Ο επικεφαλής της Φόρμουλα 1 έγινε ειδικός σύμβουλος του Ο.Η.Ε. για την Οδική Ασφάλεια

33 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Ο Ban Ki-moon, γενικός γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών, ανάθεσε τη θέση του ειδικού συμβούλου του Ο.Η.Ε. για την Οδική Ασφάλεια στον επικεφαλής της FIA, του οργανισμού που διοργανώνει την Φόρμουλα 1.

http://www.un.org/press/en/2015/sga1565.doc.htm

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε οτι 500 παιδιά σκοτώνονται κάθε μέρα από αυτοκίνητα:

http://www.automobilsport.com/race-categories--24/race-categories--24,13...

Κι εδώ μπορείτε να διαβάσετε κάποιες αντιρρήσεις γι' αυτή την αδιαφανή απευθείας ανάθεση:
http://sustainablecitiescollective.com/david-thorpe/1071281/should-un-ap...

Καθώς κι στο συνημμένο αρχείο που ζητήθηκε να υπογράψουν διάφορες οργανώσεις πεζών και ποδηλατών.

Διαμαρτυρηθείτε εδώ:
https://secure.avaaz.org/en/petition/Ban_Kimoon_WE_DISAPPROVE_OF_THE_CAR...

ΣυνημμένοΜέγεθος
PDF icon OpenLetter_SEAppt_Eng.pdf44.54 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Wicca
Απών/απούσα

Πέραν της αδιαφάνειας της ανάθεσης δεν έχω καταλάβει που ακριβώς έγκειται το πρόβλημα με τον πρόεδρο της Φόρμουλα 1.
Δεν καταλαβαίνω καθόλου ποια είναι η λογική της διαμαρτυρίας ενάντια στην παρουσία εκπροσώπου της αγωνιστικής οδήγησης σαν σύμβουλου ( μεταξύ άλλων πολλών) για την οδική ασφάλεια.

Αν μη τι άλλο η (επίσημη ) αγωνιστική οδήγηση δεν είναι επικίνδυνη για τον κόσμο, ( δεν γίνεται σε δρόμους γίνεται σε πίστες) ενώ οι οδηγοί αγώνων είναι εκείνοι που είναι και οι λιγότερο επικίνδυνοι στους δρόμους, αφού βγάζουν τα απωθημένα τους στους αγώνες.

Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να κάνω την σύνδεση.. Γιατί ο πρόεδρος της F1 και όχι η απουσία των εταιριών;;

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Αν ο σύμβουλος είναι ένας μεταξύ άλλων πολλών, δείξε μας ποιοι είναι οι υπόλοιποι σύμβουλοι οδικής ασφάλειας του Ο.Η.Ε. και ποιοι απ' αυτούς διεκδικούν καλύτερη οδική ασφάλεια για πεζούς και ποδηλάτες. Αλλιώς υποθέτουμε οτι αυτή τη θέση την έχει μόνο ένας.

Πολύ σωστά η αγωνιστική οδήγηση δεν είναι επικίνδυνη για τον κόσμο. Η καθημερινή οδήγηση μπορεί να γίνει το ίδιο ακίνδυνη για τον κόσμο με τα εξής δύο απλά βήματα, τα οποία σίγουρα θα γνωρίζει καλά ο επικεφαλής της Φόρμουλα 1:
1. Ο κόσμος θα μένει στα σπίτια του και θα κοιτάει το δρόμο από τα μπαλκόνια.
2. Τα πεζοδρόμια θα γεμίσουν τοίχους και αχυρόμπαλες για να είναι σίγουρο οτι τα αυτοκίνητα και ο κόσμος δεν θα έρχονται σε επαφή.

Εγώ προτιμώ κάποιον που να προωθεί τη μείωση των ορίων ταχύτητας μέσα στην πόλη, ποδηλατόδρομους, περισσότερο χώρο για πεζούς και ποδηλάτες, κ.λ.π.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Η αγωνιστικές συνθήκες δεν έχουν καμία σχέση με τις πραγματικές συνθήκες των δρόμων. Απολύτως καμία σχέση. Είναι σαν να βγάζεις ένα χρυσόψαρο που έχει μεγαλώσει στη γυάλα και να το πετάς κατευθείαν μέσα στα πιράνχας του Αμαζονίου.

Αν τώρα εγώ υποψιαστώ ότι η κίνηση αυτή κρύβει επιθετικότητα: να προωθηθεί η τρομοκρατία ο φόβος και τα προβλήματα στους δρόμους, ώστε με την αύξηση των ατυχημάτων να αυξηθούν τα κάθε λογής έξοδα, ασφάλιστρα, περίθαλψη, μέτρα, κόστη, ... θα έχω άδικο, έτσι;

Δηλαδή κλασική επιθετικότητα της αγοράς εναντίον κοινωνίας.
Bigger problems, bigger money. That's simple.

Wicca
Απών/απούσα

Filopodaros wrote:
Αν ο σύμβουλος είναι ένας μεταξύ άλλων πολλών, δείξε μας ποιοι είναι οι υπόλοιποι σύμβουλοι οδικής ασφάλειας του Ο.Η.Ε. και ποιοι απ' αυτούς διεκδικούν καλύτερη οδική ασφάλεια για πεζούς και ποδηλάτες. Αλλιώς υποθέτουμε οτι αυτή τη θέση την έχει μόνο ένας.

Πολύ σωστά η αγωνιστική οδήγηση δεν είναι επικίνδυνη για τον κόσμο. Η καθημερινή οδήγηση μπορεί να γίνει το ίδιο ακίνδυνη για τον κόσμο με τα εξής δύο απλά βήματα, τα οποία σίγουρα θα γνωρίζει καλά ο επικεφαλής της Φόρμουλα 1:
1. Ο κόσμος θα μένει στα σπίτια του και θα κοιτάει το δρόμο από τα μπαλκόνια.
2. Τα πεζοδρόμια θα γεμίσουν τοίχους και αχυρόμπαλες για να είναι σίγουρο οτι τα αυτοκίνητα και ο κόσμος δεν θα έρχονται σε επαφή.

Εγώ προτιμώ κάποιον που να προωθεί τη μείωση των ορίων ταχύτητας μέσα στην πόλη, ποδηλατόδρομους, περισσότερο χώρο για πεζούς και ποδηλάτες, κ.λ.π.

