ποιεσ οι διαφορεσ του sora me to tiagra ?

13 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
EVA 2010
Εικόνα EVA 2010
Απών/απούσα

ποιεσ οι διαφορεσ του sora me to tiagra ?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
petros75
Εικόνα petros75
Απών/απούσα

Δε γνωρίζω διαφορές,αλλά έχω sora και είμαι ok

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ποιοτικός δεν έχουν διαφορές που αξίζουν
η tiagra απλά είναι 10άρα
και πιο ολοκληρομένη
και έχει και πιο μαλακές ταχύτητες όταν αλλάζεις
καλύτερα να μας δείξεις τα ποδήλατα που κοιτάς
τελικά πήρες τηλέφωνο?

EVA 2010
Εικόνα EVA 2010
Απών/απούσα

Plannet wrote:
ποιοτικός δεν έχουν διαφορές που αξίζουν
η tiagra απλά είναι 10άρα
και πιο ολοκληρομένη
και έχει και πιο μαλακές ταχύτητες όταν αλλάζεις
καλύτερα να μας δείξεις τα ποδήλατα που κοιτάς
τελικά πήρες τηλέφωνο?

Ναι πήρα τηλ και μου είπαν ότι αυτοί φέρνουν χονδρικής και με παρέπεμψε σε κατάστημα. Προτίμησα τον μαλατεστα που ειναι Μενίδι και δεν το είχε. Μου είπε θα μιλήσει με τον αντιπρόσωπο να το παραγγείλει εφόσον μου πει τιμή και του δώσω το Ok. Αν δεν το έχει και ο αντιπρόσωπος θα το φέρει από Γερμανία.
Αλλά έχω βάλει δύο link για να μου πεις διάφορες αν ξέρεις. Είναι για το άλλο που μου είχες υποδείξει. Το via nirone
Αν θες δες τα και μου λες.

Wicca
Απών/απούσα

Η μία έχει εννιά ταχύτητες και η άλλη απέκτησε πρόσφατα δέκα. Η διαφορά στον αριθμό των ταχυτήτων δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία για σένα, γιατί εσένα πρέπει να σε ενδιαφέρει η έκταση που έχει η κασέτα και όχι τόσο η κλιμάκωση.

Το έκταση είναι πόσο είναι το πιο μικρό και το πιο μεγάλο γρανάζι που έχει πίσω. Αν έχεις πολλά μεγάλα γρανάζια πίσω τότε το ποδήλατο θα ανεβαίνει πιο εύκολα στις ανηφόρες με την δύναμη των ποδιών σου φυσικά. Αν κρίνεις ότι δεν έχεις αρκετή δύναμη στα πόδια σου, κοίτα για την κασέτα εκείνη που θα έχει τα πιο μεγάλα γρανάζια πίσω. π.χ 11-28 12-27-28 ή 30.

Η κλιμάκωση τώρα έχει να κάνει με το ρυθμό που θες να διατηρήσεις όταν κάνεις πετάλι δηλαδή με πόσες στροφές θα γυρνάς τα πετάλια. Αν έχει μικρά και πολλά "σκαλιά" η κλιμάκωση της κασέτας, τότε δεν χάνεις εύκολα τον ρυθμό σου σε διαφορετικά είδη δρόμου αφού οι ταχύτητες παίζει να αλλάζουν και σχεδόν ένα ένα δοντι πίσω στα γρανάζια.

Όπως καταλαβαίνεις όμως δεν γίνεται να έχεις πολύ μεγάλο range και ταυτόχρονα άψογη κλιμάκωση γιατί υπάρχει περιορισμός στις πόσες ταχύτητες μπορείς να έχεις .. ( μέχρι 11 στις πολύ ακριβές σειρές).

