Carbon σκελετός για κούρσα, πότε το αλουμίνιο δεν είναι αρκετό;

24 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Kupepe
Εικόνα Kupepe
Απών/απούσα

Καλημέρα

Σκέφτομαι να πάρω την πρώτη μου κούρσα και να βγαίνω και έγώ παραλιακή όσο πάει. Νισάφι τα πεζοδρόμια και το τράμ. Δεχόμαι ότι ο κάθε άνθρωπος έχει το budget του. Υπάρχει μια σχολή σκέψης που λέει ότι πάρε ένα καλό σκελετό που μπορείς να κρατήσεις και μετα βλέποντας και κάνοντας με τα περιφερειακά.
Αξίζει λοιπόν να περιμένει κανείς να βρεί κάποιο carbon μεταχεριρισμένο που θα είναι και λίγο τσιμπημένο (για μένα τουλάχιστον) ή καλύτερα να πάει για ένα αλουμίνιο και να γλιτώσει και την διαφορά.

Τελικά πόσος κόσμος χρησιμοποιεί το carbon ερασιτεχνικά;
Καταλαβαινείς πραγματικά διαφορά απο ένα αλουμίνιο όταν είσαι ποδηλάτης ερασιτέχνης;

Ευχαριστώ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
skozan
Εικόνα skozan
Απών/απούσα

Χωρίς να είμαι ειδικός και για να σε μπλέξω όμως παραπάνω, βάλε στον προβληματισμό σου και το ατσάλι. Μπορεί οι σκελετοί από ατσάλι να είναι λίγο βαρύτεροι από τους αλουμινένιους, αλλά είναι πιο «ξεκούραστοι» για τον ποδηλάτη καθώς αποροφούν ένα μέρος από τους κραδασμούς και επιπλέον τους βρίσκω πολύ πιο όμορφους. Με το αλουμίνιο βασικά έχεις μεγαλύτερη ακαμψία με αποτέλεσμα αποτελεσματικότερη μεταφορά ενέργειας (με μικρότερες απώλειες) αλλά με περισσότερους κραδασμούς να μεταφέρονται στον ποδηλάτη. Το carbon αν δεν κάνω λάθος διαθέτοι μία ακαμψία κάπου μεταξύ ατσαλιού και αλουμίνου και είναι και ελαφρύτερο. Αν δεν ήθελες να ξοδέψεις πάντως πολλά λεφτά θα μπορούσες να κάνεις και μια έρευνα σε ατσάλι και δει σε κάποιο καλό μεταχειρισμένο το οποίο μπορείς στη συνέχεια να το χτίσεις όπως θέλεις εσύ. Α, επιπλέον το ατσάλι αν το προσέξεις (για σκουριά) είναι μακροβιότερο. Καλό ψάξιμο!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το θέμα της αναβάθμισης είναι πολύ απλό.

Η αναβάθμιση είναι για να γίνει σε μικρό
χρονικό διάστημα. Παίρνω δηλαδή ένα καλό
πλαίσιο με εισαγωγική σειρά (πχ Sora) και
εισαγωγικούς τροχούς (πχ Shimano) και σε
10-12 μήνες ρίχνω 1000-1500 Ευρώ για να
βάλω Dura Ace και τροχούς της προκοπής.

Λογικές του στυλ "πάρτο και θα δούμε" ή
"πάρτο και όποτε έχεις (ποτέ) το αναβαθμίζεις"
δεν παίζουν. Ούτε είναι αναβάθμιση να
πάρω στα 2 χρόνια ένα μεταχειρισμένο
εκτροχιαστή. Γενικά το βλέποντας και κάνοντας
δεν παίζει. Γνωρίζεις τα οικονομικά και μπορείς
να κρίνεις εαν θα σου περισεύουν 1000 Ευρώ σε
12 μήνες για αναβάθμιση.
-----

Στα υπόλοιπα τώρα, πρώτη κούρσα = φθηνή κούρσα.
Είτε εισαγωγικό μοντέλο είτε μεταχειρισμένο
καλύτερα. Την παίρνεις την λιώνεις και έχοντας
αποκτήσει εμπειρία και γνώσεις βγαίνεις για
την κανονική αγορά ξέροντας αν θες αλουμίνιο
ή ανθρακόνημα ή ατσάλι ή τιτάνιο ή Shimano ή
Campagnolo κλπ κλπ κλπ.

