Fitness bike

40 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
dilated
Απών/απούσα

Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες ακόμα (αφού είμαι απλά σε έρευνα με σκοπό να αγοράσω το Πάσχα) πιο από τα τρία σας αρέσει περισσότερο; Θέλω ένα ποδήλατο σχετικά γρήγορο και σχετικά ελαφρύ για χρήση 100% άσφαλτο για βόλτες και άθληση. Δεν έχω σκοπό να βάλω πάνω σχάρες,μάρες κτλ. :-). Το θέλω γυμνό. Αν δεν έμενα στην Αθήνα θα έπαιρνα single speed για να σας δώσω να καταλάβετε. Λοιπόν για δείτε αυτά τα τρία για αρχή και θα επανέλθω με περισσότερα. Έχεις κανείς τέτοιο στυλ ποδήλατο;

http://www.bianchi.com/en/products2009/Sport_Camaleonte_Y9B52.aspx

http://gb.cannondale.com/bikes/09/ce/model-9BRD7.html (το ίδιο αλλά με v-brakes tektro)

http://www.stevensbikes.de/2009/index.php?bik_id=564&lang=en_US

Οι εδώ τιμές είναι 950/700/700 αντίστοιχα, αλλά μάλλον θα το παραγγείλω από Αγγλία (ειδικά αν πάω για το Bianchi).

Ακούω γνώμες,συμβουλές,εμπειρίες...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

κανένα από τα 3 δεν είναι καθαρά fitness δλδ κούρσα με ίσιο τιμόνι
:D
απλά το steven έχει κουρσάδικα ανταλλακτικά
:D

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Κώστα, μιλάς για "γρήγορο και σχετικά ελαφρύ για χρήση 100% άσφαλτο για βόλτες και άθληση".
Να ρωτήσω γιατί όχι κούρσα? (απλή περιέργεια μήπως μας δώσει κανα παραπάνω στοιχείο να σε βοηθήσουμε).

Για να είναι fitness γνήσιο (...βεριτάμπελε.... που λένε στο χωριό μου) θα πρέπει να έχει σκελετό (γεωμετρία) και τουλάχιστον τροχούς κούρσας. Ίσως και μετάδοση (περιφερειακά). Στα χρήματα που κοιτάς θα βρείς άνετα και με πιρούνι κάρμπον (για μειωμένο βάρος και απορρόφηση κραδασμών).
Κρίμα να πάς σε κάποιο τρεκιν-οειδές (σαν αυτά που έβαλες) που θα απέχει λίγο από αυτό που ήδη έχεις (και έχεις και καλό μάλιστα).
Το Stevens είναι ίσως πιο κοντά στη φάση Fitness και μετά σου πετάει λάστιχα 700χ32 και χαλάει όλη την εικόνα... (καλά δεν θα κολλήσεις στα ελαστικά, αλλά νομίζω είναι κρίμα ρε γαμώτο...)
Για να δεις σοβαρή διαφορά δες κάτι με τροχούς τροχούς κούρσας και ελαστικά 700χ 23 ή άντε 700χ25 για λίγη περισσότερη άνεση.

Έχουμε ξανακάνει κουβέντα για το θέμα ποδήλατο fitness, πρόσφατα αν θυμάμαι καλά.
Οι προτάσεις μου νομίζω και τότε ήταν κάτι σε Orbea - Merida - Scott.
Όλες αυτές βγάζουν καθαρόαιμα fitness (νομίζω και η Ideal, κάποτε έβγαζε κάτι Ocean & Patao που ήταν fitness).
Αν θέλεις και την προσωπική μου επιλογή, κοντά στα χρήματα που θέτεις, αλλά ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ (9,4 κιλά) με κάρμπον πιρούνι και παλουκόσελο και τροχούς καθαρά για άσφαλτο, δες το Orbea Neos.
http://www.orbea.com/en-gb/productos/bicicletas/Pages/bicicletas.aspx
(στην ιστοσελίδα της εταιρείας επελεξε Road - Fitness - Fitness).
Τα πιο οικονομικά είναι τα Aos & Bios. Ενώ αν πας στο Spation (αυτό πήρα εγώ και τώρα το μετέτρεψα σε κούρσα) ξεφεύγεις λίγο στον προϋπολογισμό σου αλλά και στα χαρακτηριστικά (!!!!).

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα
dilated
Απών/απούσα

Ίσως χρησιμοποιώ λάθος όρο. Ίσως θα ήταν καλύτερα να πω Urban.

Θέλω ποδήλατο για την πόλη. Θέλω να είναι πιο ελαφρύ από αυτό που έχω. Θέλω να είναι ελαφρύ και ευέλικτο (όχι 15 κιλά π.χ).Θέλω πιο λεπτό λάστιχο. Θέλω θέση οδήγησης σχετικά άνετη, όχι τόσο χαμηλά όσο αυτή της κούρσας. Θέλω το ποδήλατο να δείχνει γυμνό και αλήτικο. Για αυτό δε θέλω ανάρτηση και δισκόφρενα. Θέλω να είναι μαύρο (χαχα).

Θέλω να το παίρνω και να πηγαίνω χαλαρά, αλλά θέλω όταν αποφασίσω να πάω γρήγορα να ακούει και να μου δίνει την αίσθηση πως είναι συνέχεια του σώματος μου, πως είμαι δεμένος πάνω.

π.χ το Bad Boy το βλέπω και γουστάρω τρελά!

Το orbea ωραίο και λευκό (που είναι η επόμενη λύση μετά το μαύρο).

Ακόμα ψάχνομαι. Πέτρο αν είναι θα τα πούμε κι από κοντά. Πάω να δω τώρα δύο focus.

Κάθε ποδήλατο που βλέπω θα ανανεώνω και το post!

maria-mtb
Εικόνα maria-mtb
Απών/απούσα

αυτό σε ασημί http://www.specialized.gr/component/page,shop.getfile/file_id,89/product... για αυτήν τη δουλειά και το λέω ετσι γιατί έχω άλλο για βουνό κ ένα κουρσάκι.
Σε νιώθω πάντως κ γω το συγκεκριμένο το έχω απολύτως γυμνό, ακόμη και τα φωτάκια πάνω μου φαίνονται υπερβολή! Το πήρα για να το έχω όπως το περιγράφεις εσύ και έχει ανταποκριθεί ΑΨΟΓΑ των προσδοκιών μου (με 2 αλλαγές μόνο,πηδάλια spd και παλουκόσελο χωρίς την αναρτησούλα για είναι ακόμη πιο "κακό". :-)
καλά ψώνια πάντως ό,τι και να πάρεις για ΄σένα θα είναι οπότε θα είσαι οκ!

ccr
Εικόνα ccr
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
http://www.scottusa.com/gb_en/product/2422/11900/speedster_s30_fb[/quote]
με το κλασσικό τιμόνι "κούρσας" μπορείς να έχεις τα χέρια σου σε διάφορα σημεία, ψηλά, χαμηλά, στα φρένα και να αλλάζεις στις μεγάλες διαδρομες
βλέπετε, είμαι ευτυχής κάτοχος αυτού: http://www.scottusa.com/gb_en/product/2422/11893/speedster_s30

και στα φανάρια, παπάκια αράχτε στα κυβικά σας

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@ccr
αν δεν χρειάζεσαι την σκυφτή στάση γιατί να πας σε κυρτό τιμόνι??

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Bad boy... και εμένα αυτό μου αρέσει ( να μη σας πω ότι παρακάτω θα πάω να πάρω ένα τέτοιο). Είναι πολύ αλήτικο ποδήλατο.. Αληταρία σκέτη! :)

chrispi
Εικόνα chrispi
Απών/απούσα

...δυσκολο να διαλεξεις...κοιτα παντως και τη σειρα dew της Kona...ειναι cool ποδηλατακια με χαλαρη γεωμετρια αλλα και αρκετα γρηγορα...το δευτερο μαλιστα πιο οικονομικο της σειρας (παει στα 500), βγαινει σε μαυρο χρωμα...εγω πηρα το πιο οικονομικο, που ειναι λευκο και δηλωνω, (αλλη μια φορα), ερωτευμενη...του αλλαξα μαλιστα προσφατα λαστιχα και εβαλα πιο λεπτα, τα marathon racer 700x30, απο τα continental country ride 700X37 που ειχε, και εχω δει μεγαλη διαφορα στο πως επιταχυνει οταν ξεκιναω στα φαναρια...

κοιτα επισης το phd, παλι της kona και απο τα focus, το corrente που ειναι πραγματικα πολυ γρηγορο και ελαφρυ fitness (ευκολα πιανεις τα 35-40 χιλιομετρα)...

αυτα απο μενα και κρατα μας ενημερους!

ελπιζω να βρεις συντομα το ποδηλατο που ονειρευεσαι!