Ρε παιδί μου ο τύπος μπορεί να μην είναι ο πλέον αρμόδιος αλλά δεν είναι και ο πλέον αναρμόδιος. Σου λέει και στα άρθρα ότι τουλάχιστον οι υπεύθυνοι της F1 έχουν χρηματοδοτήσει καμπάνιες για την ασφάλεια στους δρόμους και όχι με αχυρόμπαλες και μπάρες.
Αλλά εν πάση περιπτώσει πάλι δεν κατάλαβα που υπάρχει το πρόβλημα. Η οδική ασφάλεια δεν είναι θέμα μόνον των οργανώσεων που ασχολούνται με αυτήν αλλά και των υπεύθυνων ( των μεγάλων κεφαλιών ) της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα μεγάλα κεφάλια της αγωνιστικής οδήγησης έχουν δείξει καλή θέληση και αν μη τι άλλο, όπως είπα και πιο πάνω, δεν είναι οι αγώνες που προκαλούν τα ατυχήματα.

Γιατί θεωρούμε ότι εξ ορισμού αυτός ο συγκεκριμένος ως εκπρόσωπος της F1 δεν θα επιθυμεί τον περιορισμό της χρήσης των ΙΧ; Το lobbying υπέρ της χρήσης του αυτοκινήτου δεν γίνεται από της εταιρίες που εμπλέκονται σε αγώνες. Μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις αυτές οι εταιρίες δεν είναι καν στην παραγωγή.

Εγώ έτσι όπως διάβασα την υπόθεση θεωρώ προβληματική μόνον την απευθείας ανάθεση στην θέση αυτή. Από την άλλη όμως αν το τύπος είναι διατεθειμένος να τα χώσει για την ασφάλεια στους δρόμους, ( από τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της αγωνιστικής οδήγησης) ε ας τα χώσει να δούμε μπας και φέρει αποτέλεσμα.

Όπως και να' χει, οι αποφάσεις για ασφαλέστερους δρόμους είναι και πολιτικές, σε τοπικό όμως επίπεδο. Και τον θεό τον ίδιο να βάλουν να ασχοληθεί, η κουλτούρα υπέρ των μετακινήσεων με ιδιωτικά μέσα, έχει καλλιεργηθεί από άπειρους άλλους φορείς, γιατί απέφερε πολύ χρήμα στους άμεσα εμπλεκόμενους, που είναι οι εταιρίες μαζικής παραγωγής αυτοκινήτων και ενίοτε οι πετρελαικές. ( αυτοί τα κονομάνε πιο πολύ από τους άλλους στους αγώνες, που δεν βγάζουν λίγα αλλά δεν είναι και στην κορυφή εκεί που πάει και όλο το χρήμα).

Η κουλτούρα αυτή θα αλλάξει μόνον αν αλλάξει και η νοοτροπία του κόσμου. Και σε αυτό το θέμα ο ΟΗΕ και οι συμβουλάτοροι του, έχουν δείξει ότι δεν μπορούν να κάνουν και πολλά πράγματα.

Wicca
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Η αγωνιστικές συνθήκες δεν έχουν καμία σχέση με τις πραγματικές συνθήκες των δρόμων. Απολύτως καμία σχέση. Είναι σαν να βγάζεις ένα χρυσόψαρο που έχει μεγαλώσει στη γυάλα και να το πετάς κατευθείαν μέσα στα πιράνχας του Αμαζονίου.

Αν τώρα εγώ υποψιαστώ ότι η κίνηση αυτή κρύβει επιθετικότητα: να προωθηθεί η τρομοκρατία ο φόβος και τα προβλήματα στους δρόμους, ώστε με την αύξηση των ατυχημάτων να αυξηθούν τα κάθε λογής έξοδα, ασφάλιστρα, περίθαλψη, μέτρα, κόστη, ... θα έχω άδικο, έτσι;

Δηλαδή κλασική επιθετικότητα της αγοράς εναντίον κοινωνίας.
Bigger problems, bigger money. That's simple.

Και από που το συμπέρανες αυτό; Πες μου σε παρακαλώ γιατί δεν έχω καταλάβει από που προκύπτει η επιθετικότητα επειδή βάλανε τον τύπο σύμβουλο στον ΟΗΕ.

Γιατί εγώ τον κόβω ότι τον βάλανε έτσι από την πίσω πόρτα για να πάρει πάρει έτσι μία θεσούλα και αυτός, αλλά δεν έχει δώσει και κανένα δείγμα γραφής ( και μπορεί και να μην δώσει και ποτέ).

Έχετε μήπως καταλάβει πως λειτουργούν αυτοί οι οργανισμοί και τι περίπου ρόλο βαράνε; Τι ακριβώς νομίζετε ότι κάνει ο ΟΗΕ; Έχετε μήπως την εντύπωση ότι είναι η πανίσχυρη οργάνωση που αλλάζει τα τεκταινόμενα στον πλανήτη κουνώντας το μικρό της δαχτυλάκι;

Γιατί αν έχετε τέτοια εντύπωση τότε σίγουρα κάνετε λάθος.. γιατί αν είχε τέτοιες δυνατότητες θα τις είχαμε δει να τις ασκεί και αλλού ( σε συρράξεις, σε εμφύλιους, σε στρατιωτικές επεμβάσεις κτλ κτλ κτλ).

Ο ΟΗΕ βγάζει εκεί κανένα αφοριστικό φιρμάνι μια φορά στα τόσα, κάθε φορά που τάχα μου ενδιαφέρεται για κάτι ... ναι ... και χέστηκε η φοράδα στο Γενί Τζαμί.. Αλλάζει κάτι;

Wicca
Απών/απούσα

http://news247.gr/eidiseis/auto/iaverhs-hlithie-ellhna-papse-na-kaneis-e...

Διότι δεν θα φταίει μετά ο ΟΗΕ..

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Δλδ. για να καταλαβω. Εβαλαν συμβουλο (συμβουλο οχι υπευθυνο, αρμοδιο στο να κανει κατι ή τιποτα παρομοιο) καποιον ο οποιος σιγουρα ξερει απο αυτοκινητα για να συμβουλευσει (εαν ρωτηθει τελικα γιατι μπορει απλα στην θητεια του ο ΟΗΕ να μην κανει τιποτα σχετικο) στο πως θα γινουν οι δρομοι πιο ασφαλεις (δλδ συμφωνα με την δικη σας λογικη να περιριστουν τα ατυχηματα-δυστυχηματα που προερχονται απο τα αυτοκινητα (θεμα το οποιο σιγουρα ξερει)) σε εναν οργανισμο που εγω προσωπικα δεν εχω δει-ακουσει να κανει κατι για το θεμα. Και που μαλλον δεν μπορει να κανει γιατι ειναι τελειως διαφορετικα τα προβληματα που εχουν στην Αμερικη απο αυτα στη Ασια και απο αυτα στην Αφρικη κτλ και αυτα σε επιπεδο Ηπειρων, που να παμε και σε επιπεδο χωρων.

