Aκατάλληλη ζάντα για φρένα cantilever ή v-brake;

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
DgSensei
Εικόνα DgSensei
Απών/απούσα

Καλημέρα!

Πριν από λίγες μέρες έβαλα σε ένα παλιό mountain που έχω δίπατες ζάντες rigida taurus.Αυτό που δεν πρόσεξα αμέσως (και μάλλον ούτε και αυτοί που μου τις βάλανε) είναι ότι αυτές οι ζάντες δεν είναι κατάλληλες για cantilever φρένα καθώς δεν έχουν αρκετό πλάτος εκεί που πιάνει το τακάκι.
Επίσης με ένα πρόχειρο ψάξιμο ανακάλυψα ότι αυτές οι ζάντες χρησιμοποιούνται κυρίως για δισκόφρενα...

Τι να κάνω;
Να ρυθμίσω όπως όπως τα cantilever και όσο πιάνουν;
Να τα πάω πίσω και να βάλω άλλες ζάντες (τις αγόρασα την Παρασκευή);
Να βάλω v-brakes;
Αν αφήσω τα φρένα ως έχουν υπάρχει περίπτωση να χαλάσει η ζάντα;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

ναι θα φθαρεί φίλε..

Πρέπει να χει επίστρωση για vbrakes..

DgSensei
Εικόνα DgSensei
Απών/απούσα

Διευκρινίζω ότι εγώ δεν έχω v-brakes έχω cantilever.Λέτε να τις πάω πίσω?

SeNNinhA
Απών/απούσα

Να τις πας πίσω. Είναι η μόνη λύση.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

DgSensei wrote:
Καλημέρα!
....αυτές οι ζάντες δεν είναι κατάλληλες για cantilever φρένα καθώς δεν έχουν αρκετό πλάτος εκεί που πιάνει το τακάκι.Επίσης με ένα πρόχειρο ψάξιμο ανακάλυψα ότι αυτές οι ζάντες χρησιμοποιούνται κυρίως για δισκόφρενα...

με βάση αυτά που γράφεις, την ξέρεις ήδη την απάντηση.
Υποθέτω ότι τωρα ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΡΕΝΑ.
τα τακάκια στα cantilevers - αν δεν κάνω λάθος - είναι ίδια με τα vbrakes (εννοώ στην επιφάνεια επαφής τους με τη ζάντα)....
αν ειναι ζάντες για δισκόφρενα θέλεις δισκόφρενα, ή άλλες ζάντες...

DgSensei
Εικόνα DgSensei
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ παιδιά.Πάω τώρα κιόλας.Ελπίζω μόνο να μη μου πουλήσουν τρέλα

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

<a href="mailto:slayerarg@podilates.gr">slayerarg@podilates.gr</a> wrote:
ναι θα φθαρεί φίλε..

Πρέπει να χει επίστρωση για vbrakes..

Οι ζαντες για V-brakes, δεν εχουν καμμια ειδικη επιστρωση. Μονο οι "κεραμικες" ζαντες (αλουμινενιες ζαντες με κεραμικη επικαλυψη στα πλαγια) εχουν ειδικη κεραμικη επιστρωση στην επιφανεια που παταει το τακακι, για καλυτερο φρεναρισμα. Αυτες ομως ειναι εξαιρετικα σπανιες (και χρειαζονται ειδικα τακακια).
Κατα τα αλλα, οι διαφορες αναμεσα στις ζαντες για δισκοφρενα και στις ζαντες για V-brakes, ειναι στο σχημα (προφιλ) της ζαντας, και οχι στο υλικο.

Κατα τα αλλα, σε ζαντα που ειναι σχεδιασμενη για V-brakes, μπορεις να τοποθετησεις δισκοφρενο χωρις προβλημα, ενω το αντιθετο, οχι.
Σε ζαντες για δισκοφρενα δεν μπορεις να τοποθετησεις V-brakes. Κι αυτο, ακριβως για το λογο που περιγραφεται παραπανω:
Η πλαινη επιφανεια της ζαντας οπου θα επρεπε να παταει το τακακι του φρενου, στις ζαντες για δισκοφρενα, εχει συχνα πολυ περιεργο σχημα (μικρο πλατος, καμπυλο σχημα, με περιεργη κλιση, κλπ).