Ξερετε καποιον να κανει καλη ακτινολογηση είτε στο κεντρο, ειτε στου ζωγραφου ή εκει γυρω; Επισης, ποσο παει πανω κατω μια ακτινολογηση;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Ξερετε καποιον να κανει καλη ακτινολογηση είτε στο κεντρο, ειτε στου ζωγραφου ή εκει γυρω; Επισης, ποσο παει πανω κατω μια ακτινολογηση;
η ακτινολόγιση στοιχίζει ανάλογα με το πόσο ίσιωμα θέλει και την όρεξη του μάστορα , μην πάς βάση περιοχής ούτε βάση τιμής
τώρα πέρα απο τους παλιούς στο κέντρο (δες σε παλαιότερα θέματα ) , υπάρχει και ο Λουκάς στα μελλήσια που έστειλα άτομο και έμεινε ευχαριστημένος
φυσικά ρόλο παίζει και η ποιότητα του τροχού , πόσο στραβή είναι κτλπ
η ποιοτητα του τροχου ειναι κατωτατη
αλλα το στραβωμα δεν ειναι μεγαλο. βασικα, μετα απο 2-3 καλες λακκουβες εχει αβγουλιασει λιγο και δεν ειναι ακριβως τροχος. :p
οταν λες σε παλια θεματα, εννοεις κανενα θεμα που ειναι καρφιτσωμενο ή πρεπει να ψαξω πισω πισω;
http://www.podilates.gr/node/18560
http://www.podilates.gr/node/7906
με την αναζήτηση απλά για να δεις τι έχει γραφτεί
απλά υπάρχει η πιθανότητα να μην έρχεται τελείως ευθεία , θέλει πολύ υπομονή και καλό μάστορα για να έρθει και μπορεί να μην αξίζει (χρόνος-χρήμα)
ασε που τελικα μπορεί να ισιώνεις απο την μια και να φεύγει απο την άλλη
αν οπως λες είναι λίγο σου προτείνω να το δεις μονο σου πρώτα σιγά σιγά (ειδικά αν είναι ο μπροστά )
ευχαριστω πολυ για τα λινξ.
ειχα δοκιμασει στον προηγουμενο μπροστα τροχο ακτινολογηση αλλα απετυχα. βασικα το δεξια αριστερα το πετυχα αλλα τον αυγουλιασα λιγο. ειχε και μερικα σπασμενα καψουλια που δε τα επιανε ο ακτινολογος... αστα να πανε.
ο τροχος ειναι καινουριος αλλα μονοπατος οποτε το ηξερα οτι θα θελει προσοχη και συχνες επιδιορθωσεις αλλα το αυγουλιασμα ειναι πραγματικα εκνευριστικο στην οδηγηση.
θα παω να ρωτησω για τιμες σε κανα μαγαζι στο κεντρο και αμα δω οτι δεν αξιζει ισως κανω μια επεμβαση μονος μου.

παρε τον τροχό μαζί μην ρωτήσεις απλά για τιμές
τώρα αν θες να ασχοληθείς φτιάχνεις κ ενα τέτοιο http://www.instructables.com/id/Ridiculously-Overbuilt-Bicycle-Wheel-Dis... και προσπαθείς να σ βοηθήσει
πρόχειρα είναι φτιάξει ενα απο πεπιεσμένο χαρτόνι για πειραματισμό και ως ενα σημείο μου έλεγε (μην φανταστείς πολλά )
Κανε και μια ερωτηση στο Γιωργακη τον Παπαντρεου.
Μπορει να ξερει να το φτιαξει εν κινήσει
Αμάν με την ακτινολόγηση. Τόσο απλό είναι. Μάθετε το μια φορά και ξενοιάστε επιτέλους...
Παλι μερικες σκορπιες σκεψεις:
Αν αποφασισει κανεις να ασχοληθει με ακτινολογηση, το πρωτο πραγμα που πρεπει να αποκτησει, ειναι ενα ΚΑΛΟ κλειδακι ακτινολογησης. Δηλαδη ενα που να πιανει το καψουλι της ακτινας και απο τις 4 πλευρες (και 3 γωνιες).
Μερικα παραδειγματα τετοιων κλειδιων:
https://www.bike-components.de/de/Asista/Spokey-Nippelspanner-MTB-p4653/
https://www.bike-components.de/de/Park-Tool/Nippelspanner-SW-40-42-p15531/
https://www.bike-components.de/de/Topeak/DuoSpoke-Wrench-Speichenschlues...
https://www.bike-components.de/de/Park-Tool/Nippelspanner-SW-20-SW-22-Au...
http://www.uniortools.com/cgi-bin/cms.cgi?doc=14776&prod=19450
http://www.uniortools.com/cgi-bin/cms.cgi?doc=14776&prod=44695
https://www.bike-components.de/de/Asista/Spokey-Professional-Nippelspann...
https://www.bike-components.de/de/Cyclus-Tools/Nippelspanner-Top-p28618/
https://www.bike-components.de/de/Cyclus-Tools/Nippelspanner-Profi-p28619/
http://www.pklie.de/spoke_wrench.html
Αυτο ειναι ελαχιστα ακριβοτερο απο το φτηνιαρικο που πιανει το καψουλι απο δυο πλευρες, και το οποιο μολις αρχισει να σφιγγει το καψουλι στην ακτινα, "κουρευει" τις γωνιες του καψουλιου, στρογγυλευοντας τις, και κανοντας την ακτινολογηση απο κει και περα αδυνατη.