Το αναφερουμε σε ενα ποδηλατικο φορουμ, στην ιδια αναφορα βαζουμε και καποιους νεκρους (για να κανουμε και εντυπωση) και καλουμε να διαμαρτυρηθουμε ετσι γενικα.
Εαν λαβω υποψιν και την απαντηση (προτιμω καποιον που θα μειωσει τα ορια ταχυτητας, ποδηλατοδρομους κτλ.) και βαλω στο μυαλο μου χωρες της Αφρικης ή της Ασιας που δεν εχουν καν κανονικους δρομους και οτι αναφερομαστε σε εναν οργανισμο που για το θεμα δεν εχει καμμια ισχυ (δεν νομιζω να πιστευετε οτι εαν πει αυριο ο ΟΗΕ να γεμισουμε ποδηλατοδρομους θα γινει εστω και ενας) , μαλλον εχουμε χασει την μπαλα.

Περιμενα οτι αφου μας ενδιαφερει να περιορισουμε τα ΙΧ οτι θα βλεπατε το αλλο θεμα αυτη την περιοδο και οχι θεματα που ουσιαστικα δεν υπαρχουν. Και επειδη η ερωτηση μαλλον θα ειναι ποιο ειναι το αλλο θεμα.
Αυτη την στιγμη συζητιεται το θεμα του ενιαιου ΦΠΑ. Δλδ καποια αγαθα θα πανε απο το 23% στο 15-16-17-18%(οπου κατσει η μπιλια). Δυο απο αυτα τα αγαθα-προιοντα(οπως θελετε πεστε το) ειναι τα καυσιμα και τα αυτοκινητα. Σκεφτειτε τωρα οτι ο ΦΠΑ ειναι ο τελευταιος φορος που μπαινει πανω (αρα και αυτος που επηρεαζει πιο πολυ) οτι θα υπαρχει μια μειωση 5%-8% σε αυτα τα δυο προιοντα. Ειναι στατιστικα παρατηρημενο οτι οταν αυξανει η τιμη του καυσιμου αναλογα αυξανονται και αυτοι που ψαχνουν εναλακτικους τροπους μετακινησης και οταν πεφτει η τιμη επιστρεφουν πισω στο αυτοκινητακι τους. Σε συνδιασμο τωρα με την μεγαλη εκπτωση που θα εχουν τα αυτοκινητα (σε ενα μεσαιο αυτοκινητο των 40000 η εκπτωση ειναι περιπου 2000) και με την λογικη του νεοελληνα (ελα ρε συ, το χχχχχχ τουρμπο επεσε δυο χιλιαρικα, ευκαιρια ειναι τωρα) καταλαβαινετε τι προκειται να γινει. Προχτες που μιλησε ο προεδρος των εισαγωγεων αυτοκινητων ειπε το μετρο τους ευνοει και οτι οι εισαγωγεις ειναι ετοιμοι να καλυψουν την αυξημενη ζητηση.
Και ασχολουμαστε με εναν συμβουλο καπου σε εναν οργανισμο που δεν εχει κανει τιποτα για το θεμα.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Παιδιά σε αυτά που λέτε έτσι είναι δεν έχετε άδικο, αλλά να μη ξεχνάμε ότι ζούμε σε έναν κόσμο εντελώς παράλογο. Ο τύπος είναι διακοσμητικό στοιχείο. Όχι μόνο αυτός! Το τι γίνεται στην πράξη δεν έχει καμία, μα καμία, μα καμία λέμε, σχέση με τη λογική.

Σαν τις μελέτες του ΔΝΤ. Όλες δείχνουν ξεκάθαρα την αποτυχία της οικονομικής πολιτικής, σε όποια χώρα ποτέ και αν εφαρμόστηκαν. Τις μελέτες τις βλέπει κανείς δημόσια. Όμως τα ίδια κάνουν παντού. Απλά γιατί έτσι γουστάρουν. Επίδειξη τσαμπουκά. Έτσι και οι αυτοκινητοβιομηχανία. Απλά θα κάνει αυτό που γουστάρει.

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Αναρωτιέστε κάποιοι που αποσκοπεί η διαμαρτυρία. Δεν έχετε καταλάβει προφανώς ότι κάποιοι συνάνθρωποι μας την έχουν ανάγκη. Για ποιο λόγο διαμαρτύρονται; Γιατί έτσι... Εσωτερική ανάγκη.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Αλλοι εχουν την αναγκη να διαμαρτυρονται απο την εσωτερικη αναγκη οτι παργκωνιζονται, απορριπτονται, δεν παιρνονται υπ'οψιν. (βλ. μαμαδες με καροτσακια, πεζοι, παιδια, ποδηλατες, τροχηλατα αμαξιδια παντως ειδους) και αλλοι εχουν αναγκη απο Σημαινοντες Συμβολισμους: Βαζω τον αρχηγο της F1 και οχι τον αρχηγο της Παγκοσμιας Ποδηλατικης ομοσπονδας ή της ομοσπονδιας Ανθρωπων με Αναπηρια ή των συλλογων Γονεων με μικρα παιδια κλπ. κλπ.
...
Μπορει ο ανθρωπος να ειναι απλως ενας απο τους συμβουλους αλλα ο Συμβολισμος αυτου του γεγονοτος ειναι εξαιρετικα σημαντικος και αυτο τους ενδιαφερει πολυ. Και τις αυτοκινητοβιομηχανιες. Και εμας.
...
Μας δειχνουν με ενα ωμο και αμεσο τροπο το ποιος εχει το επανω χερι.
...
Μοιαζει με την κριση: Κατα τους ιδιους, Μονο αυτοι που μας οδηγησαν σ'αυτην εχουν το know how για να μας βγαλουν απ'αυτην. Οι αλλοι ειναι Ανιδεοι, Ουτοπικοι, εχουν Ιδεοληψιες, Δεν ξερουν τι κανουν και τι λενε, ειναι Επικινδυνοι, Μας πανε πισω αντι για μπροστα, θα μας ριξουν στα βραχια, ειναι Ασημαντοι, Δεν αξιζει να τους ακουμε, ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ.
...
Ενω το ΠΟΖΕΡΙ της Φ1 ειναι μαγκας και ωραιος. Και τα ξερει κι ολας τα αμαξια, απο μεσα, τι παιζει και τι δεν παιζει. "Δε θα μας μαθεις εσυ τη δουλεια μας ρε φιλε με τα ποδηλατακια σας τωρα! αμε εκει να σουρεις κανα καροτσακι να σου φυγει ο καημος και ασε μας εμας εδω που ξερουμε να κανουμε τη δουλεια μας."
...
Τοσο απλα.
Τι δεν καταλαβαινετε;

