όλες ΧΑΛΑΡΕΣ, από τη μια πλευρά.....!!! ??

17 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Καλησπέρα και ερώτημα προς την παρέα , αν σας έχει τύχει... [Παρασκευή είναι, θα πλατιάσω....]

Σε κανα μήνα συμπληρώνω 3 χρόνια με το CityRun. Στα χρήματά του με έχει αφήσει ΑΦΩΝΟ (....κάποτε, όταν είχε 360, γιατί τώρα είδα άλλη τιμή και ΣΤΡΑΒΩΣΑ....). Άλλο που μου έχει κάνει εντύπωση, στα 3 χρόνια έχω αλλάξει μόνο σέλα (ένιωθα ότι κολλούσε στο παντελόνι...!!), ελαστικά (όταν είχαν φθαρεί - κάπως - τα μαμίσια) και τακάκια φρένων. Ουσιαστικά ΤΙΠΟΤΑ. Ποτέ δεν χρειάστηκε σερβις ή κάτι σημαντικό.... ίσως να ρύθμισα ταχύτητες μια φορά - στο 10μηνο...!!!

Εδώ και ένα μήνα, ένιωθα τον πίσω τροχό... κάπως... Ειδικά στο ορθοπέταλο, δεν ένιωθα πολύ "άνετος". Ένιωθα και το πίσω φρένα να κοσκινίζει. Νόμισα ότι είχε ξεσφίξει το Quick Release, αλλά τελικά ήταν οι ακτίνες. ΟΛΕΣ οι δεξιές (drive side) ακτίνες του πίσω τροχού. Όταν λέμε "χαλαρές", ενοούμε ότι τις γυρνούσες άνετα με το χέρι. Ξεβίδωτες μέχρι εκεί που δεν παίρνει. Οι αριστερές ΤΙΓΚΑ σφιγμένες. Με το ακτινολογάκι έσφιξα ότι βρήκα χαλαρό και σήμερα θα πάω για "ανθρώπινη" ακτινολόγηση.

Για πείτε? Τι σημαίνει? Το έχετε ξανασυναντήσει?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

Κάτι γίνεται με το θέμα leading spokes. (Δεν είναι Πρωταπριλιάτικο ψέμα! χα χα ! ). Η δεξιά μεριά τραβάει επειδή είναι και η μετάδοση ? Πως μου φαίνεται οτι υπάρχει πολιτικά ορθός τρόπος πλεξίματος ? Κάτι θυμαμαι, κάτι χανω. Γέρασα! Καλό μήνα !

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... και άλλος μου είπε για Πρωταπριλιά. Δεν είναι. Το απόγευμα θα ξέρω περισσότερα, θα το δει τεχνικός (ελπίζω αυτός που ήξερα από παλιά)...

Θα σας πω από Δευτέρα.

[.... βάρυνα... και όταν σηκώνομαι ορθοπέταλο δεν την ακούω μόνο εγώ, την ακούει και ο πίσω τροχός φαινεται....]

 

ilias
Απών/απούσα

Μήπως η καθημερινή σου διαδρομή είναι όλο δεξιές στροφές; Θα μου πεις, τότε και πως γυρίζεις πίσω; Ε, από την άλλη μεριά...

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Για ακτινολόγηση πήγα, ο τεχνικός τον έφερε κατά 90%, μια χαρά ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, αρκεί να κρατήσει.

Δεν είχε απάντηση να μου δώσει γιατί είχαν ξεσφίξει τόσες πολλές και όλες από τη δεξιά μεριά.

.... ο καιρός θα δείξει... Αν κρατήσει κανα χρόνο, μια χαρα, ικανοποιημένος θα είμαι.

Επί τη ευκαιρία, άλλαξα και πίσω ελαστικό. Είπα να δοκιμάσω το Schwalbe Delta Cruiser Plus σε διάσταση 700×32.... έφυγα από το 700χ28 μετά από αρκετά χρόνια πο είχα κολλήσει... Είπα να δώσω λίγο άνεση στον τροχό, να μην έχω πάλι θέματα... θα δείξει...

