Κυκλοφορία ποδηλάτων και στις λεωφορειολωρίδες

71 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

Κυκλοφορία ποδηλάτων και στις λεωφορειολωρίδες

Τα ποδήλατα θα μπορούν να κυκλοφορούν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας στις λεωφορειολωρίδες παράλληλης ροής με την κυκλοφορία, που βρίσκονται εντός δακτυλίου, με απόφαση που υπέγραψε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.

Η ρύθμιση αυτή θα ισχύσει δοκιμαστικά από τις 20 Ιουνίου έως τις 18 Σεπτεμβρίου 2011, ώστε να εκτιμηθεί η επίπτωσή της στη λειτουργία των λωρίδων αποκλειστικής κυκλοφορίας Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Τα ποδήλατα θα πρέπει να κινούνται στο δεξιό άκρο της λεωφορειολωρίδας, σε μονό στοίχο δίπλα στο κράσπεδο της οδού, χωρίς να προβαίνουν σε ελιγμούς, ώστε να υπάρχει επαρκής διαθέσιμος χώρος για την κίνηση των διερχόμενων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, καθώς και των υπολοίπων οχημάτων, για τα οποία επιτρέπεται η κυκλοφορία στις λεωφορειολωρίδες.

Οι ποδηλάτες θα πρέπει να τηρούν τις διατάξεις του Κ.Ο.Κ και οφείλουν να παραχωρούν απόλυτη προτεραιότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στα υπόλοιπα οχήματα. Θα φέρουν κατάλληλο εξοπλισμό, καθώς επίσης και κατάλληλη σήμανση επί των ποδηλάτων, ώστε να είναι ασφαλής και διακριτή η κίνησή τους, ιδιαίτερα κατά τις νυκτερινές ώρες.

Οι οδηγοί όλων των οχημάτων, για τα οποία επιτρέπεται να κινούνται εντός της λεωφορειολωρίδας, οφείλουν να σέβονται τις διατάξεις του Κ.Ο.Κ., ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την επιτρεπόμενη ταχύτητα και τους ελιγμούς και να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή όταν συναντούν ποδηλάτες στη διαδρομή τους.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
einzel
Απών/απούσα

http://www.yme.gr/?aid=3010&tid=21

Τα ποδήλατα θα πρέπει να κινούνται στο δεξιό άκρο της λεωφορειολωρίδας, σε μονό στοίχο δίπλα στο κράσπεδο της οδού, χωρίς να προβαίνουν σε ελιγμούς, ώστε να υπάρχει επαρκής διαθέσιμος χώρος για την κίνηση των διερχόμενων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, καθώς και των υπολοίπων οχημάτων, για τα οποία επιτρέπεται η κυκλοφορία στις λεωφορειολωρίδες.

Εμένα αυτό πάντως με ψιλοαγχώνει ως εικόνα.Χωράνε στην ίδια λωρίδα ,σε παράλληλη κίνηση ποδήλατο και λεωφορείο;Εγώ προτιμώ να σταματάω και να τα αφήνω να με προσπερναν έτσι,παρά να είμαι σε κίνηση.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εντάξει ο εκάστοτε υπουργός είναι εκτός πράγματικότητας αλλά πιστεύω ότι όλοι οι ποδηλάτες ξέρουμε πως πρέπει να κινούμαστε στις λωρίδες αυτές για να μην τσακιστούμε.

cube86
Απών/απούσα

Ένα πρώτο σχόλιο είναι ότι το υπουργείο έρχεται να δοκιμάσει μία κατάσταση που υπάρχει de facto ούτως ή άλλως. Η λεωφορειολωρίδες, ήδη και από παλιά χρησιμοποιούνται από ποδήλατα, κυρίως γιατί οι ταχύτητες των ΜΜΜ επιτρέπουν πολύ πιο ασφαλή κίνηση στο ποδήλατο. Όμως η δοκιμή αυτή δεν έχει κανένα νόημα όταν ουσιαστικά έχει καταργηθεί επίσης de facto η λεωφορειολωρίδα από τα Ι.Χ. Στην Ιπποκράτους ας πούμε ή στη Χαρ. Τρικούπη, δεν υφίσταται πλέον λεωφορειολωρίδα. Άρα μάλλον δοκιμή της πρωταρχικής χρήσης της λεωφορειολωρίδας θα έπρεπε να γίνει! Δεν μηδενίζω την ιδέα αλλά έχω βαρεθεί να ακούω τους πεφωτισμένους κυβερνητικούς να θυμούνται τους ποδηλάτες σαν εξωτικά φρούτα, μία φορά το χρόνο. Για να μη θυμίσω τους ποδηλατοδρόμους από τα Νότια στα Βόρεια άλλου πλέον αντιπαθητικού υπουργού της προηγούμενης κυβέρνησης. Τέλος πάντων για να μη μακρηγορώ, όλοι και όλες στις λεωφορειολωρίδες για να επιβάλλουμε τη συγκεκριμένη αλλαγή.

