Ποδήλατο και Τραμ

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
vang
Απών/απούσα

διάβασα σε ποδηλατικό φόρουμ (http://p2.forumforfree.com/tram-amp-bike-vp586-podilatofiloi.html?sid=12...) το παρακάτω πόστ και το μεταφέρω αυτούσιο ώς ενδιαφέρον...

Καλημέρα και καλώς ήρθα!

Δουλεύω στο τραμ και ήρθα να πω το παράπονό μου.
Το τραμ είναι το μόνο μέσο που φιλοξένησε τα ποδήλατα από την αρχή της λειτουργίας του, χωρίς να χρειαστεί κανείς να πιέσει ή να διαμαρτυρηθεί για αυτό. Ασκήθηκε μάλιστα πίεση από τα άλλα μέσα, ώστε να απαγορευτεί και στο τραμ, για να μη χαλάει η πιάτσα, αλλά αντισταθήκαμε σθεναρά και καταφέραμε να διατηρήσουμε το δικαίωμα να φιλοξενούνται και ποδήλατα στα οχήματα των τραμ.

Πουθενά δεν έχω ακούσει να αναδεικνύεται αυτό το θέμα (μια μικρή μικρή υποσημείωση είδα σε ένα ποστ μόνο). Πουθενά δεν είδα να αξιοποιείται αυτό. Πουθενά δεν είδα να χρησιμεύει ως μέτρο σύγκρισης ή και μέσο πίεσης, αν θέλετε, προς τον ΟΑΣΑ ή την πολιτεία. Γιατί;

Το τραμ είναι το πλέον φιλικό προς το περιβάλλον μέσο. Είναι η μόνη λύση για καθαρότερη πόλη με λιγότερα καυσαέρια. Η φιλοσοφία του τραμ είναι ταυτόσημη με αυτή του ποδηλάτου. Τα δύο μέσα είναι αλληλένδετα και απολύτως συμβατά.

Ας τα γνωρίζουμε αυτά και ας τα αξιοποιούμε καταλλήλως, λοιπόν.

_________________
Be a biker, be a trammer!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ilias
Απών/απούσα

Αν κοιτάξεις το τελευταίο κείμενο αιτημάτων αλλά και πιο παλιά, πολύ συχνά γράφαμε για το τραμ και τον προαστιακό σε αντιπαράθεση με το Μετρό.

�?ο ζ�?τημα είναι άλλο. Γράφεις εδώ πως ασκ�?θηκε πίεση στο �?ραμ από τα άλλα μέσα να απαγορευτούν τα ποδ�?λατα. Ισχύει αυτό; �?πάρχουν κάποια κείμενα που να το αποδεικνύουν; Αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, η υπόθεση έχει ζουμί, διότι η άρνηση του μετρό αποδεικνύεται πολύ πιο αβάσιμη τεχνικά ενώ αναδεικνύεται ο πολιτικός της χαρακτ�?ρας. Δεν είναι τυχαίο που το Μετρό συμπαρέσυρε και τον ΗΣΑΠ.

Αν έχεις στοιχεία στείλε τα.

Public
Απών/απούσα

Η αλ�?θεια είναι ότι επιτρέπεται στο τραμ η μεταφορά ποδηλάτου, αλλά εγώ προσωπικά το έχω χρησιμοποι�?σει μόνο δύο φορές που είχα σκασμένο λάστιχο..
αν η εταιρεία �?ταν πραγματικά ευαισθητοποιημένη, θα είχε προβλέψει να δημιοιυργηθεί ποδηλατόδρομος παράλληλα με τις γραμμές του τραμ, σε όλες τις διαδρομές του..
δεν υπάρχει πουθενά δημοσιευμένο ότι επιτρέπεται η μεταφορά.. είναι στην κρίση του κάθε οδηγού και προσωπικά έχω δει στη στάση "Αγ. Φωτειν�?ς - πλατεία" οδηγός να κατεβαίνει και να ΜΗΝ επιτρέπει την είσοδο σε 2 ποδ�?λατα..

Mestre Liminha vai ficar no meu coração, para sempre...

Inferno
Απών/απούσα

Εγώ έχει τύχει να το βάλω στο τραμ και μάλιστα μόλις π�?γα να μπω μία κυρία άρχισε να κάνει παράπονα μέχρι που την φίμωσε ο οδηγός λέγοντάς της πως το ποδ�?λατο θα μπει μέσα γιατί επιτρέπεται και αν δεν της αρέσει να πάρει το επόμενο τραμ!