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

εσυ τι διαμαρτύρεσαι ρε?
γινε και εσυ πρόβατο. μπορεις

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Συμφωνώ με τον didotou. Διαβάζοντας το παραπάνω άρθρο, τα ίδια πράγματα μου ήρθαν στο μυαλό.
Παραγκωνισμός αυτών που καίγονται και ανάδειξη του μεγάλου λόμπυ.
Κρατάω μια πισινή, γιατί δεν ξέρω ποιοί είναι οι υπόλοιποι σύμβουλοι και ποιοί απαρτίζουν την ομάδα που τελικά παίρνει τις αποφάσεις / χαράζει την όλη πολιτική.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

@didotou +1
Το θέμα του συμβολισμού δεν είναι καθόλου αμελητέο ούτε για "αυτούς" ούτε και για "εμάς". Τουλάχιστον στον κόσμο του μάρκετινγκ που μας διαφεντεύει.

Wicca
Απών/απούσα

didotou wrote:
[...]Κατα τους ιδιους, Μονο αυτοι που μας οδηγησαν σ'αυτην εχουν το know how για να μας βγαλουν απ'αυτην.

Εκείνο που μας οδήγησε σε αυτή την κατάσταση είναι ο ίδιος μας ο εαυτός.
Αν εμείς δεν θέλαμε αυτοκίνητα δεν θα είχαμε αυτοκίνητα. ( παγκοσμίως). Δεν μας τα επέβαλε κανείς με το ζόρι. Εμείς τα αγοράζουμε και εμείς τα χρησιμοποιούμε.
Άρα δεν έχει να κάνει με συμβολισμούς και άλλα τέτοια, έχει να κάνει με νοοτροπίες, που υπήρχε το υπόβαθρο για να αποκτηθούν. Αυτοί είδαν φως και μπήκαν με άλλα λόγια.

Εσείς δηλαδή τι πιστεύετε. Ότι άμα φύγει από την θέση αυτή το υποτιθέμενο σύμβολο, θα αλλάξει η νοοτροπία του κόσμου;

Ή μήπως πιστεύετε ότι αν την θέση αυτή καταλάμβανε ο πρόεδρος της παγκόσμιας ομοσπονδίας βιώσιμης κινητικότητας ξαφνικά όλοι θα ξύπναγαν το επόμενο πρωί και θα παράταγαν τα αυτοκίνητα τους και θα ζήταγαν άμεσα την επέκταση των αστικών συγκοινωνιών;

Δεν θα συνέβαινε εννοείται αυτό, γιατί η κουλτούρα του ΙΧ προϋπήρχε και δεν είναι συμβολική, έχει να κάνει με την ταξική κουλτούρα που ανέκαθεν υπήρχε. Το σύμβολο δεν είναι στην θέση του πρόεδρου της F1 αλλά είναι στο στάτους που έχει το αυτοκίνητο, ( και πιο παλιά η άμαξα, και πιο παλιά το άλογο, και πιο παλιά οι βαστάζοι της ασπίδας του αρχηγού του χωριού) σε σχέση με το κοινωνικό στάτους του παπάρα που χρησιμοποιεί ( ή χρησιμοποιούσε) όλα αυτά.

Άρα την βλάβη την έχουμε στον εγκέφαλο, ( μαζικά), όχι στην "καρέκλα".

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Συμφωνώ με τον didotou. Διαβάζοντας το παραπάνω άρθρο, τα ίδια πράγματα μου ήρθαν στο μυαλό.
Παραγκωνισμός αυτών που καίγονται και ανάδειξη του μεγάλου λόμπυ.
Κρατάω μια πισινή, γιατί δεν ξέρω ποιοί είναι οι υπόλοιποι σύμβουλοι και ποιοί απαρτίζουν την ομάδα που τελικά παίρνει τις αποφάσεις / χαράζει την όλη πολιτική.

really???
Δεν υπαρχει ομαδα. Δεν παιρνουν αποφασεις. Δεν χαραζουν πολιτικη. O κυρ. Jean Todt οριστηκε συμβουλος του Βan Ki-moon για θεματα οδικης ασφαλειας.Δλδ εαν ο Ban Ki-moon θελει να συζητησει καποια στιγμη το θεμα της οδικης ασφαλειας αυτος θα τον συμβουλεψει. Τιποτα παραπανω.
Ουτε καμμια επιτροπη εγινε, ουτε ομαδα ορισανε, ουτε πολιτικη χαραζουν (δεν εχουν καν την αρμοδιοτητα).

Για τον παραγκωνισμο τωρα και για τα μεγαλα λομπυ. Εστω και σε επιπεδο συμβολισμου. Μιλαμε για οδικη ασφαλεια. Ουτε για βιωσιμη κινητηκοτητα, ουτε για καλυτερες συνθηκες, ουτε για τιποτα αλλο. Μονο για οδικη ασφαλεια. Αφου το μεγαλυτερο ποσοστων θυματων ωφειλεται στα ατυχηματα-δυστυχηματα μεταξυ αυτοκινητων γιατι καποιος εξω απο τα αυτοκινητα θα ηταν καλυτερος στο να θεσει τις προδιαγραφες ασφαλειας στα αυτοκινητα και σε τροπους που θα κανει την οδηγηση πιο ασφαλη???
Που βασικα συμβολικη ειναι η θεση και δεν θα γινει απολυτως τιποτα αλλα ετσι για να λεμε κατι.

Wicca
Απών/απούσα

Γίνε αυτό που θες να δεις στους άλλους.. και μην περιμένεις να σε κάνουν οι άλλοι αυτό που θα ήθελες να είσαι εσύ.
Η κοινωνίες και οι νοοτροπίες αλλάζουν από μέσα και όχι από έξω.
Τα άλλα είναι για να έχουμε να συζητάμε και να χάνουμε χρόνο και ενέργεια που διαφορετικά θα διαθέταμε σε πράξεις, ( π.χ να κάνουμε ποδήλατο αν αυτό είναι το μέσο που μας εξυπηρετεί πιο πολύ).

Υ.Γ. Χεσμένο τον έχω τον Κινέζο, χεσμένο και τον ΟΗΕ.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Μιλαμε για οδικη ασφαλεια. Ουτε για βιωσιμη κινητηκοτητα, ουτε για καλυτερες συνθηκες, ουτε για τιποτα αλλο. Μονο για οδικη ασφαλεια.

