Γιατί το trekking ποδήλατο είναι το καλύτερο για ένα μέσο αναβάτη.

17 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Ieronimos
Απών/απούσα

Είδα κάποιους να λένε ότι δεν καταλαβαίνουν αυτήν την κατηγορία και ότι ειναι κόλπο μάρκετινγκ κλπ. Έχω και πόλης και τρεκκινγκ και mountain και σας παραθέτω γιατί το trekking είναι το καλύτερο για ένα μέσο Έλληνα χρηστη. Οτι γράφω είναι πάνω στην εμπειρία μου. Ας αρχίσουμε με τα mtb που δεν φτάνουν τα trekking ούτε για πλάκα στο ποσό ξεκούραστα και γρήγορα είναι στην άσφαλτο.... Βέβαια το mtb στρίβει καλύτερα και είναί πολυ ανωτερο αν πάρεις τα βουνα αλλά πόσες φορές τον χρόνο θα πάρει ένας μέσος χρηστης τα βουνά? Ίσως και καμιά. Για απλα μονοπάτια και εξερευνήσεις σε χωματόδρους θα σε πάει τέλεια το τρεκινγκ, ε και αν σου την βαρεσει μια φορά να ανέβεις κάνα βουνό πάλι θα σε κουτσοπαει. Δεν αξίζει με τίποτα το mountain αν το βουνό δεν είναι το χόμπυ σου.

Πάμε τώρα στο καθαρό road το οποιο είναι πιο γρήγορο μεν αλλα κάθε φορά που πέφτεις σε λακούβα υποφέρεις λόγο έλλειψης ανάρτησης και στην Θεσσαλονίκη που είμαι εγω τουλάχιστον, όλοι οι δρόμοι είναι διαλυμένοι και ξηλωμμενοι, οπότε σου σπάνε τα νευρα με το να προσέχεις συνέχεια να μην περάσεις από λακούβες και υψωματακια και σου σπάνε ακόμα πιο πολυ οταν πέσεις σε κατι από αυτα. Με το τρεκινγκ δεν παίζουν τέτοια, ασε που χάνεις και την άνεση στους χωματοδρομους με το road. Αν μέναμε Ολλανδία το ξανασυζητουσαμε το road και το γουστάρω και πολύ σαν ποδηλατο, αλλά για Ελλάδα είναι λίγο σπαστικα.

Όσων αφορά μεγάλες αποστάσεις και εκδρομές τα τρεκινγκ υπερτερουν στα mountain λόγο ταχύτητας και στα road γιατί θα συναντήσεις σίγουρα λακούβες και χωματόδρομους, αν έχεις λίγο τις προκοπης τρεκινγκ και κλειδωνουν και οι αναρτήσεις του δεν θα σου λείψει και κατι από το road

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
5
Μέση αξιολόγηση: 5 (1 ψήφος)
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

όλα αυτά υπάρχουν απαντημένα φίλε

:D
 

Ieronimos
Απών/απούσα

Ξέρω ότι έχουν συζητηθεί κλπ, απλως αυτή είναι η εμπειρία μου στην "ζωή" και τελείως πρακτικά χρησιμοποιοντας αυτά τα ποδήλατα. Είπα να την γραψω μπας και ψάχνει κανένας αρχαριος που δεν ξέρει τι θελει και δεν έχει συγκεκριμένες απαιτησεις

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

και η εμπειρίες έχουν συζητηθεί και απαντηθεί

οι περισσότεροι αρχάριοι δεν ξέρουν τι θέλουν

να ρωτήσω και εγώ τώρα

πρωτο σου post

και γράφεις πάνω σε ένα θέμα όπου έχει συζητηθεί και έχει απαντηθεί??
 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

Έλα, πες την αλήθεια, εκανες λογαριασμό για να εκνευρίσεις τον πλάνετ, ε; wink grin

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ

δεν εκνευρίζομαι ποτές

 

Ieronimos
Απών/απούσα

Χαχαχαχα είναι διαχρονικό hot θέμα στο φόρουμ? Όχι έψαχνα για ποδήλατα στο Google διάβασα διαφορα στα φορουμ και είπα να κάνω ένα account να γράψω και γω τα δικά μου. Μπορεί να μην είναι αντικειμενικά και να μου κάθησε εμένα προσωπικά έτσι. Πολλές φορές σκέφτομαι ότι η ανάρτηση είναι ταλαιπωρία, αλλά με τους δρόμους που έχουμε εδώ σου κάνει την ζωη πιο εύκολη. Αν ζούσαμε κάπου αλλού μάλλον δεν θα είχα τρεκινγκ σαν βασικό bike

