Οι ποδηλατόδρομοι που (δεν) έχουμε

12 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
jeanmarat
Απών/απούσα

https://insidestory.gr/article/oi-podilatodromoi-poy...

 

Ωραίο άρθρο που λέει πολλά από αυτά που λέμε εδώ και καιρό.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
5
Μέση αξιολόγηση: 5 (2 ψήφοι)
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Επέτρεψέ μου μια σύνοψη με μια φωτό από Λωζάνη το 2011.
Έτσι για να θυμηθούμε τι ζητάμε και σε ποιά πόλη ζητάμε να μπει.
https://drive.google.com/file/d/12INVam3QBtuH45AyxFwLVjmHiX20UVWq/view?usp=sharing

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

εγω δεν καταλαβαινω κατι αλλο. Αλλα εχω και μια ασχετη απορια. Πρωτα η απορια. Ο Βλαστος που τον παραθετουμε συνεχεια οποτε μιλαμε για ποδηλατοδρομο, κανει ποδηλατο; Εχει αποψη για το θεμα;. Και δεν εννοω εαν ξερει το αντικειμενο του (που πιστευω οτι το ξερει). Εννοω εαν εχει μετακινηθει με ποδηλατο στην Αθηνα με ολες τις ειδικες συνθηκες που εχει η συγκεκριμενη πολη (που με τον τροπο που ειναι φτιαγμενη δεν μοιαζει με καμμια αλλη πολη του δυτικου κοσμου). 

Η απορια μου τωρα. Οι δυο πρωτοι του αρθρου που ηδη κυκλοφορουν στην Αθηνα με ποδηλατο αναφερουν οτι κυκλοφορουν και δεν κινδυνευουν επειδη σεβονται την υπολοιπη κινηση και τους κανονες. Λενε οτι εχουν και εμπειρια αλλα και αυτοι καποια στιγμη πρωτη φορα οδηγησαν και εφτιαξαν σιγα σιγα εμπειρια. Αυτοι που ηδη κυκλοφορουμε αστικα με το ποδηλατο λεμε παλι ΟΚ κανονικα μετακινπουμαστε και δεν μας λειπουν οι ποδηλατοδρομοι. Και παλι λεμε οτι ρωτησαμε τοσα ατομα που δεν χρησιμοποιουν το ποδηλατο και εαν υπηρχαν ποδηλατοδρομοι θα το χρησιμοποιουσαν (που και παντου ποδηλατοδρομους να καναμε δικη μου γνωμη οτι κατι αλλο θα εβρισκαν μετα "ιδρωνω και πρεπει να αλλαξω στην δουλεια (ο δικηγορος που παει στην δουλεια με το ποδηλατο δεν ιδρωνει ή δεν φοραει κουστουμι στην δουλεια (1ο ατομο στο αρθρο))" ή κατι αλλο παλι θα μας φταιει. Αυτο που λεω τελικα ειναι μηπως εχουμε επικεντρωσει μονο στο θεμα ποδηλατοδρομοι και οτι μας φταιει αυτο που δεν υπαρχουν πολλοι παραπανω αστικοι ποδηλατες αλλα τελικα το προβλημα ειναι αλλου. Μηπως ειναι πρωτα θεμα νοοτροπιας;; Μηπως καποια στιγμη πρεπει να πουμε "stop bitching and get out and ride". Στο κατω κατω εαν βγουμε πολλοι στους δρομους και αρχισουμε και "ενοχλουμε" στην κινηση θα μας φτιαξουν ποδηλατοδρομους για να μην τους ενοχλουμε. 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Το γράφουμε εδώ και δεκαετίες. Θα φτιάξουν ποδηλατόδρομους, όταν δούν πολλούς ποδηλάτες εκεί έξω. Οι ποδηλάτες θα βγουν εκεί έξω, όταν νιώσουν ασφάλεια. Αυτό μπορεί να γίνει είτε φτιάχνοντας ποδηλατόδρομους (οπότε πέφτουμε σε λούπα και μάλλον χάνουμε το παιχνίδι), είτε βγάζοντας έξω την τροχαία να κόβει κώλους στους παραβάτες και να επιβλέπει την ΑΣΦΑΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ όσων χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο.

Στον ίδιο παρονομαστή θα πέσουμε και με το όριο των 30χ.α.ω. μέσα στην πόλη. Θέλει αστυνόμευση. Δυστυχώς. Τέτοια φάρα είμαστε.

