Σήμερα Αθηνάς. Λεωφορείο 035. Ξέρετε αυτά τα μικράκια που πάνε παντού. Εγώ (δυστυχώς αμετακούνητα λόγω κίνησης) πίσω του. Λίίίίγο μετά την Κεντρική Αγορά αρχίζει η περιπέτεια των στάσεων. Εγώ μαζοχιστικά κι από ανθρωπολογικό ενδιαφέρον από πίσω.
Στάση Α (ας την ονομάσουμε ενδεικτικά).Κόσμος με ψώνια + γιαγιάκα με καροτσάκι λαϊκής γερμένο απ’ το βάρος. Κόσμος επιδέξιος σαν χιμπατζής, μπαίνει μέσα σπρώχνοντας, όλα φίνα. Γιαγιά κοιτώντας απεγνωσμένη μέσα κάθεται ανήμπορη μπροστά στο σκαλοπάτι του λεωφορείου, κινδυνεύει να μείνει έξω. Κυρία εμφανίζεται που θα ήθελε πολύ να μπεί μέσα, αλλά, αντ’ αυτού, βοηθάει τη γιαγιά που κανείς ως τότε δεν βοήθησε (εξαιρετική κυρία, μπράβο της!). Ούτε καν της είχε δώσει ως τότε κάποιος σημασία (δεν πά να @#42445@34 η γιαγιά!). Εμείς όλοι (ποδήλατα μηχανάκια ταξί κλπ) πίσω υπομονετικά. Υποθέτουμε λεωφορείο μετατρεπόμενο σε σαρδελοκούτι. Μέρες που’ναι κανείς μας δεν διαμαρτύρεται. Εγώ με τον κούλη (το όνομα του Brompton αφτερ δε συμπαθητικούς κούληδες-βαστάζους της Κίνας). Φορτωμένη πλην ευτυχής, λόγω υπέροχου καιρού. Να και οι συμπαθής μάζα συμπαράστασης για τους φρεσκοσυλληφθέντες της Βίλας Αμαλίας.
Στάση Β. Προς Πλ. Κοτζιά. Να’το το σημειωτόν, εμπρός, μαρς, στοπ! Σκηνικό απολύτως ίδιο με στάση Α. Και copy paste γιαγιάκα Β με καρότσι γεμάτο Β. Κόσμος που κρατάει την αναπνοή του και σαρδελοποιείται εν κενώ αέρος. Δεν δύναμαι να δω το εσωτερικό του λεωφορείου καθότι φυμέ τζάμια ολόγυρα. Απλά υποθέτω. Ένα δυο άτομα σαλτάρουν έξω μάλλον από απελπισία. Τα πρόσωπά τους πελιδνά. Οι απέξω το χαβά τους. Βαστάνε αναπνοή και μέσα! Η γιαγιά απ’ έξω. Απλά γιατί δεν έχει χώρο στο σαρδελοκούτι, αλλά και γιατί οι καλές κυρίες που θα την έσπρωχναν αυτή και το καρότσι της μέσα τέλειωσαν.
Το σαρδελοκούτι φεύγει ασθμαίνοντας και στρίβει στην Ομόνοια προς Σταδίου. Εγώ καβαλάω πεζοδρόμιο, βγαίνω για κάτι τελευταίες ανιχνεύσεις ενός προϊόντος σπάνιας χημικής σύστασης, ανακαλύπτω ότι δεν είχα κανένα λόγο, να ψάχνω γι’ αυτό στη Σωκράτους κι ότι μπορούσα να το είχα βρει στο φαρμακείο της γειτονιάς μου, αλλά και στο Σούπερ Μάρκετ, απλά γιατί όλη μου τη ζωή ήξερα, ότι το οινόπνευμα είναι Μεθυλική αλκοόλη, ενώ τώρα πια είναι Εθυλική αλκοόλη, δηλαδή αυτό που έψαχνα, για να φτιάξω κάτι ματζούνια της δουλειάς...
Έχασα περίπου δυό ώρες σε άσκοπη περιπλάνηση, αλλά, επειδή δεν υπάρχει κακό χωρίς καλό. Ένιωσα το σφυγμό των συνανθρώπων μου σε μια απλή κατεβασιά προς το κέντρο της πόλης και πίσω.
