50-34 αντι 52-39 η αλλαγη κασσετας

42 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

ροκαρολα, δεν ειχα δει το δικο σου απαντουσα στο αποπανω..
λοιπον εχω δυο τροχους excal3 με κεντρα ενα σιμανο και ενα τζοιτεκ η καπως ετσι.. ειναι οι τροχοι που δινει η ιντεαλ στο εισαγωγικο κουρσακι..φανταζομαι τιποτε το ιδιαιτερο..
δεν εχω να τους συγκρινω με κατι γιατι δεν ξερω κατι αλλο απλα ολοι μου λενε οτι θα δω διαφορα με αλλους τροχους..ρωταω τι θα μπορουσαν να ειναι αυτοι οι αλλοι χωρις να παρουμε ροδοδανειο βεβαια..
οσο για την σειρα την οκταρα οπως λες, δεν θα ειχα κανενα θεμα ιδιαιτερο αν δεν επροκειτο για την καινουργια αρρωστια την βρεβρε..
επειδη σας εχω κανει κολλητηρι αρκετες φορες και στην παραλια, και παρακολουθω πως δουλευετε τον ρυθμο, σιγουρα με την οκταρα καπου ζοριζεσαι παραπανω..απλα στο μπρεβετ θελεις να πετυχεις να παραμεινεις ξεκουραστος οσο περισσοτερο γινεται..
οσο για τις ανηφορες ..εκει ειναι αλλο θμα..θελει δουλεια..
κιεσεις μην τρεχετε ετσι στις ανηφορες ρε παιδια...κοφτε λιγο..

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Πρώτα τα εύκολα

1. Δεν αξίζει να ρίξεις λεφτά σε εισαγωγικό ποδήλατο.

2. Δεν αλλάζεις από 8άρα σε 10άρα χωρίς να έχεις ανα-
λύσει το γρανάζωμα που χρειάζεσαι.

Το "1" είναι κατανοητό και απλό. Το 1ο ποδήλατο το
λιώνεις και μετά πας και φτιάχνεις ένα και καλό και
το κρατός "για πάντα".

Το "2" είναι επίσης εύκολο. Αν δεν ξέρεις τι γρανά-
ζωμα σου λείπει δεν έχει νόημα να προσθέσεις έστι
χύμα +2 γρανάζια. Δεν έχει επίσης νόημα να κάνεις
την οποιαδήποτε αλλαγή χωρίς να έχεις έναν καλό
αριθμό χλμ στα πόδια σου. Χωρίς δηλαδή να έχεις
φτάσει σε κάποιο στάνταρ επίπεδο με σταθερά δε-
δομένα.

Τα δύσκολα

1. Οι τροχοί που έρχονται μαζί με το ποδήλατο είναι κατά 99%
μέτριοι προς αδιάφοροι.

2. Σε πρώτη φάση τους ζυγίζεις χωρίς κασέτα και άξονες για
να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης.

3. Κατά 99,99% ό,τι τροχό καβαλήσεις που δεν θα ανήκει στο
"1" θα σου φανούν διαστημικοί και σούπερ γαμάω.

Το τι θα πάρεις θέλει επίσης ψάξιμο. Ναι υπάρχουν οι Fulcrum
αλλά υπάρχουν και custom πλεκτοί. Πχ το σετ που πλέκω για το
κουρσί μου βγαίνει σε επίπεδα βάρους Fulcrum Racing 5 αλλά 40
Ευρώ φθηνότερα.
---

Σου προτείνω να μην ρίξεις λεφτά σε τροχούς και σειρά. Πάρε ένα
σετ ελαστικών της προκοπής στα 40-50 ευρώ, άλλαξε και τα τακάκια
σου και γράψε χιλιόμετρα. Μετά από 5-6.000χλμ θα έχουν γίνει πιο
απλά και πιο ξεκάθαρα τα πράγματα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Μα εαν παρεις τροχους δεν τους παιρνεις για το εισαγωγικο σου ποδηλατο. Τους παιρνεις για το τελικο που θα φτιαξεις και ωσπου να το φτιαξεις τους χρησιμοποιεις για να "στρωσουν" σε αυτο που εχεις.

Για εμενα το προβλημα δεν ειναι εκει αλλα στο τι σετ πρεπει να παρεις (οχι σε μαρκα) αλλα προς τα που θα ειναι προσανατολισμενοι.
Εαν το εχω καταλαβει σωστα πχ ας πουμε για εναν βρεβετοχιλιομετροφαγο καλο θα ηταν
στεφανια αλουμινιου ( αφου τα carbon μαλλον θεματα θα βγαλουν σε ελληνικη ασφαλτο)
στεφανια χαμηλου προφιλ (για τα πλαινα ανεμιδια)
να εχουν τουλαχιστον μια Α αντοχη
κεντρα αντοχης και με καλη κυλιση (αυτο μαλλον κολλαει σε ολους τους τροχους)
Ακτινες "καλες" και αντοχης (και αυτο μαλλον κολλαει σε ολους τους τροχους)
Ολα τα παραπανω σε οσο το δυνατον λιγοτερο βαρος.

