Beach party

8 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
vachalia
Απών/απούσα

Καλησπέρα!
Με αφορμή το πάρτυ και μια και μένω Π. Φάληρο, μπορώ να φέρω laptop και μουσική. Γι'αυτό ήθελα να ρωτήσω αν θα έχουμε ρεύμα ή αν θα είναι πιο ρομαντικά... you know, κιθάρες, θα τραγουδάμε εμείς, θα παίζει ο κάθε άσχετος και μη κλπ...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλ/ε/ου/-ς, αυτό είναι συγκινητκό πόστ που ποτέ δεν το έχω διαβάσει ποτέ...Να περάσετε υπέροχα, να καθίστε με τις κιθάρες και να τραγουδήστε, γιατί το τραγούδι φέρνει την ευτυχία. Δεύτερον, θα ήθελα να σας πώ συγχαιρετήρια στο ότι καταφέρατε πάρα πολλά!
Τα πρώτα βήματα μιας φαίνονται μικρά μα η προ-υπόθεση είναι θάρρος...

Χρόνια πολλά!

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

Κωστάνζα !! Δεν μπορείς και 'συ να έρθεις πρός τα κάτω αυτό το καλοκαίρι ?

dimitris
Απών/απούσα

φαληριώτες, μπύρες φέρτε να μην τις κουβαλάμε εμείς από τα σπίτια μας ;)

Inferno
Απών/απούσα

...ιδιοκατανάλωση...

bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

Φροντίστε να μην είναι σκάρτυ αντί για πάρτυ.

skywalker
Απών/απούσα

Δεν θα έχουμε ρεύμα, αλλά μπορεί o κάθε "άσχετος" να παίξει μουσική live!

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Όχι, δυστυχώς δε γίνεται :-( κάνουμε οικονομία για να έρθουμε τον Μάιο... Θα ήθελα βεβαίως, μα το να ταξειδέψεις είναι ακριβό. Εδώ στην ανατολική Γερμανία ούτε δουλειά υπάρχει, ούτε προοπτική για τους νεόυς. Μήν πιστέψτε τι λένε στην τηλεώραση... Θα τα πούμε ;-)

Καλό πάρτυ !!