Πλέον, έχουμε ένα κύμα με πατινιέρηδες, ηλεκτρήλατους και άλλες παρεμφερείς κατηγορίες μέσων_ήπιας_μετακίνησης. ΌΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΜΑΣ. Εννοώ οι αριθμοί τους προστίθενται στους αριθμούς των ποδηλατιστών. Απλά πρέπει να οργανωθούμε και να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ.

Οι ποδηλατόδρομοι ΔΥΣΤΥΧΩΣ είναι αναγκαίοι. Μην κρίνετε από τα μέλη του φόρουμ που αναπνέουν - ζουν - τρώνε - κοιμούνται και ξυπνούν με ποδήλατα..... Υπάρχει πολύς κόσμος εκεί έξω που απλά θέλει να πάει στη δουλειά του / στη βόλτα του / να κάνει την σύντομη μετακίνηση με ένα απλό μέσο ήπιας μετακίνησης. Δεν τον νοιάζουν οι 27 ταχύτητες, ούτε οι διπλές αναρτήσεις και δεν έχουν ιδέα τι είναι το ντεραγιέ ή οι καλουπιέδες. Ξέρουν ότι έχουν ένα "όχημα" με δύο ρόδες που σε πάει από το σημείο Α στο σημείο Β χωρίς πολλά έξοδα / βενζίνες / διόδια / στριμωξίδι κλπ κλπ.

Το "stop bitching" σωστά αναφέρθηκε. Αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με νοοτροπίες κάποιων 100αδων χρόνων που έχουν ριζώσει καλά μέσα μας. Πάντα και μόνο οι άλλοι φταίνε και περιμένουμε τα πάντα όλα από το κράτος. Δεν μπορούμε να έχουμε σύγκριση με ξένες δυτικές νοοτροπίες. Οι άνθρωποι είναι αλλού. Και εμείς αλλού-τα-αλλού

.

.

[ΑΣΧΕΤΟ: εδώ και 3 βδομάδες, έχω αποσυρθεί από το κέντρο. Μετά από 22 χρόνια δουλειάς στο κέντρο - καρακέντρο, πλέον θα με βρίσκετε στας εξοχάς του Κορωπίου..... σκ@τ@ και απόσκ@τ@....angry]

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Το γράφουμε εδώ και δεκαετίες. Θα φτιάξουν ποδηλατόδρομους, όταν δούν πολλούς ποδηλάτες εκεί έξω. Οι ποδηλάτες θα βγουν εκεί έξω, όταν νιώσουν ασφάλεια.

Εγω γιατι διαφωνω με αυτο. Δεν ειναι θεμα ασφαλειας. Αφου ειναι θεμα ασφαλειας γιατι εχουμε γεμισει με πατινια(και αντιστοιχα οχηματα) που πηγαινουν παντου; Δεν εφτιαξαν πατινιοδρομους. Και μην μου πεις οτι το πατινι εμπνεει περισσοτερη ασφαλεια. Απλα ο ελληνας ειναι τεμπελης (το λεω χοντρα). Θεωρει εξυπναδα το οτι παει καπου χωρις να πληρωνει τελη κτλ αλλα δεν κανει και 2 χλμ πεταλι (ποσοι πηραν ηλεκτρικο ποδηλατο και μετα εψαχναν να βρουν το κουμπακι-γκαζι που ειχε το ηλεκτρικο του φιλου τους αλλα δεν ειχε το δικο τους γιατι ηταν νομιμο pedelec;; Μετα απο την μετατροπη να βγαλεις τον κοφτη (σε ηλεκτρικα ποδηλατα και πατινια) την μεγαλυτερη ζητηση εχει το κουμπακι-γκαζι για τα Pedelec. 

