την ελληνική μουσική αγαπώ πολύ, χαίρομαι για κάθε ευκαιρία να την ακούω.
Τα περισσότερα βιντεάκια, όμως, δεν τα βλέπω, αφού η GEMA, γερμανική εταιρία για μουσική εγκληματίας, δεν μου επιτρέπει να τα δω.
Τα παλικάρια είναι καινούργια και έχουν συνδιάσει παραδοσιακά Ηπειρώτικα με Stoner.
KATAΠΛΗΚΤΙΚΟΙ και αξίζουν την υποστίριξή μας πιστεύω. Villagers of Ioannina City - Ti kako
Τα παλικάρια είναι καινούργια και έχουν συνδιάσει παραδοσιακά Ηπειρώτικα με Stoner.
KATAΠΛΗΚΤΙΚΟΙ και αξίζουν την υποστίριξή μας πιστεύω. Villagers of Ioannina City - Ti kako
Όταν παρουσιάζονται τέτοια κομμάτια
το "νήμα" είναι ευτυχές και χαμογελά!!!
τα παλληκαρια στην πραγματικοτητα δεν προσεφεραν κατι καινουργιο κατι το
πρωτοποριακο.Πατησαν πανω σε καποιους αλλους, που εχουν-ειχαν ψιλοξεχαστει,
τους Mode Plagal (που ησαν πραγματι ιδιαιτεροι).
Αλλαξαν ρυθμους το πηγαν απο δω απο κει και παρεκει,αλλα =πιστεψε το- ως εκει.
τιποτε το πραγματικα ιδιαιτερο.
Παραθετω προχειρα δυο τρια των mode,θα βρεις πολλα στο youtube (και ολοκληρα αλμπουμ), ριξε μια ματια και στο google για την ιστορια τους. Mode Plagal Funky Vergina mode plagal-o leventikos tou miles Mode Plagal Πικροδάφνη
Τωρα αυτο για το οποιο ξεκινησα
Venceremos και το διλλημα :απο νικολα ή απο βασιλη?
καταπληκτικες και οι δυο ερμηνειες..
Λογω καλοκαιριου προτιμησα την φωνη και το βιντεακι του παπ. Venceremos !!
Υγ μεχρι, να τελειωσω την αναρτηση,εκαψα τα μπιφτεκια
παρενεβληθη και ο τασος με τον υμνο
τα παλληκαρια στην πραγματικοτητα δεν προσεφεραν κατι καινουργιο κατι το
πρωτοποριακο.Πατησαν πανω σε καποιους αλλους, που εχουν-ειχαν ψιλοξεχαστει,
τους Mode Plagal (που ησαν πραγματι ιδιαιτεροι).
Αλλαξαν ρυθμους το πηγαν απο δω απο κει και παρεκει,αλλα =πιστεψε το- ως εκει.
τιποτε το πραγματικα ιδιαιτερο.
Παραθετω προχειρα δυο τρια των mode,θα βρεις πολλα στο youtube (και ολοκληρα αλμπουμ), ριξε μια ματια και στο google για την ιστορια τους. Mode Plagal Funky Vergina mode plagal-o leventikos tou miles Mode Plagal Πικροδάφνη
Πραγματικά, δεν μπορώ να κατανοήσω το σκεπτικό σου.
Ότι δηλαδή, προσπαθείς να ακυρώσεις την προσπάθεια των VIC,
[η οποία παρεμπιπτόντως είναι Γ@Μ@ΤΗ και ξεχειλίζει από ΕΝΕΡΓΕΙΑ],
επειδή το 1995 ξεκίνησαν οι Mode Plagal την δική τους προσπάθεια,
την οποία μπορεί να έρθω εγώ και να σου πω, ότι έκλεψαν (την ιδέα) από τους Φατμέ.
[Ρίσκο 1985] , την οποία έκλεψαν οι Φατμέ από τον Σαββόπουλο και τον Μπάλλο του 1971 κ.ο.κ. (ο Κλέων είχε συνεργαστεί κιόλας με το Πορτοκάλογλου και ο Θοδ. Ρέλλος με τον Σαββοπουλο)
Αλλά αυτό δεν οδηγεί πουθενά, Αυτό είναι Στείρα αντιπαράθεση και δεν βοηθάει σε τίποτα,
ίσα ίσα που μπορεί να δημιουργήσει ένταση.
Αλλά πρόθεση του "Νήματος" όμως, έιναι η Ψυχαγωγία και μόνον αυτή!!!
Θέλεις να γνωρίσουμε τους Mode Plagal, πολύ ωραία!,
βάλε μας να ακούσουμε τα κομμάτια τους και... τι πιο απλό και όμορφο!
Το πείραμα στην τέχνη δεν σταματάει επειδή το προσπάθησε Ένας,
που ξέρεις; σε 10 χρόνια μπορεί να βγούν οι δείνα [Μοδε Βις]
και να μας κάνουν να ξεχάσουμε ότι ξέραμε μέχρι σήμερα και να παραμιλάμε.
Τι θα κάνουμε τότε; θα τους ακυρώσουμε επειδή κάποιοι άλλοι το προσπάθησαν κάποτε…
Φιλικά !!!
