη ζαντα.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

και εδώ που τα λέμε δέ θέλει σφίξιμο το παξιμάδι που τη συγκρατεί "κάτω"
και κάθετη,πρέπει να είναι χαλαρόπουλο! οι δέ βόλτες της καθαρές και λιπαρές Ψέματα, αυτό τραβάει σκόνη!

Antonius
Απών/απούσα

Πόσο φουσκώνεις τα λάστιχά σου;

contact