Δεν εχει να κανει με την ασφαλεια. Με την τεμπελια εχει να κανει 

morgoth
Απών/απούσα

Εγω ειμαι μεταξυ των 2 σας παντως. Θεωρω οτι αν υπηρχε δικτυο ποδηλατοδρομων θα εβνγαινε πιο πολυς κοσμος με ποδηλατο (η ηλεκτρικο, η πατινι) αλλα οχι τοσος οσος νομιζουμε. Ας μην ξεχναμε οτι την μεγαλυτερη αυξηση σε αστικους ποδηλατες (εχει αρκετους εκει εξω πλεον) και πατινια/ηλεκτρικα δεν την εφερε καμια υποδομη αλλα αρχικα η καραντινα και μετα η αυξηση στα καυσιμα. Και φυσικα να μην ξεχναμε ποτε οτι οταν λεμε υποδομη δεν εννοουμε ενα πεζοδρομιο μηκους 1χλμ βαμμενο κοκκινο απο το πουθενα στο πουθενα αλλα οργανωμενες διαδρομες οπου να μπορει καποιος να παει απο οποιοδηποτε προαστειο στο κεντρο με ασφαλεια (οποτε εχετε χρονο να σας πω για το Λονδινο στο οποιο εζησα για εναμιση μηνα, σημειωτεον δεν θεωρειται και απο τις πιο φιλικες Ευρωπαικες πολεις για ποδηλατο).

Αλλα φυσικα παιζει ρολο και η νοοτροπια (ο ελληναρας με το αμαξακι/μηχανη του, τι ειναι κανας φλωρος η κανα παιδακι να μετακινειται με ποδηλατο?) παιζει και η τεμπελια (ειδα τις προαλλες ανθρωπο να φορτωνει στο μετρο το ηλεκτρικο, ρε αδερφε, το πηρες που το πηρες ηλεκτρικο ε κανε και 3 χιλιομετρα παραπανω, για τα 500 μετρα σταθμο-δουλεια ηθελες μοτερακι?), ολα μεσα ειναι.

Wicca
Απών/απούσα

kktsol wrote:

 

RockaRolla wrote:

 

Το γράφουμε εδώ και δεκαετίες. Θα φτιάξουν ποδηλατόδρομους, όταν δούν πολλούς ποδηλάτες εκεί έξω. Οι ποδηλάτες θα βγουν εκεί έξω, όταν νιώσουν ασφάλεια.

 

Εγω γιατι διαφωνω με αυτο. Δεν ειναι θεμα ασφαλειας. Αφου ειναι θεμα ασφαλειας γιατι εχουμε γεμισει με πατινια(και αντιστοιχα οχηματα) που πηγαινουν παντου; Δεν εφτιαξαν πατινιοδρομους. Και μην μου πεις οτι το πατινι εμπνεει περισσοτερη ασφαλεια. Απλα ο ελληνας ειναι τεμπελης (το λεω χοντρα). Θεωρει εξυπναδα το οτι παει καπου χωρις να πληρωνει τελη κτλ αλλα δεν κανει και 2 χλμ πεταλι (ποσοι πηραν ηλεκτρικο ποδηλατο και μετα εψαχναν να βρουν το κουμπακι-γκαζι που ειχε το ηλεκτρικο του φιλου τους αλλα δεν ειχε το δικο τους γιατι ηταν νομιμο pedelec;; Μετα απο την μετατροπη να βγαλεις τον κοφτη (σε ηλεκτρικα ποδηλατα και πατινια) την μεγαλυτερη ζητηση εχει το κουμπακι-γκαζι για τα Pedelec. 

 

Δεν εχει να κανει με την ασφαλεια. Με την τεμπελια εχει να κανει 

 

Έχει να κάνει και με την ασφάλεια. Κυρίως με την ασφάλεια υπό τις παρούσες συνθήκες.

Εγώ έκοψα τα πολλά πολλά με τον κέντρο όταν κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι κινδύνευα και ότι αν μου συνέβαινε εμένα κάτι, θα συνέβαινε και σε αυτούς που εξαρτώνται από εμένα. 

Όταν δεν υπάρχουν ασφαλείς συνθήκες στον δρόμο, αλλά δεν υπάρχει και κανένα σοβαρό σύστημα υγείας για να σε υποστηρίξει μετά από κάποιον τραυματισμό ή να υποστηρίξει αυτούς που εξαρτώνται από εσένα αν σου συμβεί κάτι,  τότε το να  κυκλοφορείς με το ποδήλατο  όπου να' ναι, είναι σαν να προκαλείς την τύχη σου. 

Πολλαπλασίασε το αυτό επί χίλια για αυτούς που ΔΕΝ είναι εξοικειωμένοι με το ποδήλατο. Που δεν έχουν και κάποια χιλιόμετρα στα πόδια τους και κάποια αίσθηση του πως να κινηθούν στους δρόμους με τα ποδήλατα τους. 

