Πολύ πιο άνετη και ασφαλής διαδρομή από τη γνωστή διαδρομή μέσω Βουλιαγμένης.
Πιο άνετη και από αυτή εδώ που έχει αναρτηθεί (ή την άλλη επιλογή της Αρτεμωνος):
http://www.bikely.com/maps/bike-path/49433
Αποφεύγεις (πολύ βασικό) την ανηφόρα στους Στύλους. Το κόμματι της ανηφόρας είναι πολύ πιο ήπιας κυκλοφορίας και σε μεγάλο μήκος άρα γίνεται πολύ ευχάριστα.
Αυτή είναι η διαδρομή (βλ. λινκ) που γίνεται μέσω Υμηττού και Βύρωνα για να φθάσει στο Παν.Στάδιο όπου περνάς μέσω Ζαππείου προς το Σύνταγμα. Το μοναδικό κακό είναι πως η λ.Μαρινου Αντυπα στην αρχή και όσο είναι στη δικαιοδοσία του δήμου Ηλιουπολης είναι άθλια και θέλει λίγη προσοχή.
http://www.bikely.com/maps/bike-path/Plateia-Hlioypolhs-Boylh-21-min
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
η μ.ο. ταχύτητα προκύπτει 18,86 km/hour
Αυτό το κομμάτι από το σημείο που αφήνεις την Ηλιουπόλεως και ανηφορίζεις, μέχρι να βγεις στη Φιλολάου, δεν είναι κουραστικό;
καθολου ειναι ανηφορά σε μεγάλο μήκος ΚΑΘΟΛΟΥ απότομη.
Πιο κουραστική είναι η ανηφορά στους Στυλους παρα αυτό. Ασε που έχει ελάχιστη κυκλοφορία και είσαι χαλαρός όχι όπως στους Στύλους.
πολύ πιο λίγα φανάρια σε σχέση με Ηλιουπολεως και τα σχετικα.
Ωραία τότε! Θα την προτιμήσω κι εγώ.
μια χαρα ειναι η διαδρομη μπορω να πω..
να σου πω...μενεις ηλιουπολη; αν ναι να πηγαινουμε καμοια ποδηλατοβολτα μαζι...
Η δεύτερη διαδρομή είναι εντελώς άχρηστη. Είναι περίπου ένα χιλιόμετρο πιο μεγάλη από τους κεντρικούς και προφανώς πρέπει να πας πιο αργά απ' ότι θα πας στους κεντρικούς οπότε λογικό να κάνεις 21 λεπτά (τουλάχιστον).
Τη πρώτη δεν την έχω κάνει αλλά φαίνεται συμπαθητική αν πηγαίνεις με ρυθμό κηδείας.
Όμορφη λοιπόν η ζωγραφική στους χάρτες αλλά στη πράξη συμβαίνει το εξής:
Αν πηγαίνεις με πεθαμένο ρυθμό κηδείας είναι σίγουρα επικίνδυνο να πας από τους κεντρικούς μόνος/μόνη. Αλλά αυτή η διαδρομή είναι κυρίως κατηφορική και δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνεις με πεθαμένο ρυθμό. Αν λοιπόν το πατάτε λίγο πηγαίνετε άνετα από Ηλιουπόλεως και κάνετε και προσπεράσεις μάλιστα. Τα φανάρια της Ηλιουπόλεως είναι πολύ μικρές διασταυρώσεις και περνιούνται με κόκκινο άνετα. Εγώ για αυτή τη διαδρομή είμαι συνεχώς 42/13 (η μεγαλύτερη σχέση του MTB μου) και συνήθως δεν σταματάω πριν το φανάρι της Καλλιρόης και όλα αυτά χωρίς κούραση γιατί είναι κατηφόρα.
btw... από πλατεία κανάρια μέχρι βουλή περίπου 13 λεπτά με το δικό μου ρυθμό.
http://www.bikely.com/maps/bike-path/442366
13 λεπτά ;
τι λε ρε μεγαλε ... ποιος εισαι ;
ουτε φαναρι ουτε Πορσε δεν σε σταματάει ;
ασφαλεια ζωής έχεις κάνει ;
Ναι 13 λεπτά. Δεν είναι τόσο περίεργο. Θα το ξαναμετρήσω τη δευτέρα ακριβώς να σας ξαναπώ.
