ερωτηση για υδραυλικα δισκοφρενα και τροχους

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
mamounikiller
Απών/απούσα

αγορασα πρωσφατα ενα orbea replay , αφου καταφερα και ανεβηκα στης κερεαις του ημμητου στην καθοδο διαπηστοσα οτι τα v-brakes δεν με καλυπτουν για δυο λογους.
1ον εχω την φοβια του αν μου κοπη συρματοσχινο τι κανω
2ον σε περιπου 30χλμ καταβασης εφαγα τα τακακια των v-brakes μεχρη να φανουν τα συρματακια μεσα απο τα παπουτσακια - τακακια.

επομενως λεω να αλακσω κεντρα στους υπαρχωντες τροχους πρωκημενου να δεχωνται δυσκοπλακα και να αγορασω και ενα ακομα ζευγαρη καλητερης πηοτητας. ετσι να εχω την επιλογη να μπενω ασφαλτο η χωμα χωρης καθηστερησης.
σε μια συζητηση μου πρωταθηκε να φτιαξω 28¨ τροχους αντι να φτιαξω 26¨ που φοραη ειδη , πως σας φενετε αφτη η αλαγη?
επησης τη δυσκοφρενα μου προτηνετε και τι τροχους ?
ετσι για να ξερω τι με περημενη ....

ευχαρηστω

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
T4§©
Απών/απούσα

mamounikiller wrote:
αγορασα πρωσφατα ενα orbea replay , αφου καταφερα και ανεβηκα στης κερεαις του ημμητου στην καθοδο διαπηστοσα οτι τα v-brakes δεν με καλυπτουν για δυο λογους.
1ον εχω την φοβια του αν μου κοπη συρματοσχινο τι κανω
2ον σε περιπου 30χλμ καταβασης εφαγα τα τακακια των v-brakes μεχρη να φανουν τα συρματακια μεσα απο τα παπουτσακια - τακακια.

επομενως λεω να αλακσω κεντρα στους υπαρχωντες τροχους πρωκημενου να δεχωνται δυσκοπλακα και να αγορασω και ενα ακομα ζευγαρη καλητερης πηοτητας. ετσι να εχω την επιλογη να μπενω ασφαλτο η χωμα χωρης καθηστερησης.
σε μια συζητηση μου πρωταθηκε να φτιαξω 28¨ τροχους αντι να φτιαξω 26¨ που φοραη ειδη , πως σας φενετε αφτη η αλαγη?
επησης τη δυσκοφρενα μου προτηνετε και τι τροχους ?
ετσι για να ξερω τι με περημενη ....
Φρένα πάρε της Shimano:http://chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=11947

ευχαρηστω

spirosta
Απών/απούσα

Αρχίζουμε με τα βασικά.

Δεν γίνεται να φτιάξεις 28 άριδες τροχούς σε ποδήλατο που παίρνει 26 άρες. Δεν χωράνε. Το αντίθετο και με τη χρήση δισκόφρενων γίνεται αλλά και πάλι πολλοί αυτ'η τη στιγμή σκέφτονται γιατί???

Επίσης πάρε ένα ζευγάρι καλά τακάκια όπως koolstop ή swissstop. τα τακάκια που φοράνε από τη μαμά τους τα περισσότερα ποδήλατα ούτε για πέταμε δεν κάνουν. Και μειωμένη απόδοση έχουν και καταστρέφουν τη ζάντα.

Τώρα επειδή είναι υπερβολικό να έφαγες τα τακάκια από καινούργιο ποδήλατο με μια τέτοια κατάβαση (την έχω κάνει πολλές φορές και γρήγορα και αργά) μήπως τα συρματάκια που λες δεν είναι το τακάκι αλλά μικρά κομματάκια από την ίδια την ζάντα που την λιώνει το τακάκι? Συμβαίνει σε όλα τα τακάκια της πλάκας. Εδώ επίσης θα επαναλάβω να αλλάξεις αμέσως τακάκια με κάτι ποιοτικό. Μην λογαριάσεις τα λεφτά και θα μείνεις ικανοποιημένος.