Για την ώρα όμως ένα απλό κουρσί με ανθρακονημάτινο
πηρούνι και μια εισαγωγική σειρά είναι το σωστό για
να ξεκινήσεις. Αν πάλι είσαι σίγουρος ότι θα το κάνεις
και θα το γουστάρεις, τότε, μάζεψε λεφτά και πάρε ότι
καλύτερο μπορείς για τη δουλειά που το θες.

ath.nasi
Εικόνα ath.nasi
Απών/απούσα

Χωρίς να διαφωνώ με τα παραπάνω, θα ήθελα κι εγώ να πω πως για ποδηλάτες που δεν τούς απασχολούν οι ιδιαίτερα υψηλές επιδόσεις, ο ατσάλινος σκελετός είναι εντυπωσιακά πολύ πιο άνετος από τού αλουμινίου, ακόμα και με την ανώτερη πίεση ελαστικών.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

είναι σαν να μου λες πόσα κεφτεδάκια θέλεις να χορτάσεις

ουσιαστικά θα πρέπει να δεις τι προσφέρει το κάθε υλικό
και τι θέλεις εσύ
δλδ θεωριτικά το carbon είναι καλύτερο από το ατσάλι
παρόλα αυτά κάποιους τους βολεύει το ατσάλι και κάποιους το carbon
βέβαια είναι χάσιμο τα υλικά
και δεν ξέρω αν θα βγάλεις άκρη ποτέ

portokali
Απών/απούσα

plannet wrote:
είναι σαν να μου λες πόσα κεφτεδάκια θέλεις να χορτάσεις

ουσιαστικά θα πρέπει να δεις τι προσφέρει το κάθε υλικό
και τι θέλεις εσύ
δλδ θεωριτικά το carbon είναι καλύτερο από το ατσάλι
παρόλα αυτά κάποιους τους βολεύει το ατσάλι και κάποιους το carbon
βέβαια είναι χάσιμο τα υλικά
και δεν ξέρω αν θα βγάλεις άκρη ποτέ


αφού ουσιαστικά δεν απαντάς -ως συνήθως γενικολογείς αόριστα-γιατί κάνεις τον κόπο; Είναι καιρός που έχω αυτήν την απορία και θέλω να σε ρωτήσω.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αλουμίνιο ή carbon;
Μπριζόλα ή μπιφτέκια;
Δυο κεφτέδες ή πέντε;

Αόριστες φιλοσοφικές ερωτήσεις χωρίς απάντηση.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

οι τιμές έχουν πέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
Βρίσκεις διαμάντια και σε μεταχειρισμένα....
Βρίσκεις ΕΥΚΑΙΡΕΙΕΣ σε εταιρείες τύπου "canyon" (μόνο από ιντερνετ, χωρίς "φυσική" παρουσία...)
Βρίσκεις και κινέζικα... αντίγραφα γνωστών μοντέλων ή καθαρά "ΝΟ ΝΑΜΕ"...

Ένας ΚΑΛΟΣ ΣΚΕΛΕΤΟΣ, στα μέτρα σου, με εγγύηση, με ΣΩΣΤΗ υποστήριξη.... είναι επένδυση. Τον κρατάς χρόνια, ....αλλάζεις ή αναβαθμίζεις ότι άλλο κρατώντας μια σταθερή "αξία"....

