Άγρια συμπλοκή στο Κορωπί!!!!!!!

13 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Άγρια συμπλοκή μεταξύ ομάδας ποδηλατών και οδηγών ταξί σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης σε ερημική περιοχή στο Κορωπί. Η συνάντηση των δύο ομάδων φαίνεται να έγινε κατόπιν συνεννόησης. Τα επεισόδια είχαν σαν αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό δώδεκα ατόμων.
Όλα ξεκίνησαν την προηγούμενη εβδομάδα, όταν στη
λεωφόρο Ηλιουπόλεως, στο ύψος της Δάφνης,οδηγός ταξί διαπληκτίστηκε με τέσσερις ποδηλάτες που πορεύονταν στην δεξιά λωρίδα της λεωφόρου. Οι
διαπληκτιζόμενοι δεν άργησαν να πιαστούν στα χέρια, με ακόμα δύο οδηγούς ταξί
να συμμετέχουν στη συμπλοκή, οι οποίοι σταμάτησαν στο σημείο προκειμένου να βοηθήσουν τον συνάδελφό τους που έως τότε
μαχόταν μόνος του. Αιτία της διαμάχης ήταν ποιό από τα δύο μέσα μεταφοράς εμποδίζει περισσότερο τους άλλους οδηγούς στο δρόμο, προκαλώντας το εντονότερο κυκλοφοριακό κομφούζιο,όταν οι ποδηλάτες «έκλεισαν» τον οδηγό ταξί κατά τη διάρκεια προσπέρασης. Όπως είναι αναμενόμενο, η κάθε μεριά υποστήριζε πως προκαλεί την περισσότερη οδική σύγχιση, με αποτέλεσμα η
κατάσταση να βγει εκτός ελέγχου. Αστυνομική δύναμη που βρισκόταν στην περιοχή χώρισε ποδηλάτες και ταξιτζήδες, δίχως όμως να προβεί σε συλλήψεις.
Ύστερα από το επεισόδιο, οι δύο ομάδες οργανώθηκαν και έκλεισαν ...«ραντεβού» για να λύσουν τις διαφορές τους, μια
κίνηση που παραπέμπει σε πρακτικές χούλιγκαν. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες στο σημείο συνάντησης βρίσκονταν περί τα 150 ποδήλατα, οι αναβάτες των οποίων φορούσαν ελαστικές
φόρμες spandex και κράνη. Αντιμέτωποί τους ήταν 100 περίπου οδηγοί ταξί, εφοδιασμένοι με καδρόνια, πέτρες και γυάλινα ποτήρια, τα οποία εκτόξευαν προς τους ποδηλάτες. Οι τελευταίοι απαντούσαν με ρίψη λουκέτων και χρήση αλυσίδων. Στο σημείο
βρέθηκαν επίσης κομμάτια μέταλλου, που εικάζεται ότι αποσπάστηκαν από πτυσσόμενα ποδήλατα και
χρησιμοποιήθηκαν σαν όπλα. Πέντε οδηγοί ταξί και επτά ποδηλάτες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο σοβαρά τραυματισμένοι. Τα επεισόδια έληξαν με την παρέμβαση της Αστυνομίας, δύο ώρες μετά την έναρξή τους. Πολλοί εμπλεκόμενοι κατάφεραν να διαφύγουν τη σύλληψη, ενώ στην Γενική Αστυνομική Διεύθυνση προσήχθησαν 73 άτομα, για τα οποία σχηματίστηκε δικογραφία για σύσταση συμμορίας και πρόκληση επικίνδυνης σωματικής βλάβης. Οι Αστυνομικές αρχές διενεργούν προανάκριση σχετικά με το περιστατικό και η δικογραφία έχει ήδη κατατεθεί στον Εισαγγελέα
Πλημμελειοδικών.

www.tokoulouri.com/society/and-its-a-good-way-to-stay-in-shape/

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Στο ρόδα τσάντα και κοπάνα αυτό ε;
Δεν ξέρω από ρόδα και τσάντα αλλά από κοπάνα υπήρξε άφθονη.
Πολύ αμφιβάλω ότι έγινε κάτι τέτοιο.
Τι βλακείες είναι αυτές; Δημοσιογραφία της πλάκας μου φαίνεται.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Η λέξη spandex.
...
Aπλά.Adore.
...
Μόνο αυτό.
Τίποτ' άλλο.
...
παράλληλα (άσχετο) βρήκα αυτά:
ω
δεν είναι τέλεια;
...
τα δύο δεξιά ήταν με τους ταξιτζήδες και τα άλλα δύο είναι ποδηλάτες.