...
τωρα να σε στεναχωρησω λιγο;
Οδικη ασφαλεια, βιωσιμη κινητικοτητα και καλυτερες συνθηκες δεν ειναι ενα και το αυτο;
Δεν αποτελουν την "αγια και αδιαχωριστη τριαδα" της ασφαλους Μετακινησης;

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

didotou wrote:
kktsol wrote:
Μιλαμε για οδικη ασφαλεια. Ουτε για βιωσιμη κινητηκοτητα, ουτε για καλυτερες συνθηκες, ουτε για τιποτα αλλο. Μονο για οδικη ασφαλεια.

...
τωρα να σε στεναχωρησω λιγο;
Οδικη ασφαλεια, βιωσιμη κινητικοτητα και καλυτερες συνθηκες δεν ειναι ενα και το αυτο;
Δεν αποτελουν την "αγια και αδιαχωριστη τριαδα" της ασφαλους Μετακινησης;

φυσικα και δεν ειναι ενα και το αυτο. Και μονο που τα καλεις "τριαδα" σημαινει οτι ειναι διαφορετικα πραγματα. Που βεβαια εστιαζοντας μονο σε αυτο αποφευγετε το κυριο θεμα (οτι η θεση του συμβουλου ειναι διακοσμητικη) αλλα και παλι μπλεκετε εννοιες μαζι. Οδικη ασφαλεια ειναι ας πουμε να τους μαντρωσεις ολους σε θωρακισμενα κουτια με ροδες με μαλακο εσωτερικο που κινουνται ελεγχομενα απο κατι κεντρικο και απλως σε μεταφερουν απο το Α στο Β. Αυτο δεν ειναι ουτε βιωσιμη κινητικοτητα ουτε καλυτερες συνθηκες. Να το εξηγησω ακομα παραπανω. Ας πουμε οτι θελουν να συζητησουν το θεμα της οδικης ασφαλειας σε αυτοκινητοδρομους. Πιστευεις οτι ο προεδρος της UCI θα ηταν πιο αρμοδιος να συμβουλεψει απο καποιον σχετικο με τα αυτοκινητα?? Θελουν να συζητησουν το θεμα των θυματων που ωφειλεται σε τροχαια (μιλαμε για νεκρους και τραυματιες που ηταν επιβατες σε αυτοκινητα). Μηπως καποιος σχετικος με αυτοκινητα θα ηταν πιο αρμοδιος??? Ξεκαθαριστε πρωτα τι εννοουμε οταν λεμε οδικη ασφαλεια, κοιταξτε και τι ποσοστο θυματων αντιστοιχει σε επιβαινοντες σε αυτοκινητα και τι σε αλλες κατηγοριες και μετα μιλαμε για το θεμα του συμβολισμου.

με στεναχωρησες ομως. Αποφευγετε εντεχνα τα πραγματικα προβληματα και καταληγετε να κυνηγατε χιμαιρες. Οπως εγραψες παραπανω ειναι θεμα συμβολισμου. Το πραγματικο οτι οι πωλησεις αυτοκινητων στην Ελλαδα το πρωτο τετραμηνο του 2015 ειχαν αυξηση 25% σε σχεση με το 2014 και θα αυξηθουν ακομα παραπανω με την μειωση που αναμενεται λογω ΦΠΑ το περασατε στο ντουκου και σας πειραζει και ειστε ετοιμοι για διαμαρτυρια επειδη εβαλαν καποιον σε μια συμβολικη θεση που δεν θα κανει τιποτα αλλα ειναι συμβολικο το θεμα και γι'αυτο θα πολεμησουμε.
Ισως και καποια στιγμη να πρεπει να ριξουμε τις δυναμεις μας σε πραγματικα προβληματα και μετα κυνηγαμε και τους συμβολισμους.

Wicca
Απών/απούσα

kktsol wrote:
[...] Αποφευγετε εντεχνα τα πραγματικα προβληματα και καταληγετε να κυνηγατε χιμαιρες. Οπως εγραψες παραπανω ειναι θεμα συμβολισμου. Το πραγματικο οτι οι πωλησεις αυτοκινητων στην Ελλαδα το πρωτο τετραμηνο του 2015 ειχαν αυξηση 25% σε σχεση με το 2014 και θα αυξηθουν ακομα παραπανω με την μειωση που αναμενεται λογω ΦΠΑ το περασατε στο ντουκου και σας πειραζει και ειστε ετοιμοι για διαμαρτυρια επειδη εβαλαν καποιον σε μια συμβολικη θεση που δεν θα κανει τιποτα αλλα ειναι συμβολικο το θεμα και γι'αυτο θα πολεμησουμε.
Ισως και καποια στιγμη να πρεπει να ριξουμε τις δυναμεις μας σε πραγματικα προβληματα και μετα κυνηγαμε και τους συμβολισμους.

Κοίτα να δεις που συμφωνώ με τον kktsol..

Στην Ελλάδα αφήσαμε να περάσει στο ντούκου η άνοδος της αστικής ποδηλασίας έστω και για λόγους ανάγκης. Δηλαδή δεν εκμετταλευτήκαμε το γεγονός ότι μαζί με τον βασιλικό ποτίστηκε και η γλάστρα, ( με αφορμή την οικονομική κρίση κάποιοι έκαναν την ανάγκη φιλοτιμία), αλλά συνεχίσαμε να το βλέπουμε πιο globally το θέμα.

Μόνον που αυτά τα θέματα δεν λύνονται σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά σε τοπικό. Οι Δανοί π.χ δεν περίμεναν την απόφαση του ΟΗΕ για να εφαρμόσουν ένα πρόγραμμα υπέρ της βιώσιμης κινητικότητας. Το κυνήγησαν τοπικά, άλλαξαν την νοοτροπία του κόσμου δημιουργώντας αρχικά υποδομές και μετά πλασάροντας την ποδηλασία σαν κάτι που είναι εύκολο, όμορφο, ασφαλές, μοδάτο.. ρίξτε και μια ματιά... Πάνε εκεί όλοι με τα ποδήλατα τους, ότι του θυμηθεί το τρελοπαναή, αλλά είχαν αποτελέσματα..

Εμείς είμαστε όλο "επανάσταση" και "ιδεολογία" αλλά από αποτελέσματα ...."μην τα ρωτάς".