Αν είναι 1ο σου ποδήλατο ΟΚ μην χώσεις πολύ χρήμα. Αν δεν είσαι σίγουρος ότι η κούρσα - σαν στυλ - σου ταιρειάζει, πάλι μην χώσεις χρήμα.

Το θέμα "ατσάλι vs carbon vs titanium vs aluminum έχει αναλυθεί πολλές φορές. Σε όποιο ποδηλατικό φόρουμ και αν ψάξεις θα βρεις ΠΟΛΥ ΠΡΑΜΜΑ. Αποφάσισε τι σε βολεύει. Δεν υπάρχει "καλύτερο" και χειρότερο". Υπάρχουν τιμές (χρήμα), στυλ (τι θέλω να κάνω και πως) και τι μου αρέσει (πουλ-μουρ...).

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Kupepe wrote:
...
1. Τελικά πόσος κόσμος χρησιμοποιεί το carbon ερασιτεχνικά;
2. Καταλαβαινείς πραγματικά διαφορά απο ένα αλουμίνιο όταν είσαι ποδηλάτης ερασιτέχνης;

1. ΠΟΛΥΣ. Πάρα πολύς. Ακόμα και σαν πρώτο ποδήλατο. Ακόμα και αν κάνει τελικά το γύρο της πλατείας....

2. Άλλο ερασιτέχνης και άλλο "τώρα ξεκινώ, ίσως να κάνω μια βόλτα στην πλατεία κάθε 15 ημέρες".
Είμαι ερασιτέχνης αλλά (ξανα)-ποδηλατώ από το 2001... Πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά μου με ποδήλατο... και άλλα πολλά... Κάνω γύρω στις 10.000 - 12.000 χλμ το χρόνο με ποδήλατο....
Όταν αρχίσεις να χρησιμοποιείς ΕΝΤΟΝΑ και ΣΟΒΑΡΑ το ποδήλατό σου, θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τι σε βολεύει, τι σε ενοχλεί, τι σε "φρενάρει". Κάπου εκεί καταλαβαίνεις και τις διαφορές... πόσο απορροφητικό ή άκαμπτο είναι ένας σκελετός, ένα ζευγάρι τροχών, ένα τιμόνι, ένα παλουκόσελο κλπ κλπ ... τι διαφορά έχουν τα 100psi από τα 115psi σε ένα κουρσάδικο ελαστικό κλπ

SeNNinhA
Απών/απούσα

VALUE / MONEY έχει πάντα το μεταχειρισμένο.

Άρα σαφώς και στα ίδια χρήματα σε μεταχειρισμένο θα αγοράσεις κάτι πολύ ή λίγο καλύτερο.

Εξαρτάται από εσένα πια εάν θέλεις να ανταλλάξεις την σιγουριά και την γυαλάδα του καινούργιου με ενα καλύτερο μεν αλλά σαφώς ταλαιπωρημένο (λίγο ή πολύ) μεταχειρισμένο.

Το τι πραγματικά χρειάζεσαι είναι πολύ έυκολο να απαντηθεί για τους περισσότερους. Τα ποδήλατα από 800-1500 ευρώ υπερκαλύπτουν τις ανάγκες της πλειονότητας των αναβατών και ακόμη και σε αυτούς που δεν καλύπτουν δεν υστερούν και πολύ.

Μιλάω πάντα για ερασιτέχνες αναβάτες.

Όλα τα άλλα είναι καταναλωτισμός, είναι η ιδέα ότι με καλύτερο ποδήλατο θα πάμε πιο γρήγορα (μεγάλο ψέμα), είναι η εμφάνιση, είναι η τάση να επιθυμούμε πάντα το καλύτερο κι ας μας είναι περιτό ή και άχρηστο εντελώς και άλλες τέτοιες χαζές αλλά πολύ ανθρώπινες και έμφυτες όμως τάσεις.