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

μερική απάντηση (μετάφραση απο το βιβλίο Ζinn and the Art of Bike Maintenance)

 (το λέω και για μένα, που τα έχω τα κιλάκια μου, και κάνω παρ όλα αυτά ορθοπεταλιές και ταρζανιές! )

"Για ψηλούς και βαρύτερους αναβάτες θα χρειαστεί να χτιστούν πιό δυνατοί τροχοί, τόσο εγκάρσια στιβαροί, όσο και κάθετα.

(lateral and vertical stiffness). Και μόνο το βάρος απο μόνο του, του ποδηλάτη λυγίζει, φλεξάρει το στεφάνι και όχι μόνο αυτό. Ενας βαρύτερος σχετικά αναβάτης μειώνει την τάση των ακτίνων που βρίσκονται "κάθε φορά" στο κάτω μέρος του τροχού. Σχηματίζεται έτσι ένα κυλιόμενο D, αντί του τέλειου στρογγυλού σχήματος, όσο τσουλάει η ρόδα μας. Αν η τάση των ακτίνων, φτάσει τόσο χαμηλά, σε σημείο δηλαδή τέτοιο, που τα φλατζάκια (Ας τα πούμε έτσι )των καψουλιών, χάνουν ένα ένα, ή και περισσότερα μαζί ταυτόχρονα, τις επαφές τους με τις τρύπες-βάσεις του στεφανιού, τότε τα nipples ξεβιδώνουν και δεν αποκλείεται να φτάσουμε στο μοιραίο (δηλαδή να λασκάρουν τελείως και να χάσουν αρχικά το lateral stiffness τους, το δεξιά -αριστερά, να βρίσκουν δηλαδή στα παπουτσάκια του πίσω φρένου (γεγονός που είναι βασικό στοιχείο στο να διατηρηθεί ακτινολογημένος ο τροχός. Αφού μας ενδιαφέρει κυρίως το δεξιά αριστερά, Ενώ το "πάνω κάτω" πες έστω οτι "συγχωρείται " ένας ολίγον οβάλ τροχός (ελαφρώς).

 

(κάνω ένα brake, να βάλω μιά δική μου άποψη εδώ: πρώτες και κυρίως οι drive side ακτίνες άρχισαν να λασκάρουν και να χαρχαλεύουν, επειδή εγκαρσίως, lateraly, είναι πιό πιθανό να χάσουν την επαφή τους στιγμιαία με τη "βάση τους", την ακτίνα. Αυτό για να το φανταστούμε βέβαια, θα χρειαστεί και λίγο slow motion.

 Τώρα το τί μέλλει γενέσθαι για εμάς τους πανύψηλους! λογικά θα χρειαστούμε...΄Η παραπάνω ακτίνες πίσω (36 αντί 32) ή 3 cross ( 3 X ) πλέξιμο, ή thread lock συστατικό στα σπειρωματάκια των καψουλιών.Για την τάση ένα ακόμα σχόλιο...

 

 

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

(κάνω ένα brake, να βάλω μιά δική μου άποψη εδώ: πρώτες και κυρίως οι drive side ακτίνες άρχισαν να λασκάρουν και να χαρχαλεύουν, επειδή εγκαρσίως, lateraly, είναι πιό πιθανό να χάσουν την επαφή τους στιγμιαία με τη "βάση τους", την ακτίνα. Αυτό για να το φανταστούμε βέβαια, θα χρειαστεί και λίγο slow motion) *

* Ως περισσότερο κάθετες απο τις non drive side.

Αν καταφέρω και βρω χρόνο για περισσότερο διάβασμα και πειραματισμό, ίσως γίνω κατανοητός. Νομίζω καλύτερα που λασκάρανε (και "ενημερώσανε") οι drive side ακτίνες. Προτιμότερο έναντι άλλων ενδεχομένων. Στην "άλλη μεριά του φεγγαριού " τώρα, (στη φλάτζα του κέντρου ας πούμε), καλό θα ήταν να γίνει έλεγχος του τρόπου πλεξίματος (pulling spokes και static spokes), επειδή κατα την γνώμη μου για να αρχίσει "να ξηλώνεται το πουλόβερ" συνήθως συμβαίνουν δύο γεγονότα. Για το πλέξιμο τροχού, που είναι απο μόνο του μιά Τέχνη και Επιστήμη παράλληλα, δηλώνω άγνοια και συγνώμη αν έγραψα πολλά και θόλωσα τα νερά, αντί να τα καθαρίσω.