Οδός Αθηνάς, γύρω στις 1.00μμ, σήμερα 9/1/2013.
Η μεθυλική αλκοόλη (CH3OH), αλλιώς μεθανόλη ή ξυλόπνευμα, είναι η απλούστερη αλκοόλη. Η αιθυλική αλκοόλη (CH3CH2OH), αλλιώς αιθυλική αλκοόλη ή οινόπνευμα, είναι η αλκοόλη που συναντάται στα ποτά.
Η μεθυλική αλκοόλη κάνει μόνο για καύσιμο, εντριβες και εξωτερική χρήση. Είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ για εσωτεροκή κατανάλωση, και μπορεί να οδηγήσει σε τύφλωση. Μπορεί να απαντηθεί σε κακο-απεσταγμένα ποτά (ουίσκι, τσίπουρα) τα οποία είναι επικίνδυνα.
Δεν το θέλω για πόσιμη χρήση. Ένα διάλυμα για ισχυροποίηση παλιού σχεδόν κονιοποιημένου δέρματος θέλω να φτιάξω. Αλλά αυτό είναι δευτερεύον. Το ουσιώδες ήταν το μικρό μου ταξιδάκι πάλι σήμερα. Μήπως (λέω τώρα εγώ) να γράφουμε εδώ ό,τι παράξενο και ωραίο ή άσχημο συναντήσαμε μέσα στη μέρα στο δρόμο μας με το ποδήλατο;
καλόπιστος ων δεν πιστεύω πως νεοφώτιστη πειραματισμών με παλαιομπόμπες κ οπισθοβολβικές νευρίτιδες οπτικού νεύρου. αλλά αν οι παροικούντες temple έβλεπαν να γράφεις την βίλλα αμαλία με κεφαλαία θα φρικάριζαν εντελώς
Δηλαδή; Ποιά κεφαλαία; Δεν βγάζω λέξη απ’ αυτά που γράφεις κι έχω τη διάθεση να καταλάβω.
κατά τα λοιπά τίποτε άξιο σημασίας από μέρους σας. τόσο ευγενική που είστε εννοώ μου κατατροπώνετε κάθε διάθεση να σας πειράξω. πολλώ μάλλον που οι εικόνες που αναφέρετε στο αρχικό σας μήνυμα επίσης με χαλάνε. αλλά εκπαιδευτήκαμε να δείχνουμε χοντρόπετσοι
Μιλάς για το Β και το Α; Ψιλά/ψηλά γράμματα. Κατ’ ουσία δεν νομίζω ότι υπάρχουν χοντρόπετσοι από φύση. Μόνο από θέση. Εγώ πάλι ούτε φύση, ούτε θέση. Μ’ αυτό, όπως και πολλά άλλα δεν τα καταφέρνω. Και για να απαντήσω μια κι έξω σε όσα μου λες κι εδώ κι εκεί (π.μ), οι βελανιδιές κι εννοώ όλα τα είδη κι όχι μόνο η βασιλική δρυς, που έχω υιοθετήσει για ψευδώνυμο, είμαστε γυναίκες. Ταπεινές και πεισματάρες και γεννιόμαστε από ένα τόσο δα βελανιδάκι όπως λέει και μια αγγλική παροιμία. Ευχαριστώ για τον πληθυντικό. Ακούγεται σε αντιδιαστολή με κάτι άλλα που διαβάζουμε αυτές τις μέρες πραγματικά “αλλιώτικο” και δροσιστικό κι απόμακρο...αντιφατικά πράγματα...καλής θέλησης ελπίζω.
