Πρακτικά συνέλευσης 7/3/2012

1 καταχώριση / 0 νέα/ο
vtenentes
Απών/απούσα

Συμμετείχαν 7 άτομα. Αρχίσαμε με ενημέρωση από την ημερίδα του δήμου Αθήνας για τη βιώσιμη κινητικότητα όπου συμμετείχαμε και από τη συνάντηση με το Β. Βαβάκο (και για τα 2 έχει ήδη υπάρξει εκτενής ενημέρωση με email).

Επόμενη συνέλευση
Αποφασίσαμε να ξανακάνουμε συνέλευση σε 2 βδομάδες (Τετάρτη 21 Μαρτίου). Θεωρήθηκε ότι είναι απαραίτητο εφόσον υπάρχουν αρκετά σοβαρά ανοιχτά θέματα. Δεν αποφασίσαμε να το ξαναγυρίσουμε σε 2-το-μήνα αλλά ούτε και την χαρακτηρίσαμε έκτακτη, το αφήσαμε φλου.

Πανελλαδική Ποδηλατοπορεία (ΠΠ)
Ημερομηνία. Δεν αλλάξαμε την προηγούμενη απόφαση που ήταν 13/5. Είπαμε όμως ότι ίσως χρειαστεί να την αλλάξουμε αν γίνουν εκλογές. Συζητήθηκε αν θέλουμε 1 ή 2 εβδομάδες απόσταση από τις εκλογές. Δεν καταλήξαμε κάπου, έτσι κι αλλιώς η ΠΠ δεν είναι μόνο δικιά μας, θα πρέπει να αποφασίσουν οι πόλεις
Κόνσεπτ. Αναφέρθηκε ότι πρέπει να φροντίσουμε να θυμίζει περισσότερο πορεία και λιγότερο μια απλή βόλτα. Να έχουμε δηλαδή σαφέστατα αιτήματα/πρόταση/κόνσεπτ και να τα επικοινωνήσουμε πιο αποτελεσματικά προς όλες τις κατευθύνσεις: ποδηλάτες, περαστικοί (πεζοί και οδηγοί), ΜΜΕ και ιθύνοντες. Κάναμε μια προκαταρκτική συζήτηση
Αφίσα. Θα επισπεύσουμε τις διαδικασίες γιατί ο χρόνος μας πιέζει

Με ποδήλατο στη δουλειά (b2w)
Φέτος θα κάνουμε μεγαλύτερη προσπάθεια για την προώθησή του. Πέρσι το βάρος το είχε πέσει όλο στον Αλέξανδρο. Συζητήθηκε το ότι θέλουμε να μας βοηθήσουν και άλλοι φορείς αλλά και το ευαίσθητο θέμα του ποιοι ακριβώς, ποια θα είναι η σχέση τους με το b2w και μαζί μας και το πως θα βγει αυτή η σχέση προς τα έξω. Μερικές ιδέες που έπεσαν:
Τελετές έναρξης και λήξεις λίγες μέρες πριν και μετά από την περίοδο που θα τρέξει (Μάιος)
Να διαρκέσει για 2 μήνες (και τον Απρίλιο)
Συνέντευξη τύπου πριν από την έναρξη και ίσως από τώρα που είναι νωρίς για να κοινοποιήσουμε ότι ψάχνουμε για “συμμέτοχους”
Δεν πήραμε αποφάσεις για όλα αυτά, θα το συζητήσουμε περισσότερο στην επόμενη συνέλευση και μακάρι να προχωρήσει γιατί ο χρόνος μας πιέζει. Είπαμε να το συζητήσουμε και με τον Αμυρά. Στο μεταξύ αρχίζουμε να ετοιμάζουμε υλικό για την προώθηση.

ΟΑΣΑ
Αναλαμβάνει ο Ροίκος να τους κυνηγήσει και να τους στριμώξει ώστε να βγάλουν επιτέλους την ανακοίνωση ότι αρχίζουν την επόμενη τρίμηνη πιλοτική περίοδο (που τα ποδήλατα κυκλοφορούν στις ΕΛΛ). Φυσικά νούμερο ένα στόχος παραμένει η μονιμοποίηση του μέτρου, διατηρούμε κάποιες ελπίδες να το δεχτούν όσο κι αν φαίνονται δύσκολοι.