Και τέλος. Ποιος σου λέει ότι με τα υδραυλικά δεν συμβαίνουν βλάβες? Δύσκολο είναι να τρυπήσει λίγο ένα σωληνάκι και να τραβήξει λίγο αέρα (δεν θέλει πολύ) και να μην έχεις φρένα?

mamounikiller
Απών/απούσα

κατεβηκα το βουνο την 1 φορα απο το 1ο παρατηιτηριω την 2 απο το 1ο βαρελη την 3η απο την 1η κερεα του οτε και την τελευτεα απο πανω πανω στης κεραιες.
τα σιρματακια στα τακακια ειναι απο χαλκο η παρομιο υλικο λωγο αποχροσεως τους δεν μου μιαζουν να ειναι απο την ιδια την ζαντα που ειναι απο αλουμινιο.
τακακια θα φροντισο να παρω το πρωι πριν την επωμενη βολτα .

οσο για της ζαντες απο 26 σε 28 οτι ακουσα ειπα να το διασταυροσω , με αποτελεσμα στο συγκεκρημενω καταστημα ουτε απεξω να ξαναπερασω διοτη αφτην την πρωταση μου την εκανε υπαληλος καταστηματος γκρρρρρρρρρρρρ....

δεν εχω δει σωλινακια απο ποδηλατα , αλλα αν ειναι εφαμιλα τα υλικα κατασκευης οπος στης μοτοσυκλετες βαζεις σωληνακια υψυλης πιεσεως αεροπορικου τυπου και καθαρησες ( δεν σπαι δεν χαλαει και αυξανει την δηναμη πιεσεως εγγυημενα πραγματα ) αλλα δεν ξερω αν εχουν κατασκευαστη ακομα για ποδηλατα.
θα αλαξω τακακια λυπων και βλεπω για αρχη

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Οι 28'' αν χωράνε μπαίνουν σε κλασσικό mountain, ειδικά με δισκόφρενα είναι μια μετατροπή πολύ κλασσική. Αυτά που πρέπει να προσέξεις τα εξής:

1. Όταν στρίβεις το τιμόνι να μην βρίσκει η μπροστά ρόδα στα πετάλια όταν θα βρίσκονται παράλληλα με το έδαφος.
2. Αν θα σε περιορίσει στο φάρδος του ελαστικού.
3. Αν θα χωράνε λασπωτήρες.
4. Πόσο λάσπη θα μαζεύει ανάμεσα στα ψαλίδια και στη γέφυρα του πηρουνιού.
5. Θα αλλάξει η συμπεριφορά του ποδήλατου.
6. Υπάρχουν πολύ λίγα mountain ελαστικά για 29ερ (28'').

Για τα φρένα, τα μαμίσια τακάκια του orbea είναι για πέταμα. Ο κολλητός τα έλιωσε στην πρώτη βόλτα στο βουνό, πλέον φορά BBB. Πριν τα σκάσεις για τροχούς και φρένα άλλαξε τακάκια και ρύθμίσε σωστά τα φρένα σου.

Η αλλαγή από vbrakes σε δισκόφρενα περιλάμβάνει
1. Νέες ταχύτητες καθώς οι παλιές είναι πακέτο με τις μανετες των vbrakes.
2. Νεες ρόδες.
3. Δισκόφρενα.

(πόσα λεφτά διαθέτεις για όλα αυτά;)

Εγώ δεν θα το έκανα καθώς για ένα αξιοπρεπές σύνολο θες κοντά στα 400 Ευρώ ενώ να οικονομικό σύνολο θα είναι μόνο για τη μούρη του δισκόφρενα και από ουσία μηδέν. Επίσης, και στις δυο περιπτώσεις, θα συνεχίσεις να έχεις την φθηνή ανάρτηση.... Σε 28'' ροδες τα δισκόφρενα θα βολέψουν καλύτερα καθώς σε αντίθετη περίπτωση (vbrakes) δεν ξέρω αν ταιριάζουν. Ίσως φρένα κούρσας να ταίριαζαν αλλά δεν το ξέρω.

Γενικά με 980 παίρνεις το Trek 6300 2010 μοντέλο όπου τουλάχιστον έχεις μόνο την ανάρτηση να αλλάξεις κάποια στιγμή. To Replay με όλα αυτά που θα του βάλεις θα φτάσει κοντά σε αυτή την τιμή και θα είναι πολύ χειρότερο.

contact