η δοξασία σας για το αναστρέψιμο παχυδερμίας τομαριού μου ελπιδοφόρα. απλά τα χοντρόπετσα γαϊδούρια σαν ελόγου μου γίνονται λίγο επιφυλακτικά με την εκδηλωτικότητα ευαισθησιών. η κατάρα γονιδιώματος ειδους μας εξωθεί στην κατάταξη τους στα ψιλοfake. πιθανότατα λαθεμένα αλλά το νοιάξιμο για τους άλλους ενταγμένο στις μη σημαινόμενες συμπεριφορές. όσον δε αφορά την ανύπαρκτη σχέση μου με φυτολογία έχω μείνει στα αυτογονιμοποιούμενα λουλούδια με τον ύπερο με το ωάριο κ τους στήμονες με την γύρη-σπερματοζωάρια άρα δύο φύλα στους γαμέτες τουλάχιστον. όμως άσχετος οπότε δέχομαι τα διαπιστευτήρια για την φύση σας χωρίς επιφύλαξη. η καλή θέληση δε το μόνο δεδομένο τελικά. so far
είστε απολαυστικοί και οι δύο

πολύ ωραία γλώσσα μιλάτε...
Royal Oak με τα κείμενά σου είναι σα να βγάζεις φωτογραφίες.
Υ.Γ. Πάντως για τη μεθανόλη μια και τη χειρίζεσαι καλό είναι να ξέρεις ότι σε περίπτωση ατυχήματος (κατάποσης-δηλητηρίασης) το αντίδοτο είναι η αιθανόλη. Δηλαδή ουίσκι, τσίπουρο βοτκα ή οτιδήποτε άλλο υψηλόβαθμο στέλεχος υπάρχει πρόχειρο.
Η αλήθεια είναι πως ο δικός σου τηλεγραφικός κώδικας αγαπητέ/ή μου είναι λίγο δυσνόητος. Αλλά πάλι κι ο δικός μου πιο πάνω μπορεί το ίδιο δυσνόητος να διαβάζεται. Τι μπορεί να κάνει κανείς εκτός του να σωπαίνει; Βουδιστική σιωπή.
Δράττομαι των εξής φράσεων: “ τα χοντρόπετσα γαϊδούρια σαν ελόγου μου γίνονται λίγο επιφυλακτικά με την εκδηλωτικότητα ευαισθησιών. η κατάρα γονιδιώματος είδους μας εξωθεί στην κατάταξη τους στα ψιλοfake. πιθανότατα λαθεμένα αλλά το νοιάξιμο για τους άλλους ενταγμένο στις μη σημαινόμενες συμπεριφορές.”
Μα κατά βάση το όλο πράγμα είναι fake. Εγώ δεν αρνούμαι το δικό μου. Το θέμα είναι πώς δραπετεύει κανείς πριν πεθάνει απ’ αυτό το όποιο fake του. Κι εδώ που κάθομαι λοιπόν σκέφτηκα τώρα ας γράψω γι’ αυτές τις εικόνες της δεκαετίας του εξήντα που μας κατακλύζουν και μάλιστα στο πιο άγριο. Υποθέτω νεώτερη ή νεώτερός μου.
Προσπαθώ κι εγώ να ξηλώσω μια ζωή ολόκληρη που όλα μου λέγανε να ενδιαφέρομαι για ό,τι με περιβάλει. Δεν είναι εύκολο να μεταβώ στην επιφύλαξη και τον κυνισμό σε μια νύχτα. Ομολογώ με βοηθάτε ορισμένοι. Που θα μου πάει θα τα καταφέρω. Πάντως ακόμα και τώρα δίνω τη θέση μου σε κάποιον που είναι χειρότερα από μένα. Πού θα μου πάει θα το περιορίσω. Πόσο ν’ αντέξω κι εγώ...
diopan είναι σίγουρο αυτό με το αντίδοτο? μιά λογική βέβαια την έχει, δε λέω. γίνεται κάποιος τύφλα με την αιθανόλη και δεν καταλαβαίνει την τύφλωση από μεθανόλη
Εθανόλη χειρίζομαι, αλλά μου διέφυγε ότι γίναμε Αγγλία όσον αφορά στα οινοπνεύματα. Δεν ξέρω τι έχει γίνει θα το ψάξω από περιέργεια. Πάντως το διάλυμμα πέτυχε κι ενώ με την αγγλική συνταγή με το νοθευμένο για ευνόητους λόγους Industrial Methylated Spirit τα οξειδωμένα δέρματα στερεοποιούνταν μεν, μαύριζαν δε, στην σημερινή εφαρμογή με την καθαρή εθανόλη, όλα πήγαν καλά. Τσουχτερό το καθαρό οινόπνευμα σαν τιμή, αλλά τα δέρματα γίνανε ντούρα κουμουντούρα και το χρώμα τους θαύμα. Μερσί diopan.