Δήμος Αθηναίων
Θα ζητήσουμε μια συνάντηση εφ όλης της ύλης με τον Καμίνη. Σχετικά με το σχέδιο του δήμου Αθηναίων για τη Βιώσιμη Κινητικότητα συζητήθηκε να ρωτηθεί ο Καμίνης(στην επιστολή) γιατί δεν αναφέρει πουθενά στο σχέδιο την παράνομη στάθμευση και τι θα κάνει για αυτό στην πράξη αλλά και για το αν σχεδιάζει να φτιάξει νέα υπόγεια ή μη πάρκινγκ στο δήμο Αθηναίων όπως φαίνεται στην παράγραφο 8.2.2. Αλέξανδρος και Ροίκος αρχίζουν να γράφουν μια επιστολή όπου θα καταγράφουν όλα μας τα αιτήματα. Στόχος να είναι έτοιμη και να εγκριθεί στην επόμενη συνέλευση.

Άνοιγμα της συζήτησης για τα αιτήματά μας
Μέσω του podilates.gr θα προσπαθήσουμε να προωθήσουμε την συμμετοχικότητα του κοινού στη διαμόρφωση των αιτημάτων μας. Υπάρχουν ήδη κάποιες συζητήσεις, θα ανοίξουμε και κάποιες ακόμα:
“Τουριστικός” πεζο-ποδηλατόδρομος. Για αυτόν έχει ήδη αρχίσει μια συζήτηση: http://www.podilates.gr/node/18103
“Εύκολες” διαδρομές. Αυτές είναι διαδρομές που περνάνε από όχι μεγάλους δρόμους (ώστε να είναι στη δικαιοδοσία των δήμων) αλλά παρόλα αυτά η ποδηλατοδρόμησή τους θα ήταν πολύ χρήσιμη στους ποδηλάτες με βάση το ποιες περιοχές συνδέουν και με βάση το ότι κουμπώνουν όμορφα με το δίκτυο που σχεδιάσαν Βλαστός-ΥΠΕΚΑ.
Θέσεις στάθμευσης. Δημιουργία με τη βοήθεια του φόρουμ μιας λίστας (ή καλύτερα ενός χάρτη) προτεινόμενων σημείων για τοποθέτηση θέσεων. Ανέλαβε να το αρχίσει ο Αλέξανδρος
Παρακαλούνται όσοι γράφουν στο φόρουμ να δώσουν προτεραιότητα σε αυτές τις συζητήσεις για να ζωντανέψουν

Στάθμευση αυτοκινήτων
Συζητήθηκε ποια θα πρέπει να είναι η θέση μας σχετικά με τη στάθμευση αυτοκινήτων. Διαφωνήσαμε σχετικά με την εσωτερίκευση του κόστους της, δηλαδή με το αν θα πρέπει οι οδηγοί να σταθμεύουν στο δημόσιο χώρο δωρεάν ή να τον νοικιάζουν (ελεγχόμενη στάθμευση). Είναι ένα θέμα για το οποίο θα χρειαστεί να αποφανθούμε σύντομα γιατί απασχολεί και τη συνεργασία που έχουμε αρχίσει με άλλες φιλικές συλλογικότητες (ΠΕΖΗ, Κουβίδης κλπ)

Backstage-II
Είπαμε να φτιάξουμε το backstage-2 γιατί κάποιοι νιώθουν άβολα με το γεγονός ότι υπάρχουν πλέον πολλοί ανενεργοί στη λίστα. Για να εγγραφεί κάποιος στη 2η λίστα θα αρκεί να δηλώσει ότι το επιθυμεί στέλνοντας ένα email. Μετά από μια μεταβατική περίοδο 2 μηνών θα μετακομίσουμε εκεί.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι