Θυμάστε τα mini califfo της Rizzato τα ονομαζόμενα ως καλιφάκια που κυκλοφορούσαν κατά εκατοντάδες μαζί με τα Garelli πριν 30 χρόνια;
Είναι το ίδιο εργοστάσιο που κατασκευάζει τα γνωστά ποδήλατα Atala
http://www.atalaciclismo.org/index.php?option=com_content&view=article&i...
Η ΜΖ ετοιμάζεται να μπει δυναμικά στο χώρο του ποδηλάτου με custom κατασκευές αποκλειστικά για χωμάτινες εξορμήσεις. Το ολο εγχείρημα φέρει τον κωδικό MZ BA2 "All Mountain"
picture hosting
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
H MuZ δεν έχει καμία σχέση με τη θρυλική μάρκα MZ πρώην DKW το εργοστάσιο της οποίας κρατικοποιήθηκε κατά το σπάσιμο της Γερμανίας από τους "νικητές" του ΒΠΠ. Φυσικός συνεχιστής της ΜΖ είναι η ΜΖ Kanuni δηλαδή το τούρκικο εργοστάσιο που αγόρασε τις εργαλειομηχανές της ΜΖ και τα δικαιώματα για τα παλιά μοντέλα στα 90s και συνέχισε την παραγωγή.
Η ΜuZ είναι μάρκετινγκ πίπα σχιστομάτικων κεφαλαίων για καγκουροαναβάτες που θέλουν να "ξεχωρίζουν". Δλδ θέλω να πάρω XT αλλά έχουν όλοι στην καφετέρια οπότε θα πάρω το MuZ Mustif. Ένας πραγματικός λάτρης της MZ θα έπαιρνε το 500άρι με τον Rotax ή ακόμα καλύτερα θα έμενε με το κλασικό 251 γιατί όταν λέμε MZ εννοούμε αυτό ακριβώς.
off topic sorry αλλά δε μπορώ να βλέπω τον διασυρμό ενός από τους κορυφαίους κατασκευαστές δικύκλων και προσωπικά λατρεμένου.
Καθόλου εκτός θέματος αλλά η επιθετικότητα αυτή δεν χρειαζόταν. Κατανοώ το πάθος σου για τα MZ αλλά ας είμαστε και λίγο μετριοπαθείς.
Η φράση ...αλλά δε μπορώ να βλέπω τον διασυρμό ενός από τους κορυφαίους κατασκευαστές δικύκλων προκαλεί μόνο γέλωτα.
...αλλα τυχαινει να θυμαμαι πολυ καλα τα Califfo, που αφησαν εποχη στο μαθητοκοσμο κυριως, των seventies. Αθραυστα, αντεχαν ολες τις καγκουριες των πιτσιρικαδων, και δουλευαν αδιαμαρτυρητα χειμωνα-καλοκαιρι, με λαδια και χωρις...
Οσο για την ΜΖ, οσο κι αν δεν αρεσει, ηταν οντως ενας απο τους σημαντικοτερους κατασκευαστες μοτοσυκλετων, παγκοσμιως.
Στον αρχιμηχανικο της ΜΖ Meller, χρωσταει η μοτοβιομηχανια την ανακαλυψη του θαλαμου διαστολης (στην εξατμιση), πραγμα που απογειωσε την αποδοση των διχρονων κινητηρων.
Οταν κατασκευαστηκε και πρωτοεμφανιστηκε το racing διχρονο της ΜΖ (με σχεδον μηδενικους οικονομικους πορους), απο τον πρωτο κιολας αγωνα της χρονιας, πηρε τα σωβρακα ολων των υπολοιπων κατασκευαστων (των Γιαπωνεζων γιγαντων της εποχης) διαλυοντας στην κυριολεξια το συναγωνισμο, και αν την επομενη χρονια δεν αυτομολουσε στη Δυση ο επισημος οδηγος της ΜΖ (μαζι με το πρωτοτυπο αγωνιστικο μηχανακι της ΜΖ), και δεν πηγαινε στη Suzuki, οι σχιστοματηδες, ακομα θα ετρεχαν να προλαβουν τα ΜΖ.
Τα επομενα χρονια, δεν κατασκευαστηκε ουτε ενα διχρονο μηχανακι χωρις να διαθετει καποιου ειδους θαλαμο διαστολης στην εξατμιση του.
Να περασουμε στην Atala τωρα:
Η Atala, δεν κατασκευαζει πλεον απολυτως τιποτα, παρα μονο εμπορευεται φασον ποδηλατα κατασκευασμενα απο την "αδελφη" Τουρκικη Bisan, και απο καποιες αλλες εταιριες.
Στην ουσια δεν κανει τιποτε αλλο, απο το να κολλαει το ονομα της, πανω σε ποδηλατα αλλων κατασκευαστων.
Κρυφές αγάπες;
Ωραίος!
Υπαρκτός σοσιαλισμός 21αλόγατων / ιστορία υπέροχης διχρονίλας (ο Ιωνάς είναι ακόμα;).
251
Σημ.Αν και Αυστριακός / λίγα με τους σχιστομάτηδες γιατί θα έχουμε θέμα ;)