Αυτό το τραγούδι γράφτηκε από τον Δημήτρη Μαραμή τον Αύγουστο του 2004 στο σπίτι μου. Την πρώτη πρόβα την κάναμε παρέα και το προόριζε από την αρχή για την Φαραντούρη, που άλλωστε είναι η ιδανική ερμηνεύτρια για τα τραγούδια του Δημήτρη ( ψάξτε τον στο youtube να δειτε τι κάνει).
Αν για κάτι το παραδέχομαι αυτό το παιδί, είναι ότι έμεινε πιστός στο όραμα του.
Λοιπόν τώρα θα κάνω ένα δωράκι στον κόσμο γιατί με έχει πιάσει η μεγαλοψυχία μου ένα πράγμα...
Λοιπόν αυτό είναι το τραγούδι από την παράσταση ο Ταλαντούχος Κύριος Ρίπλευ που ανέβηκε στο θέατρο Επί Κολωνό την σεζόν 2003-04.
Την μουσική για αυτό το έργο την είχε γράψει ο Δημήτρης Μαραμής και το τραγούδι της παράστασης το τραγουδούσε ο Κωνσταντίνος Παπαχρόνης που πρωταγωνιστούσε και στην παράσταση. ( και ήταν και το έργο που τον καθιέρωσε σαν ηθοποιό).
Λοιπόν...
Το αρχείο αυτό δεν κυκλοφορεί πουθενά αλλά νομίζω ότι είναι κρίμα να μην το ακούει ο κόσμος. Aκούμε τον Κωνσταντίνο Παπαχρόνη να ερμηνεύει το τραγούδι όπως παίχτηκε στην παράσταση. Το ακούτε στο link εδώ από κάτω.
Πραγματικά, δεν μπορώ να κατανοήσω το σκεπτικό σου.
Ότι δηλαδή, προσπαθείς να ακυρώσεις την προσπάθεια των VIC,
[η οποία παρεμπιπτόντως είναι Γ@Μ@ΤΗ και ξεχειλίζει από ΕΝΕΡΓΕΙΑ],
επειδή το 1995 ξεκίνησαν οι Mode Plagal την δική τους προσπάθεια,
την οποία μπορεί να έρθω εγώ και να σου πω, ότι έκλεψαν (την ιδέα) από τους Φατμέ.
[Ρίσκο 1985] , την οποία έκλεψαν οι Φατμέ από τον Σαββόπουλο και τον Μπάλλο του 1971 κ.ο.κ. (ο Κλέων είχε συνεργαστεί κιόλας με το Πορτοκάλογλου και ο Θοδ. Ρέλλος με τον Σαββοπουλο)
Αλλά αυτό δεν οδηγεί πουθενά, Αυτό είναι Στείρα αντιπαράθεση και δεν βοηθάει σε τίποτα,
ίσα ίσα που μπορεί να δημιουργήσει ένταση.
Αλλά πρόθεση του "Νήματος" όμως, έιναι η Ψυχαγωγία και μόνον αυτή!!!
Θέλεις να γνωρίσουμε τους Mode Plagal, πολύ ωραία!,
βάλε μας να ακούσουμε τα κομμάτια τους και... τι πιο απλό και όμορφο!
Το πείραμα στην τέχνη δεν σταματάει επειδή το προσπάθησε Ένας,
που ξέρεις; σε 10 χρόνια μπορεί να βγούν οι δείνα [Μοδε Βις]
και να μας κάνουν να ξεχάσουμε ότι ξέραμε μέχρι σήμερα και να παραμιλάμε.
Τι θα κάνουμε τότε; θα τους ακυρώσουμε επειδή κάποιοι άλλοι το προσπάθησαν κάποτε…
Φιλικά !!!
ουτε και γω το δικο σου
"Γ@Μ@ΤΗ και ξεχειλίζει από ΕΝΕΡΓΕΙΑ" και το Redbull επισης..
Να ακυρωσω ποια προσπαθεια?
Το να παιρνω δημοτικα να τους αλλαζω οργανα και ρυθμους ή να κραταω μουσικη και να αλλαζω στιχο ειναι παμπαλαιη ιστορια.Απο παρεες μουσικων μεχρι τα γυφτοπανηγυρα.
Δημιουργουν εντυπωση,ειναι πιασαρικα κοματια .Απο το σημειο αυτο μεχρι του να ειναι αξιες αναφορας δουλειες -ο χρονος εχει αποδειξει- οτι υπαρχει μεγαλη αποσταση.Μια καταξιωμενη δουλεια ειναι αυτη των mode,που παρεπιπτοντως δεν ξεκινησαν το 95.
Δεν υπαρχει λογικη στο σκεπτικο δεν κρινω γιατι του χρονου μπορει να βγει κλπ κλπ.
Το πειραμα δεν οδηγει πουθενα αν το αποτελεσμα του ειναι αδυνατον να αξιολογηθει.
Οχι δεν εχω κανενα καυμο να γνωρισεις τους mode κλπ, ειλικρινα μου ειναι παγερα αδιαφορο.