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Αλλά όχι άσχημο για σάτιρα.
Τις φάγαμε πάντως άρα δεν το έγραψε ποδηλάτης

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

@i.alli.ellatha

εγινε, ημουν κ εγω εκει

aldro
Απών/απούσα

Το κουλούρι γράφει μόνο σατυρικά άρθρα ,ποτέ αληθινά

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Έλα τώρα, σοβαρά... πείτε μου ότι υπήρξε άνθρωπος να μην πιάσει ότι είναι σατυρικό και νόμιζε ότι έχει γραφτεί σοβαρά!
Αυτή όμως είναι πέρα για πέρα αληθινή είδηση... http://www.tokoulouri.com/society/artist_city_bikers/

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

ηλίθιοι ρατσιστές! όπως με τ’ ανέκδοτα των ποντίων και τα τέτοια...που σκάβουν με ένα χιούμορ σιχαμένο...νομίζω!

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

rnd wrote:
ημουν κ εγω εκει

Πολλή κοπάνα ε; Γι΄ αυτό έγινες καλός ποδηλάτης;

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Βεβαια. Αλλα σε καποια φαση βγαλαν τα κουμπουρια και τοτε εγινα και καλος πορδηλατης

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

1.
Πήγαινέ με όπου θέλεις, ταξιτζή,
μαύρες ώρες και πικρές περνάω.
Ψάξε να βρεις μιαν ερημιά να μην ακούω φωνή καμιά,
τη νύχτα αυτή πονάω.
Πριν από λίγο χώρισα,
δεν έχω πού να πάω
πριν από λίγο χώρισα
και σαν τρελός γυρνάω.
Πήγαινέ με όπου θέλεις, ταξιτζή.
Πήγαινέ με όπου θέλεις, ταξιτζή,
πού θα πάμε είναι το τελευταίο.
Εσύ που άκουσες πολλά
κι είδες ακόμα πιο πολλά
συγχώρα με που κλαίω.

...
2.
Ο φλεγόμενος ποδηλάτης περνά κάθε απόγευμα
Περιστρέφει έναν ήλιο στον ένα τροχό
Στον άλλο ένα μήλο
Χαμογελά στα παιδιά
στις κυρίες χαρίζει ένα μαύρο λουλούδι
ένα φιλί στην παλάμη να μην τον ξεχνούν
κι ύστερα φεύγει
Τα παιδιά δεν τον βλέπουν
Μα οι κυρίες παλεύουν πια θα τον σβήσει
Η αγκαλιά τους ο δρόμος
Νερό και φωτιά που κυλάει στα χωράφια
Φυτρώνουν στον ήλιο πλατάνια ζεστά
κυπαρίσσια οριζόντια
κοιμητήρια μικρά
να κοιμούνται οι πόθοι
Τα μεγάλα ταξίδια
Κι ο φλεγόμενος ποδηλάτης που περνά κάθε απόγευμα

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

αμαν! πολυ κουλτουρα επεσε, βαρυνε η ατμοσφαιρα ξαφνικα, δεν το αντεχει το μυαλο μου

γιφ

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Από τη μιά ο Διονυσικός Πελάτης του Ταξιτζή, με το αποφασισμένα θλιμμένο ύφος, αλλά και τους στίχους που ανάγουν στο μοιραίο τετελεσμένο του χωρισμού του, το οποίο τον οδηγεί στην απώλεια της διαύγειας των στόχων του και την επιδίωξη της εκτόνωσης, μέσω της βόλτας με το ταξί ("πήγαινέ με όπου θέλεις ταξιτζή"), αναθέτει στον Ταξιτζή - Πατέρα την ευθύνη του προορισμού του.

Από την άλλη ο Αλκινοϊκός Φλεγόμενος Ποδηλάτης απλά περνάει. Σε πρώτη ματιά μοιάζει να είναι ο αντίποδας του Πελάτη του ταξί. Παρ' όλο που φλέγεται δεν μοιάζει θλιμμένος στο χώρο του ποιήματος αλλά διέρχεται απ' αυτό προξενώντας αντιδράσεις. Κύριος του εαυτού του, αυτοκαθοριζόμενος, αλλά με άγνωστο προορισμό. Που πάει; Κανείς δεν ξέρει. Γιατί φλέγεται; Κανείς δεν ξέρει. Εδώ λοιπόν αρχίζουμε να υποθέτουμε ότι ο Ποδηλάτης δεν πάει κάπου αλλά φεύγει τελικά από κάπου. Από που; Από εκεί όπου πήρε φωτιά. Που πάει; Μα να βρεί νερό για να την σβήσει. Ποιός θα του το προσφέρει αυτό; Μα οι κυρίες που παλεύουν ποιά θα τον πρωτοσβήσει.

