Για να είμαι ειλικρινής δεν θα το αγόραζα....
αλλά δεν παύει να μου κεντρίζει την περιέργεια:
http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/urban/district/district/
μονοτάχυτο, με έναν περίεργο ιμάντα αντί για αλυσίδα, περίεργη (αλλά ενδιαφέρουσα) αισθητική, ναι μεν πόλης αλλά με αγωνιστική σέλα...
Τι γνώμη έχετε;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
την ίδια γνώμη που έχεις για την ανάρτηση που έδειξα εγώ :P
Ναι δεν σε πείθει ΓΙΑΤΙ να το αποκτήσεις. Απλά σου κεντρίζει την περιέργεια.
κατι το διαφορετικό ......απο οτι καταλαβα αντι για αλισιδα εχει ιμαντα οπως σε μηχανες.
Κάτι τέτοιο (όχι ακριβώς...). Λέει ότι δεν κάνει καθόλου θόρυβο και ότι δεν θέλει απολύτως καμμία συντήρηση. Επίσης είναι πιο ελαφρύ.
Θα ΄θελα να το πάω μια βολτα πάντως...
α, επισης είναι και ακριβούτσικο. Πάνω από 700 ευρω...
τα καλά όλο για το τέλος τα κρατάς :P
"the chain needs no maintance, can't be cut and won't strech"
για ποδήλατο καθημερινής χρήσης είναι ότι πρέπει.
Singlespeed και όχι fixάκι. Περισσότερα να πούν οι χρήστες μονοτάχυτων...
(δυο φορές login στο site την ίδια μέρα μου έπεσε λίγο "βαρύ"... Καλό βράδυ ή καλημέρα...)
Για χρήση ποδηλάτου σε χώρες όπου πχ πέφτει χιόνι και όλα παγώνουν, ή έχουν πολλές βροχές ή γενικά άσχημες συνθήκες και ταλαιπωρούνται τα ποδήλατα υπάρχουν τέτοια συστήματα και άλλα παρόμοια (κλειστό σύστημα ταχυτήτων στο πίσω κέντρο του τροχού - Rohlof κλπ) ώστε να μην έχει πολλά πολλά ο χρήστης.
Φαντάσου ότι κάποιοι χρησιμοποιούν το ποδήλατο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ (βρέξει - χιονίσει) για αρκετά μεγάλες αποστάσεις (commuting) και φυσικά θέλουν να έχουν "απροβλημάτιστη χρήση" (όπως πχ εσύ και εγώ - λέμε τώρα... - χρησιμοποιούμε ένα ΙΧ και το πολύ να βάλουμε βενζίνη, τσεκάρουμε την πίεση των ελαστικών μια φορά το χρόνο και οι ένοιες ρύθμιση κινητήρα, αλλαγή λαδιών είναι σχεδόν άγνωστες λέξεις....).
Φαντάσου ότι με τέτοιο σύστημα δεν ξεχνάς μόνο την "φροντίδα" της αλυσίδας, αλλά μάλλον και την μισή "φροντίδα" για τα ντεραγιέ και τα γρανάζια εμπρός και πίσω.
Πρέπει να είναι και πανάλαφρο. Ξέρει κανείς βάρος;