Αλλαγη δισκοφρενου απο 160 mm σε 180 ή 203mm

40 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
pug_f_e
Απών/απούσα

Παιδια ειδα οτι με ανταπτορα (που εχει και 10-15 ευρω) μπορει να μπει δισκος απο 160 σε μεγαλυτερο.

- Οντως ειναι τοσο απλο;
(δηλαδη θελει ενα δισκο και τον ανταπτορα μονο;)
- Εχει νοημα ολη αυτη η διαδικασια;
- Εχει καποια αισθητη διαφορα;
- Ποια τα πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα;
- ή τζαμπα κοπος-λεφτα κλπ;

Τα φρενα μου ειναι υδραυλικα παρεπιπτοντως.
(δε ξερω αν εχει σημασια γι' αυτο το γραφω)

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

θέλεις να το κάνεις γιατί η τιμή του αντάπορα είναι 15 ευρό
ή υπάρχει σοβαρός λόγος ???

pug_f_e
Απών/απούσα

και για αυξηση δυναμης και για ομορφια..

και γι αυτο ρωτησα πλεονεκτηματα -μειονεκτηματα,
για να δω αν εξυπηρετει και καποθ αλλου το μεγαλυτερο φρενο.

π.χ αν εχει και αλλη αισθηση

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

pug_f_e wrote:
και για αυξηση δυναμης και για ομορφια..

και γι αυτο ρωτησα πλεονεκτηματα -μειονεκτηματα,
για να δω αν εξυπηρετει και καποθ αλλου το μεγαλυτερο φρενο.

π.χ αν εχει και αλλη αισθηση

πιο όμορφα

είναι πιο δυνατά
αλλά και πιο εκικύνδινα μιας και σταματάνε πιο απότομα
:D
Οπότε εξαρτάτε την χρήση που θα τους κάνεις
να ξέρεις ότι στο φρενάρισμα όσο δυνατό και να είναι το φρένο το ποδήλατο σταματάει με την ίδια ταχύτητα μιας μετά το μπλοκάρισμα του τροχού γλιστράει το λάστιχο

pug_f_e
Απών/απούσα

αυτο ισχυει για το πισινο φρενο, γι αυτο και δε σκεφτηκα να αλλαξω τιποτα γιατι προφανως δε χρειαζεται.

για το μπροστα ομως παιρνει βελτιωση,γιατι εξαλλου με αυτο σταματαω κατα κυριο λογο

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

pug_f_e wrote:
αυτο ισχυει για το πισινο φρενο, γι αυτο και δε σκεφτηκα να αλλαξω τιποτα γιατι προφανως δε χρειαζεται.

για το μπροστα ομως παιρνει βελτιωση,γιατι εξαλλου με αυτο σταματαω κατα κυριο λογο


βελτίωση ως πρως τι???
στο να σε φέρει καπάκι
εδώ τα απλά v-brake σε φέρνουν καπάκι

ουσιαστικά μεγάλους δίσκους βάζουμε για την θερμοκρασία
(που ξέχασα να το πω)
παίζουν και τα άλλα σαν λόγοι
αλλά είναι να΄χαμε να λέγαμε

pug_f_e
Απών/απούσα

καπακι δε θα το λεγα...
το ποδηλατο ειναι και trekking και εχω παρατηρηση χαοτικη διαφορα στη συμπεριφορα φρεναρισματος σε σχεση με Mountain

παταω τερμα το μπροστα(υδραυλικο δισκοφρενο) και σταματαω οπως ποτε.
καμια σχεση με edo klp

cascadeur
Απών/απούσα

Το μεγαλυτερο δισκοφρενο παρεχει πολυ καλυτερο φρεναρισμα - μεγαλυτερη επιφανεια τριβης ανα περιστροφη του τροχου .

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να δεις τις προδιαγραφες του πηρουνιου σου για το μεγεθος της δισκοπλακας αλλιως μπορει το πηρουνι να στραβωσει καθως οι δυναμεις ειναι εκθετικα μεγαλυτερες

σε γενικες γραμμες

28χιλ καλαμια περνουν μεχρι 160
32 χιλ καλαμια παιρνουν 180μμ
35 και πανω παιρνουν 200μμ δισκοπλακα

αν βαλεις σε ενα ποδηλατο τρεκινγ 203 θα παρεις το πηρουνι στο χερι για πλακα.
Εδω με τα δυνατοτερα φρενα ever τα gustav τα πρωτα μονοπλακα πηρουνια στραβωναν.