Crosser
Απών/απούσα

Τώρα ως άσχετος, να πω κάτι άσχετο?

Επειδή από το συγκεκριμένο νήμα έμαθα πράγματα που δεν ήξερα, δεν κάνετε κάπου μια λίστα με τις διάφορες κατηγορίες ποδηλάτων και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους για αυτούς που δεν τα ξέρουν?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@crosser
κάτι τέτοιο???
http://podilates.gr/node/2251

dilated
Απών/απούσα

Πήγα εχθές για να δω αυτό http://www.focus-bikes.com/bike_detail.asp?active=1&lang=english&rub=fit... αλλά δυστυχώς δεν έχει έρθει ακόμα. Έριξα μια ματιά σε Scott και Specialized αλλά δε μου άρεσε κάποιο ιδιαίτερα. Με την πρώτη ευκαιρία θα πάω να δω από κοντά το Bad Boy και το Stevens. Το Bianchi μου είπαν πως θα έρθει τον Μάιο!

Έκανα μια σκέψη να κάνω μετατροπή αυτό που έχω (Univega Terreno 400) αλλά δε ξέρω αν αξίζει τον κόπο (κόστος) κι αν γενικά γίνεται.

Τα Kona τα έχω δει. Είναι αλήτικα, καλά πλαίσια, αλλά από περιφερειακά δε λένε πολλά. Το phd είναι ερωτεύσιμο αλλά...ακριβό.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ωραίο το focus
τι τιμή το βρήκες?

dilated
Απών/απούσα

plannet wrote:
ωραίο το focus
τι τιμή το βρήκες?

Εκεί το υπολογίζω. Δεν είναι ακόμα διαθέσιμο...

vec
Απών/απούσα

dilated wrote:

Θέλω ποδήλατο για την πόλη. Θέλω να είναι πιο ελαφρύ από αυτό που έχω. Θέλω να είναι ελαφρύ και ευέλικτο (όχι 15 κιλά π.χ).Θέλω πιο λεπτό λάστιχο. Θέλω θέση οδήγησης σχετικά άνετη, όχι τόσο χαμηλά όσο αυτή της κούρσας. Θέλω το ποδήλατο να δείχνει γυμνό και αλήτικο. Για αυτό δε θέλω ανάρτηση και δισκόφρενα. Θέλω να είναι μαύρο (χαχα).

Δες και αυτό αν θες. Δεν ξέρω αν είναι καλό σαν ποδήλατο, αλλά σίγουρα είναι κακό και αλήτικο. Το είδα στην έκθεση και ψάρωσα...

dilated
Απών/απούσα

vec wrote:
dilated wrote:

Θέλω ποδήλατο για την πόλη. Θέλω να είναι πιο ελαφρύ από αυτό που έχω. Θέλω να είναι ελαφρύ και ευέλικτο (όχι 15 κιλά π.χ).Θέλω πιο λεπτό λάστιχο. Θέλω θέση οδήγησης σχετικά άνετη, όχι τόσο χαμηλά όσο αυτή της κούρσας. Θέλω το ποδήλατο να δείχνει γυμνό και αλήτικο. Για αυτό δε θέλω ανάρτηση και δισκόφρενα. Θέλω να είναι μαύρο (χαχα).

Δες και αυτό αν θες. Δεν ξέρω αν είναι καλό σαν ποδήλατο, αλλά σίγουρα είναι κακό και αλήτικο. Το είδα στην έκθεση και ψάρωσα...

To μαύρο speeline είναι πολύ ακριβό (1400 ευρώ). Το ασημένιο είναι φθηνό, αλλά δε θέλω ασημένιο.

Crosser
Απών/απούσα

plannet wrote:
@crosser
κάτι τέτοιο???
http://podilates.gr/node/2251[/quote]

Ακριβώς!