einzel
Απών/απούσα

Γιατί μόνο εντός δακτυλίου;Κηφισίας,Μεσογείων κτλ θα απαγορεύεται δηλαδή;

http://www.oasa.gr/content.php?id=leofstripes

kynhgos77
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Εντάξει ο εκάστοτε υπουργός είναι εκτός πράγματικότητας αλλά πιστεύω ότι όλοι οι ποδηλάτες ξέρουμε πως πρέπει να κινούμαστε στις λωρίδες αυτές για να μην τσακιστούμε.

Ακριβως!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Εντάξει ο εκάστοτε υπουργός είναι εκτός πράγματικότητας αλλά πιστεύω ότι όλοι οι ποδηλάτες ξέρουμε πως πρέπει να κινούμαστε στις λωρίδες αυτές για να μην τσακιστούμε.

έλα ρε συ Eaglos... αφού στην πραγματικότητα εκεί κινούμαστε - στις λεοφορειολωρίδες - εδώ και πολλά χρόνια....
Απλά τώρα θα το κάνουμε "με το νόμο"....

Η λωρίδα χωρίζεται στην μέση, αν μένεις στο δεξί μέρος, αφήνεις ΑΡΚΕΤΟ ΧΩΡΟ ώστε να σε ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ το όποιο όχημα θέλει και ΜΠΟΡΕΙ.
ΠΡΟΣΟΧΗ: η μαγική λέξη είναι ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ.... δεν είναι "γιούρια και όποιον πάρει ο χάρος".

Η δική μας υποχρέωση είναι: να μένουμε στα δεξιά, να μην κάνουμε συνέχεια ζιγκ-ζακ (ώστε να μην ξαφνιάζουμε τους οδηγούς πίσω μας με την πορεία μας) και να κάνουμε σινιάλα με τα χέρια. Αν δεις πχ φρεάτιο επικίνδυνο, τσέκαρε πίσω σου, βγάλε χεράκι, κάνε αλλαγή πορείας και ξαναμπές στην "μεριά σου".
Δώσε την ευκαιρία στους άλλους οδηγούς να καταλάβουν ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ - ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ και δεν είσαι παιδάκι σε πατίνι.....
Δεν είναι τόσο τραγικό.

[...έρε τι ζουμέ!!!1... να δεις που στο τέλος θα βάλουν και σήματα / σηματοδότες για ποδήλατα... ερε εποχές!!!....]

einzel
Απών/απούσα

RockaRolla σύμφωνα με το νόμο πλέον απειλείσαι με 200 ευρώ πρόστιμο,στις εκτός δακτυλίου.

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

Καμιά φορά αφήνω την λεωφορειολωρίδα και κινούμαι, ακόμα και σε πιεστικές συνθήκες, στην διπλα από αριστερά της λωρίδα, αφήνοντάς την πεισματικά στα λεωφορεία / τρόλλεϋ.

Επίσης δεν σημαίνει ότι η λεωφορειολωρίδα - και μεταξύ μας η ταξιτζο/καφρο/λεωφορειο/μηχανακιο...λωρίδα - μας παρέχει την σούπερ προστασία. Απλά, όταν το κάνουμε, δεν θα τίθεται και θέμα νόμου.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

einzel wrote:
Γιατί μόνο εντός δακτυλίου;Κηφισίας,Μεσογείων κτλ θα απαγορεύεται δηλαδή;

Εκεί δεν έχει κίνηση, μπορούμε να τρέχουμε πολύ φορώντας τα γυαλιά που φόραγαν οι πρώτοι αεροπόροι, και να πηγαίνουμε στην αριστερή λωρίδα σε στάση "ψαράκι" για να μη μας πιάνει ο άνεμος.
Όλα τα έχει προνοήσει η υπηρεσία μικρά μου παιδιά.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

einzel wrote:
RockaRolla σύμφωνα με το νόμο πλέον απειλείσαι με 200 ευρώ πρόστιμο,στις εκτός δακτυλίου.