Εχουν γραφτεί αρκετά βοηθήματα πάντως, για παράδειγμα

https://spokecalc.io/spoke-tension-the-difinitive-gu...

https://bikeraceinfo.com/tech/wheel-building-04-spok...

που εξηγούν γιατί οι τάσεις στην δεξιά μεριά του πίσω τροχού είναι μεγαλύτερες απο την non drive side

https://www.amazon.com/Bicycle-Wheel-3rd-Jobst-Brand...

 

του Jobst Brandt 

https://www.amazon.com/Art-Wheelbuilding-Reference-N... του Gerd Schraner

 ενώ και ο Ιστός είναι γεμάτος απο pdf για όσους πιστούς προσέλθουν!

 Εχω την εντύπωση οτι η αλλαγή ελαστικού απο μόνη της δεν θα κάνει πολλά πράγματα. Μπορεί και να γίνουν χειρότερα, αν δεν προσεχτεί ο τρόπος πλεξίματος. Ενα V στεφάνι, βαθύ, απο μόνο του υποτίθεται οτι όσο πιό "βέ" είναι, (με όλους τους άλλους παράγοντες σταθερούς, ceteris paribus ) τόσο πιο στιβαρά θα συμπεριφερθεί στο δρόμο. Είναι όμως έτσι τα πράγματα ?! Η ρίζα του "κακού " είναι στη φλάτζα του κέντρου πιστεύω και στον χαμηλό αριθμό ακτίνων. Καλύτερα 36,

Υπάρχει πάντα το Rock And Roll glue! χα χα!

https://rocklube.eu/en/special/77-rock-n-roll-nipple...

 

Καλά πλεξίματα και βόλτες εύχομαι σε όλους!

 

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

Τα παραπάνω αποτελούν προσωπική, ερασιτεχνική και μή αθλητική γνώμη,  (90 τοις εκατό θεωρία και 10 τοις εκατό πρακτική ) , οπότε σε περίπτωση που αναφέρω κάτι άκυρο, βαρύνομαι και είμαι πρόθυμος να μελετήσω αντίθετες γνώμες.

 Το λέω επειδή είναι καλή μεν η θεωρία, αλλα όταν πάμε να την εφαρμόσουμε, αποκτάμε μιά παραπάνω αντίληψη για τα πράγματα. Για παράδειγμα το υπερβολικό σφίξιμο,ή ακομα χειρότερα, η τοποθέτηση κόλλας στα σπειρώματα των καψουλιών, μπορεί να φέρει άλλα αποτελέσματα, π.χ. κούρδισμα της ακτίνας, σπάσιμο και λοιπά . Απο όσο ξέρω σαν το παραπάνω "loctite " μπαίνει και σε ακτίνες μοτοσυκλετών, αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει άιντε γιούργια να αρχίσουμε να βάζουμε κόλλα σπειρωμάτων όπου βρούμε (υπάρχουν διαφορετικά χρώματα, ενδείξεις, χρήσεις και λοιπά)

 Εσύ Rocka τα γνωρίζεις καλύτερα, οπότε είναι πάντα σεβαστή και έγκριτη η γνώμη σου

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Διαβάζω αυτά που γράφεις, κάπου εκέι ήμουν και εγώ.

Μεγάλο το βάρος, μεγαλύτερο το φορτίο στα δεξιά (η αλυσίδα, ειδικά στο ορθοπέταλο ασκεί μεγαλύτερη τάση σε όλη τη δεξιά μεριά και κυριότερα στον πίσω τροχό), και φυσικά μιλάμε για οικονομικό τροχό που μάλλον δεν είχε πλεκτεί για τέτοιες προδιαγραφές.

Αν ξαναχαλαρώσουν σύντομα, απλά θα τον βάλω στην άκρη και θα χρησιμοποιήσω τον πίσω τροχό από το τάντεμ. Εκεί τα πράγματα είναι απλά bulletproof..!!!! Αλλά και το συνολικό βάρος του τροχού είναι σημαντικά μεγαλύτερο....

Θα δείξει....