Αυτούς ποιος και τι θα τους πείσει να πάρουν ένα ποδήλατο για να κάνουν τις μετακινήσεις τους; Είναι που είναι αγύμναστοι και δυσκολεύονται στην αρχή, φαντάσου να πρέπει να το κάνουν αυτό υπό συνθήκες.... "απειλής" για τη σωματική τους ακεραιότητα!!

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Έχει να κάνει και με την ασφάλεια. Κυρίως με την ασφάλεια υπό τις παρούσες συνθήκες.

Εγώ έκοψα τα πολλά πολλά με τον κέντρο όταν κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι κινδύνευα και ότι αν μου συνέβαινε εμένα κάτι, θα συνέβαινε και σε αυτούς που εξαρτώνται από εμένα. 

Όταν δεν υπάρχουν ασφαλείς συνθήκες στον δρόμο, αλλά δεν υπάρχει και κανένα σοβαρό σύστημα υγείας για να σε υποστηρίξει μετά από κάποιον τραυματισμό ή να υποστηρίξει αυτούς που εξαρτώνται από εσένα αν σου συμβεί κάτι,  τότε το να  κυκλοφορείς με το ποδήλατο  όπου να' ναι, είναι σαν να προκαλείς την τύχη σου. 

Πολλαπλασίασε το αυτό επί χίλια για αυτούς που ΔΕΝ είναι εξοικειωμένοι με το ποδήλατο. Που δεν έχουν και κάποια χιλιόμετρα στα πόδια τους και κάποια αίσθηση του πως να κινηθούν στους δρόμους με τα ποδήλατα τους. 

Αυτούς ποιος και τι θα τους πείσει να πάρουν ένα ποδήλατο για να κάνουν τις μετακινήσεις τους; Είναι που είναι αγύμναστοι και δυσκολεύονται στην αρχή, φαντάσου να πρέπει να το κάνουν αυτό υπό συνθήκες.... "απειλής" για τη σωματική τους ακεραιότητα!!

Αγαπητη wicca. χαιρομαι που σε ξαναδιαβαζουμε πρωτα απ'ολα. Να ξανατοποθετηθω ομως. Ακουω αυτο που λετε. Ομως. Αφου ειναι θεμα ασφαλειας γιατι αυτοι που δεν παιρνουν το ποδηλατο για να πανε πεντακοσια μετρα πιο κατω παιρνουν το πατινι και κατεβαινουν την Μεσογειων, πανε Γλυφαδα με το πατινι, κατεβαινουν στο κεντρο με το πατινι, κατεβαινουν την Πειραιως με το πατινι και εαν παμε και στην συμπρωτευουσα πανε και στον περιφερειακο με το πατινι;;;; Ολες αυτες οι διαδρομες με ενα ποδηλατο θα ηταν ασυγκριτα πιο ασφαλεις. Γιατι το κανουν με το πατινι και οχι με ενα ποδηλατο;;; Μηπως επειδη με το πατινι απλα πατανε ενα μοχλουδακι ενω με το αλλο θα κουραστουν;; Μηπως τελικα δεν ειναι θεμα ασφαλειας (ή μονο ασφαλειας) αλλα περισσοτερο τεμπελιας;;; 

Και το λεω παραπανω γιατι ενας γνωστος μου που ειδα στο κεντρο (εγω με ποδηλατο αυτος με το πατινι του απο Κερατσινι και βρεθηκαμε στο κεντρο) μου ειπε "σοβαρα ερχεσαι με το ποδηλατο; Εγω ουτε ιδρωνω ουτε κουραζομαι εσυ γιατι παιδευεσαι;; Απο τοτε που εβγαλα τον κοφτη παω με το πατινι παντου".  

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Για τα πατίνια, σχωράτε με αν κάνω λάθος (είμαι και με παλιακά μυαλά πλέον....), αλλά θεωρώ ότι στο μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που το χρησιμοποιούν είναι θέμα μόδας. Είναι ένα gadget που ο μοντέρνος αλλά "αντισυμβατικός" νέος / νέα, που δεν ακολουθεί την πεπατημένη, αλλά κάνει την επανάσταση, και είναι και αντισυμβατικός, [αλλά και χωμένος μέχρι τα μπούνια μέσα στη μόδα....], οφείλει να πάρει ένα ηλεκτρικό πατίνι.

Τουλάχιστον κάπως έτσι τους κόβω αυτούς που βλέπω με πατίνια. Ακουστικά marshall στα αυτιά, κινητό στο ένα χέρι, φουλάρι και ηλεκτρικό πατίνι.... ενίοτε και καφεδούμπα στο άλλο χέρι.