... δεν σε έπιασα...
Το ότι μπορείς να κυκλοφορείς στην λεοφορειολωρίδα δεν σου απαγορεύει να κινείσαι κάπου αλλού.....

... το ότι μπορώ να βάλω το ποδήλατο μου στο ΤΡΑΜ πχ στην παραλιακή, δεν μου απαγορεύει να κινούμε στο οδόστρωμα...

Όταν με το καλό γίνουν ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΙ ποδηλατοδρομοι και ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ να μετακινούμαστε εκεί... τότε θα δούμε αν υπάρξει πρόβλημα και περίπτωση προστίμου αν κινείσαι "εκτός"...

[αν θέλεις την εμπειρία μου: Μόναχο, ποδηλατόδρομοι παντού, ολοκάθαροι, οργανωμένοι με ειδική σήμανση κλπ κλπ... ΟΙ ΚΟΥΡΣΕΣ κυκλοφορούσαν κανονικά στο δρόμο πλάι στα υπόλοιπα ΙΧ....]

einzel
Απών/απούσα

Το πιλοτικό πρόγραμμα επιτρέπει την κίνηση μόνο στις εντός δακτυλίου λεοφορειολωρίδες .Άρα μάλλον αυτό συνεπάγεται ότι στις εκτός απαγορεύεται.Άρα αν οδηγάς σε αυτές 200 ευρώ πρόστιμο.

Αααχ Μόναχο,έχω ζήσει εκεί.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

einzel wrote:
Το πιλοτικό πρόγραμμα επιτρέπει την κίνηση μόνο στις εντός δακτυλίου λεοφορειολωρίδες .Άρα μάλλον αυτό συνεπάγεται ότι στις εκτός απαγορεύεται.Άρα αν οδηγάς σε αυτές 200 ευρώ πρόστιμο.

Αααχ Μόναχο,έχω ζήσει εκεί.

Αν σε πιάσουν με ποδήλατο σε λεοφορειολωρίδα και σε γράψουν να μου φέρεις την κλήση και θα σου δώσω το αντίτιμο....
ΔΕΣΜΕΥΣΗ....

cdouvis
Απών/απούσα

καιρό τώρα περιμέναμε την υπογραφή του Ρέππα για να εγκριθεί και αυτό. Είναι σαφές ότι αν πλημμυρίσουν οι λ/λ με ποδήλατα αυτό θα είναι πρόβλημα. Από την άλλη αν γίνει αυτό θα είναι τόσο καλό νέο που θα πρέπει να πανηγυρίζουμε!

πιο αναλυτικά:

τα κατά

  • καθυστέρηση των λεωφορείων
  • λιγότερη ασφάλεια για τους ποδηλάτες σε σχέση με έναν "κυριλέ" ποδηλατόδρομο (αλά Ολλανδία)

τα υπέρ

  • μεγαλύτερη ασφάλεια από ότι μέχρι τώρα
  • σχεδόν αυτόματη δημιουργία ενός αρκετά μεγάλου δικτύου π/λ (εστω και "χαμηλής ποιότητας")
  • σε κάμποσες περιπτώσεις ήταν για την ώρα εντελως μη-ρεαλιστικό να γίνουν π/λ λόγω της έλλειψης χώρου (π.χ στη Βουλιαγμένης προς κέντρο). Αν θεσμοθετηθεί η συνύπαρξή μας με τα λεωφορεία τότε αυτομάτως δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για την πολύ ταχύτερη δημιουργία ενός δικτύου ποδηλατοδρόμων όπως το ζητάμε, δηλαδή που να καλύπτει όλο το λεκανοπέδιο έστω και με σχετικά χαμηλή πυκνότητα για αρχή
  • θα μπει και σήμανση, οριζόντια και κατακόρυφη (έτσι ήταν το σχέδιο τουλάχιστον, υποθέτω ότι ισχύει και θα γίνει με τον καιρό) άρα μιλάμε για σημαντική διαφήμιση του ποδηλάτου
  • υπάρχει και η ελπιδα ότι τώρα όλοι (ΙΧ-ήδες και τροχαία) θα αναγκαστούν να πάρουν πιο στα σοβαρά τις λ/λ και άρα ότι τα λεωφορεία θα κινούνται πιο γρήγορα σε σχέση με σήμερα!
  • και βέβαια διατηρούμε πάντα τις ελπίδες μας να γίνουν και οι "κυριλέ" π/δ στο μέλλον