(Σ'αυτην τηνπεριπτωση, αν κανεις θελει να συνεχισει την ακτινολογηση, το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανει, ειναι να αλλαξει τα στρογγυλεμενα/κουρεμενα καψουλια με καινουρια.)
Το προβλημα γινεται εντονοτερο, οταν προκειται να ακτινολογησει κανεις τροχους "του εμποριου", οπου δεν εχει τοποθετηθει ποτε λιπαντικο στα σπειρωματα ακτινας-καψουλιου, με αποτελεσμα και να μην μπορει να γινει ποτε σωστη ακτινολογηση εξ'αρχης, αλλα και μια μετεπειτα ακτινολογηση να ειναι προβληματικη.
Ο λογος; Μολις αρχισει να σφιγγει το καψουλι στην ακτινα τεντωνοντας την, αυξανονται ραγδαια οι τριβες αναμεσα στα σπειρωματα του καψουλιου και της ακτινας, και οταν στριβουμε το καψουλι για να ακτινολογησουμε καποια ακτινα, το καψουλι δεν βιδωνει στην ακτινα, αλλα οντας μπλοκαρισμενο πανω της απο την υψηλη τριβη, δεν κανει τιποτε αλλο απο το να στριβει την ακτινα "κουρδιζοντας" την.
Βεβαια προς στιγμην η ακτινα "κουρδιζομενη" τεντωνει, και προς στιγμην ακτινολογει τη ζαντα. Μολις ο τροχος ομως χρησιμοποιηθει λιγο, απο την συνεχη εναλλαγη των τασεων στην ακτινα κατα την κυλιση του τροχου, η ακτινα "ξεκουρδιζει", και η ακτινολογηση σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα, παει εναν ωραιο περιπατο.
Οταν λοιπον θελει κανεις να ακτινολογησει εναν τροχο του οποιου τα σπειρωματα των ακτινων δεν εχουν λιπανθει ποτε, (99,9% των περιπτωσεων των "ετοιματζιδικων" τροχων), και ειδικα αν η ζαντα ειναι διπατη υψηλης αντοχης, πραγμα που συνεπαγεται υψηλοτερες τασεις ακτινων, θα πρεπει πριν αρχισει η ακτινολογηση να λιπανθουν με καποιο τροπο, -εστω υποτυπωδως- τα σπειρωματα ακτινων-καψουλιων.
Ο συνηθεστερος τροπος ειναι να ψεκασει κανεις λιγο αντισκωριακο (WD 40, Permatex, κλπ)στο σημειο που μπαινει η ακτινα στο καψουλι, αλλα και απο την πισω μερια στην τρυπα του κεφαλιου του καψουλιου, και να το αφησει να εισχωρησει στο σπειρωμα για λιγη ωρα, πριν ξεκινησει η διαδικασια της ακτινολογησης.
Εννοειται οτι μετα την ακτινολογηση, τυχον λιπαντικο που εχει πεσει πανω στη ζαντα (και ειδικα εκει οπου πατανε τα τακακια των φρενων), πρεπει να καθαριστει πολυ καλα πριν μπει ο τροχος ξανα στο ποδηλατο, για ευνοητους λογους.
@i.alli.ellatha εχω αφιερωσει παρα πολλες ωρες στην ακτινολογηση, και μερικες φορες εχω δει και αποτελεσματα. το θεμα ειναι ομως οτι δεν υπαρχει συνεπεια στην ποιοτητα των ακτινολογησεων. βασικα ειναι αυτο που ειπε ο colombus, αν δεν εχεις σωστα εργαλεια ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΧΟ, δε μπορεις να μαθεις να κανεις ακτινολογηση.
@colombus ο δικος μου ακτινολογος ειναι αυτος. απ' οσο εχω καταλαβει πιανει και τις 3 πλευρες του καψουλιου. αυτα περι λιπανσης αν και τα ειχα ξαναδιαβασει στο φορουμ, η αληθεια ειναι τα ειχα ξεχασει και δε τα εφαρμοζα.
το θεμα ειναι οτι οσο δεν εχω δευτερο τροχο, σε περιπτωση αποτυχιας ακτινολογησης, δε θελω να επεμβω στον τροχο. για αυτο το λογο θελω να το παω για ακτινολογηση.
Για να κάνεις σωστή ρόδα απαιτείται ΕΝΑ πράγμα: σωστή ΖΑΝΤΑ.
Μετά, η ακτινολόγηση γίνεται τέλεια. Τυφλοσούρτης 100% σίγουρος.
Για ίσιασμα ζάντας, εδώ, προς το τέλος του άρθρου. Διαδικασία επιτυχής άπειρες φορές. Τελεία.