Για πολη 160 και εισαι αρχοντας
Αν εισαι 150 κιλα αντε μεχρι 180 αλλα με το καταλληλο πηρουνι και ΕΛΑΣΤΙΚΑ ωστε να εχεις προσφυση αλλιως θα γλυστρας μονο
αυτα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

pug_f_e wrote:
καπακι δε θα το λεγα...
το ποδηλατο ειναι και trekking και εχω παρατηρηση χαοτικη διαφορα στη συμπεριφορα φρεναρισματος σε σχεση με Mountain

παταω τερμα το μπροστα(υδραυλικο δισκοφρενο) και σταματαω οπως ποτε.
καμια σχεση με edo klp


δεν κατάλαβα για σπάσε και ξαναρείξε
:D

και σε trekking θέλεις να βάλεις 180???

CrippleHorse
Εικόνα CrippleHorse
Απών/απούσα

Ας πούμε ότι το να πας από 160 σε 180 δισκόπλακα μπορεί να σου δώσει έξτρα 30% δύναμη στο φρενάρισμα. Αν κοιτάξει κανείς τις διαφορές δύναμης διαφόρων φρένων όπως καταγράφεται σε τεστς (με ίδιες πλάκες), θα δει ότι ξεπερνούν το 30%, άρα υπάρχουν φρενα που θα είναι δυνατότερα με 160 πλάκα απ'ό,τι άλλα με 180. Σίγουρα κι εγώ δε θα συμβούλευα σε κάποιον να βάλει διακοσάρα πλάκα σε τρέκινγκ ποδήλατο, αλλά αν ήταν να είχε πρόβλημα με 180άρα, θα είχε το ίδιο πρόβλημα κι αν έβαζε πολύ καλά φρένα επίσης, πράγμα που κανείς όμως δε λέει να μην κάνεις.

Εγώ, 70 κιλά άνθρωπος στο mountain 12 κιλών που βολτάρω, βρίσκω επαρκείς τις 160άρες, αλλά προτιμώ 180 μπροστά για ευκολότερη κατανομή φρεναρίσματος και καλύτερη απαγωγή θερμότητας.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

CrippleHorse wrote:
Ας πούμε ότι το να πας από 160 σε 180 δισκόπλακα μπορεί να σου δώσει έξτρα 30% δύναμη στο φρενάρισμα. Αν κοιτάξει κανείς τις διαφορές δύναμης διαφόρων φρένων όπως καταγράφεται σε τεστς (με ίδιες πλάκες), θα δει ότι ξεπερνούν το 30%, άρα υπάρχουν φρενα που θα είναι δυνατότερα με 160 πλάκα απ'ό,τι άλλα με 180. Σίγουρα κι εγώ δε θα συμβούλευα σε κάποιον να βάλει διακοσάρα πλάκα σε τρέκινγκ ποδήλατο, αλλά αν ήταν να είχε πρόβλημα με 180άρα, θα είχε το ίδιο πρόβλημα κι αν έβαζε πολύ καλά φρένα επίσης, πράγμα που κανείς όμως δε λέει να μην κάνεις.

Εγώ, 70 κιλά άνθρωπος στο mountain 12 κιλών που βολτάρω, βρίσκω επαρκείς τις 160άρες, αλλά προτιμώ 180 μπροστά για ευκολότερη κατανομή φρεναρίσματος και καλύτερη απαγωγή θερμότητας.


Ουσιαστικά ο μόνος λόγος για να βάλεις μεγαλύτερο δίσκο είναι η απαγωγή θερμότητας (και ποιος πληρώνει τα λύτρα)
:D

pug_f_e
Απών/απούσα

εγω παλι ειμαι 90 κιλα και ενω το πισω ειναι κομπλε κλπ,το μπροστα δε μου φτανει..