Και στο τέλος της μέρας την καλύτερη δουλειά την έκανε το Freeday, που δεν την είδε ούτε ιδεολογικά, ούτε επαναστατικά, ούτε συμβολικά, ούτε αθλητικά, ούτε σαν θέμα επιδόσεων, υγείας ή ότι άλλο, γιατί πήρε τον κόσμο και τον πήγε βόλτα..τίποτα λιγότερο ή περισσότερο από αυτό.

Εχει καμία σχέση αυτό με τον Κινέζο στον ΟΗΕ, σχετικά με το που στοχεύουμε και που δαπανούμε την ενέργεια μας;

Ποιο φέρνει πρακτικό αποτέλεσμα; Ποιο έχει περισσότερες δυνατότητες να δημιουργήσει συνθήκες οδικής ασφάλειας;

Να γυρίσεις τα μυαλά του κόσμου και να παρατήσει τα αυτοκίνητα του, ή να υπογράφεις ενάντια στον Κινέζο που πλάκα πλάκα τώρα, μάλλον δεν ξέρει ούτε που πέφτει η Ελλάδα.. ;;

kastellopower
Απών/απούσα

βλέπω υπάρχει από το καλοκαίρι μια "συμβουλευτική ομάδα κορυφής" με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο της αυτοκινητοβιομηχανίας που ήδη έδρασε υπέρ των ποδηλατών: διέθεσαν στην αγορά το φωσφοριζέ σπρέι!

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Θα βοηθούσε αν διαβάζατε ένα από τα λινκς που είχε δώσει ο Φιλοποδαρος, όπως αυτό http://sustainablecitiescollective.com/david-thorpe/1071281/should-un-ap...
Εξηγεί γιατι δεν αρκεί στο θέμα της οδικής ασφάλειας να φτιάξεις μόνο "ασφαλή αυτοκίνητα" και ασφαλείς υποδομές για αυτά και γιατι η βιώσιμη κινητικότητα και τα συναφή είναι μεν ξεχωριστά θέματα αλλά πλήρως αλληλένδετα με την οδική ασφάλεια.
Και τέλος, εξηγεί και γιατι δεν είναι και τόσο πιθανό να υποστηρίξουν οι εμπλεκόμενες εταιρίες την αποσυμφόρηση των δρόμων απο τα αυτοκίνητα. πχ να προωθήσουν τα τρένα για τις εμπορικές μεταφορές αντί για τις νταλίκες).

Το θέμα είναι απλό: πως λύνουμε ένα πρόβλημα - με το να βελτιώνουμε τις συνθήκες της υπάρχουσας κατάστασης (στην περίπτωσή μας κάνοντας ασφαλέστερα αυτοκίνητα και δρόμους για αυτά) ή αλλάζοντας όλη την κατάσταση (μείωση των ΙΧ, βάρος στα ΜΜΜ και ήπια μέσα μετακίνησης - με ταυτόχρονη βελτίωση της ασφάλειας των μηχανοκίνητων και των δρόμων).

Wicca
Απών/απούσα

lyhadj wrote:
Θα βοηθούσε αν διαβάζατε ένα από τα λινκς που είχε δώσει ο Φιλοποδαρος, όπως αυτό http://sustainablecitiescollective.com/david-thorpe/1071281/should-un-ap...
Εξηγεί γιατι δεν αρκεί στο θέμα της οδικής ασφάλειας να φτιάξεις μόνο "ασφαλή αυτοκίνητα" και ασφαλείς υποδομές για αυτά και γιατι η βιώσιμη κινητικότητα και τα συναφή είναι μεν ξεχωριστά θέματα αλλά πλήρως αλληλένδετα με την οδική ασφάλεια.
Και τέλος, εξηγεί και γιατι δεν είναι και τόσο πιθανό να υποστηρίξουν οι εμπλεκόμενες εταιρίες την αποσυμφόρηση των δρόμων απο τα αυτοκίνητα. πχ να προωθήσουν τα τρένα για τις εμπορικές μεταφορές αντί για τις νταλίκες).

Το θέμα είναι απλό: πως λύνουμε ένα πρόβλημα - με το να βελτιώνουμε τις συνθήκες της υπάρχουσας κατάστασης (στην περίπτωσή μας κάνοντας ασφαλέστερα αυτοκίνητα και δρόμους για αυτά) ή αλλάζοντας όλη την κατάσταση (μείωση των ΙΧ, βάρος στα ΜΜΜ και ήπια μέσα μετακίνησης - με ταυτόχρονη βελτίωση της ασφάλειας των μηχανοκίνητων και των δρόμων).

Γιατί υπήρχε καμία περίπτωση να υποστηρίξει ο ΟΗΕ την προώθηση των σιδηροδρόμων με ή άνευ σύμβουλου σε οποιαδήποτε χώρα;;
Εδώ δεν μπορεί να υποστηρίξει τον λόγο για τον οποίο φτιάχθηκε να ενώσει ( και καλά τώρα) τα έθνη..

http://tvxs.gr/news/san-simera/mia-eirini-poy-tha-esoze-ton-kosmo-ap-toy... ( ενδεικτικό το λινκ.. έχει άπειρα αν ψάξετε σχετικά).

Εγώ λέω να το πάμε διαστρικά το πράγμα και να κάνουμε ένα petition στο θεό τον ίδιο...και να αράξουμε και να περιμένουμε να μας αλλάξει τα μυαλά αυτοπροσώπως.

Wicca
Απών/απούσα

kastellopower wrote:
βλέπω υπάρχει από το καλοκαίρι μια "συμβουλευτική ομάδα κορυφής" με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο της αυτοκινητοβιομηχανίας που ήδη έδρασε υπέρ των ποδηλατών: διέθεσαν στην αγορά το φωσφοριζέ σπρέι!

Υπάρχει και συμβουλευτική ομάδα απέναντι στα πυρηνικά. Και μία για την ανάπτυξη του τρίτου κόσμου. Και μία για ενάντια στους εμφυλίους.. έχουν πολλές για κάθε χρήση.. ακόμα και τι θα σερβίρει η καντίνα τους το μεσημέρι.

Δεν σοβαρευόμαστε λίγο λέω εγώ, που περιμένουμε να δούμε χαΐρι από τις διακοσμητικές συμβουλευτικές ομάδες. Ας κουνήσουμε λίγο τον πωπώ μας εμείς στην χώρα μας, αντί να διαμαρτυρόμαστε για τον συμβουλευτικό διακοσμητικό χαρακτήρα του ΟΗΕ, που μας έχει χεσμένους όλους μαζί και βρίσκεται εκεί για να έχουμε να λέμε ότι κάτι κάνουμε.