όπως είπα κανείς δεν ξέρει πως θα πάει το μέτρο. Θα δούμε. Ελπίζουμε να μην αποδειχτεί προβληματικό. Στο μεταξύ όμως υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να κάνουμε κι εμείς για να βοηθήσουμε την κατάσταση

  • να διευκολύνουμε τα λεωφορεία να μας προσπεράσουν όταν πάμε πιο αργά (ο καθένας κρίνει για τον εαυτό του, στην ανηφόρα, όταν είναι άδειος ο δρομος, πάντα, όταν δεν έχει πανσέληνο, κλπ)
  • αντίστοιχα να μην προσπερνούμε ένα λεωφορείο όταν κρίνουμε ότι έτσι θα το καθυστερήσουμε
  • με την παλιά, καλή ευγένεια προς τον οδηγο. Η δουλειά του είναι απαιτητική και επικίνδυνη και καμιά φορά οι συνθήκες είναι πολύ δύσκολες (π.χ. με καύσωνα, με γεμάτο λεωφορείο κλπ). Ο σεβασμός προς τους άλλους σε ανταμοίβει. Το ίδιο και όλους σου τους σύντροχους τους οποίους και "εκπροσωπείς" ανά πάσα στιγμή στο δρόμο

άντε πάμε και "καλά μυαλά" ;)

einzel
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Αν σε πιάσουν με ποδήλατο σε λεοφορειολωρίδα και σε γράψουν να μου φέρεις την κλήση και θα σου δώσω το αντίτιμο....
ΔΕΣΜΕΥΣΗ....

Πρόσεχε τι λές!Έχω κάτι γνωστούς τροχονόμους!Θα σε κάψω!
Πάντως δε μπορώ να καταλάβω το λόγο του διαχωρισμού.Λόγω ταχύτητας;Λόγω βλακείας;Δε ξέρω.Μάλλον έχει δίκιο ο tkant
tkant wrote:
Εκεί δεν έχει κίνηση, μπορούμε να τρέχουμε πολύ φορώντας τα γυαλιά που φόραγαν οι πρώτοι αεροπόροι, και να πηγαίνουμε στην αριστερή λωρίδα σε στάση "ψαράκι" για να μη μας πιάνει ο άνεμος.
Όλα τα έχει προνοήσει η υπηρεσία μικρά μου παιδιά.

cdouvis
Απών/απούσα

αυτό δεν είναι τιποτα. Απλα για καλό και για κακό το αρχίζουν σε μικρή κλίμακα, όπως έκαναν και με το μετρό. Είναι δηλαδή ακόμα πιλοτικό το στάδιο

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

έλα ρε συ Eaglos... αφού στην πραγματικότητα εκεί κινούμαστε - στις λεοφορειολωρίδες - εδώ και πολλά χρόνια....

Εγώ πάλι τις αποφεύγω όσο μπορώ και κινούμαι κανονικά στο δρόμο.
Όποτε αναγκάζομαι να μπω σε αυτές κινούμαι στο μέσο όπου δεν
χρειάζεται να κάνω τον Ταρζάν καθώς είναι γεμάτες φρεάτια,
υπονόμους και το πιο σημαντικό το ανισόποδο οδόστρωμα.

Χρόνια με τα χρόνια κάθονται τα σημεία όπου πατάνε οι τροχοί των
λεωφορίων με αποτέλεσμα οι άκρες να κάνουν βουναλάκια και η μέση
να κάνει γούβα.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

tkant wrote:
einzel wrote:
Γιατί μόνο εντός δακτυλίου;Κηφισίας,Μεσογείων κτλ θα απαγορεύεται δηλαδή;

Εκεί δεν έχει κίνηση, μπορούμε να τρέχουμε πολύ φορώντας τα γυαλιά που φόραγαν οι πρώτοι αεροπόροι, και να πηγαίνουμε στην αριστερή λωρίδα σε στάση "ψαράκι" για να μη μας πιάνει ο άνεμος.
Όλα τα έχει προνοήσει η υπηρεσία μικρά μου παιδιά.