Μπορει να ειμαι και λαθος ομως.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

οπως το λες Κωστα..αυτος ακριβως ειναι ο προβληματισμος..τις ροδες τις σκεφτομαι απο τωρα και για το επομενο ποδηλατο..τα χαρακτηριστικα τους ειναι οπως τα περιγραφεις..αυτο που ψαχνω ο ασχετος, ειναι ποιοι ειναι αυτοι οι τροχοι, η κεντρα σκετα η στεφανια...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

- οι γνήσιοι brevet-αδες, όχι αυτοί που κάνουν μόνο 200αρια - 300αρια, αλλά αυτοί που κάνουν πραγματικά μεγάλες αποστάσεις 400αρι και πάνω... θα σου πούν: "χειροποίητοι πλεκτοί τροχοί και μάλιστα με μπόλικες ακτίνες και μπροστινό κέντρο με ενσωματωμένο δυναμό για δυνατό φως".
Και οι λόγοι είναι απλοί. Θέλουν άψογη απόδοση και αντοχή ακόμα και αν πανε στην άκρη του χάρτη, άνεση και απορροφητικότητα για να μην σπανε την μέση τους, δυνατά φώτα στις μαύρες νυχτιές και στα αξημέρωτα χλμ, δυνατότητα να την βγάλουν καθαρή ακόμα και αν σπάσουν 1-2 ακτίνες, και δυνατότητα να βρουν εύκολα κανα ανταλλακτικό στο διπλανό ποδηλατάδικο της Ανω - Πέρα Μακρυνίτσας....

- όντως, οτιδήποτε πάρεις θα σου φανεί αρκετά έως πολύ ανώτερο. Πρώτα από όλα λόγω βάρους, αλλά και λόγω καλύτερης κύλισης που θα έχει ένα επώνυμο φρέσκο ζευγάρι τροχών.

- ειδικά στους ποδηλατικούς τροχούς, αλλά γενικά σε όλα τα "ποδηλατικά" έχεις την παγκόσμια σταθερά:
Φτηνό
Ελαφρύ
Καλό (=αντοχής ή αξιόπιστο)
Διάλεξε 2 από τα παραπάνω 3, και πορεύσου.

- Αν μιλάμε για τροχούς που θα τους πάρεις τώρα και θα τους κρατήσεις και για επόμενα ποδήλατά σου, μιλάμε για χρήματα κάπου στα 400 ευρώ.
Δεν νομίζω να υπερβάλλω...ε?

- Στην φάση που είσαι, και εγώ νομίζω ότι είναι νωρίς να χώσεις χρήματα για οτιδήποτε. Κάνε ποδήλατο, έλα στις βολτονήσεις, έλα στα brevets και σιγά - σιγά θα δεις τι σου λείπει, τι σε φρενάρει.
Να υποθέσω ότι έχεις ήδη ποδηλατικά παπούτσια - σχαράκια - πετάλια και μια στοιχειώδη γκαρνταρόμπα με βασικό ρουχισμό που σου επιτρέπει να ποδήλατείς άνετα και με ασφάλεια.... ε?

- Αν παρόλαυτά σε τρώει η τσέπη και θέλεις πχ να επιβραβεύσεις τον εαυτό σου με ένα δωράκι για τα χλμ που έκανες στην Αταλάντη (πρώτης τάξεως λόγος... και εύγε και το αξίζεις ....) σκέψου τους Fulcrum racing 3, Campagnolo Zonda (ίδιοι με τους 3, άλλα αυτοκόλλητα), Shimano Ultegra, Easton EA90, Mavic Ksyrium Equipe. Πάνω κάτω στα ίδια χρήματα είναι όλοι τους, επώνυμοι, πολυδοκιμασμένοι, αξιόλογοι στην τιμή τους. Αλλά σίγουρα ξεφεύγεις από τα 200-300 ευρώ.
Τροχό μτχ... δύσκολα θα έπαιρνα... εκτός αν ήμουν 1000% σίγουρος για την χρήση του και τα χλμ που έχει κάνει (και τσέκαρα κέντρα και ακτίνες και ακτινοκέφαλα).

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

- Στην φάση που είσαι, και εγώ νομίζω ότι είναι νωρίς να χώσεις χρήματα για οτιδήποτε. Κάνε ποδήλατο, έλα στις βολτονήσεις, έλα στα brevets και σιγά - σιγά θα δεις τι σου λείπει, τι σε φρενάρει.