Από την άλλη θα μου πείτε "μόλις μας περιέγραψες το 80% του κόσμου που κυκλοφορεί στην Αθήνα είτε με πατίνι είτε χωρίς..." Μπορεί και να είμαι φάουλ...

Αυτο με την τεμπελιά δεν μου πολύ βγαίνει. Θεωρώ ότι η νεολαία πλέον πάει σε γυμναστήρια, συμμετέχει σε αθλήματα, προσέχει διατροφή και σώμα.... την ιδρώνει την φανέλα (όχι στον εργασιακό χώρο, οπουδήποτε αλλού εκτός εργασιακού χώρου), άρα δεν μου βγαίνει η τεμπελιά ως εξήγηση για τα ηλεκτρήλατα και τα ηλεκτρικά πατίνια. Περισσότερο μου κάνει "μην ιδρώσω και μυρίσω άσχημα στους δίπλα", παρά ως φυγοπονία. Και φυσικά, όπως έγραψα και πιο πάνω, μου κουμπώνει στους άξονες: gadget και μόδα.

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

εγω μαλλον δεν τους βλεπω τους νεους που προσεχουν διατροφη, που πανε σε γυμναστηρια κτλ κτλ (υπαρχουν δεν διαφωνω αλλα η πλειοψηφεια αυτων που βλεπω ειναι παχυσαρκοι, μεσα σε μια οθονη και σε τρεις καρεκλες καφετεριας). Μιλησε και με καποιον και ρωτα τον γιατι πηρε πατινι και οχι κατι αλλο και το ξαναβλεπουμε (οχι καποιον τυχαιο στον δρομο που θα σου πει κατι που τον βολευει, καποιον που τον ξερεις και θα σου πει αυτο που ισχυει οχι κατι που θα τον καλυψει απεναντι σου). 

Αλλα και το "να μην ιδρωσω και μυρισω στους διπλα " να ισχυει παλι δεν ειναι θεμα ασφαλειας αλλα κατι αλλο.

Που στο ξαναλεω σε οσους γνωστους (γνωστους οχι ατομο στον δρομο γιατι το ατομο στον δρομο που ρωτησα μου ειπε οτι δεν σκεφτηκε το ποδηλατο οχι οτι βαριοταν) ρωτησα με ειπαν και βλακα που κανω ποδηλατο ενω αυτοι με το πατινι πανε και πιο γρηγορα (νομιζουν) και δεν κουραζονται

Αλλα ξανα λεμε οτι δεν βγαινουν στον δρομο με ποδηλατο γιατι φοβουνται και ειναι θεμα ασφαλειας. Και βγαινουν με τα πατινια στους δρομους (και σε δρομους που δεν πρεπει). Με τα πατινια δεν φοβουνται, δεν υπαρχει θεμα ασφαλειας;;; Αρα στο δικο μου μυαλο δεν ειναι θεμα ασφαλειας. Θελεις θεμα μοδας, θελεις οτι θεωρουν τον εαυτο τους πιο εξυπνο για να κανουν πεταλι, θελεις οτι δεν θελουν να ιδρωνουν ή οποιοδηποτε αλλο λογο;;; Παντως οχι θεμα ασφαλειας

Μπορει να ειμαι και λαθος αλλα εγω αυτη την αισθηση εχω

morgoth
Απών/απούσα

Μιλαμε για 2 διαφορετικες κατηγοριες ανθρωπων παιδια, γι'αυτο για εμενα τα πατινια και τα ηλεκτρικα στην πολη ειναι θετικο δειγμα.

Εξηγουμαι, αυτοι που παιρνουν πατινι/ηλεκτρικο δεν θα ηταν ποδηλατες αλλα πηραν πατινι γιατι δεν υπαρχουν ποδηλατοδρομοι. Παπι θα επαιρναν και πηγαν στην πιο τρεντι/οικολογικη λυση η γουατεβερ, αυτο ειναι ΘΕΤΙΚΟ, ηελκτρικο>πατινι>>>παπι και οσον αφορα τις ταχυτητες αρα και την ασφαλεια, τον θορυβο/μολυνση κτλ κτλ. Αυτο που προσπαθω να πω ειναι οτι αυτοι δεν θα πηγαιναν ποτε σε λυση ποδηλατου για τους δικους τους λογους.