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αντικειμενικά δεν είναι σίγουρα

απλά υπάρχουν 2 περιπτώσεις

ή δεν ξέρεις να κάνεις ποδήλατο

ή κάτι άλλο

που είναι χειρότερο

 

Ieronimos
Απών/απούσα

Δεν καταλαβαίνω γιατί τα γράφεις τόσο βαρύα.... Ούτε η δικιά σου άποψη είναι αντικειμενική, τώρα συγκεκριμένα εψαξα και βρήκα ένα ποστ σου που μιλάς για τρεκινγκ ποδήλατα και είναι τελείως παρανοϊκό. Γράφεις ότι δεν υστερούν σε ταχύτητα οι 28αρηδες με τους 26αρηδες τροχούς (πάρε έναν φίλο σου με ένα τυπικο 26αρι mtb πάρε εσύ ένα τυπικο τρεκινγκ, βάλτε την ίδια ταχύτητα, συχγρονιστε τον ρυθμο που κάνετε πετάλιες και δες ποιος θα πηγαίνει ποιο γρήγορα... Το έχω κάνει, ο φίλος μου με έχασε στον οριζοντα), μετά γραφεις ότι η φιτ θέση οδήγησης είναι πιο άνετη από την όρθια (???). Ότι για μεγάλες αποστάσεις και εκδρομες ο 48αρης δίσκος δεν βολεύει (????) Και κάτι τρελες ότι ο σκελετός στα τρεκινγκ είναι κακής ποιότητας και κάτι τέτοια..... Το μόνο λογικό που γράφει αυτό το ποστ είναι για το μακρύ μεταξόνιο και οτι στρίβουν δυσκολότερα... Το κάθε ποδήλατο έχει τον χώρο και τον ρόλο που διαπρέπει στο τρεκινγκ είναι οι εκδρομές, οι εξερευνήσεις και η μετακίνηση στην ασφαλτο αν μένεις σε μέρος με χαλιά δρόμους και το mtb είναι ο βασιλιάς του δάσους και των σκληροτραχηλων διαδρομών.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τα μισά από αυτά που λες δεν τα είπα

τα άλλα μισά τα λες όπως σε βολεύουν

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Ναι, έχουν, συζητηθεί, έχουν αναλυθεί, συμπέρασμα δεν βγήκε, ο καθένας μας παρέμεινε πιστός στα αρχικά του "πιστεύω".

ΝΑΙ, το τρέκκιν είναι μια καλή ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ. Και εγω πιστεύω ότι όντως οι περισσότεροι αρχάριοι αγοράζουν ΜΤΒ θαμπωμένοι από αμορτισέρ και χοντρολάστιχα και τελικά ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΤΟΥΝ ΧΩΜΑ. Προφανώς ένα τρεκκιν, θα είναι πολύ σωστότερη λύση για κάποιον που τώρα ξεκινά, που θα βολτάρει κατά 80% άσφαλτο και κατα 20% απλό χωματόδρομο, καλοπατημένα μονοπάτια - ψιλοστρωμένα κλπ κλπ κλπ....

Όταν, μετά από πολλά πολλά χλμ, αποφασίσει κάποιος ΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ με το ποδήλατο, τότε θα αναγκαστεί είτε να πάει σε κάτι ποιό ασφάλτινο, είτε να πάει σε ποιό χωμάτινο, ΕΦΟΣΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ / ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ. Αν πάλι, απλά θέλει να κάνει το κέφι του, να βολτάρει μια στα τόσα, όπως το 90% όσων έχουν ένα ποδήλατο, τότε μια χαρά μπορεί να μείνει με το τρεκκιν.....