Γιατι ανεφερα τους mode και δεν ανεφερα τον αλφα τον βητα κλπ? : κολοκυθιά λεγοταν το παιγνιδι...
Οσο για τον Νιονιο αξιολογος εως και μεγαλος σε μια στενη χρονικα περιοδο αλλα με ¨μακρυ" χερι.
Ελαφρα τη καρδια (ή τω πνευμα?) μιλας για αποφυγη στειρας αντιπαραθεσης ενω επι της ουσιας την επιζητας και την δημιουργεις..
Εχε υποψιν σου οτι μια κοσμια αντιπαραθεση ποτε δεν ειναι στειρα.Ακομη και μια υβριστικη αντιπαραθεση σπανιως ειναι "στειρα".
Αν θεωρεις οτι οφειλεις να εισαι κατι σαν supervisor ή τσοπανοσκυλο του τοπικ, επειδη το δημιουργησες ,νομιζω οτι βρισκεσαι σε λαθος forum.
Δεν εχεις καμια τετοια υποχρεωση αλλα ουτε -τολμω να πω- δικαιωμα.
Ο egelados οποιο απευθυνομουν και τον οποιο γνωριζω κι εκτιμω καταλαβε το υφος και το σκεπτικο μου.
Θα κλεισω ευχαριστοντας την Royal Oak για την εξαιρετικα διακριτικη αλλα και διακριτη ευγενεια της .
Παντα φιλικα..
Καλημέρα!
έξι μέρες σήμερα χωρίς εσένα
ούτε που το πίστευα ότι θ έφτανα μέχρις εδώ σήμερα
χωρίς εσένα
τον καφέ μου να πίνω δίχως την συντροφιά σου,
την μυρωδιά σου, την παρουσία σου.
Και τα τασάκια ακόμη
καθαρά μένουν και κενά
δεν μυρίζουν πλέον.
Άντε να δούμε θα τον πάμε μέχρι τέλους;
αυτόν τον χωρισμό!
Δεν θέλω να έρχεσαι τα βράδια στο μυαλό μου
Δεν θέλω να μυρίζω τα φιλιά σου στην ανάσα μου
Δεν θέλω να σε ξαναδώ
Κολοτσίγαρο
~~~~~~~~~~~~~~ Πρωινό Τσιγάρο ~ Μαυρουδής Νότης
Μαζεύεστε μερικοί περίεργοι τύποι που λέτε. Είστε μουσικοί και είστε από τα Ιωάννινα.
Σας αρέσει να παίζεται ροκ, μεταλ, ψυχεδέλικ, αλλά σας αρέσει τρελά και η παράδοση του τόπου σας.
Και μια ωραία πρωΐα εκεί που πίνετε την φραπεδιά σας σε ένα καφέ με θέα την λίμνη, περνάει ο παπόρος με την μαναβική και το Ντατσούν και παίζει στη διαπασών κλαρίνα…
Κρυφογελάτε κι ας ψιλομερακλώνεται από μέσα σας, και μετά από ώρα ( αφού τον έτρωγε και ξυνόταν!) πετάγεται ο ένας από σας και λέει:
-Ρε μαλάκες πως θα γίνει να συνδυάσουμε όλα αυτά τα είδη που γουστάρουμε να παίζουμε, βάζοντας και την παράδοση του τόπου μας μέσα;
-Τι λες ρε φίλε; του λέει ο άλλος, αυτά είναι δύσκολα πράγματα δεν γίνονται!
-Γιατί ρε συ;; λέει ο τρίτος, εντάξει είναι δύσκολο αλλά δεν μπορείς να πεις είναι ωραία ιδέα και εγώ είμαι μέσα αν θέλουμε να το προσπαθήσουμε. Και το συμφωνείτε να το προσπαθήσετε, εκεί επί τόπου …
Και ξεκινά η μελέτη. Πεντατονία, νέα ακούσματα, νέα ακόρντα, νέοι δρόμοι, νέοι δακτυλισμοί, νέα γυρίσματα, και αφού τρώτε ώρες μελέτης και εξάσκησης με άπειρα ξενύχτια να χτίσετε ένα δυνατό και δεμένο ήχο γεμάτο ενέργεια (το redbull δεν το γουστάρετε)
γράφετε τα πρώτα σας κομμάτια τα οποία όπου τα παρουσιάζετε αρέσουν, γιατί έχετε βάλει την ψυχή σας μέσα.
~~~~~~~~~~~~
Αλλά όλα τα καλά στην ζωή έχουν ένα τέλος…
Γκατεμιά ρε γαμώτο!!!
Διότι είχατε την ατυχία να σας ακούσει ο frigo ο οποίος είναι μέγα αυθεντία της μουσικής, είναι κάτσε καλά φιλαράκι ο τύπος, ακούει Μαργαρίτη ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ…. , δεν είναι κανένας τυχαίος μιλάμε.
Και δυστυχώς ρε γαμώτο τι να κάνουμε, δεν του κάνατε κλικ, και αποφάνθηκε με ύφος χιλίων καρδιναλίων: ... χμ… δεν είσαστε και τίποτα το πραγματικά ιδιαίτερο ….