Αυτοι που μπορει να καβαλησουν ποδηλατο αλλα δεν το τολμανε γιατι δεν αισθανονται ασφαλεις (η θα ιδρωσουν και θα βρωμανε) ειναι αλλη εντελως κατηγορια ανθρωπων. Αυτους πρεπει να προσπαθησουμε να κανουμε ποδηλατες. Αν αυτο θα γινει με το να τους παρεχουμε καποιες βασικες υποδομες ωστε να το ξεφοβηθουν για αρχη και να βγουν εξω η με αλλο τροπο υπαρχουν πιο ειδικοι απο εμενα να το απαντησουν.

Παντως για να μην τα βλεπουμε ολα μαυρα οι αστικοι ποδηλατες (με η χωρις ηλεκτρικο) εχουν αυξηθει παρα πολυ την τελέυταια πενταετια, καμια σχεση με 10 χρονια πριν που εβλεπες ποδηλατο στην Κηφησιας και ελεγες που παει αυτος ο τρελος, βλεπεις συνεχεια πλεον. Εχουμε πολυ να καλυψουμε σε σχεση με τις Ευρωπαικες χωρες αλλα κατι γινεται, ας ειναι καλα οι τιμες των καυσιμων.

Wicca
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Αγαπητη wicca. χαιρομαι που σε ξαναδιαβαζουμε πρωτα απ'ολα. Να ξανατοποθετηθω ομως. Ακουω αυτο που λετε. Ομως. Αφου ειναι θεμα ασφαλειας γιατι αυτοι που δεν παιρνουν το ποδηλατο για να πανε πεντακοσια μετρα πιο κατω παιρνουν το πατινι και κατεβαινουν την Μεσογειων, πανε Γλυφαδα με το πατινι, κατεβαινουν στο κεντρο με το πατινι, κατεβαινουν την Πειραιως με το πατινι και εαν παμε και στην συμπρωτευουσα πανε και στον περιφερειακο με το πατινι;;;; Ολες αυτες οι διαδρομες με ενα ποδηλατο θα ηταν ασυγκριτα πιο ασφαλεις. Γιατι το κανουν με το πατινι και οχι με ενα ποδηλατο;;; Μηπως επειδη με το πατινι απλα πατανε ενα μοχλουδακι ενω με το αλλο θα κουραστουν;; Μηπως τελικα δεν ειναι θεμα ασφαλειας (ή μονο ασφαλειας) αλλα περισσοτερο τεμπελιας;;; 

Και το λεω παραπανω γιατι ενας γνωστος μου που ειδα στο κεντρο (εγω με ποδηλατο αυτος με το πατινι του απο Κερατσινι και βρεθηκαμε στο κεντρο) μου ειπε "σοβαρα ερχεσαι με το ποδηλατο; Εγω ουτε ιδρωνω ουτε κουραζομαι εσυ γιατι παιδευεσαι;; Απο τοτε που εβγαλα τον κοφτη παω με το πατινι παντου".  

 

Που και ποιους είδες εσύ με πατίνια; Πιάνεις μεμονωμένες περιπτώσεις και τις παρουσιάζεις λες και είναι ο κανόνας.

Ο μέσος κάτοικος των πόλεων της Ελλάδας δεν κυκλοφορεί με κάτι λιγότερο από το αυτοκίνητό του ή άντε να κυκλοφορεί με συγκοινωνίες. Και ο λόγος είναι απλός.  Δεν υπάρχει ασφάλεια. Και δεν υπάρχει ασφάλεια ούτε καν για τους πεζούς που δεν έχουν ούτε στοιχειώδη πεζοδρόμια σε καλή κατάσταση για να περπατήσουν ούτε διαβάσεις που να τις σέβεται κανείς, ούτε καν σηματοδότηση....

Και εσύ μου μιλάς για πατίνια, λες και έγιναν ποτέ κανέναν σοβαρά ανταγωνιστικό μέσο στις εναλλακτικές μετακινήσεις.

Οι ίδια μειονότητα που θα έπαιζε να κυκλοφορούν με ποδήλατα, κυκλοφορούν και με πατίνια, αλλά η πλειοψηφία δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει τέτοια μέσα γιατί γνωρίζει ότι άμα συμβεί κάτι με ένα τέτοιο μέσο, δεν πρόκειται ούτε βοήθεια να βρει,  ούτε και κανένα δίκιο.