Urban Mobility: 10 Cities Leading the Way in Asia Pacific

2 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
aldro
Απών/απούσα

 

Urban Mobility: 10 Cities Leading the Way in Asia Pacific

E-BOOK (PDF)
Size: 11.3 MB

The future is now, are we ready?

Urban Mobility: 10 Cities Leading the Way in Asia-Pacific presents case studies from cities that are exploring innovative methods to solve urban mobility challenges. This joint publication by the Urban Land Institute (ULI) and Centre for Liveable Cities (CLC) commemorates the 6th anniversary of the MOU between both parties, and was launched at the 2017 ULI Asia-Pacific Summit.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
aldro
Απών/απούσα

Ciclovia Bogotta

Εάν  επισκεφθείτε την Μπογκοτά της Κολομβίας, την Κυριακή θα δείτε ένα αξέχαστο θέαμα: μίλια και μίλια από δρόμους χωρίς αυτοκίνητα γεμάτους ποδηλάτες, δρομείς και περιπατητές.

Το περασμένο καλοκαίρι, περπάτησα από το ξενοδοχείο μου κάτω από ένα λόφο στην Carrera Septima, μια μεγάλη λεωφόρο όπου οι άντρες σε ιταλικά ποδήλατα δρόμου προσπερνούν  τους εφήβουςμε ποδήλατα βουνού. Γιαγιάδες σε σκουριασμένα μονοτάχυτα (cruiser ) ρολλάρουν στον δρόμο μαζί με τους περιπατητές των σκύλων Μαζί, σχημάτισαν ένα χείμαρρο που έσπαγε  μόνο όταν μερικοί άνθρωποι απομακρύνονταν περιοδικά για να πιούν χυμό παπάγιας από έναν πωλητή στο πεζοδρόμιο.

Από τις 7 π.μ. έως τις 2 μ.μ. κάθε Κυριακή (και αργίες), κλείνουν (εν μέρει ή πλήρως) 76 χιλιόμετρα από τους δρόμους για την κυκλοφορία του Ciclovia, ένα πρόγραμμα που η τοπική κυβέρνηση έχει εκτελέσει από το 1974. Περίπου 1,7 εκατομμύρια άνθρωποι, ή περίπου το ένα τέταρτο Του πληθυσμού της πόλης, να το αποδείξει κατά μέσο όρο κάθε εβδομάδα. Οι έρευνες έχουν διαπιστώσει ότι σχεδόν οι μισοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τους αποκλεισμένους δρόμους για τουλάχιστον τρεις ώρες.

Το να βρούν το χρόνο και το χώρο άσκησης είναι όλο και περισσότερο πολυτέλεια για τους κατοίκους των πόλεων και τα ποσοστά χρόνιων ασθενειών που συνδέονται με τη σωματική αδράνεια είναι ανησυχητικά υψηλά. Έτσι μια εβδομαδιαία εκδήλωση αναψυχής που χρηματοδοτείται από την πόλη μοιάζει σαν μια λαμπρή ιδέα. Και, πράγματι, η Ciclovia είναι η μεγαλύτερη, πιο συχνή εκδήλωση μαζικής αναψυχής στον κόσμο.

H ιδέα έχει διαδωθεί, και περισσότερες από 400 πόλεις σε όλο τον κόσμο προσπαθούν τώρα τις δικές τους ριζοσπαστικές πράξεις καταστολής της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Όπως και με τα superblocks της Ισπανίας, αυτό είναι ένα σημάδι ότι οι ασχολούμενοι με την βελτίωση του αστικού χώρου βλέπουν τους δρόμους τους ως χώρους που μπορούν να τους ζήσουν.

Τον Σεπτέμβριο, το Παρίσι επέτρεψε στους ανθρώπους να ποδηλατούν και να περπατούν σε 400 μίλια δρόμων κλειστών για κυκλοφορία στο δεύτερο ετήσιο Journee Sans Voiture.
 Την προηγούμενη μέρα, η Φιλαδέλφεια πραγματοποίησε τους πρώτους δρόμους της Philly Open, με 10 μίλια δρόμων αποκλεισμένους για ποδηλάτες και πεζούς. Ένα τμήμα του Σαν Αντόνιο του Τέξας ήταν και εκείνη την ημέρα χωρίς αυτοκίνητο. (Η εκδήλωση του Philly ήρθε μετά από μια ενθουσιώδη αντίδραση στο κλείσιμο των οδών κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του Πάπα πέρυσι.)
Οι σκέιτερ μοιράζονται τους δρόμους με τους ποδηλάτες στις 18 Οκτωβρίου 2015, στο CicLavia του Λος Άντζελες.

Η Οττάβα προσφέρει τώρα 32 μίλια Κυριακής Bikedays από το Μάιο έως τον Σεπτέμβριο. Η πόλη του Μεξικού, ένα από τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα που έχουν πληγεί από την κυκλοφορία στον κόσμο, έχει γίνει ένα πολύ ευχάριστο μέρος για να περιηγηθείτε για λίγες ώρες κάθε Κυριακή κατά τη διάρκεια του Muivete en Bici ή να μετακινήσετε τον εαυτό σας σε ποδήλατο. Το Μπανγκαλόρ, η Ινδία και το Κέιπ Τάουν, Νότια Αφρική, φιλοξένησαν και επιτυχημένα γεγονότα.

Οι ερευνητές υγείας λένε ότι τα προγράμματα αυτά κάνουν τους ανθρώπους να ασκούν περισσότερο από ό, τι διαφορετικά. Επίσης, προσελκύουν ανθρώπους από διαφορετικές γειτονιές και οικονομικές ομάδες, μειώνουν την ατμοσφαιρική ρύπανση και βοηθούν να γαλβανίσουν τις πόλεις γύρω από πρωτοβουλίες "ενεργής μεταφοράς" όπως λωρίδες ποδηλάτων.

Κανείς δεν μπόρεσε ακόμη να αναπαράγει την κλίμακα του τι έχει επιτύχει η Μπογκοτά. Άλλες πόλεις διαπιστώνουν ότι αυτά τα γεγονότα μπορεί να είναι δαπανηροί, λογιστικοί εφιάλτες. Μερικές φορές αποτυγχάνουν. Ωστόσο, η δυναμική κτίζεται. "Οι ανοιχτοί δρόμοι προσεγγίζουν απολύτως ένα σημείο ανατροπής", λέει ο Mike Lydon, επικεφαλής του Collaborative Street Plans και ιδρυτής του Open Streets Project, ομάδας υπεράσπισης για το κίνημα στη Βόρεια Αμερική.

contact