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

1. Θέλουν εξαέρωση τα φρένα σου.
2. Θέλουν άλλαγμα τα τακάκια σου.
3. Άλλαγμα τα υγρά σου.
4. Δεν υπάρχει καλή κατανομή βάρους με αποτέλεσμα
να μην πατάει καλά το μπροστινό μέρος κατά το φρενάρισμα.
5. Έχεις φθηνιάρικα υδραυλικά/μηχανικά δισκόφρενα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... ακόμα περιμένω να βγάλουν τρεκκιν με διπλή ανάρτηση, τετραπίστονα υδραυλικά δισκόφρενα και τροχούς λεπτούς κούρσας... για να πηγαίνει γρήγορα στην άσφαλτο....!!!!!

οπότε για αναβάθμιση θα βάζεις τιμονόμπαρες ΤΤ... μιλάμε ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟ... φισέκι... 4 σε 1.... και βάλε....

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

pug_f_e wrote:
εγω παλι ειμαι 90 κιλα και ενω το πισω ειναι κομπλε κλπ,το μπροστα δε μου φτανει..

εγώ είμαι 130 κιλά
και έχω πρόβλημα όταν πατάω πολύ απότομα το φρένο γιατί είναι δυνατό
:D

kostast
Εικόνα kostast
Απών/απούσα

Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα...
Πρόσφατα απέκτησα καινούργιο ποδήλατο (Gary fisher G2) το οποίο με έχει ενθουσιάσει αρκετά σαν κατασκευή αλλά τα μηχανικά δισκόφρενά (tektro novela) του είναι απαράδεκτα και αιτιολογούμαι για να μην φανώ υπερβολικός. Η δύναμη τους είναι απαράδεκτα χαμηλή.Ειδικά σε μεγάλες κατηφόρες με αρκετή ταχύτητα είναι αδύνατον να μπλοκάρει ο μπροστινός τροχός ( όχι ότι επιθυμώ κάτι τέτοιο βέβαια) και χρειάζεται να διανύσω αρκετά μέτρα πριν ακινητοποιηθεί. Αλλά και σε λίγο μεγαλύτερες ταχύτητες μέσα στην πόλη δεν μπορώ να πετύχω ακαριαίο σταμάτημα. Προσπάθησα να φέρω τα τακάκια όσο το δυνατόν πιο κοντά στην δισκόπλακα αλλά η διαφορά στο φρενάρισμα δεν ήταν η επιθυμητη.. Επίσης πολλές φορές μετά από γρήγορη διαδρομή στο βουνό οι δαγκάνες θέλουν ρύθμισμα. Πάντα καταλήγω με ένα τακάκι να ακουμπάει πάνω στο δίσκο με αποτέλεσμα όταν γυρνάω σπίτι να χρειάζονται καλιμπράρισμα. Σκέτη ταλαιπωρία. Και μόλις περάσουν 1-2 μέρες και νομίζω πως έχω απαλλαγεί από τα προβλήματα, σε ένα δυνατό παρατεταμενο φρενάρισμα αρχίζει να ακούγεται πάλι η τριβή από το τακάκι(και μπορεί μετά απο 5 λεπτά να στρώσει δια μαγείας)
Δεν παλεύεται άλλο αυτή η κατάσταση, νομίζω πως χρειάζομαι επειγόντως αλλαγή τουλάχιστον για το μπροστά(που τρώει και το πολύ το ζόρι) γιατί το πίσω είναι ΟΚ και δεν νομίζω να κερδίσω κάτι ουσιαστικό με την αντικατάστασή του.
Να σημειώσω πως τα φρένα είναι ΟΚ για μέσα στην πόλη και για χαλαρούς ρυθμούς αλλά δεν πήρα το συγκεκριμένο ποδήλατο για χαλαρές βόλτες στην πόλη αλλά για να το ευχαριστιέμαι στο βουνό, σε γρήγορες καταβάσεις και σε καμια ταρζανία όταν μου έρχεται η όρεξη.
Οπότε τι θεωρείτε εσεις ως ουσιαστική αναβάθμιση; Να σημειώσω πως βάση specs της ανάρτησης ο δίσκος θα πρέπει να έιναι 160αρης.