Οπότε είτε είναι sora είτε tiagra θα σου πρότεινα μιας και δε έχεις ασχοληθεί ξανά να κοιτάξεις το ποδήλατο εκείνο που έχει την κασέτα με τη μεγαλύτερη έκταση πίσω. Όταν θεωρήσεις ότι έχουν δυναμώσει τα πόδια σου αρκετά, τότε μπορείς να την αλλάξεις παρακάτω.

As32
Εικόνα As32
Απών/απούσα

Η sora. Είναι ενιαρα όπως αναφέρθηκε και η tiagra δεκάρα πλέων,αν και σε κάποια θα βρεις την tiagra se ενιαρα.
Η sora είναι περίπου 250 γραμμάρια πιο βαριά και έχεις και περιορισμό στο συνδυασμό της κασέτα(πίσω γρανάζια)
H tiagra είναι λιγο καλύτερη στης αλλαγές.
Εάν επιλέξεις ποδήλατο με tiagra καλύτερα να πάρεις με την 105 η διάφορα τους είναι γύρο στα 150 ευρώ στο ποδήλατο,αξίζει να τα δώσεις από την αρχή γιατί μετά εάν θες να πας σε full 105,θα δώσεις 450 ευρώ που έχει το groupset.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

As32 wrote:
Η sora. Είναι ενιαρα όπως αναφέρθηκε και η tiagra δεκάρα πλέων,αν και σε κάποια θα βρεις την tiagra se ενιαρα.
Η sora είναι περίπου 250 γραμμάρια πιο βαριά και έχεις και περιορισμό στο συνδυασμό της κασέτα(πίσω γρανάζια)
H tiagra είναι λιγο καλύτερη στης αλλαγές.
Εάν επιλέξεις ποδήλατο με tiagra καλύτερα να πάρεις με την 105 η διάφορα τους είναι γύρο στα 150 ευρώ στο ποδήλατο,αξίζει να τα δώσεις από την αρχή γιατί μετά εάν θες να πας σε full 105,θα δώσεις 450 ευρώ που έχει το groupset.

μπα δεν έχουν διαφορά που να αξίζει
η μόνη τους διαφορά είναι ότι στην 105 τα καλώδια είναι κρυμένα
:D

As32
Εικόνα As32
Απών/απούσα

Πολύ σωστά ,η 105 η μεγαλύτερη διάφορα της είναι τα καλοδια ότι πάνε εσωτερικά όπως τα καλώδια των φρενών και έχει και μια διάφορα γύρο στα 150 γραμμάρια πιο ελαφριά.

EVA 2010
Εικόνα EVA 2010
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Η μία έχει εννιά ταχύτητες και η άλλη απέκτησε πρόσφατα δέκα. Η διαφορά στον αριθμό των ταχυτήτων δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία για σένα, γιατί εσένα πρέπει να σε ενδιαφέρει η έκταση που έχει η κασέτα και όχι τόσο η κλιμάκωση.

Το έκταση είναι πόσο είναι το πιο μικρό και το πιο μεγάλο γρανάζι που έχει πίσω. Αν έχεις πολλά μεγάλα γρανάζια πίσω τότε το ποδήλατο θα ανεβαίνει πιο εύκολα στις ανηφόρες με την δύναμη των ποδιών σου φυσικά. Αν κρίνεις ότι δεν έχεις αρκετή δύναμη στα πόδια σου, κοίτα για την κασέτα εκείνη που θα έχει τα πιο μεγάλα γρανάζια πίσω. π.χ 11-28 12-27-28 ή 30.

Η κλιμάκωση τώρα έχει να κάνει με το ρυθμό που θες να διατηρήσεις όταν κάνεις πετάλι δηλαδή με πόσες στροφές θα γυρνάς τα πετάλια. Αν έχει μικρά και πολλά "σκαλιά" η κλιμάκωση της κασέτας, τότε δεν χάνεις εύκολα τον ρυθμό σου σε διαφορετικά είδη δρόμου αφού οι ταχύτητες παίζει να αλλάζουν και σχεδόν ένα ένα δοντι πίσω στα γρανάζια.