Ευχαριστώ για την υπόδειξη!

vec
Απών/απούσα

1400 το δίνουν τελικά;;;
Είχα ρωτήσει στο περίπτερο πόσο πάει (το μαύρο είχαν) και μου είπαν γύρω στα 1200. Ποστάρησα γιατί φαντάστηκα ότι όταν λένε 1200, κανά 1000ρι συνήθως το παίρνεις, αλλά μάλλον όχι ;-)

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Κώστα, διάβασε και σκέψου το, προσεκτικά ε:
- αν δεν σκοπεύεις να κρατήσεις δύο ποδήλατα
- αν σου αρέσει το συγκεκριμένο πλαίσιο / ποδήλατο που έχεις και προτιμάς να μην τα "σκάσεις"
υπάρχει λύση:
- αγοράζεις νεο πιρούνι και μάλιστα carbon (ξενοιάζεις από αμορτισερ που συναπάγεται ότι ξενοιάζεις από βάρος και μαλθακότητα του παρόντος τύπου ποδηλάτου). Ίσως να χρειαστείς νέα φρένα μπροστά (αν το πιρούνι δεν έχει τα "bosses" για δαγκάνες V-brakes) = κανα 80αρι
- αγοράζεις ένα ζευγάρι τροχούς κούρσας (ελαφρυοί, λεπτοί, ότι πρέπει για λεπτά ελαστικά, και με καλύτερη ποιότητα κύλησης από τους απλούς τροχούς που έρχεται ένα τυπικό ποδήλατο) = κανα 80αρι
- αγοράζεις ένα ζευγάρι ελαστικά 700χ23 (ή 700χ25 αν θέλεις λίγο πιο μαλακή συμπεριφορά, αν και είσαι ελαφρύς - μην το φοβηθείς πήγαινε κατευθείαν σε 700χ23) = κανα 40αρι
- θα χρειαστείς και ένα ζευγάρι σαμπρέλες (για τα νέα ελαστικά). = κανα 6αρι

Κρατάς λεβιέδες, μανέτες, κασσέτα, δισκοβραχίωνα, σέλα, τιμόνι και λαιμό (ο λαιμός σου είναι ρυθμιζόμενος? αν ναι τότε θα ειναι βαρύς, καλύτερα να πας σε απλό αλουμινίου ή και κάρμπον).
Στο μέλλον (ή και τώρα??) αν θέλεις να χαμηλώσεις κιάλλο το βάρος, θα σου πρότεινα έναν πιο ελαφρύ δισκοβραχίωνα, ίσως και κάρμπον παλουκόσελο (μικρότερο βάρος, μερική απόσβεση κραδασμών).

Θεωρώ ότι με περίπου 250,00 ευρώ μετατρέπεις το ποδήλατό σου, σε πιο ελαφρύ, πιο γρήγορο και πιο νευρικό. Δεν θα γίνει κούρσα, μάλλον κάτι μεταξύ φιτνες και τρεκκιν, σχετικά λίγα χρήματα.
Φυσικά κάποιος θα σου πει, πούλα αυτό που έχεις, βάλε τα 250 επιπλέον και πάρε κάτι έτοιμο ... (σωστό και αυτό).

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

vec wrote:
1400 το δίνουν τελικά;;;
Είχα ρωτήσει στο περίπτερο πόσο πάει (το μαύρο είχαν) και μου είπαν γύρω στα 1200. Ποστάρησα γιατί φαντάστηκα ότι όταν λένε 1200, κανά 1000ρι συνήθως το παίρνεις, αλλά μάλλον όχι ;-)

Που έχεις βρει κατάστημα που από 1200 στο αφήνουν 1000 ????????
????????????????????????????????????????????

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα
dilated
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Κώστα, διάβασε και σκέψου το, προσεκτικά ε:
- αν δεν σκοπεύεις να κρατήσεις δύο ποδήλατα
- αν σου αρέσει το συγκεκριμένο πλαίσιο / ποδήλατο που έχεις και προτιμάς να μην τα "σκάσεις"
υπάρχει λύση:
- αγοράζεις νεο πιρούνι και μάλιστα carbon (ξενοιάζεις από αμορτισερ που συναπάγεται ότι ξενοιάζεις από βάρος και μαλθακότητα του παρόντος τύπου ποδηλάτου). Ίσως να χρειαστείς νέα φρένα μπροστά (αν το πιρούνι δεν έχει τα "bosses" για δαγκάνες V-brakes) = κανα 80αρι
- αγοράζεις ένα ζευγάρι τροχούς κούρσας (ελαφρυοί, λεπτοί, ότι πρέπει για λεπτά ελαστικά, και με καλύτερη ποιότητα κύλησης από τους απλούς τροχούς που έρχεται ένα τυπικό ποδήλατο) = κανα 80αρι
- αγοράζεις ένα ζευγάρι ελαστικά 700χ23 (ή 700χ25 αν θέλεις λίγο πιο μαλακή συμπεριφορά, αν και είσαι ελαφρύς - μην το φοβηθείς πήγαινε κατευθείαν σε 700χ23) = κανα 40αρι
- θα χρειαστείς και ένα ζευγάρι σαμπρέλες (για τα νέα ελαστικά). = κανα 6αρι