Θεωρείτε φρόνιμο να τα αντικαταστήσω με τα Avid BB7 ή δεν θα δω διαφορά μεγάλη στο φρενάρισμα (στην αξιοπιστία θα δω σίγουρα γιατι δεν υπάρχει περίπτωση να είναι χειρότερα απο τα tektro μου) ή να πάω αναγκαστικά σε υδραυλικά ( τα οποία δεν καίγομαι να αποκτήσω καθώς θα χρειαστεί να αλλάξω μανέτες και χειριστιρια ταχυτήτων καθώς και η συντήρηση δεν είναι το ίδιο εύκολη με τα μηχανικά).
Πάντως ότι και αν μου προτείνετε αυτό που επιθυμώ είναι να μην χρειάζεται κάθε τρεις και λίγο να κάνω ρυθμίσεις στα φρένα όπως συμβαίνει τώρα. Επίσης πώς κάθονται τα μηχανικά Avid BB7 συγκριτικά με τα υδραυλικά (πχ Juicy 3)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kostast wrote:
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα...
Πρόσφατα απέκτησα καινούργιο ποδήλατο (Gary fisher G2) το οποίο με έχει ενθουσιάσει αρκετά σαν κατασκευή αλλά τα μηχανικά δισκόφρενά (tektro novela) του είναι απαράδεκτα και αιτιολογούμαι για να μην φανώ υπερβολικός. Η δύναμη τους είναι απαράδεκτα χαμηλή.Ειδικά σε μεγάλες κατηφόρες με αρκετή ταχύτητα είναι αδύνατον να μπλοκάρει ο μπροστινός τροχός ( όχι ότι επιθυμώ κάτι τέτοιο βέβαια) και χρειάζεται να διανύσω αρκετά μέτρα πριν ακινητοποιηθεί. Αλλά και σε λίγο μεγαλύτερες ταχύτητες μέσα στην πόλη δεν μπορώ να πετύχω ακαριαίο σταμάτημα. Προσπάθησα να φέρω τα τακάκια όσο το δυνατόν πιο κοντά στην δισκόπλακα αλλά η διαφορά στο φρενάρισμα δεν ήταν η επιθυμητη.. Επίσης πολλές φορές μετά από γρήγορη διαδρομή στο βουνό οι δαγκάνες θέλουν ρύθμισμα. Πάντα καταλήγω με ένα τακάκι να ακουμπάει πάνω στο δίσκο με αποτέλεσμα όταν γυρνάω σπίτι να χρειάζονται καλιμπράρισμα. Σκέτη ταλαιπωρία. Και μόλις περάσουν 1-2 μέρες και νομίζω πως έχω απαλλαγεί από τα προβλήματα, σε ένα δυνατό παρατεταμενο φρενάρισμα αρχίζει να ακούγεται πάλι η τριβή από το τακάκι(και μπορεί μετά απο 5 λεπτά να στρώσει δια μαγείας)
Δεν παλεύεται άλλο αυτή η κατάσταση, νομίζω πως χρειάζομαι επειγόντως αλλαγή τουλάχιστον για το μπροστά(που τρώει και το πολύ το ζόρι) γιατί το πίσω είναι ΟΚ και δεν νομίζω να κερδίσω κάτι ουσιαστικό με την αντικατάστασή του.
Να σημειώσω πως τα φρένα είναι ΟΚ για μέσα στην πόλη και για χαλαρούς ρυθμούς αλλά δεν πήρα το συγκεκριμένο ποδήλατο για χαλαρές βόλτες στην πόλη αλλά για να το ευχαριστιέμαι στο βουνό, σε γρήγορες καταβάσεις και σε καμια ταρζανία όταν μου έρχεται η όρεξη.
Οπότε τι θεωρείτε εσεις ως ουσιαστική αναβάθμιση; Να σημειώσω πως βάση specs της ανάρτησης ο δίσκος θα πρέπει να έιναι 160αρης.
Θεωρείτε φρόνιμο να τα αντικαταστήσω με τα Avid BB7 ή δεν θα δω διαφορά μεγάλη στο φρενάρισμα (στην αξιοπιστία θα δω σίγουρα γιατι δεν υπάρχει περίπτωση να είναι χειρότερα απο τα tektro μου) ή να πάω αναγκαστικά σε υδραυλικά ( τα οποία δεν καίγομαι να αποκτήσω καθώς θα χρειαστεί να αλλάξω μανέτες και χειριστιρια ταχυτήτων καθώς και η συντήρηση δεν είναι το ίδιο εύκολη με τα μηχανικά).
Πάντως ότι και αν μου προτείνετε αυτό που επιθυμώ είναι να μην χρειάζεται κάθε τρεις και λίγο να κάνω ρυθμίσεις στα φρένα όπως συμβαίνει τώρα. Επίσης πώς κάθονται τα μηχανικά Avid BB7 συγκριτικά με τα υδραυλικά (πχ Juicy 3)

εγώ θα έλεγα να δώσεις κάποια χρήματα παραπάνω και να πάρεις ένα φρένο της προκοπής
δλδ tektro aurgia shimnao slx ή κάτι αντίστοιχο
τώρα avid 3 και Bbb7 θα είναι πεταμένα χρήματα στην περίπτωση σου

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Έκαντες το λάθος και πήγες σε μηχανικά και τώρα θα το πληρώσεις ;)

Shimano SlX/XT + δίσκους + ταχυτητες αν δεν τις έχεις χωριστές.
Φθηνά υδραυλικά και μηχανικά άστα να πάνε στο καλό.

Εγώ θα έπαιρνα ΧΤ ώστε να τα έχω για πάντα και να τα μεταφέρω στο
επόμενο πλαίσιο.

kostast
Εικόνα kostast
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Έκαντες το λάθος και πήγες σε μηχανικά και τώρα θα το πληρώσεις ;)

Shimano SlX/XT + δίσκους + ταχυτητες αν δεν τις έχεις χωριστές.
Φθηνά υδραυλικά και μηχανικά άστα να πάνε στο καλό.

Εγώ θα έπαιρνα ΧΤ ώστε να τα έχω για πάντα και να τα μεταφέρω στο
επόμενο πλαίσιο.

Λάθος δεν θα το έλεγα ακριβώς... Ήξερα ότι στην τιμή που πήρα το ποδήλατο θα γίνονταν κάποιες παραχωρήσεις όπως στα φρένα στην συγκεκριμένη περίπτωση. Προτίμησα πάντως έναν καλό σκελετό με μέτρια πράγματα πάνω παρά έναν μέτριο σκελετό με καλύτερα περιφερειακά. Όταν έχεις μια καλή βάση μπορείς σταδιακά να φτιάξεις κάτι αξιόλογο ενώ αν από την αρχή έχεις κάτι μέτριο ως βάση τότε δεν έχει νόημα να το αναβαθμήσεις γιατι δεν θα πάρεις ποτέ το μέγιστο των περιφερειακών.

Στα θέμα μας τώρα. Ποια η διαφορα μεταξύ SLX ΚΑΙ XT ; Αξίζει την χρηματική διαφορά ή απλά πληρώνεις παραπάνω για να έχεις την στάμπα XT.

Επίσης με ενδιαφέρει η ρυθμιστικότητα, δλδ να μπορώ χωρίς κόπο να φέρνω τα τακάκια στην θέση που θέλω.

Ακόμα πόσο ρόλο παίζει η δισκόπλακα; Παρατηρώ ότι τα συστήματα που κοιτάω δεν έρχονται με δίσκο. Πρέπει να αλλάξω και αυτήν (καθώς βλέπω ότι η TEKTRO χρησιμοποιεί την ίδια δισκόπλακα με την δικιά μου και στα κορυφαία της μοντέλα);

Από AVID να κοιτάξω τίποτα γιατί δεν βλέπω να την αναφέρετε;
Και τέλος αν ξέρει κανείς τι είναι το dual control στην σειρά xt;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kostast wrote:
Eaglos wrote:
Έκαντες το λάθος και πήγες σε μηχανικά και τώρα θα το πληρώσεις ;)

Shimano SlX/XT + δίσκους + ταχυτητες αν δεν τις έχεις χωριστές.
Φθηνά υδραυλικά και μηχανικά άστα να πάνε στο καλό.

Εγώ θα έπαιρνα ΧΤ ώστε να τα έχω για πάντα και να τα μεταφέρω στο
επόμενο πλαίσιο.