- Σαφως λοιπόν και ακόμη και με ένα αρχαίο καλοσυντηρημένο ποδήλατο μπορείς να κάνεις τα πάντα.
- Σαφώς και κάθε βελτίωση προσφέρει κάτι μικρό ή μεγάλο
- Σαφώς και κανένας δεν λέει όχι στο καλύτερο

- Σαφώς όμως και δεν χρειάζεσαι ακριβά ποδήλατα και αξεσουάρ για να γυρίσεις ευτυχισμένος μετά από μία βόλτα.

Όπως έχω ξαναπεί οι σκελετοί και η συμπεριφορά τους εξαρτάται πάρα πολύ από την γεωμετρία τους και λιγότερο από το υλικό κατασκευής τους. Μπορείς να βρεις ειδικά κούρσες πολύ άνετες με ταπεινό ατσάλινο σκελετό και εξαιρετικά σκληρές με carbon. Φυσικά παίζει και το ανάποδο. Το θέμα είναι τι χαρακτηριστικά θέλεις εσύ να έχει ο σκελετός σου και μετά επιλέγεις από τα διαθέσιμα πλαίσια και υλικά.

Ελάχιστες επίσης φορές μένουμε με την αρχική μας επιλογή όσο καλή και ακριβή και να είναι αυτή. Πάντα θα υπάρχει κάτι καλύτερο ή έστω νεότερο να μας κερδίσει το ενδιαφέρον. Οπότε πάντα υπάρχει η τάση να αλλάξουμε σκελετούς, ποδήλατα, περιφερειακά κλπ.

- Με ενα καλύτερο αρχικό ποδήλατο θα ζητήσουμε να αλλάξουμε πιο αργά κάτι.
- Ενα ποδήλατο που μας αρέσει (ασχέτως λόγου) θα το αλλάξουμε πιο αργά
- Ένα ποδήλατο που μας βολέυει πάλι θα το αλλάξουμε πιο αργά.
- Ένα ποδήλατο ακριβό αναγκαστικά θα το αλλάξουμε πιο αργά.

Πάντως εγώ είμαι υπέρ του μεταχειρισμένου λόγω του ότι στην μελλοντική αλλαγή θα χάσεις λιγότερα και για τα χρήματά του παίρνεις περισσότερα. Δεν μεχαλάνε και ιδιαίτερα οι μικροατέλειες οπότε όλα ΟΚ. Κάποιος άλλος θέλει πρώτα να γυαλίζει κάτι ή να έχει την φουλ εγγύηση. Σωστό και αυτό. διαφορετικά τα κριτήρια του καθένα.

Και για να απαντήσω ξεκάθαρα στην αρχική ερώτηση:

Ναι εγώ θα έπαιρνα ενα μεταχειρισμένο carbon ποδηλατάκι όσο το δυνατόν καλύτερο με τα διαθέσιμα χρήματά μου.

Και στην πράξη αυτό κάνω στήνοντας την κούρσα μου αυτή την στιγμή.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ΣΩΣΤΟΣ ο SeNNinhA
.
.
.
μια (ίσως) διαφορετική "τοποθέτηση" σε ένα θεματάκι.
Ένα "καλύτερο" ποδήλατο σε κάνει "καλύτερο" ποδηλάτη.
ΕΜΜΕΣΑ
.
.
.
ένα ΩΡΑΙΟ (υποκειμενικότατο) και ΚΑΛΟ (επίσης) ποδήλατο θα με τραβήξει να βγω έξω πιο συχνά, να κάνω περισσότερο ποδήλατο, να γράψω χλμ, να κολλήσω σε άλλους ποδηλάτες (... και να πουλήσω και λίγο μούρη... δεν το βλέπω ως κακό....) και τελικά ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ.
.
.
.
δεν ξέρω πως ακούγεται, αλλά προσωπικά σε εμένα αυτό ισχύει

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

...ισχυρίζεται πως τα CAAD10 αλουμινένια της πλαίσια είναι καλύτερα από τα high end carbon πλάισια των ανταγωνιστών της, βέβαια αυτό μπορεί να είναι μάρκετινγκ και μόνο.