...ξεμπροστιαστηκες.
Μικρε μου tkant, κατι δε μου πηγαινε καλα με την παρτη σου, αλλα τωρα ειμαι σιγουρος:
Εχεις διατελεσει παπακιας, και μαλιστα αγριοκαγκουρακος.
Καλα το θυμομουνα, καπου σε καποια κοντρα σ'εχει παρει το ματι μου. Τωρα στην "Αυρα" ητανε, στα φαναρια στην "Εθνικη" ητανε, στην παραλιακη ητανε, δε θυμαμαι.
Σε θυμαμαι ομως ψαρακωμενο, πανω σε σκυλοφτιαγμενο παπι, σε εκκινηση στο φαναρι, να περιμενεις να σβησει το κοκκινο, για να καρφωσεις την πρωτη με το χερι...

Α, και μην αποπροσανατολιζεις τον κοσμο: Τι γυαλια αεροπορου και αηδιες. Γυαλια οξυγονοκολλητη, (κατα προτιμηση μαυρα το καλοκαιρι), και δερματινο κασκετο μισο πεπονι. Και το χειμωνα, μακρυ κασκολ να ανεμιζει...

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Snoopy_wwi_ace_lb.jpg

msg
Εικόνα msg
Απών/απούσα

προσοχή! αναφέρει για λ/λ παράλληλης ροής
δηλαδή όχι Πανεπιστημίου - Πατησίων

cdouvis
Απών/απούσα

... είναι ότι οι ποδηλάτες θα βοηθήσουν να επεκταθούν περισσότερο οι λ/λ. Είναι απαράδεκτα λίγες αυτή τη στιγμή

επίσης μήπως ...

Columbus discovers Cro-moly wrote:
Σε θυμαμαι ομως ψαρακωμενο

μήπως τον έιδες στη "Βούτα"?

einzel
Απών/απούσα

msg wrote:
προσοχή! αναφέρει για λ/λ παράλληλης ροής
δηλαδή όχι Πανεπιστημίου - Πατησίων

Στην Πατησίων επιτρέπεται μόνο όπου υπάρχει διπλή ροή.

Αυτό που γράφουν είναι:
Η κυκλοφορία των ποδηλάτων θα επιτρέπεται στις λεωφορειολωρίδες που βρίσκονται στις οδούς:
* Βασ. Σοφίας, στην κατεύθυνση προς περιφέρεια μεταξύ των οδών Ακαδημίας και Πυρρή και στην κατεύθυνση προς κέντρο μεταξύ των οδών Τσόχα και Ακαδημίας
* Φειδιππίδου, μεταξύ των οδών Μεσογείων και Κηφισίας
* Σταδίου, μεταξύ των οδών Σταύρου και Βουκουρεστίου
* Βασ. Κωνσταντίνου και στις δύο κατευθύνσεις μεταξύ των οδών Β. Όλγας και Βασ. Αλεξάνδρου
* Πατησίων, στην κατεύθυνση προς περιφέρεια μεταξύ των οδών Στουρνάρη και Μετσόβου και στην κατεύθυνση προς κέντρο μεταξύ των οδών Αλεξάνδρας και Πανεπιστημίου
* Συγγρού στην κατεύθυνση προς κέντρο μεταξύ των οδών Ζίννη και Διάκου
* Ακαδημίας, μεταξύ της πλ. Κάνιγγος και της οδού Ιπποκράτους
* Μαυρομματαίων, μεταξύ των οδών Βασ. Ηρακλείου και Ιουλιανού
* Ηπείρου, μεταξύ των οδών Αχαρνών και Πατησίων
* Ιπποκράτους, μεταξύ των οδών Κατσώνη και Σόλωνος
* Χαρ. Τρικούπη, μεταξύ των οδών Ναυαρίνου και Ξιφίου
* Αλεξάνδρας, στην κατεύθυνση προς κέντρο σε όλο το μήκος και στην κατεύθυνση προς περιφέρεια μεταξύ των οδών Πατησίων και Σούτσου
* Σωκράτους, μεταξύ των οδών Αγ. Κωνσταντίνου και Πειραιώς
* Ερατοσθένους, στην κατεύθυνση προς κέντρο σε όλο το μήκος, και
* Παπαδιαμαντοπούλου, μεταξύ των οδών Μιχαλακοπούλου και Βασ. Σοφίας.