Λάθος δεν θα το έλεγα ακριβώς... Ήξερα ότι στην τιμή που πήρα το ποδήλατο θα γίνονταν κάποιες παραχωρήσεις όπως στα φρένα στην συγκεκριμένη περίπτωση. Προτίμησα πάντως έναν καλό σκελετό με μέτρια πράγματα πάνω παρά έναν μέτριο σκελετό με καλύτερα περιφερειακά. Όταν έχεις μια καλή βάση μπορείς σταδιακά να φτιάξεις κάτι αξιόλογο ενώ αν από την αρχή έχεις κάτι μέτριο ως βάση τότε δεν έχει νόημα να το αναβαθμήσεις γιατι δεν θα πάρεις ποτέ το μέγιστο των περιφερειακών.

Στα θέμα μας τώρα. Ποια η διαφορα μεταξύ SLX ΚΑΙ XT ; Αξίζει την χρηματική διαφορά ή απλά πληρώνεις παραπάνω για να έχεις την στάμπα XT.

Επίσης με ενδιαφέρει η ρυθμιστικότητα, δλδ να μπορώ χωρίς κόπο να φέρνω τα τακάκια στην θέση που θέλω.

Ακόμα πόσο ρόλο παίζει η δισκόπλακα; Παρατηρώ ότι τα συστήματα που κοιτάω δεν έρχονται με δίσκο. Πρέπει να αλλάξω και αυτήν (καθώς βλέπω ότι η TEKTRO χρησιμοποιεί την ίδια δισκόπλακα με την δικιά μου και στα κορυφαία της μοντέλα);

Από AVID να κοιτάξω τίποτα γιατί δεν βλέπω να την αναφέρετε;
Και τέλος αν ξέρει κανείς τι είναι το dual control στην σειρά xt;


tektro κατασκευάζει τα φρένα για λογαριασμό της shimano
έχω δει αρκετές ομοιότητες αλλά δεν έχει σημασία
λογικά έχουν τους ίδιους δίσκους όχι από θέμα ποιότητας αλλά από θέμα συμβατότητας
xt είναι πολύ καλά φρένα
τα slx αν σου πω ότι νομίζω ότι είναι τα παλιά xt θα με περάσεις για τρελό???
γενικότερα τα slx είναι πολύ καλύτερα από τα παλιά Lx και είναι ένα κλικ Καλύτερα από τα tektro auriga
ρυθμίσεις δεν ξέρω για να βοηθήσω
δισκόπλακες θα δεις τι βγάζει η κάθε εταιρία και τις πραγματικές τους διαφορές
απλά θα πρέπει να έχει το ανάλογο τακάκι
αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν 2τύποι από τακάκια
Organic kai metal Κάτι τέτοιο οπότε θα πρέπει και η δισκόπλακα να είναι η αντίστοιχη
:D
avid απορύπτεις 3 3.5 και 5 και πας παραπάνω
αν και δεν τα ξέρω καλά αλλά τα συγκεκριμένα είναι άθλια

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

(Γενικότερα χάνεις λεφτά με τις αναβαθμίσεις ανεξαρτήτως σκελετού. Καλός σκελετός με μέτρια περιφερειακά σημαίνει ότι μετά τα φρένα θα έρθει και ανάρτηση και τροχοί κλπ και στο τέλος θα το έχεις πληρώσει διπλό)

Τα XT είναι λίγο πιο ελαφρυά και έχουν μονοκόμματο σώμα δαγκάνας. Δεν έχω δοκιμάσει SLX, ίσως να είναι ισάξια και να μην έχει νόημα το ΧΤ. Απλά τα ΧΤ ειναι 100% σίγουρο ότι τα πήρες και έκλεισες από φρένα για πάντα.

Επίσης, το να μην μπορείς να σταματήσεις δεν είναι παραχώρηση αλλά λάθος φρένο :P

Οι ρυθμίσεις δεν έχουν σχέση με τις ντίζες των μηχανικών δισκόφρενων. Βάζεις τα υγρά τους, κάνεις εξαέρωση και είσαι έτοιμος. Δίσκους δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις εκτός αν τους έχεις φάει ή αν δεν έκανες σωστό στρώσιμο και τους έκαψες.