και επειδή εγώ τόλμησα να του πω, ότι, πως ακυρώνει έτσι μια προσπάθεια;;; , με είπε και τσοπανόσκυλο!!! [είναι φυσικό να μην μπορεί να καταλάβει ότι οι χαρακτηρισμοί ανήκουν σε αυτόν που τους εκτοξεύει]
Οκ, για να το λέει αυτός κάτι θα ξέρει, πάω πάσο.
Οφείλω επίσης να του ζητήσω ταπεινά Συγνώμη επειδή μου αρέσατε,
ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ φίλε frigo Δεν θα τους ξανακούσω!!!
Φιλικότατα...
Μαζεύεστε μερικοί περίεργοι τύποι που λέτε. Είστε μουσικοί και είστε από τα Ιωάννινα.
Σας αρέσει να παίζεται ροκ, μεταλ, ψυχεδέλικ, αλλά σας αρέσει τρελά και η παράδοση του τόπου σας.
Και μια ωραία πρωΐα εκεί που πίνετε την φραπεδιά σας σε ένα καφέ με θέα την λίμνη, περνάει ο παπόρος με την μαναβική και το Ντατσούν και παίζει στη διαπασών κλαρίνα…
Κρυφογελάτε κι ας ψιλομερακλώνεται από μέσα σας, και μετά από ώρα ( αφού τον έτρωγε και ξυνόταν!) πετάγεται ο ένας από σας και λέει:
-Ρε μαλάκες πως θα γίνει να συνδυάσουμε όλα αυτά τα είδη που γουστάρουμε να παίζουμε, βάζοντας και την παράδοση του τόπου μας μέσα;
-Τι λες ρε φίλε; του λέει ο άλλος, αυτά είναι δύσκολα πράγματα δεν γίνονται!
-Γιατί ρε συ;; λέει ο τρίτος, εντάξει είναι δύσκολο αλλά δεν μπορείς να πεις είναι ωραία ιδέα και εγώ είμαι μέσα αν θέλουμε να το προσπαθήσουμε. Και το συμφωνείτε να το προσπαθήσετε, εκεί επί τόπου …
Και ξεκινά η μελέτη. Πεντατονία, νέα ακούσματα, νέα ακόρντα, νέοι δρόμοι, νέοι δακτυλισμοί, νέα γυρίσματα, και αφού τρώτε ώρες μελέτης και εξάσκησης με άπειρα ξενύχτια να χτίσετε ένα δυνατό και δεμένο ήχο γεμάτο ενέργεια (το redbull δεν το γουστάρετε)
γράφετε τα πρώτα σας κομμάτια τα οποία όπου τα παρουσιάζετε αρέσουν, γιατί έχετε βάλει την ψυχή σας μέσα.
~~~~~~~~~~~~
Αλλά όλα τα καλά στην ζωή έχουν ένα τέλος…
Γκατεμιά ρε γαμώτο!!!
Διότι είχατε την ατυχία να σας ακούσει ο frigo ο οποίος είναι μέγα αυθεντία της μουσικής, είναι κάτσε καλά φιλαράκι ο τύπος, ακούει Μαργαρίτη ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ…. , δεν είναι κανένας τυχαίος μιλάμε.
Και δυστυχώς ρε γαμώτο τι να κάνουμε, δεν του κάνατε κλικ, και αποφάνθηκε με ύφος χιλίων καρδιναλίων: ... χμ… δεν είσαστε και τίποτα το πραγματικά ιδιαίτερο ….
και επειδή εγώ τόλμησα να του πω, ότι, πως ακυρώνει έτσι μια προσπάθεια;;; , με είπε και τσοπανόσκυλο!!! [είναι φυσικό να μην μπορεί να καταλάβει ότι οι χαρακτηρισμοί ανήκουν σε αυτόν που τους εκτοξεύει]
Οκ, για να το λέει αυτός κάτι θα ξέρει, πάω πάσο.
Οφείλω επίσης να του ζητήσω ταπεινά Συγνώμη επειδή μου αρέσατε,
ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ φίλε frigo Δεν θα τους ξανακούσω!!!
Φιλικότατα...
bp, γιατί μου στενοχωριέσαι; Υποκειμενική είναι η πρόσληψη ενός μουσικού κοματιού. Υπάρχουν δεοντολογίες για μερικούς που είναι σεβαστές. Γιατί αυτό αντιλήφθηκα εγώ στην κριτική του frigo. Δεν ξέρω αν είναι μουσικός ή όχι. Συνήθως τέτοιες δεοντολογίες υπάρχουν ανάμεσα στους μουσικούς, τέλος πάντων αυτούς που κατανοούν μέτρα και σταθμά και είναι σε θέση να καταλάβουν το ό,τιδήποτε. Αλλά πάλι υποκειμενικό είναι.