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

Σωστά τα λές. Γίνεται party στις δεξιές ακτίνες, πίσω τροχού. Ότι και να διαλέξεις, εύχομαι καλές βόλτες, σε εσένα και όλους τους δικούς σου!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

.... Ας γράψω και τα νεότερα.... Από την Πέμτπη, ζω περίεργες καταστάσεις.... είμαι πλέον στην Twilight Zone.

Την Πέμπτη το πρωί βρήκα το πίσω ελαστικό (της προβληματικής ρόδας) πίτα. Το βράδυ το μπάλωσα. Αλλά δεν είχα κόλλα "solution" μπαλωμάτων (την βρήκα ξεραμένη στο σωληνάριό της). Σκέφτηκα να βάλω τυπική βενζινόκολα (Pattex).... Μπάλωσα, φούσκωσα... όλα καλά, .... αμ δε, ..........το πρωί που πήγα να πάρω το ποδήλατο, πάλι πίτα..... γκρρρρρρ. Το απόγευμα της Παρασκευής, αφαίρεσα ξανά σαμπρέλα, τσέκαρα πολύ προσεκτικά, δεν βρήκα γυαλάκι, βουρ σε λεκανάκι με νερό... ΕΧΑΝΕ από το μπάλωμα. Δεν έπιασε καλά το μπάλωμα..... γκρρρρρ

Έβαλα νέα σαμπρέλα. Φουσκώνω, όλα καλά,... το πρωί του Σαββάτου πάλι πίτα..... Μια μικροσκοπική τρυπίτσα στη ραφή της σαμπρέλας, χωρίς να υπάρχει γυαλάκι, είμαι σίγουρος για αυτό..... σαμπρέλα από το κουτάκι της - αμεταχείριστη - αλλά 10ετίας...

ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ, με τα νεύρα τσατάλια, άλλαξα και φακαρόλα......

Είπα να δοκιμάσω ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ μπάλωμα (εκείνα τα λεπτά, που δεν θέλουν έξτρα κόλλα, πιάνουν μόνα τους....) πάνω στη μικροσκοπική τρυπίτσα στη ραφή της νέας σαμπρέλας..... ότι και να γράψω είναι λίγο. Πάλι δεν έπιασε, πάλι έχανε από το νεό_αυτοκόλλητο μπάλωμα.

Τελικά, για άλλη μια φορά άλλαξα σαμπρέλα με νέα. Φούσκωσα και πλέον είμαι εντάξει..... Αμ δε,......

Μέσα σε όλα αυτά, είπα να ξεσκονίσω το στεφάνι, γιατί είχε δύο δάκτυλα μάκα..... Εκεί λοιπόν, αφού έχω βάλει-βγάλει καμιά 10αριά φορές το ελάστικό και έχω αλλάξει 3 σαμπρέλες....... ανακάλυψα ρωγμές στο στεφάνι, εκατέρωθεν των ακτινοτρυπών. Όχι μία, όχι δύο, αλλά τρεις. Όλες από ακτίνες της δεξιάς μεριάς.....

Ο Κωστής μου το είχε πει από την αρχή. "Ψάξε για ρωγμές".... βγήκε αληθινός.

Συμπεράσματα:

1.Δεν ξέρω να μπαλώνω

2. οι αντίχειρες πονάνε τρομερά και έχουν γδαρθεί πολύ.

3. τα νεύρα μου έχουν καλμάρει - μάλλον μεγάλωσα. Παλαιότερα θα τα είχα σπάσει όλα και θα έβριζα σαν λιμενεργάτης αν μου συνέβαινε κάτι τέτοιο. Πλέον το αντιμετώπισα πιο ψύχραιμα.... παραδόθηκα στην κακοτυχία μου (έτσι το ονομάζω) και βυθίστικα σε μια νιρβάνα "βάλε-βγάλε ελαστικά μέχρι να σβήσει ο ήλιος"...

4.ο τροχός πάει στην άκρη, ευτυχώς έχω spare, αλλά και μόνο στη σκέψη ότι θα χρειαστεί να ξαναβγάλω-βάλω ελαστικό με πιάνει πονοκέφαλος... Άραγε πόσο μπορώ να μείνω με το ραγισμένο στεφάνι? Καμιά βδομάδα μπορώ? τουλάχιστον μέχρι να συνέλθουν και οι αντίχειρες...???

