Παιδιά πριν 3 μέρες αγόρασα το Cube Analog 29 2014. ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!
Μόνο που δεν ξέρω πόσο αέρα χρειάζονται.
Να τονίσω πως το μέγεθος του ποδηλάτου είναι 19'' ( 1.78 - 1.88 ύψος αναβάτη ).
Τα ελάστικα έχουν διάμετρο 29" πόσο αέρα χρειάζονται?
Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Κοίταξε με προσοχή το λάστιχό σου. Αλλά με πολύ προσοχή. Είπαμε, ΠΟΛΥ προσοχή. Θα δεις να γράφει κατι σαν "inflate min XX PSI - max YY PSI" δηλαδή αναγράφει στο πλάι το ελάχιστο και μεγιστο όριο πίεσης. Τι γράφει?
Λοιπόν το λάστιχο γράφει πάνω :
1.8 - 3.7 bar, 26 - 54 psi
Το λοιπόν θα μπορείς να βάζεις από 26 psi μεχρι 54 psi.
Χαμηλότερες πιέσεις για off road καταστάσεις και σαθρά εδάφη, υψηλότερες πιέσεις για άσφαλτο και καλύτερη κύληση.
Σ'ευχαριστώ.
Σ'ευχαριστώ.
το πόσα psi έχει να κάνει φυσικά εκτος απο την χρήση και με το βάρος σου
μπακαλίστικα αν εισαι μια 90ρα βάλε 45 και μετά ανάλογα ανέβα ή κατέβα