Όπως καταλαβαίνεις όμως δεν γίνεται να έχεις πολύ μεγάλο range και ταυτόχρονα άψογη κλιμάκωση γιατί υπάρχει περιορισμός στις πόσες ταχύτητες μπορείς να έχεις .. ( μέχρι 11 στις πολύ ακριβές σειρές).

Οπότε είτε είναι sora είτε tiagra θα σου πρότεινα μιας και δε έχεις ασχοληθεί ξανά να κοιτάξεις το ποδήλατο εκείνο που έχει την κασέτα με τη μεγαλύτερη έκταση πίσω. Όταν θεωρήσεις ότι έχουν δυναμώσει τα πόδια σου αρκετά, τότε μπορείς να την αλλάξεις παρακάτω.

καλημέρα
εισαι πολυ κατατοπιστικη σε οτι και αν εχω ρωτησει

σ ευχαριστώ

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

EVA 2010 wrote:
Wicca wrote:
Η μία έχει εννι..............υν δυναμώσει τα πόδια σου αρκετά, τότε μπορείς να την αλλάξεις παρακάτω.

καλημέρα
εισαι πολυ κατατοπιστικη σε οτι και αν εχω ρωτησει

σ ευχαριστώ


βασικά το ότι έχει 10 ταχ. είναι αρκετά σημαντικό
εκτός αν σκοπεύειες στα επόμενα 2 χρόνια να αλλάξεις ποδήλατο
ο λόγος είναι ότι η 10αρα είναι πιο συμβατή με το να βρεις τα πάντα
όταν θα τα χρειαστείς
με τα 8άρια και τα 9ρια συστήματα έχεις ένα θέμα
μιας και καταργούνται σιγά σιγά
που σημαίνει πιο δύσκολη αναζήτηση

το πιο εύρος χρειάζεσαι σε ταχύτητες είναι πολύ δύσκολο να το ξέρεις μιας
και δεν ξέρεις τι δύναμη των ποδιών σου
και αν κάνεις σωστά ποδήλατο αυτό σε 1-2 χρόνια θα αλλάξει δραματικά

georgeb
Εικόνα georgeb
Απών/απούσα

και κάτι που δεν αναφέρθηκε σχετικά με τη sora: από το 2013 (3500) έχει αναβαθμιστεί στους shifters σε σχέση με την παλιότερη (3400)

Στην καινούρια οι αλλαγές γίνονται όπως στις ανώτερες σειρές (tiagra και πάνω) ενώ στην παλιότερη όπως στην τωρινή σειρά 2300

3400
http://www.cyclingcomponents.co.uk/images/Shimano_Sora_3400_STi_Levers.jpg

3500
http://www.evanscycles.com/product_image/image/823/b92/986/81949/shimano...

Σε καινούρια ποδήλατα λογικά θα υπάρχει η 3500 αλλά αν μιλάμε για ποδήλατο 1-2 ετών θα έχει την παλιότερη

Kalchas
Εικόνα Kalchas
Απών/απούσα

Και η tiagra έχει trim που σημαίνει ότι το μπροστινό ντεραγιε κάνει μισές κινήσεις ετσι ωστε όταν η αλυσίδα βρίσκεται σε ακραίες θέσεις να μην τρίβεται. Πράγμα πολύ βολικό όταν ξέρεις πως κανονικά για να κρατήσεις ρυθμό θα πρέπει να πας σε μεγαλύτερο δίσκο μπροστά και μεγαλύτερο πίσω αλλά με τι trim μπορείτε να πας σε έναν μικρότερο δίσκο πίσω χωρίς να ανεβασεις μπροστά. Μπορεί ωστόσο να το κάνει και η sora αυτό να το ρωτήσεις

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

διαχρονικά, σάν αντοχή...ποιά θα αντέξει περισσότερο;

wp