Αναπλαση στον Ορμο του Φαληρου

2 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Αναδημοσίευση από mail που λάβαμε...

Θα ηθελα να σας ενημερωσω αν τυχον δεν το ξερετε για την προταση του ΣΚΑΙ και των Ολυμπιακων Ακινητων. Εσεις σαν επισημο ποδηλατικο site μπορειτε να εκφρασετε την αποψη σας(μαζικα αλλα με μια φωνη) για ιδεες αναπλασης στον Ορμο του Φαληρου που μελλοντικα..θα ξεκινησουνε εργα. Σε αυτο το site λοιπον μπορουμε να κανουμε μια προσοπαθεια http://www.olympicproperties.gr/default_gr.asp . Η εν λογω ειδηση αναφερεται εδω http://www.tvxs.gr/v14056 . Οι προτασεις λιγο πολυ ειναι γνωστες ποδηλατοδρομος (+ υποδομες για ενα εννιαιο ποδηλατοδρομο αρκετα μελλοντικα αυτο) αλλα κ.α που εχουν σχεση με το ποδηλατο. Εχει ολα τα στοιχεια επικοινωνιας εκει.
Τι λετε αξιζει την προσπαθεια?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

................................του Φαληρικού Όρμου,ξεκινάει.Με σαφέστατα στοιχεία ποδηλατόδρομων ψυχαγωγικού χαρακτήρα καθώς δείχνουν να μην προσανατολίζονται προς την αστική μετακίνηση.

http://www.ypodomes.com/index.php/astiki-anaptiksi/anaplaseis/item/42960-falirikos-ormos-bikan-oi-boulntozes-sto-megalytero-ergo-anaplasis-tis-athinas

Ο σχεδιασµός περιλαµβάνει δίκτυο διαµορφωµένων διαδροµών πεζών και ποδηλατιστών κατάλ- ληλης διάρθρωσης και ικανής πυκνότητας σύµφωνα µε τα ανωτέρω αναφερόµενα σε συνδυασµό µε την εγκατάσταση και λειτουργία συστήµατος εσωτερικής συγκοινωνίας shuttle bus το οποίο θα διατρέχει το σύνολο της έκτασης µε αφετηρία τον σταθµό του ΗΣΑΠ στο Φάληρο και τερµατισµό τη Μαρίνα του Φλοίσβου. Το δίκτυο πεζών και ποδηλατιστών εκτείνεται καθ΄ όλο το ανάπτυγµα του παραλιακού µετώπου του Φαληρικού Όρµου από την Καστέλα και το ΣΕΦ µέχρι τον Φλοίσβο και το Π.Φάληρο, ενώ παράλληλα επεκτείνεται κατά την εγκάρσια ως προς το µέτωπο έννοια στις πέριξ αστικές περιο- χές. 

Η πεζογέφυρα του Ιλισού, που εξασφαλίζει τη µετάβαση από τη ζώνη Ι στη ζώνη ΙΙ του Πάρκου. Για λειτουργικούς λόγους εξυπηρετεί δύο στάθµες: αφενός κινείται στη στάθµη της παραλιακής ποδηλατι- κής διαδροµής (~+5.00 ) πάνω από τον Ιλισό ποταµό και αφετέρου δίνει τη δυνατότητα καθόδου µε ραµπόσκαλες στις δύο εκατέρωθεν όχθες του Ιλισού, στάθµη (+1.00), για την εξυπηρέτηση των πε- ζών που κινούνται στον παραλιακό περίπατο. Η γέφυρα, για λόγους αρχιτεκτονικούς προβλέπεται µε- ταλλική. Το συνολικό µήκος της γέφυρας είναι 86 µέτρα και το πλάτος από 4 έως 7 µ, µε ραµπόσκαλες καθόδου µεταβλητού πλάτους (1.50 -3.00µ) και σε πρόβολο από τον βασικό µεταλλικό φορέα,

Οι πεζογέφυρες των αξόνων Φύσης-Επιστηµών(Φ1), Αθλητισµού (Φ3) και ∆ράσεων (Φ4) που αποτελούν στοιχείο µετάβασης από το αστικό περιβάλλον στο φυσικό τοπίο του Πάρκου, γεφυρώνο- ντας τόσο το αντιπληµµυρικό κανάλι όσο και τµήµα της λεωφόρου ταχείας κυκλοφορίας (Λ. Ποσειδώ- νος). Αντιµετωπίζονται ως γλυπτικά στοιχεία και πλατιές διαβάσεις πεζών και ποδηλάτων συνοδευό- µενες από ζώνες πρασίνου που διασφαλίζουν την οµαλή αισθητική και τοπιακή σύνδεση µε τις εκατέ- ρωθεν ζώνες του Πάρκου. Έχουν πλάτος 6 µέτρων και διαµορφώνονται µε ράµπα ή ραµπόσκαλα πά- νω από το ξηρό κανάλι, ενώ πάνω από την Λ. Ποσειδώνος το πλάτος τους προσαυξάνεται στα 18 συ- νολικά µέτρα, µε τις εκατέρωθεν ζώνες πρασίνου- σε προβόλους πλάτους 6 µέτρων. Η φύτευση στις ζώνες πρασίνου χωρίζεται σε τρία διαφορετικά είδη βλάστησης (χαµηλή, µεσαία, ψηλή). Η ψηλή βλά- στηση αναπτύσσεται στα τµήµατα µε τη µικρή κλίση - πάνω από τον αυτοκινητόδροµο. Αντίθετα, η χαµηλή και µεσαία βλάστηση βαίνει µειούµενη προς το τέλος του προβόλου, µε τρόπο που να αποτε- λεί συνέχεια της διαµορφωµένης φύτευσης του πάρκου. 

στ. Η διαµόρφωση δικτύου εξυπηρέτησης πεζών / ποδηλάτων / συστήµατος εσωτερικής συγκοινωνίας εντός του Χώρου Ανάπλασης, για την εσωτερική µετακίνηση µεταξύ των επιµέρους λειτουργιών και δραστηριοτήτων, καθώς και µεταξύ αυτών και των σηµείων µετεπιβίβασης του συστήµατος εξωτερικών προσβάσεων (σταθµοί/στάσεις δηµόσιας συγκοινωνίας – χώροι στάθµευσης επιβατικών οχηµάτων).