επικινδυνο ειναι. (πρόσφατες είναι κάτι τράκες που φάγανε μερικοί που υιοθετούν τον ρυθμό σου)
υ.γ.Αντιθετως με το τι λεει ο φιλος μας παραπανω δεν ειναι ΟΛΑ τα φαναρια της Ηλιουπολεως μικρες διασταυρωσεις , σε μερικά αναγκαστικά σταματάς εκτός αν πετάει κιολας το ποδηλατο σου.
υ.γ.2 ομολογω πως στο γυρισμό από συνταγμα προς ηλιουπολη μέσω βουλιαγμένης έκανα 22-45 λεπτα που είναι και ανηφορα. Οπότε θα χρονομετρησω αύριο και από τους κεντρικούς. Επίσης ναι από κεντρικους είναι 5.7 ενώ από Υμηττο είναι 6.6 km δηλαδή 0.9 km παραπανω.
υ.γ.3 Εγώ προσωπικά θεωρώ επικινδύνο το οδόστρωμα και όχι άμα πηγαίνω αργά. Γρήγορο πετάλι σημαίνει λιγότερο χρόνο να αντιδράσεις για αυτά που σου έρχονται μπροστά ΟΧΙ αυτοί που έρχονται από πισω σου.
Κεντρική Πλατεία, Λεωφόρος Ειρήνης προς "νησάκι", δεξιά στην Ποδειδώνος, αριστερά στην Ιουστινιανού και πάλι δεξιά στη Γληνού η οποία βγάζει Αγ. Μαρίνα. Αριστερά στη Διγενή και ακολουθούμε το ρεύμα προς πλ. Ανεξαρτησίας. Εκεί κάνουμε λοξώς δεξιά προς θέατρο βράχων Μελίνα Μερκούρη, λίγο ανηφόρα προς πλ. Αναγνωσταρά αλλά μετά απότομη κατηφόρα η οποία καταλήγει στην αρχή της οδού Αγ. Σοφίας η οποία μας βγάζει καρφί Βύρωνα. Ε, μετά η κατεύθυνση είναι τυφλοσούρτης, Χρυσοστόμου Σμύρνης, Δεληολάνης, Χρεμωνίδου, Ευτυχίδου, Σπ. Μερκούρη, Ριζάρη, Ευαγγελισμός κλπ
Εντάξει έχει ένα στον Αγ. Ιωάννη και ένα στο νεκροταφείο που δεν τα περνάς με κόκκινο. Σιγά το πράμα.
Στην επιστροφή εγώ κάνω αυτό:
http://www.bikely.com/maps/bike-path/461876
Αλλά εδώ επειδή είναι επιστροφή βάζω φουλ δύναμη-ταχύτητα και το κάνω πάλι σε περίπου 13-14 λεπτά αλλά φτάνω ιδρωμένος και ψιλοκουρασμένος. Αυτό το μέτρησα την προηγούμενη βδομάδα και συν μία απότομη ανηφόρα προς το σπίτι μου ήταν 13' 40"
Αυτό στο νεκροταφείο είναι πολύ δύσκολο να το περάσεις και αυτό στον Αγ. Ιωάννη το περνάς αλλα με πολύ προσοχή
η διαδρομη του 237 δεν ειναι αυτη ;
αυτή είναι ;
http://www.bikely.com/maps/bike-path/enallaktiki-Hlioypolh-Byronas-Kentro
μου βγήκε 7,1km (αυξανει το μηκος)
οι ταχυτητες αυτές είναι 100% με μεσαιο δισκο μπροστα. Δεν βάζω ποτέ (3η) μέγαλο δίσκο μπροστα.
Αν δεις πόσοι έχουν ψωνίσει στρωματάκι από τη MEDIA STROM στη διασταύρωση Καφαντάρη και Ηλιουπόλεως.....