Πιασάρικο. Τι είναι πιασάρικο. Αν κάτι λέει μέσα μου κάτι δεν θα μ’ ενοχλήσει αν το ακούει και κάποιος αλλιώτικος από μένα. Αν δηλαδή είμαστε πολλοί που μας αρέσει δεν θα μ’ ενοχλούσε. Δεν μ’ αρέσουν όλα. Έχω όμως ένα και μόνο κριτήριο με τα τραγούδια. Αν ο στίχος και η μουσική δένουν κάπως που κάτι να διεγείρουν μέσα μου, δεν διστάζω να κάτσω πάνω τους λίγο παραπάνω ό,τι και να είναι. Δεν μπορώ τα κραυγαλέα και κραγμένα γαργαλιστικά γενικότερα. Πολύ περισσότερο στη μουσική. Ο Μαργαρίτης δεν μου έκατσε. Οι Γιαννιώτες αν έχουν ένα στοιχείο αυτοσχεδιασμού μέσα στη ροκ ατμόσφαιρά τους, μπορώ να τους ακούσω, όμως όχι απ’ το πρωΐ ως το βαθύ βράδυ. Με φειδώ. Αντίθετα έχω περάσει τεράστιες ώρες ακούγοντας εθνικές μουσικές κύρια της Ανατολής, δικές μας, της βόρειας Αφρικής, της Ισπανίας, της Πορτογαλίας τα φάντος, τα Αργεντίνικα τάγκο, κουβανέζικα κι άλλα νοτιοαμερικάνικα πλην βραζιλιάνικων, τέλος πάντων ναι...καταλάβατε τι θέλω να πω. Αλλά έτσι είμαι εγώ. Έτσι είσαι εσύ frigo και bp. Η κουβέντα είναι στου κουφού την πόρτα και η σύγκρουση αναπόφευκτη και ανεδαφική και διόλου παραγωγική...
Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή. Προσοχή σήμερα να περάσετε όλοι ανεξαιρέτως καλά. Είναι μια ακόμα μεγάλη και κοντά στη Γη Πανσέληνος...
Εγώ ήδη κάνω ταπεινό μεν αλλά καλό πρόγραμμα...Τα σέβη μου...
μην τρωγόσαστε μωρέ συνμουσικόφιλοι...
ολα θα τα διαγραψω
Προσωπικές Οπτασίες
Δεκέμβρης 1903
ελληνικο στιχο ή (και) ελληνες καλλιτεχναι με ξενογλωσσο;
την ελληνική μουσική αγαπώ πολύ, χαίρομαι για κάθε ευκαιρία να την ακούω.
Τα περισσότερα βιντεάκια, όμως, δεν τα βλέπω, αφού η GEMA, γερμανική εταιρία για μουσική εγκληματίας, δεν μου επιτρέπει να τα δω.
Τέσπα, καλή επιτυχία και κάθε καλό
Κατέβασε το TOR BROWSER ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑ.
Δείχνει οτι είσαι από αλλη χώρα και δεν σε μπλοκαρουν.
εντάξει δεν θα πάθουμε και τίποτα,
δεν είμεθα δογματικοί!
Αν νομίζεις ότι αξίζει παίξ'το...
Μάνα μου Ελλάς
μάχαιρα έδωσες ... μάχαιρα θα λάβεις...
ωραίο νήμα. Like very mouts
Σωτηρία Μπέλλου - Μ'αεροπλάνα και βαπόρια
Σ' ακολουθώ
Φέρτε μου μιά κούπα με κρασί
Παλιό, αλλά ΧΡΥΣΟ!
Αρμενάκι
Ζηλεύει η νύχτα
Τα παλικάρια είναι καινούργια και έχουν συνδιάσει παραδοσιακά Ηπειρώτικα με Stoner.
KATAΠΛΗΚΤΙΚΟΙ και αξίζουν την υποστίριξή μας πιστεύω.
Villagers of Ioannina City - Ti kako
Όταν παρουσιάζονται τέτοια κομμάτια
το "νήμα" είναι ευτυχές και χαμογελά!!!
πάμε και τον Εθνικό ύμνο...
τα παλληκαρια στην πραγματικοτητα δεν προσεφεραν κατι καινουργιο κατι το
πρωτοποριακο.Πατησαν πανω σε καποιους αλλους, που εχουν-ειχαν ψιλοξεχαστει,
τους Mode Plagal (που ησαν πραγματι ιδιαιτεροι).
Αλλαξαν ρυθμους το πηγαν απο δω απο κει και παρεκει,αλλα =πιστεψε το- ως εκει.
τιποτε το πραγματικα ιδιαιτερο.
Παραθετω προχειρα δυο τρια των mode,θα βρεις πολλα στο youtube (και ολοκληρα αλμπουμ), ριξε μια ματια και στο google για την ιστορια τους.
Mode Plagal Funky Vergina
mode plagal-o leventikos tou miles
Mode Plagal Πικροδάφνη
Τωρα αυτο για το οποιο ξεκινησα
Venceremos και το διλλημα :απο νικολα ή απο βασιλη?
καταπληκτικες και οι δυο ερμηνειες..
Λογω καλοκαιριου προτιμησα την φωνη και το βιντεακι του παπ.
Venceremos !!
Υγ μεχρι, να τελειωσω την αναρτηση,εκαψα τα μπιφτεκια
παρενεβληθη και ο τασος με τον υμνο
...ωραία στακάτη, λιτή, ελαφρά μπάσα φωνή, χωρίς υπερβολικά τρέμολα...όπου είναι, να είναι καλά ο γλυκός...