Thessalos
Εικόνα Thessalos
Απών/απούσα

Ωραίο το σιτιραν, αλλά... υπάρχουν πολλά αλλά!

δεν μου άρεσε ποτέ:

ο οριζόντιος που παίρνει την ανηφόρα...

το μεγάλο chainstay

το ότι τόσα χρόνια δεν έβγαλε άλλο σχήμα

το ότι δεν έχει μια ακριβότερη έκδοση με carbon πιρούνι

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Το cityrun ήταν το ιδανικό ποδήλατο για όποιον ήθελε κάτι σχετικά οικονομικό (..... προέρχομαι από γενιά που τα 360€ δεν θεωρούνταν οικονομική πρόταση για ποδήλατο πόλης.....!!!!! αλλά πάνε αυτές οι εποχές.... έφυγαν / πέταξαν / ξεχάστηκαν), χωρίς ανάρτηση μπροστά για απλή ασφάλτινη χρήση.

Ο οριζόντιος που δεν είναι οριζόντιος αλλά σπάει, ναι, έχεις 100% δίκιο, με χάλαγε και εμένα πολύ στην αρχή. Τώρα απλά τον συνήθισα, δεν τον πολυκοιτάω, δεν με πολυενοχλεί. Τότε που έψαχνα, δεν είχα βρει κάτι αντίστοιχο. Τα κριτήριά μου ήταν: ποδήλατο τρεκκιν/πόλης, ΧΩΡΙΣ ανάρτηση, με τροχό 700C, να βγάζει σκελετό με Νο58 στον οριζόντιο, αδιάφορο πόσες ταχύτητες θα έχει, λεπτά ελαστικά, ποσό μέχρι 400 €. Τότε (πριν 3 χρόνια) ήταν το μοναδικό με όλα αυτά).

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

Καλησπέρα!

 Σωστά τα λές, πάντα κοιτάμε το value for money, της χρονικής στιγμής. Δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό, σε ούλη μας της ζωή !  το σίτι ραν που πήρα, είναι το funcore που δεν πήρα, ή άλλη μάρκα και λοιπά.

Αν έχεις κέφι, δώσε νέα απο το μέτωπο. Οι ρωγμές έκαναν εσωτερικές χαραγές και σκίζανε τα πάντα όλα ; Πας για πλέξιμο νέου ;

Τελικά νομίζω οτι το πρώτο που πρέπει να κάνουμε, μόλις αγοράζουμε νέο ποδήλατο, είναι να ελέγχουμε ακτίνες, τάσεις, κλπ

Χρόνια πολλά σε όλους!

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Ο Κωστής μου το είχε πει από την αρχή. "Ψάξε για ρωγμές".... βγήκε αληθινός.

Συμπεράσματα:

1.Δεν ξέρω να μπαλώνω

2. οι αντίχειρες πονάνε τρομερά και έχουν γδαρθεί πολύ.

3. τα νεύρα μου έχουν καλμάρει - μάλλον μεγάλωσα. Παλαιότερα θα τα είχα σπάσει όλα και θα έβριζα σαν λιμενεργάτης αν μου συνέβαινε κάτι τέτοιο. Πλέον το αντιμετώπισα πιο ψύχραιμα.... παραδόθηκα στην κακοτυχία μου (έτσι το ονομάζω) και βυθίστικα σε μια νιρβάνα "βάλε-βγάλε ελαστικά μέχρι να σβήσει ο ήλιος"...

4.ο τροχός πάει στην άκρη, ευτυχώς έχω spare, αλλά και μόνο στη σκέψη ότι θα χρειαστεί να ξαναβγάλω-βάλω ελαστικό με πιάνει πονοκέφαλος... Άραγε πόσο μπορώ να μείνω με το ραγισμένο στεφάνι? Καμιά βδομάδα μπορώ? τουλάχιστον μέχρι να συνέλθουν και οι αντίχειρες...???

Δεν σου ειπα μονο αυτο. Ολοκληρη αναλυση σου εκανα. Αλλα φαινοταν απο τα λεγομενα οτι κοιταγατε σε λαθος μερια (Δεν λυνονται σε καμμια περιπτωση οι πισω δεξιες και οι αριστερες να ειναι αλωβητες).