Είτε έτσι είτε αλλιώς θα θέλουν στρώσιμο τα νέα φρένα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Eaglos wrote:

Επίσης, το να μην μπορείς να σταματήσεις δεν είναι παραχώρηση αλλά λάθος φρένο :P


ναι αλλά πως θα πάρεις το υπερτιμημένο gary fisher ????
και φαντάσου εσύ αν το αλλάξεις άμεσα (αν το δεχτεί το κατάστημα)
θα πληρώσεις 40-50 ευρό διαφορά
στην εταιρία είναι 5-10 ευρό
:D

kostast
Εικόνα kostast
Απών/απούσα

Οπότε καλύτερα να πάω σε XT ε; Νομίζω πως προς το παρόν με καλύπτει ο συγκεκριμένος δίσκος μιας και δεν έχει πολλά χιλιόμετρα πάνω και το στρώσιμο έγινε κανονικά... Αν πάλι δεν κάνει, όλο και κάπου θα βρω έναν εδώ πέρα.
Πάντως το πίσω δεν θα το αλλάξω γιατί δεν νομίζω πως αξίζει μιας και περισσότερη δύναμη πίσω θα είναι περιττή (ήδη μπλοκάρουν χωρίς να χρειαστεί να ασκήσω μεγάλη δύναμη)

Τα φρένα τα βρίσκω εδώ σε κάποιο κατάστημα η αναγκαστικά chainreaction;

Eπίσης προτείνετε και κάποιο μπροστινό shifter για τις μπροστά ταχύτητες μιας και αναγκαστικά θα χρειαστεί να αλλάξω (όχι κάτι ακριβό) γιατί από μια πρόχειρη ματιά που έριξα στο net δεν βρίσκω κάτι.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Φρένα

Ταχύτητες δεν χρειάζεται να πάρεις από έξω. Πήγαινε σε κάποιο ποδηλατάδικο και ζήτα απλές Deore ή Alivio.

kostast
Εικόνα kostast
Απών/απούσα

[/quote]
ναι αλλά πως θα πάρεις το υπερτιμημένο gary fisher ????
και φαντάσου εσύ αν το αλλάξεις άμεσα (αν το δεχτεί το κατάστημα)
θα πληρώσεις 40-50 ευρό διαφορά
στην εταιρία είναι 5-10 ευρό
:D[/quote]
Νομίζω πως είμαι προσγειωμένο άτομο και προσπαθώ να αποφεύγω όσο είναι δυνατόν να πέφτω θύμα του marketing. Γι'αυτό πριν από κάθε αγορά προσπαθώ να το ψάξω όσο γίνεται το θέμα πριν καταλήξω κάπου.
Και γι'αυτό το λόγο μπήκα στην διαδικασία να γράψω εδώ πριν προβώ σε κάποια αγορά(όπως είναι τα φρένα στην συγκεκριμένη περίπτωση)

Στα gary fisher / TREK της συγκεκριμένης σειράς αυτό που πληρώνεις είναι το περίφημο G2 geometry.
Στην περίπτωσή μου το πήρα από την TREK γιατί δεν έχω το ψώνιο να φαίνεται με τεράστια γράμματα το logo του συγκεκριμένου κύριου.
Τώρα αν αξίζει όντως τα παραπάνω φράγκα αυτό το περίφημο G2 δεν είναι κατάλληλο το συγκεκριμένο post και δεν θα ήθελα να ξεφεύγουμε... :)

kostast
Εικόνα kostast
Απών/απούσα

Διαβάζοντας σε διάφορα φορουμ του εξωτερικού διαπίστωσα πως τα καινούργια ΧΤ έχουν διάφορα προβληματα! Καμία σχέση με τα προηγούμενα που έβγαιναν μέχρι πριν από 1-2 χρόνια. Ειδικά σε χαμηλές θερμοκρασίες έχουν μεγάλο θέμα. Από την άλλη τα SLX είναι ελάχιστα πιο αδύναμα και μερικά γραμμάρια πιο βαριά (το οποίο δεν με απασχολεί καθόλου μιας και τέτοια πράγματα έχουν νόημα μόνο στον πρωταθλητισμό νομίζω) αλλά δεν έχει αναφερθεί από κανέναν κάποιο πρόβλημα.
Για να πάρετε μια ιδέα διαβάστε και τα σχόλια από το mtbr

http://www.mtbr.com/cat/brakes/disc-brake-system/shimano/xt-disc-brake/p...
http://www.mtbr.com/cat/brakes/disc-brake-system/shimano/slx-br-m665-hyd...