Δυστυχώς τα ΜΤΒ κάποτε ήταν στη μόδα, ήταν το κάτι διαφορετικό από τα μονοτάχυτα που είχαμε ως παιδιά, είχαν πολλές ταχύτητες, είχαν λαστιχάρες και αμορτισέρ, μοιάζαν με μηχανάκια, και τα έβρισκες με 130 ευρώ στο σούπερ μάρκετ.... ΜΙΑ ΧΑΡΑ... (λέμε τώρα), μέχρι να τα καβαλήσεις και να προσπαθήσεις να κάνεις πετάλι... Τότε ξεκινούσαν τα ζόρια... και τα περισσότερα κατέληγαν σε κάποια ταράτσα / μπαλκόνι / αποθήκη να μαζεύουν σκουριά.... χωρίς ποτέ να έχουν πατήσει έστω τον χωματόδρομο του εθνικού κήπου.....!!!!

Μέση Λύση, Χρυσή Μετριότητα, Καταλληλότερο για Αρχή, ονόμασέ το όπως θέλεις, αυτό είναι το τρέκκιν και τίποτα λιγότερο.... και άσε τον Πλάννετ να λέει ότι θέλει.

 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@rockarolla

sto μόνο που θα συμφωνήσω είναι ότι όλοι μας είμαστε κολλημένοι

βέβαια δεν είναι τα πράγματα όπως τα λες

1) η συζήτηση έγινε όταν δεν υπήρχαν άλλες κατηγορίες όπως τα υβριδικά/fitness τύπου sirrus cityrun ktl

τουλάχιστον όχι στο μέγεθος του σήμερα

τώρα πλέον η πρόταση Mtb για την πόλη έχει απομακρυνθεί

ακόμα και οι προτάσεις trekking για την πόλη έχουν απομακρυνθεί

οι περισσότεροι για την χρήση που λες προτείνουν Kona dew cityrun  και αλλά αντίστοιχα ποδήλατα

2) δεν παίζει αυτό που λες 80 άσφαλτο 20 χώμα

όσο καλό είναι το megisto στο χώμα τόσο είναι και το cityrun

όσο καλό είναι στην άσφαλτο το megisto είναι και το pro rider

Οπότε ποιος ο λόγος να πάει στο megisto

(τυχαία διάλεξα την ideal ως μάρκα)

το θέμα είναι πως με τα 29ρια mtb τα trekking δεν έχουν σχεδόν κανένα λόγο ύπαρξης

εκτός από αυτούς που είναι κολλημένοι στα πιστεύω σου

3) αυτό το έχεις ξαναπεί και το έχω ξανααπαντήσει

αυτό που λες είναι ουσιαστικό το ποδήλατο που παίρνεις πριν πάρεις ποδήλατο

δλδ θα σκάσεις 400-500 ευρό για να σκάσεις μετά αλλά τόσα και να πάρεις αυτό που χρειάζεσαι

ενδιαφέρον προοπτική αλλά αυτά να τα λέμε όταν εμείς πληρώνουμε τον λογαριασμό

4) τα Mtb δεν είναι treking

Που σημαίνει ότι δεν είναι ήταν μαρκετιννκ τρικ

ήταν πραγματική ανάγκη

βέβαια η ανάγκη αφορούσε καθαρά το βουνό

αλλά εν καιρό φάνηκε πως είναι ένα πολύ γερό και καλό ποδήλατο και για αστική μετακίνηση

για αυτό ακόμα και φτηνά ποδήλατα τα φτιάχνουν σε τύπο Mtb άσχετα αν δεν είναι ποδήλατα βουνού

σε κάποια φάση τα ανέφεραν ώς atb

το trekking δεν κάλυψε καμία ανάγκη εκτός από τους κολλημένους όπως λες

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

Μιας και αναφέρθηκε, θέλω να ρωτήσω κάτι. Yπάρχουν πολλά μοντλεα kona dew (city, deluxe, big, plus...). Μου κάνει εντύπωση που το περίφημο χρωμολένιο πιρούνι το έχουν τα φθηνότερα μοντέλα ενώ τα ακριβότερα έχουν αλουμινίου. Γιατί;
Επίσης, βλέπω  ότι ρίχνουν μέγεθος των τροχών. Ήταν 700c, κάποια μοντέλα βγαίναν και σε 700 και 650, και τώρα βλέπω ότι τα περισσότερα βγαίνουν μόνο σε 650. Περισσότερη άνεση και σταθερότητα αλλά αν δεν κάνω λάθος, έχω διαβάσει να λέτε ότι η γενική τάση της αγοράς είναι  να ξεφύγει από το 650 και ότι σε λίγα χρόνια οι κάτοχοι τους θα έχουν πρόβλημα με ανταλλακτικά.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@flying and