Μπορούμε να κάνουμε και ένα petition να καταργηθεί και ο ΟΗΕ... έτσι και αλλιώς τσάμπα τα πληρώνουμε και αυτά τα κοπρόσκυλα..

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Roul wrote:
εσυ τι διαμαρτύρεσαι ρε?
γινε και εσυ πρόβατο. μπορεις

Που χαθηκες εσυ; Σε χασαμε! Χαχαχα!

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

... αλλά προφανώς γράφει σε θέματα που δε σε αφορούν και δε διαβάζεις.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Μερικοι ακομη δυνατοι συμβολισμοι θα μπορουσε να ειναι:
"Ο επικεφαλής της R.J. Reynolds Tobacco Company έγινε ειδικός σύμβουλος του Ο.Η.Ε. για την Παγκοσμια Υγεια."
"Ο επικεφαλής των Χασαπηδων έγινε ειδικός σύμβουλος του Ο.Η.Ε. για την Χορτοφαγια"
"Ο επικεφαλής της FIFA έγινε ειδικός σύμβουλος του Ο.Η.Ε. για τον Μαραθωνιο"
"Ο επικεφαλής των Φορτηγατζηδων έγινε ειδικός σύμβουλος του Ο.Η.Ε. για τα ποδηλαταδικα"

Wicca
Απών/απούσα

didotou wrote:
Μερικοι ακομη δυνατοι συμβολισμοι θα μπορουσε να ειναι:
"Ο επικεφαλής της R.J. Reynolds Tobacco Company έγινε ειδικός σύμβουλος του Ο.Η.Ε. για την Παγκοσμια Υγεια."
"Ο επικεφαλής των Χασαπηδων έγινε ειδικός σύμβουλος του Ο.Η.Ε. για την Χορτοφαγια"
"Ο επικεφαλής της FIFA έγινε ειδικός σύμβουλος του Ο.Η.Ε. για τον Μαραθωνιο"
"Ο επικεφαλής των Φορτηγατζηδων έγινε ειδικός σύμβουλος του Ο.Η.Ε. για τα ποδηλαταδικα"

Με συγχωρείς αλλά αυτά που ανέφερες έστω και σαν αστείο είναι απλά αφελή.
Στα αλήθεια πιστεύεις ότι αν αύριο το πρωί έβαζαν στην θέση του συμβούλου οποιονδήποτε "σχετικό" ( και καλά τώρα) θα γύριζαν αυτόματα τα μυαλά στους πάντες και θα παράταγαν όλοι τα αυτοκίνητα, ( ή τα τσιγάρα τους, ή τις μπριζόλες τους);;;

Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κάποια πράγματα υπάρχουν γιατί εμείς οι ίδιοι θέλουμε να υπάρχουν. Δεν σε βάζει κανείς να καπνίσεις με τον ζόρι αλλά το κάνεις. Ούτε σε βάζει κάποιος να φας την μπριζόλα ή να αγοράσεις το αυτοκίνητο. Αν εσύ δεν θέλεις να το κάνεις, όλες τις καμπάνιες του κόσμου να δεις και όλες τις διαφημίσεις, δεν θα το κάνεις..

Εγώ και εσύ γιατί καβαλάμε ποδήλατο σε έναν κόσμο που κατακλύζεται από προπαγάνδα υπέρ του αυτοκινήτου; Μας ήρθε η επιφοίτηση του αγίου πνεύματος τάχα, ή απλά κρίναμε ότι δεν γουστάρουμε, ( δεν μας βόλευε, δεν μας έκανε ) το μέσο και για αυτό το παρατήσαμε;;;

Δεν σε έπεισε ο ΟΗΕ να πάρεις ποδήλατο, δεν σε έπεισε ούτε κάποιος κρατικός φορέας, δεν υπήρξε κάποιος ειδικός συμβολισμός ( ειδικά σε αυτή την χώρα ) που να σε έκανε να αλλάξεις γνώμη. Μόνος σου το σκέφτηκες.

Και επειδή δεν μπορώ να πιστέψω ότι εσύ και εγώ είμαστε τέτοιες διάνοιες, για αυτό και υποστηρίζω ότι οι συμβολισμοί δεν μπορούν να κάνουν και πολλά πράγματα, και ειδικά σε σχέση με τον συγκεκριμένο φορέα και τον συγκεκριμένο σύμβουλο.

Εν πάση περιπτώσει, αυτό που παρατηρώ είναι ότι ψάχνουμε να κάνουμε τη τρίχα τριχιά, μέσα από το πρίσμα μίας ιδεολογικό- επαναστατικής ( υποτίθεται) οπτικής αντί να προσανατολίσουμε την προσοχή μας στα καθ' ημάς και στην μαλακία καθημερινότητα που ζούμε, αλλά μας φταίει ο ΟΗΕ ( ή οι εξωγήινοι ) που δεν την αλλάζουμε.

Άμα θέλουμε να δούμε να αλλάζει κάτι γύρω μας, καλύτερα θα είναι να ξεκινήσουμε από τους εαυτούς μας. Ούτε να προσηλυτιστεί κανείς πρόκειται άμα δεν γουστάρει, ούτε και να αλλάξει μυαλά.

Και όχι δεν ψηφίζω κανένα petition για τον Τσίου Τσον στον ΟΗΕ. Ρίξτε κανένα πιο απτό πράγμα στο τραπέζι, ( όπως να απαγορευτούν τα αυτοκίνητα στο κέντρο της Αθήνας!! ) να του ρίξω τον ψήφο και δαγκωτό άμα λάχει..

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

@Wicca
Οχι οτι διαφωνώ και πολύ μαζί σου, αλλά πρέπει να πω οτι υποτιμάς πλήρως τη δύναμη του management, της διαφήμισης, της προπαγάνδας, της κατευθυνόμενης συμπεριφοράς κλπ κλπ εν ολίγοις όλα τα μέσα που χρειάζονται για να παρακινήσεις κάποιον (ως οργανισμός, ως συμφέροντα, ως κράτος) να λειτουργήσει με έναν ορισμένο τρόπο.
Ούτε οι ποδηλάτες άλλων χωρών ξύπνησαν μια ημέρα και είπαν "ας πάρουμε το ποδήλατο σήμερα γιατι έτσι μας ήρθε"..
Προηγήθηκε αρκετή δουλειά απο τους ενδιαφερόμενους φορείς που το προωθούν - είτε λέγονται κινήματα, είτε λέγονται εταιρίες τύπου Shimano, είτε αυτοί λέγονται ταμεία υγείας, είτε λέγονται εργολάβοι.
Στη χώρα μας έχω την εντύπωση οτι όλο το βάρος της προώθησης του ποδηλάτου πέφτει στους ίδιους τους ποδηλάτες, μάλλον επειδή οι υπόλοιποι φορείς δεν έχουν πλήρη γνώση το πόσο επικερδής θα ήταν για αυτούς η εξάπλωσή του.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Wicca wrote:

Με συγχωρείς αλλά αυτά που ανέφερες έστω και σαν αστείο είναι απλά αφελή.
..