Ναι ακριβώς το 237 είναι που πάντα όταν το πετυχαίνω τρώει τη σκόνη μου.


Επίσης να πω κάτι που είναι εντελώς η υποκειμενική μου άποψη καθαρά από εμπειρία και την οποία δεν ξέρω καν αν θα μπορούσα να επιβεβαιώσω κάπως (πειραματικά ίσως;). Οπότε αν δεν σας αρέσει τη πετάτε.
Είναι άποψή μου ότι,
είναι πολύ πιο ασφαλές να κινείσαι γρήγορα (με την ταχύτητα των αυτοκινήτων και γρηγορότερα κάποιες φορές) σε κεντρικούς δρόμους και να πιάνεις όλη τη λωρίδα παρά αργά και να είσαι άκρη άκρη.
Όταν εσύ κινείσαι με 10χλμ την ώρα και ο άλλος έρχεται από πίσω με 40 ότι κίνηση και να κάνεις είναι επικίνδυνη. Ενώ όταν είσαι στην ίδια ταχύτητα με τους άλλους είναι πολύ πιο δύσκολο να σε πατήσουν ή να σε χτυπήσουν από όποια μεριά και αν είναι.
Επίσης, το ότι δεν έχεις χρόνο αντίδρασης για αυτόν που έρχεται από μπροστά ισχύει μόνο αν τα φρένα σου είναι για το π@@@@@ ή/και εσύ είσαι στη κοσμάρα σου. Οι υπόλοιποι οδηγοί δηλαδή που θα κινούνται με την ίδια ταχύτητα είναι x-men ή ντοπαρισμένοι και αντιδρούν πιο γρήγορα;
Για αυτό είπα και στην αρχή, αν πηγαίνετε με πεθαμένο ρυθμό, πηγαίντε από τους παράδρομους. Αλλιώς, μεγάλος δίσκος μπροστά και πετάλι, και στην Ηλιουπόλεως που είναι κατηφόρα γίνεται άνετα.
"Επίσης, το ότι δεν έχεις χρόνο αντίδρασης για αυτόν που έρχεται από μπροστά ισχύει μόνο αν τα φρένα σου είναι για το π@@@@@ ή/και εσύ είσαι στη κοσμάρα σου. Οι υπόλοιποι οδηγοί δηλαδή που θα κινούνται με την ίδια ταχύτητα είναι x-men ή ντοπαρισμένοι και αντιδρούν πιο γρήγορα;"
Όταν έλεγα πως το πρόβλημα για εμένα είναι το τι θα σου έρθει μπροστά και όχι τι από πίσω δεν αναφέρομουν μόνο στους οδηγούς που φρενάρουν ή στρίβουν απρόβλεπτα. Είναι και αυτό , αλλά είναι και πως οι δρόμοι με τις λακουβες τα φρεάτια τις τρυπες και τις πόρτες των παρκαρισμένων είναι τόσο πιο επικινδύνα όσο πιο γρήγορα πας. Διότι άμα μπεις στο χαντάκι με υψηλη ταχύτητα και χάσεις την ισορροπία σου και πεσεις στην Ηλιουπολεως αποχαίρετα το πλατανο με τις ταχυτητες που έρχονται από πίσω.
Επίσης απότομο φρένο (δεν εχω ΑΒS) σημαίνει παρέκκλιση από την πορεία σου άμα τρέχεις αρκετά και αυτό επίσης είναι ακρως επικινδυνο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
1ον Πόρτες παρκαρισμένων είναι ΠΡΟΦΑΝΩΣ εκτός θέματος γιατί ο όλος σκοπός του να πηγαίνεις γρήγορα πέρα από το να κερδίζεις χρόνο είναι να αποφεύγεις τους κινδύνους του "τέρμα δεξιά και άγιος ο θεός".