Κρατάς λεβιέδες, μανέτες, κασσέτα, δισκοβραχίωνα, σέλα, τιμόνι και λαιμό (ο λαιμός σου είναι ρυθμιζόμενος? αν ναι τότε θα ειναι βαρύς, καλύτερα να πας σε απλό αλουμινίου ή και κάρμπον).
Στο μέλλον (ή και τώρα??) αν θέλεις να χαμηλώσεις κιάλλο το βάρος, θα σου πρότεινα έναν πιο ελαφρύ δισκοβραχίωνα, ίσως και κάρμπον παλουκόσελο (μικρότερο βάρος, μερική απόσβεση κραδασμών).

Θεωρώ ότι με περίπου 250,00 ευρώ μετατρέπεις το ποδήλατό σου, σε πιο ελαφρύ, πιο γρήγορο και πιο νευρικό. Δεν θα γίνει κούρσα, μάλλον κάτι μεταξύ φιτνες και τρεκκιν, σχετικά λίγα χρήματα.
Φυσικά κάποιος θα σου πει, πούλα αυτό που έχεις, βάλε τα 250 επιπλέον και πάρε κάτι έτοιμο ... (σωστό και αυτό).

Αυτό κοίταγα σήμερα και είπαμε κι εχθές στο ποδηλατάδικο που πάω. Είναι φθηνότερη λύση (ακόμα κ αν πουλήσω το univega και καλύψω τη διαφορά για καινούριο), αλλά δε ξέρω κατά πόσο θα μου αρέσει το αποτέλεσμα. Ένας γνωστός έφτιαξε έτσι ένα crosstrail της specialized και το αποτέλεσμα ήταν γαμάτο! Ακριβώς όπως το περιγράφεις...carbon πιρουνι, road τροχούς και λάστιχα κτλ. Το univega έχει αναμονές για v-brakes (φοράει δισκόφρενα τώρα) πίσω οπότε...το μελετάω!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Μήπως έχει και ΤΡΟΥΠΑ για κουρσάδικο φρένο? Φαντάσου μια τρύπα στο σκέλος που ενώνει τα δύο ψαλίδια. Ή μήπως μπορεί να ανοιχτεί??? λέμε τώρα...
Πιθανόν να κάνει η τρύπα που έχει για φτερό (αν έχει τέτοια).
Η αλήθεια ειναι ότι θα φαίνεται κάπως άσχημο με διαφορετικά φρένα μπρος - πίσω (αν και πολλοί θα το δουν, λίγοι θα το καταλάβουν...)

Μπροστά, τα περισσότερα καρμπον πιρούνια, που είναι και καλά για κούρσες, δεν έχουν υποδοχές για v-brakes και πρέπει να βάλεις side pull (κάπως έτσι δεν λέγονται τα κουρσάδικα φρένα??). Αν και νομίζω ότι είχα δει πιρούνι κάρμπον με υποδοχές, και καλά για cyclocross κούρσα... νομίζω...

Ψάξτο, Αν και μόνο Αν θα σου αρέσει ΕΣΕΝΑ αυτό που θα προκύψει.

dilated
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Μήπως έχει και ΤΡΟΥΠΑ για κουρσάδικο φρένο? Φαντάσου μια τρύπα στο σκέλος που ενώνει τα δύο ψαλίδια. Ή μήπως μπορεί να ανοιχτεί??? λέμε τώρα...
Πιθανόν να κάνει η τρύπα που έχει για φτερό (αν έχει τέτοια).
Η αλήθεια ειναι ότι θα φαίνεται κάπως άσχημο με διαφορετικά φρένα μπρος - πίσω (αν και πολλοί θα το δουν, λίγοι θα το καταλάβουν...)

Μπροστά, τα περισσότερα καρμπον πιρούνια, που είναι και καλά για κούρσες, δεν έχουν υποδοχές για v-brakes και πρέπει να βάλεις side pull (κάπως έτσι δεν λέγονται τα κουρσάδικα φρένα??). Αν και νομίζω ότι είχα δει πιρούνι κάρμπον με υποδοχές, και καλά για cyclocross κούρσα... νομίζω...

Ψάξτο, Αν και μόνο Αν θα σου αρέσει ΕΣΕΝΑ αυτό που θα προκύψει.