...
Προφανως μωρε, μεσα στο αστειο υπαρχει και καποια αφελεια. Αλλα καλυτερα αφελεια και πλακιτσα παρα επειδειξη αφελους μεν αλλα εντονα συμβολικης αν οχι επιδεικτικης δυναμης, οπως το να κανεις συμβουλο του ΓΓ του ΟΗΕ τον παρακατω κυριο ο οποιος ειναι μεσα στο ραφτο σηματακι και βουτηγμενος στον συμβολισμο της τρακοσαρας και της σφηνας και του burnout:γ
επισης σε αυτο που λες εδω:
Wicca wrote:
Δεν σε έπεισε ο ΟΗΕ να πάρεις ποδήλατο, δεν σε έπεισε ούτε κάποιος κρατικός φορέας, δεν υπήρξε κάποιος ειδικός συμβολισμός ( ειδικά σε αυτή την χώρα ) που να σε έκανε να αλλάξεις γνώμη. Μόνος σου το σκέφτηκε

εχω επιφυλαξεις. θα σου πω γιατι: Γιατι οσο κι αν συμφωνουμε ή οχι με τα παρακατω προσωπα και τους θεσμους υπηρξαν και λειτουργησαν ως ισχυροι συμβολισμοι. Ειναι ο πρωην ΠτΔ Κ.Στεφανοπουλος που εβγαινε και φωτογραφιζοταν με το ποδηλατακι του, ο ΓΑΠ (ναι ο ΓΑΠ, οσο κι αν εγινε αστειο μετα αυτο με το ατυχημα και το ...δακτυλο και την αλυσιδα κλπ.) και επισης το γεγονος οτι το ΜΤΒ εγινε μαραθωνιο αγωνισμα οσο και η χρηση ποδηλατου απο εθελοντες κατα τη διαρκεια των Ολυμπιακων Αγωνων της αθηνας το 2004.
Οσο κι αν συμφωνουμε ή διαφωνουμε με τα προσωπα ή τις διοργανωσεις αυτες επαιξαν ισχυρο συμβολικο ρολο και λειτουργησαν σαν παραδειγμα για πολλους.

Wicca
Απών/απούσα

didotou wrote:

Προφανως μωρε, μεσα στο αστειο υπαρχει και καποια αφελεια. Αλλα καλυτερα αφελεια και πλακιτσα παρα επειδειξη αφελους μεν αλλα εντονα συμβολικης αν οχι επιδεικτικης δυναμης, οπως το να κανεις συμβουλο του ΓΓ του ΟΗΕ τον παρακατω κυριο ο οποιος ειναι μεσα στο ραφτο σηματακι και βουτηγμενος στον συμβολισμο της τρακοσαρας και της σφηνας και του burnout:

Την τρακοσάρα, τη σφήνα και το burnout ,αν μην τι άλλο δεν στην ενέπνευσε αυτός ο συγκεκριμένος, ούτε οι αγώνες της F1 που πρακτικά δεν έχουν καμία σχέση και συνταύτιση με τις συνθήκες στον δρόμο.
Ακόμα και ο πιο τελειωμένος γκαζοφονιάς κάγκουρας, δεν πρόκειται να σου πει ότι φαντασιωνόταν ότι οδηγούσε μονοθέσιο...

Σου είπα την κουλτούρα του δρόμου δεν την καθορίζουν οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε αυτό το κομμάτι της αγωνιστικής οδήγησης. Και είναι ελάχιστες οι εταιρίες ( αν και δεν παρακολουθώ τα τεκταινόμενα - μπορεί να την έχουν κάνει και όλες) παραγωγής που μπαίνουν στην F1 γιατί εκεί δοκιμάζουν πρωτότυπα ενώ οι άλλοι εμπορικά trends.

Quote:
εχω επιφυλαξεις. θα σου πω γιατι: Γιατι οσο κι αν συμφωνουμε ή οχι με τα παρακατω προσωπα και τους θεσμους υπηρξαν και λειτουργησαν ως ισχυροι συμβολισμοι. Ειναι ο πρωην ΠτΔ Κ.Στεφανοπουλος που εβγαινε και φωτογραφιζοταν με το ποδηλατακι του, ο ΓΑΠ (ναι ο ΓΑΠ, οσο κι αν εγινε αστειο μετα αυτο με το ατυχημα και το ...δακτυλο και την αλυσιδα κλπ.) και επισης το γεγονος οτι το ΜΤΒ εγινε μαραθωνιο αγωνισμα οσο και η χρηση ποδηλατου απο εθελοντες κατα τη διαρκεια των Ολυμπιακων Αγωνων της αθηνας το 2004.
Οσο κι αν συμφωνουμε ή διαφωνουμε με τα προσωπα ή τις διοργανωσεις αυτες επαιξαν ισχυρο συμβολικο ρολο και λειτουργησαν σαν παραδειγμα για πολλους.

Δεν πήρες ποδήλατο γιατί το καβαλούσε ο Στεφανόπουλος, και ίσα ίσα ο ΓΑΠ γελοιοποιήθηκε γιατί ήταν εντελώς fake.

Θα σου πω ένα (κοινό ) μυστικό. Αυτό που μιμούμαστε δεν είναι οι αρχηγοί. Aυτό που μιμούμαστε είναι οι άλλοι ( ο άλλος κόσμος). Δεν φοράς το τάδε ρούχο ή δεν κάνεις κάπως το μαλλί σου γιατί το έκανε ο πρωθυπουργός. Το κάνεις γιατί το είδες στον φίλο σου.

Ε και ο φίλος θα κάνει ποδήλατο γιατί θα δει ότι κάνεις εσύ. Τον Κινέζο δεν τον ξέρει και ο Στεφανόπουλος δεν αποτελεί πρότυπο για αυτόν. Εσένα ξέρει και εμπιστεύεται..

Γίνε εσύ λοιπόν το σύμβολο του ( αν στην τελική θες ντε και καλά ένα σύμβολο).

Αυτή είναι και η ουσία της κρίσιμης μάζας. Πάμε να κάνουμε τώρα ποδήλατο..

contact