Μου σκαει συνέχεια η πίσω σαμπρέλα...

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
panosvlass
Εικόνα panosvlass
Απών/απούσα

Εδω και λίγο καιρό που έφτιαξα το κουρσάκι μου http://www.podilates.gr/?q=node/14507
σχεδόν κάθε φορά που θα βγώ βόλτα και θα πέσω σε μια καλή λακούβα θα μου σκάσει η πίσω σαμπρέλα.
Χθες απογοητέυτικα τελείως αφου είχα φύγει απο Γλ.Νερά κατέβηκα Σύνταγμα στην διαμαρτυρία και στο γυρισμό 200 μέτρα πριν το "τερματισμό"-σπίτι δεν πήρα χαμπάρι μια λακούβα και επεσα μεσα και έσκασα την πίσω σαμπρέλα.
Αν και είχα μαζί μου ανταλλακτική σαμπρέλα το πήρα στον ώμο και το πήρα με τα πόδια.
Φταίνε μόνο οι γ@μ@τοι δρόμοι της Ελλάδαρας μας ή μπορεί να φταίω και εγώ?

Το setup του ποδηλάτου ειναι το εξής:
Λάστιχο αυτο -> http://www.bike-mailorder.de/shop/Singlespeed-Fixie/Tyres/Tire-28-Halo-T...
Σαμπρέλες -> http://www.bike-mailorder.de/shop/MTB/Tires-Tubes/-Tubes-Rimtape-/Tube-2...

Βάρος αναβάτη : 100kg

Τι μπορώ να κάνω για να μην ταλαιπωρούμε σε κάθε βόλτα?
Να πάω σε αλλαγή ελαστικού με μεγαλύτερο προφίλ μήπως γλυτώσω μερικά σκασίματα?
Ισχύει σαν σκέψη?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

τα ίδια και εγώ για κανα μήνα....
νέο σετ τροχών και νέο ελαστικό (μην ρωτάς πόσα έσκασα....).
Κάθε βόλτα και νέο snake bite.... (όχι γυαλάκι / όχι πρόκα / όχι κόψιμο... αλλά διπλό σκάσιμο στο πλάι της σαμπρέλας. Η πίεση πάντα τσεκαρισμένη στα 115 psi, αλλά όταν έπεφτα σε λακούβα μετά %^&&@#$@%#^#^ το σύμπαν^*#%^$@$@ )

Τσέκαρε :
1. φακαρόλα, είναι στην θέση της? είναι σε καλή κατάσταση? καλύπτει πλήρως όλα τα ακτινοκέφαλα από τη μέσα πλευρά? Προληπτικά ρίξε δυο στρώσεις μονωτική ταινεία, πλάτους όσο το εσωτερικό του στεφανιού σου.
2. ΚΑΛΟ ψάξιμο στο ελαστικό. Βγάλτο και ψάξτο καλά. Και μετά ΞΑΝΑψάξτο και μετά δώστο και σε κάποιον άλλο να το ξαναψάξει. ΚΑΛΑ. Πολύ καλά (μπορεί να έχεις μαζέψει κανα μικροσκοπικό γυαλάκι που να έχει ενσωματωθεί στη γόμα και να μην καλοφαίνεται. Λύγιζε - γύρνα - κοίτα... (κατάλαβες.)
3. μήπως έχει σκιστεί το ελαστικό σου σε κάποιο χείλος? Στο κομμάτι που ζορίζεται περισσότερο όταν ξαναβάζεις το ελαστικό (αυτό εννοώ "χείλος"). Τσέκαρε το, αν έχει σκιστεί.... θα δούμε... (εμένα εκεί ήταν το πρόβλημα, το ελαστικό είναι καινούργιο και ακριβό, μάλλον θα βρω κάτι "καλό" να το μπαλώσω σε εκείνο το σημείο. Πάντως δεν το αχρηστεύω έτσι απλά).

Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

Καταρχάς να ρωτήσω αν είχες σωστή πίεση στο λάστιχο? Συνήθως αυτά τα σκασίματα σε λακκούβες είναι συνάρτηση 2 πραγμάτων: το ένα είναι ελαφρώς ξεφούσκωτο λάστιχο και το 2ο είναι το να μη σηκώνεσαι από τη σέλα όταν περνάς πάνω από τη λακκούβα. Επιπλέον τσέκαρε αν η φακαρόλα (η ελαστική ταινία που παρεμβάλλει μεταξύ στεφανιού και σαμπρέλας) είναι εντάξει. Επίσης θα πρέπει οι κεφαλές των ακτίνων να μην περισσεύουν εσωτερικά στο στεφάνι. Αν αποκλείσεις τα παραπάνω ενδεχόμενα, μπορείς να πάρεις ένα καλύτερο λάστιχο με προστασία για σκασίματα (κάτι σε schwalbe ίσως), αν και το λάστιχο που έχεις βάλει έχει προστασία στα σκασίματα... Επιπλέον έχει 120 max psi. Αν το φουσκώνεις στα 110 psi, λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.

edit: + what rockarolla said :)

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα
panosvlass
Εικόνα panosvlass
Απών/απούσα

Επειδή άλλαξα ζάντες απο αυτες που φαίνονται στο θέμα της αναπαλαίωσης και έβαλα δίπατες το θέμα με τα ακτινοκέφαλα το αποκλείω αφου δεν υπάρχει επαφή σαμπρέλας ακτινοκέφαλου.
Πάραυτα έχω περάσει 2 στρώσεις ηλεκτρολογικής μονωτικής ταινίας γιατι φακαρόλα δεν έχω αγοράσει, εχω δει αλλους να περνάνε απλή χαρτοταινία οπότε φαντάστηκα οτι η μονωτική θα με καλύπτει και έτσι έκανα.

Το ελαστικό θα κάτσω να το ψάξω πολύ προσεκτικά το απογευμα που θα γυρίσω απο την δουλειά.

Θα κάτσω να δω και να συγκρίνω το σκάσιμο στις 2 τελευταίες σαμπρέλες μηπως παρατηρήσω κάποιο "pattern" το οποίο μπορεί να μου υποδείξει κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα.

Και ερχόμαστε στο θέμα της πίεσης!!!
Επειδή δεν έχω αξιωθεί να πάρω μια τρόμπα της προκοπής με μανόμετρο αλλα μια απλή ΒΕΤΟ που αναφέρει 8bar max ικανότητα.Την πρώτη φορα πήγα σε ποδηλατάδικο και φούσκωσα στα 90-80psi και πήρα την αίσθηση της πίεσης στο χέρι μου ώστε μεχρι να αξιωθω να πάρω μια τρόμπα με μανόμετρο να προσπαθώ να καταλάβω έστω και με αυτόν τον λάθος τρόπο της πίεση που πρέπει να έχω.
Πάντα υπάρχει η περίπτωση να τα φουκώνω όσο νάναι και πιθανών λιγότερο...

Οσο για τις λακούβες πάντα σηκώνομαι απο την σέλα προληπτικά.

Οπότε σαν σχέδιο δράσης πιστέυω ειναι με την σειρά:
1)Μια καλή τρόμπα με μανόμετρο
2)Καλή επιθεώρηση στο λάστιχο
3)Αγορά φακαρόλας
4)να χάσω κανα κιλό...