Ο αλουμινένιος σκελετός στις κούρσες είναι περισσότερο άκαμπτος από carbon, στην ίδια κατηγορία τιμής.

Η canyon τα εξοπλίζει ακόμα και με ηλεκτρονική ultegra.

Πάρε αλουμίνιο, σε λογική τιμή θα έχεις μεγάλη ακαμψία και με μια αναβάθμιση τροχών θα το βελτιώσεις κατά πολύ.

Η άλλη επιλογή είναι συνθετικό ύφασμα και κόλλα που έχει πάρει το σχήμα σκελετού ποδηλάτου...

Nastybishop
Απών/απούσα

Eξαρτάται τις ανάγκες σου.

Θεωρώ ότι αν σε ενδιαφέρουν οι μεγάλες αποστάσεις (100χλμ και πάνω) καλό είναι να πας σε carbon. Υπάρχουν και τα εξωτικά υλικά. Δεν θα έλεγα όχι σε ατσάλι ποιοτικό ή τιτάνιο. Αλλά ξεφεύγουμε σε τιμές.

Πιστεύω με

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

horsey wrote:
...
Η άλλη επιλογή είναι συνθετικό ύφασμα και κόλλα που έχει πάρει το σχήμα σκελετού ποδηλάτου.

Παρακαλώ αποφύγετε τις σοφιστείες.
Ως γνωστόν και το διαμάντι είναι άνθρακας με διαφοροποιημένη μοριακή δομή...

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

...οι σακούλες του σούπερ μάρκετ από άνθρακα είναι και αυτές, φυσικά με διαφοροποιημένη μοριακή δομή, αλλά δεν λέει κάτι αυτό.

Το θέμα είναι πως το carbon έχει γίνει τόσο μόδα που είναι πολύ εύκολο να αγοράσεις ένα σκελετό και να έχει πολύ χαμηλή ποιότητα.

Εδώ υπάρχουν πολλά παραδείγματα, σε αρκετές περιπτώσεις οι εταιρίες δεν καλύπτουν τον αγοραστή επειδή θεωρούν πως δεν έγινε σωστή χρήση.

Μου επιτρέπετε να ρωτήσω κάτι, έχετε τεστάρει προσωπικά τα διάφορα υλικά και διαπιστώσατε ότι για πάνω από 100 χλμ το carbon είναι καλύτερο ή το διαβάσατε σε κάποιο περιοδικό?

Τις εταιρίες τις συμφέρει να πουλάνε υλικά με τη λιγότερη αντοχή στο χρόνο, για ευνόητους λόγους.

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

Καλή χρονιά!

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω (εκτός από αυτό με τις σακούλες..Τα pvc, pet κ.τ.λ. είναι παράγωγα του πετρελαίου)
Δεν έχω τεστάρει σχεδόν τίποτα. Είπα μόνο πως οι γενικεύσεις και οι υπεραπλουστεύσεις (carbon=συνθ.ύφασμα=παπάρα) είναι μεθοδολογία μη σοβαρή. Εκτός αν είσαι ξάδερφος του πλάνετ.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

portokali wrote:
plannet wrote:
είναι σαν να μου λες πόσα κεφτεδάκια θέλεις να χορτάσεις

ουσιαστικά θα πρέπει να δεις τι προσφέρει το κάθε υλικό
και τι θέλεις εσύ
δλδ θεωριτικά το carbon είναι καλύτερο από το ατσάλι
παρόλα αυτά κάποιους τους βολεύει το ατσάλι και κάποιους το carbon
βέβαια είναι χάσιμο τα υλικά
και δεν ξέρω αν θα βγάλεις άκρη ποτέ


αφού ουσιαστικά δεν απαντάς -ως συνήθως γενικολογείς αόριστα-γιατί κάνεις τον κόπο; Είναι καιρός που έχω αυτήν την απορία και θέλω να σε ρωτήσω.