2ον Οι περισσότερες κακοτεχνίες και φρεάτια είναι στις άκρες του δρόμου. Απλά μην πηγαίνεις στις άκρες. Για τα υπόλοιπα, ε... κοίτα μπροστά σου! Εγώ 3 μήνες τώρα δεν είχα κανένα τέτοιο πρόβλημα τουλάχιστον με το MTB. Επίσης, για να χάσεις τον έλεγχο του ποδηλάτου πρέπει να υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΑ + ΛΑΘΟΣ ΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤO + ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ + μικρή ταχύτητα (γιατί προφανώς όσο πιο γρήγορα πας, τόσο πιο εύκολα ισορροπείς το ποδήλατο. Το παρατήρησα αυτό όταν ήμουν 6 χρονών) οπότε καλά να πάθεις.
συγγνωμ αλλά "τέρμα δεξιά "
λένε και γράφουν όλα τα commuting bike sites που εχω δει.
Προτείνουν να παίρνεις τη λωρίδα μόνο σε ηπιας κυκλοφορίας δρόμους.
Προφανώς, γιατί όλα τα commuting bike sites δεν παίρνουν ως δεδομένο ότι θα κινείσαι με 30-40χλμ/ώρα! Και καλά κάνουν γιατί οι περισσότεροι αστικοί ποδηλάτες δεν πάνε πάνω από 15χλμ/ώρα.
Αν βρεις commuting bike site που να λέει τέρμα δεξιά ΚΑΙ τέρμα πατημένος / τάπα / σφαίρα / αεροπορία πες μου ποιο είναι να πάω να τους πω ότι είναι καραγκιόζηδες.
Πήγαινε τέρμα δεξιά
να στρώνεις το οδόστρομα
να σκουπίζεις όλα τα γυαλιά
να τρως όλη την κακοτεχνία
να μαζεύεις όλα τα νερά
να σε προσπερνάνε τα μηχανάκια και τα αμάξια στο 1 εκατοστό
και όταν σου ανοίξει η πόρτα να δω τι θα κάνεις(γιατί με 10χλμ ούτε ελιγμό δεν μπορείς να κάνεις)
ΑΥΤΟ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ?!
ηλιουπολη - κεντρο 14 λεπτα ειναι αντε 15 τοσο κανω κ εγω....
στην επιστροφη 25!!
"στην επιστροφη 25!!"
Πως το καταφέρνεις αυτό ;
Αφού ακόμα και εγώ που παω δεξια και με μεσαιο δισκο το βγαζω σε λιγοτερο (22) αλλά 14 λεπτά δεν κάνω στο πηγαινε.
Είμαι 3 μήνες ποδηλάτης, και μένω Ηλιούπολη (Αγία Μαύρα) στό τέρμα τού 206. Θά δοκιμάσω κι εγώ αυτή τη διαδρομή, και θα γράψω εντυπώσεις. Ξέρει κανείς καμμιά διαδρομή από Γουδί γιά Αγία Μαύρα; Ή καμμιά δια δρομή από 401 πρός Αγ. Μαύρα; Δυστυχώς η Αγ. Μαύρα είναι αρκετά ψηλά, άν και όταν έρχομαι από Βουλιαγμένης, την βγάζω έστω και με ιδρώτα και ζόρι την ανηφόρα μέχρι επάνω.
Το κακό με μια από τις αρχικές διαδρομές που είδα είναι πως πας όλη την Ομήρου ανάποδα. Σε κάποιο σημείο της παραλίγο να με χτυπήσει φορτηγάκι που πετάχτηκε μέσα από στενό κάποτε (κοιτούσε μονάχα από την μια πλευρά - δεν είναι και παράλογο, μονόδρομος είναι). Και γενικά δεν είναι καλό το να πας ανάποδα, δεν σε βλέπουν που δεν σε βλέπουν σαν ποδήλατο, με το κάνεις επιλογές στον τρόπο που οδηγείς που σε κάνουν απρόβλεπτο, εκτίθεσαι σε περισσότερους κινδύνους.