ΥΓ1. @frigo: έχω κάψει κυρίως όσπρια κάνοντας παράλληλα κάτι άλλο. Καημένες κατσαρόλες μου...η αλλοπαρμένη θέλω και μαγειρέματα...
ΥΓ 2. Μ’ αρέσουν πολύ τα παιδιά απ’ τα Γιάννενα. Τους είχα βάλει στους Rock & Roll Bikers...
ΥΓ 3. Με κατάκλειστα μάτια η αφεντιά μου...
Πραγματικά, δεν μπορώ να κατανοήσω το σκεπτικό σου.
Ότι δηλαδή, προσπαθείς να ακυρώσεις την προσπάθεια των VIC,
[η οποία παρεμπιπτόντως είναι Γ@Μ@ΤΗ και ξεχειλίζει από ΕΝΕΡΓΕΙΑ],
επειδή το 1995 ξεκίνησαν οι Mode Plagal την δική τους προσπάθεια,
την οποία μπορεί να έρθω εγώ και να σου πω, ότι έκλεψαν (την ιδέα) από τους Φατμέ.
[Ρίσκο 1985] , την οποία έκλεψαν οι Φατμέ από τον Σαββόπουλο και τον Μπάλλο του 1971 κ.ο.κ. (ο Κλέων είχε συνεργαστεί κιόλας με το Πορτοκάλογλου και ο Θοδ. Ρέλλος με τον Σαββοπουλο)
Αλλά αυτό δεν οδηγεί πουθενά, Αυτό είναι Στείρα αντιπαράθεση και δεν βοηθάει σε τίποτα,
ίσα ίσα που μπορεί να δημιουργήσει ένταση.
Αλλά πρόθεση του "Νήματος" όμως, έιναι η Ψυχαγωγία και μόνον αυτή!!!
Θέλεις να γνωρίσουμε τους Mode Plagal, πολύ ωραία!,
βάλε μας να ακούσουμε τα κομμάτια τους και... τι πιο απλό και όμορφο!
Το πείραμα στην τέχνη δεν σταματάει επειδή το προσπάθησε Ένας,
που ξέρεις; σε 10 χρόνια μπορεί να βγούν οι δείνα [Μοδε Βις]
και να μας κάνουν να ξεχάσουμε ότι ξέραμε μέχρι σήμερα και να παραμιλάμε.
Τι θα κάνουμε τότε; θα τους ακυρώσουμε επειδή κάποιοι άλλοι το προσπάθησαν κάποτε…
Φιλικά !!!
Φατμέ - Ρίσκο
Διονύσης Σαββόπουλος - Μπάλλος
Αυτό το τραγούδι γράφτηκε από τον Δημήτρη Μαραμή τον Αύγουστο του 2004 στο σπίτι μου. Την πρώτη πρόβα την κάναμε παρέα και το προόριζε από την αρχή για την Φαραντούρη, που άλλωστε είναι η ιδανική ερμηνεύτρια για τα τραγούδια του Δημήτρη ( ψάξτε τον στο youtube να δειτε τι κάνει).
Αν για κάτι το παραδέχομαι αυτό το παιδί, είναι ότι έμεινε πιστός στο όραμα του.
Η νύχτα δίψασε για ίσκιους..
Λοιπόν τώρα θα κάνω ένα δωράκι στον κόσμο γιατί με έχει πιάσει η μεγαλοψυχία μου ένα πράγμα...
Λοιπόν αυτό είναι το τραγούδι από την παράσταση ο Ταλαντούχος Κύριος Ρίπλευ που ανέβηκε στο θέατρο Επί Κολωνό την σεζόν 2003-04.
Την μουσική για αυτό το έργο την είχε γράψει ο Δημήτρης Μαραμής και το τραγούδι της παράστασης το τραγουδούσε ο Κωνσταντίνος Παπαχρόνης που πρωταγωνιστούσε και στην παράσταση. ( και ήταν και το έργο που τον καθιέρωσε σαν ηθοποιό).
Λοιπόν...
Το αρχείο αυτό δεν κυκλοφορεί πουθενά αλλά νομίζω ότι είναι κρίμα να μην το ακούει ο κόσμος. Aκούμε τον Κωνσταντίνο Παπαχρόνη να ερμηνεύει το τραγούδι όπως παίχτηκε στην παράσταση. Το ακούτε στο link εδώ από κάτω.
http://art.freespace.gr/?attachment_id=455
( άντε γιατί είναι κρίμα να μην υπάρχει πουθενά αυτή η ηχογράφηση) .
margoudi
για να μην ξεχνάμε την ελληνική παράδοση
Αρχόντισσα
ουτε και γω το δικο σου
"Γ@Μ@ΤΗ και ξεχειλίζει από ΕΝΕΡΓΕΙΑ" και το Redbull επισης..
Να ακυρωσω ποια προσπαθεια?
Το να παιρνω δημοτικα να τους αλλαζω οργανα και ρυθμους ή να κραταω μουσικη και να αλλαζω στιχο ειναι παμπαλαιη ιστορια.Απο παρεες μουσικων μεχρι τα γυφτοπανηγυρα.