γιατί υπάρχει κάποιος που έδωσε ουσιαστική απάντηση και δεν το είδα
βασικά μπορεί κάποιος να δώσει ουσιαστική απάντηση
....
ίσως αν προσπαθήσεις να καταλάβεις την αορίστη όπως λες απάντηση μου
δεις πως είναι η πιο ουσιαστική ???

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

strouf wrote:
Καλή χρονιά!

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω (εκτός από αυτό με τις σακούλες..Τα pvc, pet κ.τ.λ. είναι παράγωγα του πετρελαίου)
Δεν έχω τεστάρει σχεδόν τίποτα. Είπα μόνο πως οι γενικεύσεις και οι υπεραπλουστεύσεις (carbon=συνθ.ύφασμα=παπάρα) είναι μεθοδολογία μη σοβαρή. Εκτός αν είσαι ξάδερφος του πλάνετ.

...χρονία!

Ακόμα και τα παράγωγα πετρελαίου περιέχουν άνθρακα στα μόρια τους, και οι ζωντανοί επίσης.

Δεν είπα κάτι για παπάρα, απλά είπα πως είναι συνθετικό ύφασμα με κόλλα, στην ουσία αυτό είναι, πολύ ανθεκτικό ύφασμα που σκληραίνει αφού του προσθέσουν ρητίνες και το ψήσουν για να πάρει το τελικό του σχήμα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... προφανώς και έχουμε καβαλήσει και μπορούμε ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ να πούμε ότι:
1. ένα απλό - τυπικό - όχι εξωτικό (ναι καλά... το διαβάσαμε και αυτό) αλουμίνιο είναι από κατασκευής του κούτσουρο. Δεν είναι άνετο. Πόσο μάλλον για μεγάλες αποστάσεις.
2. τα ατσαλάκια είναι βαρειά. Κάποιες φορές τα νιώθεις να flexαρουν σε λάθος σημεία. Σκουριάζουν. Πάλι δεν μιλάμε για ατσάλινους σκελετούς πιο ακριβούς και από ένα μέσο carbon.
3. Με τα ανθρακονήματα μπορείς ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ να κατασκευάσεις σκελετό που θα είναι άνετος στη μέση, απορροφητικός στα χέρια / ώμους / παλάμες κλπ αλλά άκαμπτος στη μεσαία τριβή, άκαμπτος σε σπριντ / ορθοπέταλα κλπ κλπ.
Μπορείς να το κάνεις και κάργα αγωνιστικό, μπορείς να το κάνεις και κάργα απορροφητικό. Και πάντα θα είναι πανάλαφρο - όμορφο - χωρίς να σκουριάζει / να μουχλιάζει / να σκουλικιάζει.....
Και όλα αυτά σε πολύ οικονομική τιμή πλέον.
.
.
Εχω κάνει μεγάλες αποστάσεις και με ατσαλάκι και με αλουμίνιο και με carbon. Δεν υπάρχει σύγκριση για εμένα.
ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΩ για αντίστοιχη κατηγορία τιμής.

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

Εχεις κάνει βόλτα με σύγχρονης τεχνολογίας ατσάλινο σκελετό και διαπίστωσες πως ο αντίστοιχος carbon είναι καλύτερος?

Λογικά θα καβάλησες κάτι σαν αυτό, κάπως έτσι είναι οι σύγχρονοι ατσάλινοι σκελετοί με αγωνιστικές προδιαγραφές.
Μάλλον δύσκολο να έχεις τεστάρει κάτι τέτοιο αφού η τιμή του δεν το κάνει ιδιαίτερα δημοφιλές, αλλά ακόμα και αν το έιχες τεστάρει οι διαφορές θα ήταν πολύ μικρές με αποτέλεσμα να μην τις παρατηρούσες καν.