Αυτό είναι;;;

http://img4.imageshack.us/my.php?image=img1079md8.jpg

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Εμένα μου μοιάζει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ με την ΤρούπΑ που έχουν οι κούρσες για το φρένο.
Απλά να επιλέξεις φρένο αφού έχεις πάρει τους τροχούς ή μαζί με τους τροχούς.
Για να διασφαλίσεις ότι το μήκος του μπράτσου του φρένου, θα πιάνει στο στεφάνι, δηλαδή εκεί που πρέπει... κάπου είχα διαβάσει, σε αντίστοιχη περίπτωση φίλου που ήθελε να κάνει την αλλαγή, ότι έπρεπε να πάρει φρένα κούρσας με πιο μακρυά μπράτσα, γιατί τα καινούργια έβρισκαν ... κάπου λάθος...
Μπορεί να λέω και βλακείες για την περίπτωσή σου, απλά έχε το υπόψη σου και ρώτα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Εμένα μου μοιάζει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ με την ΤρούπΑ που έχουν οι κούρσες για το φρένο.
Απλά να επιλέξεις φρένο αφού έχεις πάρει τους τροχούς ή μαζί με τους τροχούς.
Για να διασφαλίσεις ότι το μήκος του μπράτσου του φρένου, θα πιάνει στο στεφάνι, δηλαδή εκεί που πρέπει... κάπου είχα διαβάσει, σε αντίστοιχη περίπτωση φίλου που ήθελε να κάνει την αλλαγή, ότι έπρεπε να πάρει φρένα κούρσας με πιο μακρυά μπράτσα, γιατί τα καινούργια έβρισκαν ... κάπου λάθος...
Μπορεί να λέω και βλακείες για την περίπτωσή σου, απλά έχε το υπόψη σου και ρώτα.

φαντάσου με κουρσάδικο λάστιχο που έχει μικρό profile πόσο μακριά δαγκάνα θέλεις
αν ήταν mtb θα ταίριαζε γάντι
δλδ αν πήγαινες από 26" σε 28"
σε αυτό που λες απλά μπροστά θα πρέπει να έχει φρένο κούρσας εκτός να βρει πιρούνι με υποδοχή από v-brake (29" λέγετε πλέον) και πίσω να έχει κανονικά v-brake

αν και εγώ δεν θα πήγαινα για τέτοιου είδους μετατροπή
βασικά μπορείς απλά να βάλεις λεπτά λάστιχα στον ήδη υπάρχον τροχό για να πειραματιστείς :D

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Το ποδήλατο είναι τρέκκιν, φοράει ήδη 700αρια ελαστικά και τροχούς.
Ας το δει ποδηλατάς που ξέρει να πει αν δέχεται φρένα κούρσας ή όχι.
Πάντος Κώστα έχε υπόψην σου ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ τέτοια φρένα με πιο μακρυά στελέχη.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

σήμερα πέρασα από τον δικό μου και είδα ένα fitness fitness που είναι όπως το περίγραψες
μαύρο σκοτεινό και πολύ γρήγορο
είναι με deore μπρος πίσω
έχει κουρσάδικο αλουμινίου δισκοβραχίονα δεν θυμάμαι μάρκα
carbon πιρούνι λαιμό τιμόνι
κέντρα τροχών 105 στεφάνι δεν θυμάμαι
βάρος κάτι λιγότερο από 10 κιλά
και τιμή στα 600 ευρό
αν θέλεις μπορώ να σου στείλω φωτογραφία :D

dilated
Απών/απούσα

plannet wrote:
σήμερα πέρασα από τον δικό μου και είδα ένα fitness fitness που είναι όπως το περίγραψες
μαύρο σκοτεινό και πολύ γρήγορο
είναι με deore μπρος πίσω
έχει κουρσάδικο αλουμινίου δισκοβραχίονα δεν θυμάμαι μάρκα
carbon πιρούνι λαιμό τιμόνι
κέντρα τροχών 105 στεφάνι δεν θυμάμαι
βάρος κάτι λιγότερο από 10 κιλά
και τιμή στα 600 ευρό
αν θέλεις μπορώ να σου στείλω φωτογραφία :D

Custom ή κάποιας συγκεκριμένης εταιρίας;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

custom καμία εταιρεία δεν βγάζει τέτοιο ποδήλατο
θα ανεβάσω φωτογραφία σήμερα και θα καταλάβεις περί τίνος πρόκειται
να ρωτήσω τι ύψος έχεις?