Επίσης και τα 2 διαπιστώνω πως είναι καλύτερα από οποιαδήποτε πρόταση της AVID σε αυτήν την κατηγορία τιμής.
Οπότε καλώς υποπτευόμουν πως στα XT τελικά πληρώνεις το σήμα και όχι ουσία.

Σιγουρα δεν υπάρχουν μόνο αυτά τα φρένα αλλά όσο το ψάχνεις ξεφεύγει το θέμα και στο τέλος καταλήγεις να κοιτάς πράγματα που είναι πιο ακριβά απο AFTER MARKET λύσεις μοτοσυκλέτας\αυτοκινήτου. Και επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι και τα euro βγαίνουν όλο και πιο δύσκολα δεν είναι περίοδος για σπατάλες. Οπότε λογικά μάλλον θα καταλήξω σε αυτα (SLX).

Και μια ψιλο άκυρη ερώτηση αλλά επειδή δεν έχω ξανασχοληθεί με υδραυλικά θα τη θέσω και ελπίζω να μην θεωρηθεί γελοία. Τα υδραυλικά ρυθμίζονται ως προς την αμεσότητα δλδ όπως με τις ντίζες για παράδειγμα που μπορείς σφίγγοντάς τις να πετύχεις πιο ισχυρό φρενάρισμα με λιγότερη διαδρομή στον λεβιέ; Γενικά μου αρέσει τα φρένα να είναι πολύ σφιχτά και να μπορώ να φρενάρω με πολύ μικρή διαδρομή στη μανέτα. Ισχύει και αυτό με τα υδραυλικά ή δεν γίνεται κάτι τέτοιο καθώς υπάρχει συγκεκριμένη ποσότητα υγρού που πρέπει να κυκλοφορήσει στο σύστημα;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

λίγα αρνιτικά σχόλια που διάβασα είναι αερολογίες
το mineral πάντα έχει πρόβλημα με θερμοκρασίες
και τα μεταλλικά Pads με θόρυβο :D

kostast
Εικόνα kostast
Απών/απούσα

Αχ ρε Plannet μόλις νομίζω πως έχω αποφασίσει τσουπ με προβληματίζεις πάλι. Τέσπα θα προσπαθήσω να βρω κανά καλό συνάνθρωπό μας με καινουργια ΧΤ και καναν άλλο με SLX να μου πουν γνώμες και να τα καβαλήσω λίγο (αν χλωμό μου φαίνεται....) Αν ξέρεις και την απάντηση στην προηγόυμενη ερώτηση( περί αμεσότητας μανέτας)για δώσε τα φώτα σου...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kostast wrote:
Αχ ρε Plannet μόλις νομίζω πως έχω αποφασίσει τσουπ με προβληματίζεις πάλι. Τέσπα θα προσπαθήσω να βρω κανά καλό συνάνθρωπό μας με καινουργια ΧΤ και καναν άλλο με SLX να μου πουν γνώμες και να τα καβαλήσω λίγο (αν χλωμό μου φαίνεται....) Αν ξέρεις και την απάντηση στην προηγόυμενη ερώτηση( περί αμεσότητας μανέτας)για δώσε τα φώτα σου...

σου είπα τα slx είναι κατά πάσα πιθανότητα τα παλιά xt
πάρε slx Με την ευλογία μου

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Στάνταρ δεν είναι τα παλιά XT. Τουλάχιστον η δαγκάνα όπου δεν είναι μονοκόμματη.

Τώρα για τα σχόλια στο mtbr δεν τα έχω σε υπόληψη. Κράζουν αναρτήσεις των 100 δολλαρίων επειδή έσπασαν μετά από πτώση 5 μέτρων. Τα XT είναι πολύ καλά φρένα, τα SLX επίσης και έχουν πολύ απλή συντήριση με απλά υλικά.

Δεν θα πάθεις κάτι αν δεν πάρεις τα ΧΤ και προτιμήσεις τα SLX

kostast
Εικόνα kostast
Απών/απούσα

H συντήρηση πχ bleeding\αλλαγή pads κλπ είναι η ίδια και στις 2 περιπτωσεις η σε κάποιο απο τα δύο θεωρείται πιο εύκολο; ΕΠίσης ποια η ουσιαστική διαφορά της μονοκόμματης δαγκάνας από την άλλη;