Με αυτο θα συμφωνησω. Πρεπει πρωτα να εχουμε αποψη, να ξερουμε τι ζηταμε και μετα να τα χωνουμε.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

η αληθεια ειναι οτι βασικο ρουχισμο εχω, παπουτσια δεν τα τολμω ακομα..
αν και απο την ημερα που επεσα και με τους καλουπιεδες ,σκεφτομαι να παρω..τι χειροτερο μπορω να παθω ?

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

αιθεροβάμων wrote:
η αληθεια ειναι οτι βασικο ρουχισμο εχω, παπουτσια δεν τα τολμω ακομα..
αν και απο την ημερα που επεσα και με τους καλουπιεδες ,σκεφτομαι να παρω..τι χειροτερο μπορω να παθω ?

με καλουπιέδες απέκτησα τα πρώτα μου ράμματα στο αριστερό γόνατο...
Με κουμπωτά - σχαράκια... ΠΟΤΕ.... ΔΕΝ.... ΠΟΤΕ λέμε.... (μην το χρουσουζεύω κιόλας).

Ξεκίνα από εκεί λοιπόν. Παπούτσια - σχαράκια - πετάλια ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΟΥ (αν γενικά πρσέχεις τα πατούμενά σου...)

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

ευχαριστω πολυ παιδια για την συζητηση και ολες τις γνωμες και πληροφοριες..θα επανελθω με..περισσοτερες αποριες.
τιποτα δεν ειναι βιαστικο ολα ειναι για καλυτερη κατανοηση του πραγματος..

ThanAlas
Απών/απούσα

Χρονιος χρηστης ΜΤΒ, περσι δοκιμασα ποδηλατο δρομου και ενθουσιαστηκα. Αγορασα ένα μτχ Specialized Allez με σειρα 105 (52-39 και 12-25) και ένα προπονητηριο. Μιας και μενω στα νοτια, αρχισα να πηγαινοερχομαι Σαρωνιδα, Αναβυσσο, Σουνιο κλπ. Βαρια τα πατηματα και ετσι μοναχος μου (γνωστο τοπικο καταστημα δεν ηθελε να κανει πειραματισμους και δοκιμες) εβαλα 34-50 και 12-30!! (με τον ιδιο εκτροχιαστη – μεγαλυτερη “B” screw και ΟΚ).
Πρωτη δοκιμη τα 100χλμ των ΜΠΛΕ στο Σουνιο (βγηκαν οι ανηφορες του δρυμου) και από τοτε, εχω ακομη 4 200αρια και προσφατα την Αταλαντη. (Πριν την αταλαντη, εβαλα καλα λαστιχα 700Χ25 και όχι 23 που ειχα. Μεγαλη διαφορα στην ανεση).
Στη θεση σου λοιπον, προτεινω:

1. Κουμπωτα παπουτσια !! όχι μονο βοηθεια στις ανηφορες, αλλα ξεκουραζεις μυικες ομαδες.
2. Διατροφη. Ισως το πιο βασικο μετα από το … ποδηλατο! Μεγαλη προσοχη στη διατροφη (ποιοτητα και στρατηγικη). Οι μεγαλες αποστασεις δεν απαιτουν ταχυτητες, αλλα διαρκεια. Εχω μελετησει πολύ και εχω βοηθηθει παρα πολύ σ’ αυτό τοθεμα.
3. Ενδυμασια. Εφ’ οσον συνεχισεις τα brevets, αξιζει να κανεις μια μικρη επενδυση σ’ αυτόν τον τομεα.
4. Προπονησεις. Μη ξεχνας να κανεις συχνα προπονησεις (εστω και μικρες, στο σπιτι).
5. Διαλεξε μια καλη παρεα. Καλη όχι μονο στον ρυθμο αλλα και στη «χημεία». Εάν καταφερετε να κανετε και «ρολοϊ» θα δεις το φως σου!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΡΙΣΚΟ. ΚΡΑΝΟΣ ΚΑΛΟ, ΦΩΤΑ ΔΥΝΑΤΑ, ΓΥΛΕΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.

Επομενο ραντεβου, Καρδιτσα.
Καλες και ασφαλεις βολτες.

θανος

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

γεροντα...
μολις ειδα το ονομα σου..σε θυμαμαι απο την αταλαντη, και για εναν ακομη λογο...εισαι ο αδερφος η καποια αλλη συγγενεια με τον Στρατο ?
μετα το μπρεβετ αναγνωριστηκαμε μετα απο χρονια ...απο αλλους χωρους..της πτησης..ξερεις...
παντως αν εισαι νοτια να βρεθουμε ,βγαινουμε κιεμεις συχνα..δευτ. τετ.απογευμα και σαββατοκυριακο πρωι..παντα ψαχνουμε παρεα καλη για καλες βολτες μεχρι να φτασουμε το...μπλε επιπεδο..στειλε μυνημα..

contact