Οσο για σύγκριση τιμή - ακαμψία(που είναι πιο σημαντική από την άνεση) το αλουμίνιο υπερτερεί, πάντα στο ίδιο επίπεδο τιμής φυσικά.

Προσωπικά αν πήγαινα για κούρσα θα τα έσκαγα και θα διάλεγα ανάμεσα σε ατσάλι-αλουμίνιο-τιτάνιο, το carbon το θεωρώ τέλειο μόνο για αγωνιστική χρήση, αλλά και πάλι ίσως είναι προσωπική άποψη ή απλά κόλλημα.

Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι οι ανθρακονημάτινοι σκελετοί για κούρσες έχουν καθιερωθεί (λόγω μάρκετινγκ και wannabelancearmtrong "αθλητών")και αποκλείουμε τα υπόλοιπα υλικά τα οποία μπορεί να μας δώσουν καλύτερα ποδήλατα στην κλίμακα του μέτριου budget (1500-3000ε).

SeNNinhA
Απών/απούσα

Φυσικά υπάρχουν πια και τα BAMBOO BIKES σε επίπεδα τιμής των επωνύμων carbon και παραπλήσια χαρακτηριστικά τα οποία εξελισονται ραγδαία. Σε λίγο καιρο θα αποκτήσουν μερίδιο στην αγορα των high end bikes. Παίζουν και σε κούρσες αλά ακόμη και σε ΜΤΒ

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

...λέει πως "The XCR remains the jewel of the Cinelli range, our most precious frame and also our highest performing: made from a material that exceeds anything else on the market for technological quality".

Και χαίρομαι πάρα πολύ γι'αυτό επειδή το υλικό είναι απόλυτα διαχρονικό και ταιρίαζει στην επίσης διαχρονική ιδέα του ποδηλάτου.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

θα πω και εγώ την ταπεινή μου άποψη

1) δεν παίζει marketing
απαπαπαπα
ούτε παίζει απάτη σε μεγάλες εταιρίες
βέβαια θα πρέπει να μου εξηγήσει γιατί ένας specialized τροχός που έχει κέντρα Novatec που γράφουν πάνω specialized
πωλείτε στην 4πλάσια τιμή ???
2) τα υλικά που αγοράζνται δεν έχουν σχέση με τις ανάγκες του αγοραστή
αλλά με το τι θέλει να πουλήσει η εκάστοτε εταιρία
δλδ θέλει να πουλήσει ανθρακόνημα
θα πει το ανθρακόνημα είναι έτσι αλλιώς αλιότικα κτλ κτλ κτλ κτλ
θέλει να πουλήσει αλουμίνιο θα πει
μπλα μπλα μπλα μπλα πάρε αλουμίνιο
το πρόβλημα είναι στο ότι κανείς ή έστω πολύ λίγοι ξέρουν τις πραγματικές τους ανάγκες οπότε κάθονται και διαβάζουν τα δελτία τύπου
όπως πιο πάνω
η cannondale είπε αυτό
το οποίο δεν είναι ψέμα
αλλά δεν είναι και όλη η αλήθεια
και εκεί είναι η παραπλάνηση
3) είδα πολλές απαντήσεις
και κανείς δεν ρώτησε τον χρήστη τι θα κάνει με το ποδήλατο
το κάθε υλικό έχει κάποια χαρακτιριστικά
το σίδερο είναι αθάνατο και ξεκούραστο σε μεγάλες αποστάσεις
το αλουμίνιο είναι η χρυσή τομή βάρους και επιδόσεων και τιμής
ο άνθρακας έχει το πλεονέκτημα ότι τον φτιάχνεις όπως θέλεις ή πιο σωστά όπως θέλει η εκάστοτε εταιρία
το θέλει ξεκούραστο το κάνει ξεκούραστο
το θέλει να μετράς τα πετραδάκια το κάνει να μετράς τα πετραδάκια
βέβαια και τα άλλα υλικά έχουν τέτοιες ιδιότητες αλλά κοστίζει η επεξεργασία τους
γενικότερα είναι χάος τα υλικά του ποδηλάτου
και το πιο κακό είναι
πως πάντα παίρνουμε αυτό που μας πουλάνε και όχι αυτό που έχουμε ανάγκη