CrippleHorse
Εικόνα CrippleHorse
Απών/απούσα

Ναι, συνέβαινε ήδη, αλλά σε δύο περιπτώσεις όπου ήμουν σε λεωφορειόδρομο στη θεσσαλονίκη, με κόρναρε αστικατζής θεωρώντας ότι δεν έπρεπε να είμαι εκεί. Στη μία μάλιστα, μάλλον δεν είχε πρόβλημα γενικά, αλλά ήθελε όταν στεκόμασταν σταματημένοι στο φανάρι, να πάω στη μεσαία ώστε να με προσπερνούσε μόλις άναβε πράσινο (πράγμα που ήταν χαζό γιατί δεν πήγαινα τόσο αργά, ούτε αυτός τόσο γρήγορα ώστε να με προσπεράσει, ίσα ίσα, με ανάγκασε να πηγαίνω αργά στη μεσαία μπας και με "προσπεράσει" για να μπω επιτέλους πίσω του, ενώ στο μεταξύ με κορνάριζαν οι οδηγοί της μεσαίας που πήγαινα αργά, θεωρώντας ότι φυσικά έπρεπε να ήμουν στα δεξιά, δηλαδή ό,τι και να γίνει κάποιος θα σε βρίσει :-)).

Nομίζω ότι μπορεί να γυρίσει μπούμεραγκ και να πουν οι αστικατζήδες ότι πολλοί ποδηλάτες πηγαίνουν πολύ αργά και τους αναγκάζουν να βγαίνουν στην αριστερή για να προσπερνούν ποδήλατα κάθε τρεις και λίγο, οπότε από εκεί που μπαίναμε στους λεωφορειόδρομους όμορφα κι ωραία, υπάρχει κίνδυνος να απαγορευτεί τελείως.
Κατα τ'άλλα ας βγάλουν τα ταξί που τα άφησαν να παρακάρουν στις εσοχές και έκαναν πιάστες ολόκληρους τους λεωφορειόδρομους, και θα είμαστε μια χαρά και οι ποδηλάτες και τα αστικά με την κατάσταση ως έχει.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Είναι όντως παράλογο αυτό το "δοκιμαστικό-πιλοτικό"...Αφού όλοι ξέρουμε οτι ο λεωφορειόδρομος χρησιμοποιείται από τους ποδηλάτες χρόνια τώρα, γιατι οπουδήποτε αλλού αν ποδηλατήσεις σε δρόμο που έχει λεωφορειολωρίδα είναι αρκετά πιο επικίνδυνο. Και η διοίκηση του ΟΑΣΑ και το σωματείο των εργαζομένων μας έχουν διαβεβαιώσει οτι ποτέ δεν υπήρξε κάποιο σοβαρό πρόβλημα στην εως τώρα συνύπαρξή μας με τα λεωφορεία. Προς τι λοιπόν το "δοκιμαστικό";; Τέλος πάντως ας θεωρήσουμε οτι πρόκειται για το τυπικό του θέματος...
Το οτι πρέπει να είμαστε νόμιμοι όταν κυκλοφορούμε στις λεωφορειολωρίδες είναι όμως σημαντικό και θα έπρεπε να γίνει άμεσα...
Πάντως ΜΗΝ ακολουθήσετε τις οδηγίες του Υπουργείου για τη θέση του ποδηλάτη στη λωρίδα γιατί δεν θα σας βγει σε καλό.. Παροτρύνουν τον ποδηλάτη να πηγαίνει στην άκρη-άκρη δεξιά δίπλα στο κράσπεδο, και νομίζω δεν χρειάζεται πολλή φαντασία ή εμπειρία, να καταλάβει κανείς ότι αυτό είναι αδύνατον και άκρως επικίνδυνο , πρώτον γιατι αυτό το κομμάτι που εννοούνε, αποτελείται αποκλειστικά απο λακκούβες, νεροφαγώματα, κακοτεχνίες και σκουπίδια, και δεύτερον όταν βρίσκεσαι πολύ κοντά στο κράσπεδο του πεζοδρομίου δεν μπορείς να κάνεις κανέναν ελιγμό σε περίπτωση που χρειαστεί..
Γιαυτό πάντα ποδηλατούμε δεξιά μεν αλλά κάπως προς τη μέση, και πάμε ίσως πολύ δεξιά μόνο όταν μας προσπερνάει κάποιο λεωφορείο και όταν το οδόστρωμα μας το επιτρέπει.
Διαβάστε προσεκτικά και το Oδηγίες χρήσης λεωφορειολωρίδων από τους Ποδηλάτ-ισσ-ες, συνημμένο κείμενο που βρίσκεται ακριβώς από κάτω απο την ανακοίνωση του Υπουργείου στη κεντρική σελίδα του podilates.gr.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
................και δερματινο κασκετο μισο πεπονι. Και το χειμωνα, μακρυ κασκολ να ανεμιζει...