ευτυχώς ένας άσχετος ξένος είμαι μόνο. το ευτυχώς αναφέρεται στο γεγονός πως ποτέ και σε καμμιά περιπτωση δεν θάθελα να συμβάλλω σε μιά τέτοια μετάλλαξη σας. επί της ουσιας λεχθέντων σας διστάζω ν' απαντήσω. αφ' ενός ανοίγετε μεγάλη κουβέντα με απόψεις τρελά διϊστάμενες, αφ' ετέρου μάλλον το αντικείμενο ξαφεύγει ενδιαφερόντων χώρου. ο τρόπος σας πάντως υποχρεώνει. εμένα τουλάχιστον. και σας ευχαριστώ γι αυτό
Καραμελένια,εγώ περιμένω να δω την πένα σου με χρώματα.
Σημ. Μην τσιμπάς,στη Villa των οργίων είδα την Αmalia με Α κεφαλαίο,αλήθεια σου λέω.Την είδα και είναι κούκλα. / Το δυσνόητο είναι και ανάχωμα ατολμίας,ίσως,δεν ξέρω,έτσι μου είπαν να πω.
Σημ.2 Άλλη φορά θα πω και για τόλμη με διάφορα καυτά απ΄την καζάνα με το κουρκούτι...θα τολμήσω να δω μπας και γέλασε η τρελή ποίηση του σύμπαντος.
Δεν πάω να κρυφτώ,απλώς,περαστικός ήμουν. / Είδα φως.
όχι, η τύφλωση δεν είναι αναστρέψιμη, αλλά αν διαπιστωθεί ότι κάποιος έχει πιει μεθανόλη τότε πρέπει να του δόσεις αιθανόλη αμέσως μέχρι να γίνει λιώμα. Να φτάσει δηλαδή 1 τοις χιλίοις συγκέντρωση στο αίμα σε εθανόλη. Μετά τον πας νοσοκομείο, και εκεί το κρατάνε σε κατάσταση μέθης για μέρες, μέχρι να αποβληθεί όλη η μεθανόλη από τον οργανισμό του...όσο υπάρχει στη κυκλοφορία εθανόλη, η μεθανόλη δεν μπορεί να κάνει ζημιά. Αν γίνει η ζημιά τότε είναι αργά.
Γι΄αυτό και αν πας σε κανα χωριό που βγάζουνε τσίπουρο ή δεν σε αφήνουν να πιείς το λεγόμενο προτοράκι ή αν το πιείς, τότε δεν σε αφήνουν να σταματήσεις να πίνεις. Το πρώτο απόσταγμα περιέχει μεθανόλη, μετά έρχεται η καθαρή αιθανόλη.
Α, Λυδία βρήκα στο ντουλάπι στο εργαστήρι μου κι άλλη αιθανόλη απ’ το Βερσίτσι. Κάποια Τρίτη θα τις φέρω κι αυτές (δυό μπουκάλες) κι άσπρο πάτο...
Και να σκεφτεί κανείς, ότι όλο το κείμενο είχε απλά μικρή αναφορά στίς διάφορες
-όλες.
Vale, να’ σαι καλά που πέρασες έστω και στα πεταχτά. Καλό δρόμο. Το χρώμα ήταν couleur local. Λίγο ασπρόμαυρο. Το έγχρωμο των μιούζικαλ του ’60 ίσως κάποια άλλη στιγμή. Για την ώρα να κάτι χαρούμενο με κορίτσια δροσερά σε εναέρια σπαγκάτ κι αγόρια χαριτωμένα αστεία κι αδεξιούλικα...
Λύδια...ακούς....
μην τα βάλεις μαζι με τα άλλα μπουκάλια και μας δέσουν....ειναι και διάφανο το υγρό....ποιος ξέρει τι θα μας προσάψουν...
Λατρεία σε ευχαριστούμε