...

Υποστηρίζω λοιπόν ότι ο Αλκινοϊκός Ποδηλάτης δεν είναι άλλος από τον Πελάτη του Διονυσιακού Ταξιτζή. Ο Ταξιτζής - Πατέρας βοηθώντας τον Πελάτη στον χωρισμό του με την αρχική Κυρία (που "πριν από λίγο χώρισε") στην ουσία τον βοηθάει να βρεί τον δρόμο του προς την ελευθερία, την οποία όμως στη συνέχεια,( όπως τόσες φορές το έχουμε δει να συμβαίνει), ο Πελάτης δεν μπορεί να την διαχειριστεί με μέτρο και παίρνει φωτιά. Έτσι περνώντας από "την ερημιά όπου δεν ακούει φωνή καμιά" στην οποία ο ίδιος κάλεσε τον Ταξιτζή να τον οδηγήσει , παίρνει την μορφή του Αλκινοϊκού Ποδηλάτη, ο οποίος εναζητά πλέον να σβήσει την φωτιά του από τις κυρίες.

Όμως παρόλο που κάνει όλα αυτά που περιγράφονται στο Αλκινοϊκό ποίημα (δίνει μήλα, χαμόγελα σε παιδιά, φιλιά στις παλάμες, μαύρα λουλούδια, φέρνει τον ήλιο κ.α.) "ύστερα φεύγει". Γιατί το κάνει αυτό; Υποστηρίζω λοιπόν ότι φεύγει διότι τον καίει ακόμη η αρχική εκείνη Κυρία με την οποία χώρισε και πήρε το αρχικό Διονυσιακό ταξί.

Με αποτέλεσμα κάποια μέρα να καταλήγει (όπως άλλωστε πολύ σωστά το θέτεις) στην μορφή του εξωγήινου που εκρήγνυται ο εγκέφαλός του μέσα στη γυάλα του, όχι όμως από υπερβολική δόση κουλτούρας (όπως πολύ λογικά κανείς θα υπέθετε) αλλά από υπερβολική δόση έρωτα τελικά, προς την αρχική Κυρία από την οποία "πριν από λίγο χώρισε".

...

Συμπέρασμα:
Ο Πελάτης του ταξί, ο Φλεγόμενος Ποδηλάτης και ο Εξωγήινος είναι το ίδιο πρόσωπο. Πρόσωπο τελικά τραγικό, μπλεγμένο στα δύχτια μιας ύβρεως την οποία ο ίδιος διέπραξε και που τον ταλανίζει λόγω του ότι δεν χώρισε επειδή τον παράτησε η αρχκή Κυρία αλλά διότι ο ίδιος τσιλιμπούρδισε με τις κυρίες του Αλκινοϊκου χώρου. Σισσυφικά καταδικάζεται λοιπόν στο να τρέχει καθημερινά φλεγόμενος με το ποδήλατο του σε ένα αέναο τελικά μαρτύριο από το οποίο δεν μπορεί να λυτρωθεί παρά μόνο με την απο μηχανής θεού έκρηξη του μυαλού του, η οποία όμως παρ' ότι συντελείται, όπως φαίνεται στο βιντεάκι, επιστρέφει αενάως στην ανασύνθεση του και ούτω καθ' εξής.

Θα έλεγα, τελειώνοντας, ότι ο Διονυσιακός Ταξιτζής, ο Αλκινοϊκός Ποδηλάτης και ο rndινιακός Εξωγήινος συνθέτουν τελικά μιά τριλογία εξαιρετικής πνοής που διατρέχει όχι μόνο το ανρώπινο "είναι" αλλά και το Ελληνικό τραγούδι στις καλύτερές του εκδοχές.

Ο χαμένος κρίκος (το πρίκουελ δηλαδή του ταξί) μάλλον είναι αυτή. Με την διαφορά ότι μετά κατάλαβε ότι έφταιγε ο ίδιος και όχι η κυρία.

contact