βέβαια σε όλες τις απαντήσεις κράτησα αυτό που είπε ο πανάσχετος ροκαρολα
εγγύηση εφ' όρου ζωής
θα προτιμούσα οι εταιρίες μας πούνε για μία φορά την πραγματικότητα
και το πόσο ζωή έχει το εκάστοτε πλαίσιο
εκτός αν ακόμα πιστεύεται πως το εφ΄ όρου ζωής αναφέρετε στην ζωή του αναβάτη ???

αυτά τα λίγα

ntam
Εικόνα ntam
Απών/απούσα

plannet wrote:
θα πω και εγώ την ταπεινή μου άποψη

1) δεν παίζει marketing
απαπαπαπα
ούτε παίζει απάτη σε μεγάλες εταιρίες
βέβαια θα πρέπει να μου εξηγήσει γιατί ένας specialized τροχός που έχει κέντρα Novatec που γράφουν πάνω specialized
πωλείτε στην 4πλάσια τιμή ???
2) τα υλικά που αγοράζνται δεν έχουν σχέση με τις ανάγκες του αγοραστή
αλλά με το τι θέλει να πουλήσει η εκάστοτε εταιρία
δλδ θέλει να πουλήσει ανθρακόνημα
θα πει το ανθρακόνημα είναι έτσι αλλιώς αλιότικα κτλ κτλ κτλ κτλ
θέλει να πουλήσει αλουμίνιο θα πει
μπλα μπλα μπλα μπλα πάρε αλουμίνιο
το πρόβλημα είναι στο ότι κανείς ή έστω πολύ λίγοι ξέρουν τις πραγματικές τους ανάγκες οπότε κάθονται και διαβάζουν τα δελτία τύπου
όπως πιο πάνω
η cannondale είπε αυτό
το οποίο δεν είναι ψέμα
αλλά δεν είναι και όλη η αλήθεια
και εκεί είναι η παραπλάνηση
3) είδα πολλές απαντήσεις
και κανείς δεν ρώτησε τον χρήστη τι θα κάνει με το ποδήλατο
το κάθε υλικό έχει κάποια χαρακτιριστικά
το σίδερο είναι αθάνατο και ξεκούραστο σε μεγάλες αποστάσεις
το αλουμίνιο είναι η χρυσή τομή βάρους και επιδόσεων και τιμής
ο άνθρακας έχει το πλεονέκτημα ότι τον φτιάχνεις όπως θέλεις ή πιο σωστά όπως θέλει η εκάστοτε εταιρία
το θέλει ξεκούραστο το κάνει ξεκούραστο
το θέλει να μετράς τα πετραδάκια το κάνει να μετράς τα πετραδάκια
βέβαια και τα άλλα υλικά έχουν τέτοιες ιδιότητες αλλά κοστίζει η επεξεργασία τους
γενικότερα είναι χάος τα υλικά του ποδηλάτου
και το πιο κακό είναι
πως πάντα παίρνουμε αυτό που μας πουλάνε και όχι αυτό που έχουμε ανάγκη

βέβαια σε όλες τις απαντήσεις κράτησα αυτό που είπε ο πανάσχετος ροκαρολα
εγγύηση εφ' όρου ζωής
θα προτιμούσα οι εταιρίες μας πούνε για μία φορά την πραγματικότητα
και το πόσο ζωή έχει το εκάστοτε πλαίσιο
εκτός αν ακόμα πιστεύεται πως το εφ΄ όρου ζωής αναφέρετε στην ζωή του αναβάτη ???

αυτά τα λίγα

+1

contact