Όσον αφορά στην διασταύρωση μετά την Γυμναστική Ακαδημία, πως αλλάζεις λωρίδα στην Βουλιαγμένης όταν είσαι αρχάριος (πολλοί θα διαβάσουν αυτό το ποστ) ή έχει λίγη κίνηση και τα αυτοκίνητα γύρω σου έχουν μια σταθερή ταχύτητα, μεγαλύτερη από αυτή του ποδηλάτου σου; Γιατί να αγχώνεσαι ή να αναγκαστείς να σταματήσεις;
Γενικά έχω κάνει αυτή την διαδρομή χιλιάδες φορές (τόσο σαν αρχάριος όσο και σαν πιο έμπειρος) και προτιμώ την Βουλιαγμένης από την αρχή μέχρι το τέλος της. Λιγότερα stop, μεγαλύτερη ταχύτητα, έχω προτεραιότητα.
Στα μειονεκτήματα τώρα, μπορεί να συνατήσεις λεωφορείο και να σου κάνει την ζωή δύσκολη για λίγα μέτρα (διασταύρωση Ηλιουπόλεως - Βουλιαγμένης μέχρι την διασταυρωση με τον δρόμο που οδηγεί στον Άγιο Γιάννη) και σε μεγάλα κομμάτια της διαδρομής τα φρεάτια είναι σχεδόν στην μέση της λωρίδας (μαζί με τον κρατήρα που τα περιβάλλει). Αλλά εκεί απλά μπαστακώνεσαι στην μέση της λωρίδας σου και αν σου κορνάρει κανείς του εύχεσαι "να ζήσει".
Όσον αφορά στον χρόνο που χρειάζεται κανείς, πρέπει να υπολογίσεις τα φανάρια και την διάθεσή σου. Έχω κάνει την διαδρομή Μετρό Ακρόπολης - Μετρό Παναγούλη 5 λεπτά πιο γρήγορα από το Μετρό (καλοκαιρινό βραδάκι και περίμενα τους φίλους μου να κατέβουν...) αλλά μου έχει τύχει να είμαι και τόσο κουρασμένος που στον Άγιο Γιάννη είχα βάλει μικρό δίσκο γιατί η επιστροφή με την αμελητέα της κλήση δεν έβγαινε με τίποτα...
Ε λοιπόν, εξέπληξα και τον εαυτό μου. Μόλις τώρα έφτασα στη δουλειά. Ήρθα επίτηδες σχετικά χαλαρά χωρίς βιασύνη, με το τζινάκι μου. Η διαδρομή ήταν αυτή:
http://www.bikely.com/maps/bike-path/442366
Και ο χρόνος: 10 λεπτά και 43 δευτερόλεπτα.
Εσείς συνεχίστε να πηγαίνετε με μεσαίο δίσκο στις λακούβες της δεξιάς λωρίδας της ηλιουπόλεως και ανάποδα στους παράλληλους μονόδρομους και στα κωλόστενα.
Δεν μπορω να αποχωριστώ το μεσαίο δίσκο, έχει κολλήσει εκεί η αλύσιδα.
υ.γ.Από αυτήν τη διαδρομή (μαρινου αντυπα) για ποδηλατολωρίδα χωράει ; Πως το κόβεις ;
Η ακριβώς από πάνω/παραλληλη είναι προς τη σωστη κατευθυνση.
Ξέρεις τι σημαίνει αυτό... Το ποδήλατό σου ζητάει στοργή και αγάπη
Δεν έχω καμία εμπειρία πάνω σε σχεδιασμό ποδηλατόδρομων και ποδηλατολωρίδων και επομένως δεν θα αποφανθώ.
Σαν γενική παρατήρηση (όχι δηλαδή για τη διαδρομή που λέμε τώρα...)
Να προσθέσω και κάτι σχετικά με τους παράλληλους και τους παραδρόμους και γενικότερα τα στενά. Στα στενά υπάρχουν συνήθως πολλά stop τα οποία θεωρώ ότι είναι πολύ πιο επικίνδυνο να τα παραβιάσεις από το να πηγαίνεις γρήγορα σε έναν κεντρικό. Ειδικά αν είσαι σε πυκνοκατοικημένη περιοχή πρέπει να φτάσεις στη διασταύρωση για να δεις αν έρχεται κάποιος. Θεωρώ τη παραβίαση του STOP εξαιρετικά πιο επικίνδυνη από πολλά κόκκινα φανάρια (όχι όλα).