�?ο θέμα που πρέπει να ερευν�?σουμε είναι το εξ�?ς : Εγώ θυμάμαι από την αρχ�? της λειτουργίας του τραμ πως ΔΕΝ υπ�?ρχε περιορισμός στο πόσα ποδ�?λατα να μπαίνουν, έχουμε και 3 και 4 άτομα στο πίσω βαγόνι, καθισμένοι, πιάνοντας 6 τουλάχιστον θέσεις (ποδ�?λατα μπροστά μας στο διάδρομο) χωρίς να δημιουργούμε πρόβλημα αφού υπ�?ρχε αρκετός χώρος για επιβάτες, ενώ πρόσφατα ακούω από τους οδηγούς "τελευταίο βαγόνι όρθιος και αν έχει χώρο".

�?ι συμβαίνει εδώ πέρα; Μας έκαναν τη χάρη παλιότερα �? κάτι άλλαξε στην πορεία;

Επίσης αν δείτε όλη τη συζ�?τηση που γίνεται στους

zaskar (χωρίς επαλήθευση)

Το ζήτημα θα μπορούσε πολύ απλά να λυθεί, αν σε λεωφορεία, τραμ, τρόλλευ κλπ, είχε προβλεθεί στο εμπρός μέρος απλό rack για 2-3 ποδ�?λατα. Αυτό ειναι συνηθισμένο σε αρκετές πόλεις των ΗΠΑ και του Καναδά. Ο ποδηλάτης στη στάση απλά τοποθετεί το ποδήλατο επάνω στη στάση και κατεβαίνοντας το παίρνει και φεύγει. Ο οδηγός πάντα επιβλέπει τη φόρτωση-εκφόρτωση γιατί είναι ακριβώς μπροστά του ! Τόσο απλό είναι το θέμα !!

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Διάβασα και στους "ποδηλατόφιλους" τη συζ�?τηση και είναι ενδιαφέρουσα. �?ο μόνο που με απασχολεί όσον αφορά την αντικατάσταση λεωφορείων απο σταθερ�?ς τροχιάς γραμμές τραμ, είναι ο χώρος που καταλαμβάνει το τραμ. Ο χώρος στερείται είτε από τους πεζούς ("τρώει" τα πεζοδόρομια, όπως στη Ποσειδώνος) είτε από τους ποδηλάτες (όταν οι ράγες μπαίνουν στους αυτοκινητόδρομους). �?ο ποδ�?λατο κινείται επικίνδυνα κοντά σε γραμμές τραμ (αν πέσει σε ράγα, χάθηκε..), οπότε ουσιαστικά αχρηστεύεται ενα μεγάλο μέρος οδοστρώματος, περνά δεν περνά τραμ. Ενώ οι λεωφορειολωρίδες, ειδικά έτσι που τα λεωφορεία σε πολλές περιοχές περνάν μια στις τόσες δεν δημιουργούν πρόβλημα για εμας. Δεν έχω καταλάβει τα υπερ του τραμ για την Αθ�?να και τον Πειραιά, εφόσον α' υπάρχουν πλέον λεωφορεία εξίσου "καθαρά" και β' θα μπορούσαν οι οδηγοί αυτοκιν�?των να μη μπαίνουν στις λεωφορειολωρίδες όπως μαθαίνουν υποτίθεται να μη μπαίνουν και στις γραμμές τραμ.Και επιπλέον δεν θα ξοδεύονται χρ�?ματα για κάτι που θα στενέψει τις κιν�?σεις όλων μας.
�?α παραδείγματα εξωτερικού είναι άτοπα για την Αθ�?να διότι συν�?θως υπάρχουν ποδηλατόδρομοι �? πεζόδρομοι παράλληλα στο τραμ.Η ρυμοτομία των περισσοτέρων μας δρόμων εδώ δεν το επιτρέπει αυτό.

max newman
Απών/απούσα

Auto einai! ! ! Toulaxistwn to "απλό rack " mporei na efarmostei se se kapia dromologia os E22, diafora(de erxontai twra), oste na mporousame na phgenoume apo mia akrh ths polis se allh. as elpisoume