γενικότερα παίζουν πολλά

για τα πιρούνια παίζει μεγάλη συζήτηση αλλά νομίζω πως το dew φοράει cro-mo αλλά hi-ten αν δεν κάνω λάθος

που σημαίνει ότι το αλουμινίου θεωρείτε καλύτερο

για το θέμα των τροχών η κάθε εταιρία βάζει τις πινελιές τις για να πουλήσει το διαφορετικό

κάποιες φορές περπατάει και μένει στην αγορά και κάποιες αλλές τις πατάει ο χρήστης και δεν βρίσκει spare parts

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Εαν δεν τα γραφει ο googlης........

Λοιπον. το project 2 απο cromo συμφωνα με την Kona δεν μπορουσε να υποστηριξει με ασφαλεια τα δισκοφρενα (πολλες ταλαντωσεις-πολυ μαλακο πιρουνι). Οποτε οπου εχει δισκοφρενο εχει αλουμινιου πιρουνι. Μονη εξαιρεση ενα μοντελο dew που βγαινει για μερικες αγορες μονο και με μηχανικα δισκοφρενα το οποιο κυκλοφορησε με cromo πιρουνι αλλα πιο ενισχυμενο. Oi "κακες" γλωσες λενε οτι δοκιμαζουν το καινουργιο cromo πιρουνι σε αυτα τα μοντελα για να το περασουν και στα αλλα (οπως δοκιμαζουν και cromo σκελετο).

Για το 650b (οχι απλο 650) ειναι η νεα ταση στην Αμερικη-Καναδα να φορανε 650b τροχους αλλα πιο φαρδυ ελαστικο (ωστε να ερθουν σε σχεδον ιδια εξωτερικη διασταση με τα 700c με τα λεπτα ελαστικα) για να δωσουν μια πιο gravel διασταση στα ποδηλατα.

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

Ώπα! Να και οι πληροφορίες βιομηχανικής κατασκοπείας...

kktsol wrote:
να φορανε 650b τροχους αλλα πιο φαρδυ ελαστικο (ωστε να ερθουν σε σχεδον ιδια εξωτερικη διασταση με τα 700c με τα λεπτα ελαστικα)

Με μπέρδεψε λίγο η συσχέτιση φάρδους ελαστικού με διάμετρο τροχού. Υποθέτω εννοείς ότι δίνοντας περισσότερο φάρδος, παίρνουμε και περισσότερο ύψος, οπότε αυξάνουμε την εξωτερική διάμετρο. Έτσι το 650b ενώ έχει μικρότερη διάμετρο στεφανιού από το 700c, αποκτά μεγαλύτερη διάμετρο ελαστικού και καλύπτει τη διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα, πλησιάζοντας το 700c. Για να ισχύει αυτό όμως πρέπει η αναλογία των διαστάσεων (ύψος/φάρδος) να είναι σταθερή σε όλα τα ελαστικά. Όσο πιο φαρδύ είναι το ελαστικό, τόσο πιο ψηλό. Ισχύει όμως αυτό; Αν όχι, όπως νομίζω, τότε και πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί αυτοί που θέλουν να το εφαρμόσουν για να πετύχουν το συγκεκριμένο αποτέλεσμα (και εν προκειμένω είναι μία εταιρεία που ξέρει τι και πως να το κάνει) επιλέγουν τέτοια ελαστικά που το περισσότερο φάρδος τους να συνεπάγεται και περισσότερο ύψος. Δηλ. ισχύει αυτό που λες αλλά υπό προϋποθέσεις και όχι γενικά, βάζοντας πιο χοντρό λάστιχο θα μεγαλώσουμε και τη διάμετρο του τροχού. Τα καταλαβαίνω σωστά ή το έχω πάρει λάθος από την αρχή;
 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

γενικότερα παπαριές

οι αμερικάνοι προσπαθούν να βγάλουν περσινα ξινά σταφύλια

δλδ μας πρίζουν για την ταχύτητα των 29ριδών

τώρα λέει θα το μικραίνουμε το στεφάνι

μετά θα το μεγαλώσουμε βάζοντας πιο μεγάλο λάστιχο

με μια λέξη "παπάριες"

 

wp