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Snoopy_wwi_ace_lb.jpg[/quote]

Βρήκες και φωτογραφία μου βρε αθεόφοβε?
(Που τον θυμήθηκες το Σνούπι?)

savmal57
Απών/απούσα

Καλημερα σε ολους, προφανως θα συγκληθηκαν 2-3 επιτροπες απο 4-5 φορες για να βγαλουν το αποτελεσμα το οποιο υπεγραφη απο τον υπουργο. Υπογραφουν κατι το οποιο αφ'ενος σου επιτρεπει κατι το οποιο .... δεν απαγορευοταν!!!, αφ'ετερου αφηνει καποια κενα του τυπου, αν εγω κυκλοφορησω στη Μεσογειων θα με γραψουν ; ή οποιος με χτυπησει απλως δεν εχει καμμια ευθυνη ;
Με την ευκαιρια οσοι κινειστε στη Μεσογειων προσοχη τα λεωφορεια φυσουνες και συγκεκριμενα τη γραμμη 301, αφου ενας εκ των οδηγων (διοπτροφορος) ειναι ποδηλατοφαγος με τα ολα του, οχι δεν τα προσεχει αλλα κυνηγαει να τα χτυπησει. Παραλιγο να με σκοτωσει ενω με εβλεπε και μαλιστα μου ειπε "να πας στο πεζοδρομιο αλλιως θα σε φαω". Προσοχη λοιπον γιατι υπαρχουν και αυτοι!

vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

παιδια η ανακοινωση δεν εχει νοημα ειναι ψιλοακυρη για εμας τους ποδηλατες μιας και ολοι μας σχεσον εδω και χρονια εκει κινομασταν (κανω λαθος?) χωρια που ειναι και λιγο επικινδυνο να ειμαστε στη μεσαι λωριδα με τις ταχυτητες που κινομαστε...

Ομως

-Συντομα θα αλλαξει ο ΚΟΚ και αποτι γνωριζω θα εχει πολλες διαταξεις για ποδηλατες (υποχρεωτικα κρανος φωτα κοκ) οποτε αυτο εντασσεται σε αυτα τα πλαισια

-επειδη απο αρκετες ασφαλιστικες υπαρχει σκεψη για ασφαλιση ποδηλατων/αναβατων (ηδη υπαρχει απο μια εταιρια) μιας και η αγορα ειναι μεγαλη, αυτη η ρυθμιση θα μας καταχυρωνει σε περιπτωση ατυχηματος...

Argonaut
Απών/απούσα

savmal57 wrote:

Με την ευκαιρια οσοι κινειστε στη Μεσογειων προσοχη τα λεωφορεια φυσουνες και συγκεκριμενα τη γραμμη 301, αφου ενας εκ των οδηγων (διοπτροφορος) ειναι ποδηλατοφαγος με τα ολα του, οχι δεν τα προσεχει αλλα κυνηγαει να τα χτυπησει. Παραλιγο να με σκοτωσει ενω με εβλεπε και μαλιστα μου ειπε "να πας στο πεζοδρομιο αλλιως θα σε φαω". Προσοχη λοιπον γιατι υπαρχουν και αυτοι!

Κρατάς τον αριθμό και κάνεις μια ευγενική ενημέρωση προς τον ΟΑΣΑ, κοινοποίηση σε ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ και Σωματείο οδηγών! Απλά να τα λέμε και να βριζόμαστε δεν κάνουμε κάτι!! Χρειαζεται επιμονή και τρόπος!!! αν εστελναν αρκετοι το θέμε αυτό στον ΟΑΣΑ και στο Σωματείο εεεε του ο...η κάτι θα γινόταν!