Για τους αντιχειρες σου το να μαθεις να χρησιμοποιεις σωστα λεβιεδακια δεν παιζει ετσι??? Πρεπει να υπαρχει στον αερα μια φημη οτι οι πραγματικοι αντρες δεν χρησιμοποιουν λεβιεδακια και βαζουν ελαστικα μονο με τα χερια (ωσπου να σου τυχει κανενα tubeless στεφανι με conti ή vittoria ελαστικο).

Για το ποσο μπορεις να μεινεις με το ραγισμενο στεφανι να ξερεις οτι αντιστοιχο θεμα εχουν και οι υπολοιπες τρυπες απο την δεξια μερια απλα δεν εχει προχωρησει τοσο πολυ οσο οι τρεις που βρηκες. Κανοντας χλμ μπορει ανα πασα στιγμη να βγει το καψουλι απο την τρυπα (ειδικα τωρα που τα ξανασφιξατε). 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Μην με μαλώνεις δάσκαλε.

Τα λεβιεδάκια τα χρησιμοποιούμε για να βγάλουμε ελαστικό. ΠΟΤΕ για να βάλουμε ελαστικό..... (καλά.... αυτό το γράφουμε έτσι, για να το γράψουμε.... μου έχουν κάτσει ελαστικά που δεν έμπαιναν με τίποτα... το τι καντήλια κατέβαζα / το τι λεβιεδάκια έσπασα.... άστα...).

Αυτο που έγραψες το έχει κάνει ο Μαρίνος / Marevit (βλ. cyclist μεριά). Μάλιστα το θεωρούσα ΑΔΥΝΑΤΟ, και απλά ανέβασε βιντεάκι που μου απέδειξε ότι όντως γίνεται. Έβγαλε και έβαλε ελαστικό με τα χέρια και μόνο. ΒΕΒΑΙΑ, να σημειώσουμε ότι είναι ντούκι / τουμπανιάρης, και ότι το ελαστικό ήταν non-wired / foldable, μαλακό_μαλακό και λεπτό_λεπτό. Παρόλαυτά, του το δίνουμε, το έκανε, το βιντεοσκόπισε και κέρασε τσάγια όλη την παρέα..... cheeky

Σήμερα γυρνώντας σπίτι, ο πίσω τροχός παροπλίζεται. Κρεμιέται στον τοίχο, ως ανάμνηση μιας ταλαίπωρης βδομάδας. Μάλλον δεν θα ασχοληθώ να πλέξω άλλο στεφάνι - δεν θεωρώ ότι αξίζει, δεν έχει κανα σοβαρό κέντρο ή τίποτα ακτίνες αξίας. Έχω backup τροχό με Mavic A719, shimano LX κέντρο, και ακτίνες 2mm σε πλέξιμο 3χ. Τον είχα φτιάξει για το τάντεμ, πριν συνειδητοποιήσω ότι τα ψαλίδια του έχουν άνοιγμα 130χιλ και όχι 135χιλ που έχει το LX...... Τον έχω και κάθεται αρκετό καιρό, ώρα να βγει να κάνει βόλτες....χαχχχαχα

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Aααααχχχχχ, μυαλο δεν βαζετε. Γινεται χωρις λεβιεδακια δεν διαφωνω αλλα γιατι να παιδευτεις να το κανεις δεν εχω καταλαβει. Μονος σου παραπονιεσαι οτι σε πονανε οι αντιχειρες σου. Ειχα εναν αλλον γνωστο που δεν χρησιμοποιουσε λεβιεδακια για να μην σκασει την σαμπρελα. Δλδ οτι να'ναι. Ταλαιπωρηστε χωρις λογο και μετα σας φταινε τα ελαστικα οι ζαντες ο αναδρομος Ερμης κτλ κτλ. Αφου υπαρχει το εργαλειο (λεβιεδακια) γιατι να παιδευεστε;;;; Να πω οτι ειναι ακριβα να το δεχτω. Αλλα τα καλυτερα λεβιεδακια 6 ευρω κανουν. Αλλα ειπαμε πρεπει να ειστε μαζοχες. 

υ.γ. αντιλαμβανομαι το χιουμοριστικο της απαντησης σου. Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση 

contact