Δημιουργουν εντυπωση,ειναι πιασαρικα κοματια .Απο το σημειο αυτο μεχρι του να ειναι αξιες αναφορας δουλειες -ο χρονος εχει αποδειξει- οτι υπαρχει μεγαλη αποσταση.Μια καταξιωμενη δουλεια ειναι αυτη των mode,που παρεπιπτοντως δεν ξεκινησαν το 95.
Δεν υπαρχει λογικη στο σκεπτικο δεν κρινω γιατι του χρονου μπορει να βγει κλπ κλπ.
Το πειραμα δεν οδηγει πουθενα αν το αποτελεσμα του ειναι αδυνατον να αξιολογηθει.
Οχι δεν εχω κανενα καυμο να γνωρισεις τους mode κλπ, ειλικρινα μου ειναι παγερα αδιαφορο.
Γιατι ανεφερα τους mode και δεν ανεφερα τον αλφα τον βητα κλπ? : κολοκυθιά λεγοταν το παιγνιδι...
Οσο για τον Νιονιο αξιολογος εως και μεγαλος σε μια στενη χρονικα περιοδο αλλα με ¨μακρυ" χερι.
Ελαφρα τη καρδια (ή τω πνευμα?) μιλας για αποφυγη στειρας αντιπαραθεσης ενω επι της ουσιας την επιζητας και την δημιουργεις..
Εχε υποψιν σου οτι μια κοσμια αντιπαραθεση ποτε δεν ειναι στειρα.Ακομη και μια υβριστικη αντιπαραθεση σπανιως ειναι "στειρα".
Αν θεωρεις οτι οφειλεις να εισαι κατι σαν supervisor ή τσοπανοσκυλο του τοπικ, επειδη το δημιουργησες ,νομιζω οτι βρισκεσαι σε λαθος forum.
Δεν εχεις καμια τετοια υποχρεωση αλλα ουτε -τολμω να πω- δικαιωμα.
Ο egelados οποιο απευθυνομουν και τον οποιο γνωριζω κι εκτιμω καταλαβε το υφος και το σκεπτικο μου.
Θα κλεισω ευχαριστοντας την Royal Oak για την εξαιρετικα διακριτικη αλλα και διακριτη ευγενεια της .
Παντα φιλικα..
Ρόδες - λόγια λόγια
ο Κώστας Χατζής τραγουδά Χατζηδάκι
Νανούρισμα
Μ. Λοίζος - Μ. Κωχ
Καλημέρα!
έξι μέρες σήμερα χωρίς εσένα
ούτε που το πίστευα ότι θ έφτανα μέχρις εδώ σήμερα
χωρίς εσένα
τον καφέ μου να πίνω δίχως την συντροφιά σου,
την μυρωδιά σου, την παρουσία σου.
Και τα τασάκια ακόμη
καθαρά μένουν και κενά
δεν μυρίζουν πλέον.
Άντε να δούμε θα τον πάμε μέχρι τέλους;
αυτόν τον χωρισμό!
Δεν θέλω να έρχεσαι τα βράδια στο μυαλό μου
Δεν θέλω να μυρίζω τα φιλιά σου στην ανάσα μου
Δεν θέλω να σε ξαναδώ
Κολοτσίγαρο
~~~~~~~~~~~~~~
Πρωινό Τσιγάρο ~ Μαυρουδής Νότης
Μαζεύεστε μερικοί περίεργοι τύποι που λέτε. Είστε μουσικοί και είστε από τα Ιωάννινα.
Σας αρέσει να παίζεται ροκ, μεταλ, ψυχεδέλικ, αλλά σας αρέσει τρελά και η παράδοση του τόπου σας.
Και μια ωραία πρωΐα εκεί που πίνετε την φραπεδιά σας σε ένα καφέ με θέα την λίμνη, περνάει ο παπόρος με την μαναβική και το Ντατσούν και παίζει στη διαπασών κλαρίνα…
Κρυφογελάτε κι ας ψιλομερακλώνεται από μέσα σας, και μετά από ώρα ( αφού τον έτρωγε και ξυνόταν!) πετάγεται ο ένας από σας και λέει:
-Ρε μαλάκες πως θα γίνει να συνδυάσουμε όλα αυτά τα είδη που γουστάρουμε να παίζουμε, βάζοντας και την παράδοση του τόπου μας μέσα;
-Τι λες ρε φίλε; του λέει ο άλλος, αυτά είναι δύσκολα πράγματα δεν γίνονται!
-Γιατί ρε συ;; λέει ο τρίτος, εντάξει είναι δύσκολο αλλά δεν μπορείς να πεις είναι ωραία ιδέα και εγώ είμαι μέσα αν θέλουμε να το προσπαθήσουμε. Και το συμφωνείτε να το προσπαθήσετε, εκεί επί τόπου …
Και ξεκινά η μελέτη. Πεντατονία, νέα ακούσματα, νέα ακόρντα, νέοι δρόμοι, νέοι δακτυλισμοί, νέα γυρίσματα, και αφού τρώτε ώρες μελέτης και εξάσκησης με άπειρα ξενύχτια να χτίσετε ένα δυνατό και δεμένο ήχο γεμάτο ενέργεια (το redbull δεν το γουστάρετε)
γράφετε τα πρώτα σας κομμάτια τα οποία όπου τα παρουσιάζετε αρέσουν, γιατί έχετε βάλει την ψυχή σας μέσα.