Argonaut
Απών/απούσα

Σχετικά με την ΑΠΟΦΑΣΗ μέτρο μπορείτε να έρθετε να εκφράσετε και την άποψή σας και να συνεισφέρετε σε όλα αυτά ενεργά.... στην ερχόμενη συνέλευση, Τετάρτη στους Φίλους του Ποδηλάτου, Επταχάλκου 4, Θησείο, στις 20.00.

Xarhs
Εικόνα Xarhs
Απών/απούσα

Κατά τη γνώμη μου είναι το αυτονόητο, αλλά ακόμα και τα αυτονόητα είναι θετικό να γράφονται. Άλλωστε και στον ΚΟΚ οι άλλαγες που ζητάμε σε μεγάλο βαθμό αυτονόητες είναι.

Για μένα η μοναδική διαφορά που μπορεί να επιφέρει (αφού θεωρώ ότι οι ποδηλάτες έτσι κι αλλιώς χρησιμοποιούσαν τις λεωφορειολωρίδες) είναι να τονίσει άλλη μία φορά ότι τα ποδήλατα έχουνε θέση στο δρόμο. Αν ο λεωφορειατζής ξέρει ότι επίσημα το ποδήλατο έχει θέση στη λωρίδα του, ίσως προσέχει λίγο περισσότερο αντί να σκέφτεται 'κοίτα αυτό το παπάρι που μπήκε στο δρόμο μου'. Αυτό.

Ελπίζω να είναι η αρχή και όχι το τέλος της ενασχόλησης τους με το ποδήλατο.

Argonaut
Απών/απούσα

χάρη όπως το λες! όλα γινονται προς το καλύτερο!

Το αυτονόητο για εμάς δεν ειναι αυτονόητο για αλλους! για αυτό τρέχουμε!
Επίσης μέχρι σήμερα το ποδήλατο δεν υπάρχει όπως πρεπει στον ΚΟΚ και αυτο ειναι ενα μέτρο μαζί με τις επίσημες θέσεις - προτάσεις των ΠΟΔΗΛΑΤισσΩΝ για ΚΟΚ. Εδω >> http://www.podilates.gr/?q=KOK

Ο Νο1 λόγος ειναι η ασφάλεια και η συνυπαρξη με τα λεωφορεία και αλλα οχήματα. Επίσης αυτό σίγουρα θα αυξησει την προσοχή όλων!

Η αλήθεια ειναι ομως οτι γενικα εχουμε πολύ μπροστά μας σε ότι αφορά το θέμα ΠΑΙΔΕΙΑ!!! (κόκκινα φανάρια, κοκ, κυκλοφορια)
Δεν μπορείς ρε φίλε να πηγαινεις στην μεση της λεωφορειολωρίδας με μαυρο ποδήλατο, μαυρα ρούχα, βράδυ χωρίς φώτα!!! Αυτο βεβαια δεν ειναι θέμα ΠΟΔΗΛΑΤΗ ειναι θέμα ΜΥΑΛΟΥ γενικά!!

Μεσα στις ολες ενέργειες και στόχους ειναι όλα αυτά!

KAthanas
Απών/απούσα

Στη Μεσογείων επιτρέπεται το ποδήλατο; Δεν απαγορεύεται, άρα επιτρέπεται.
Που θα κινηθεί; Μέχρι τώρα πίστευα ότι είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι θα κινηθεί στο λεωφορειόδρομο. Τώρα ανακαλύπτω ότι τόσα χρόνια παράνομα ήμουν στο λεωφορειόδρομο και ότι έπρεπε να κινούμαι στο μέσο της λεωφόρου, ενώ τα υπόλοιπα μηχανοκίνητα δίκυκλα σωστά επιτρεπόταν να κινούνται στο λεωφορειόδρομο. Και χρειάζεται λέει μία πιλοτική εφαρμογή για το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ και μόνο στο δακτύλιο!!!! Γίνεται λοιπόν μία πολιτική εξαγγελία για κάτι που έχει κατακτηθεί εδώ και χρόνια από τους ποδηλάτες και που κατά τη γνώμη μου δεν συνεισφέρει σε τίποτα στη διάδοση του ποδηλάτου και μάλιστα λέει θα εφαρμοστεί πιλοτικά!;!;! Δηλαδή τόσα χρόνια που τα ποδήλατα κινούνται στο λεωφορειόδρομο δεν δοκιμαζόταν το μέτρο; ΜΝΗΜΟΝΙΟ στις υπηρεσίες και τους πολιτικούς (και μόνο εκεί)!!!!