~~~~~~~~~~~~
Αλλά όλα τα καλά στην ζωή έχουν ένα τέλος…
Γκατεμιά ρε γαμώτο!!!
Διότι είχατε την ατυχία να σας ακούσει ο frigo ο οποίος είναι μέγα αυθεντία της μουσικής, είναι κάτσε καλά φιλαράκι ο τύπος, ακούει Μαργαρίτη ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ…. , δεν είναι κανένας τυχαίος μιλάμε.
Και δυστυχώς ρε γαμώτο τι να κάνουμε, δεν του κάνατε κλικ, και αποφάνθηκε με ύφος χιλίων καρδιναλίων: ... χμ… δεν είσαστε και τίποτα το πραγματικά ιδιαίτερο ….
και επειδή εγώ τόλμησα να του πω, ότι, πως ακυρώνει έτσι μια προσπάθεια;;; , με είπε και τσοπανόσκυλο!!! [είναι φυσικό να μην μπορεί να καταλάβει ότι οι χαρακτηρισμοί ανήκουν σε αυτόν που τους εκτοξεύει]
Οκ, για να το λέει αυτός κάτι θα ξέρει, πάω πάσο.
Οφείλω επίσης να του ζητήσω ταπεινά Συγνώμη επειδή μου αρέσατε,
ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ φίλε frigo Δεν θα τους ξανακούσω!!!
Φιλικότατα...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Χάρης&Πάνος Κατσιμίχας - Του Έρωτα
bp, γιατί μου στενοχωριέσαι; Υποκειμενική είναι η πρόσληψη ενός μουσικού κοματιού. Υπάρχουν δεοντολογίες για μερικούς που είναι σεβαστές. Γιατί αυτό αντιλήφθηκα εγώ στην κριτική του frigo. Δεν ξέρω αν είναι μουσικός ή όχι. Συνήθως τέτοιες δεοντολογίες υπάρχουν ανάμεσα στους μουσικούς, τέλος πάντων αυτούς που κατανοούν μέτρα και σταθμά και είναι σε θέση να καταλάβουν το ό,τιδήποτε. Αλλά πάλι υποκειμενικό είναι.
Πιασάρικο. Τι είναι πιασάρικο. Αν κάτι λέει μέσα μου κάτι δεν θα μ’ ενοχλήσει αν το ακούει και κάποιος αλλιώτικος από μένα. Αν δηλαδή είμαστε πολλοί που μας αρέσει δεν θα μ’ ενοχλούσε. Δεν μ’ αρέσουν όλα. Έχω όμως ένα και μόνο κριτήριο με τα τραγούδια. Αν ο στίχος και η μουσική δένουν κάπως που κάτι να διεγείρουν μέσα μου, δεν διστάζω να κάτσω πάνω τους λίγο παραπάνω ό,τι και να είναι. Δεν μπορώ τα κραυγαλέα και κραγμένα γαργαλιστικά γενικότερα. Πολύ περισσότερο στη μουσική. Ο Μαργαρίτης δεν μου έκατσε. Οι Γιαννιώτες αν έχουν ένα στοιχείο αυτοσχεδιασμού μέσα στη ροκ ατμόσφαιρά τους, μπορώ να τους ακούσω, όμως όχι απ’ το πρωΐ ως το βαθύ βράδυ. Με φειδώ. Αντίθετα έχω περάσει τεράστιες ώρες ακούγοντας εθνικές μουσικές κύρια της Ανατολής, δικές μας, της βόρειας Αφρικής, της Ισπανίας, της Πορτογαλίας τα φάντος, τα Αργεντίνικα τάγκο, κουβανέζικα κι άλλα νοτιοαμερικάνικα πλην βραζιλιάνικων, τέλος πάντων ναι...καταλάβατε τι θέλω να πω. Αλλά έτσι είμαι εγώ. Έτσι είσαι εσύ frigo και bp. Η κουβέντα είναι στου κουφού την πόρτα και η σύγκρουση αναπόφευκτη και ανεδαφική και διόλου παραγωγική...
Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή. Προσοχή σήμερα να περάσετε όλοι ανεξαιρέτως καλά. Είναι μια ακόμα μεγάλη και κοντά στη Γη Πανσέληνος...
Εγώ ήδη κάνω ταπεινό μεν αλλά καλό πρόγραμμα...Τα σέβη μου...
μην τρωγόσαστε μωρέ συνμουσικόφιλοι...
Γενικά οτι τραγουδάει η καλύτερη γυναίκα φωνή στην Ελλάδα .
Που αν δεν έμπλεκε με πρεζα και δεν ηταν εκτός συστήματος , θα την άκουγαν περισσότεροι .
ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ
http://m.youtube.com/watch?v=W06vTYt8QBU