Πρωτα απο ολα καλεσ βολτες και διαδρομεσ σε ολυσ μας!!!
Εχω λιγη ωρα πο γυρισα παο δουλεια με το ποδηλατακι μου και στην διαδρομη μου δημιοργηθηκανε μερικεσ αποριες...
για αυτο θελω τα φωτα σας περισσοτερο για να μου λυθουν οι αποριες
Λοιπον...εχω ενα μτβ Scott aspect 50..του εχω φορεσει silk λαστιχακια 26χ1,35...
και σκεφτομουν και καλα πως θα ηταν με τιμονι κουρσας...δεν λεω πως θελω να το κανω, απλα το σκεφτομουνα :-P.... θα κερδιζαμε κατι?...πχ πιο χαμηλο πιασιμο οταν εχουμε κοντρα αερα?....
και το αλλο...αφηνουμε το τιμονακι του οπως εχει...και του βαζουμε arrow bars:-P...θα κερδισουμε κατι?
Αυτες ειναι οι βραδινοπρωινες αποριες μου
!!!
Να δω τι αλλο θα σκεφτω....χαχαχαχαχαχαχαχχαχ....
Ευχαριστω παντως για τον χρονο που αφιρωσετε....και μα υπαρχει καμια φωτο με τετοια project ανεβαστετα να τα δουμε!!!!
και παλι καλες βολτες σε ολους
Με κουρσάδικο τιμόνι θα έχεις διαφορετική στάση και
περισσότερες θέσεις για τα χέρια. Θα χρειαστούν ίσως
κάποιες παρεμβάσεις :) Υπάρχουν κι άλλες λύσεις για
τιμόνια πέραν των κλασσικών κουρσάδικων.
Για αερόμπαρες θα κερδίσεις σίγουρα μερικά γιαούρτια
το οποίο είναι καλό καθώς έρχεται πείνα :)
... θυμάμαι τον κύριο - κύριο Θανάση (από τα ΠΑΛΙΑ μέλη εδώ... και όταν λέμε παλιά εννοούμε ΠΑΛΙΑΑΑΑΑΑΑ).. που σε κάποιο CMR είχε έρθει με παιδικό ποδηλατάκι (θα πρέπει να ήταν μονοτάχυτο, με 20αρηδες τροχούς) και φυσικά είχε προσαρμόσει κουρσάδικο τιμόνι ....
)

).

..
..
..
..
οπότε δεν μας έκανε και μεγάλη εντύπωση όταν το Γενάρη που μας πέρασε ο ίδιος ήρθε και τερμάτισε σε 200αρι brevet με ένα σπαστό με μικρούς - τοσοδούλικους τροχούς (όχι dahon.... άλλωστε θα ήταν έυκολο με dahon.....χεχε
Μάλλον θα είχε ξεχαστεί και δεν είχε βάλει αερόμπαρες στο σπαστό....
.
.
.
.
.
.
πέρα από την πλάκα, αν θέλεις να αποκτήσεις αεροδυναμική στάση, σηκώνεις σέλα, "κατεβάζεις τιμόνι" (παίζοντας με τα δακτυλίδια / spacers του λαιμού ή / και με την κλίση του λαιμού). Σε ελαστικά βάζεις ότι πιο λεπτό και καραφλό, τέρμα πιέσεις, αφαιρείς ότι "φρενάρει" (πχ φτερά, σχάρες, σταντ, κουδουνάκια, κόρνες, φωτάρες, τσάντες, παγούρια και παγουροθήκες κλπ κλπ κλπ).
Τέλος φοράς στενά / κολλητά ρούχα και όχι μπατζάκια και φουφούλες με κουκούλες... (χαχα
Έτσι για την χαρά της δοκιμής, κάνε το τεστ με το ποδήλατο όπως είναι τώρα και μετά με τις αλλαγές που σου πρότινα. Αν δεν δεις μια βελτίωση κοντά στο 20% θα σχίσω τα πτυχία μου.....
Εμένα μου πήγε στο μυαλό αυτό.
Μπορεί να αναλύσει κάποιος την γεωμετρία του Dew Drop; Τι διαφορά έχει από ένα ΜΤΒ; Ένα ΜΤΒ δεν μπορεί να γίνει σαν το Dew;
Δεν μου φαίνεται άσχημο!
1) το πρόβλημα που έχεις να αντιμετοπήσεις είναι τα φρένα που δεν θα πιάνουν
2) η τιμή θα σου κοστίσει πάνω από 150 ευρό η μετατροπή
3) δεν υπάρχει λόγος να πας σε κάτι τέτοιο
ρίξε το σώμα σου μπροστά και θα αποκτήσεις αρκετά αεροδυναμική θέση οδήγησης
πόσα Psi παίρνουν τα λάστιχα σου??
και πόσα έχεις?
...σε cyclocross/fitness με γεωμετρία mtb/trekking.
Καθόλου άσχημο, για μεγάλες touring αποστάσεις που θα περιλαμβάνουν δρόμο και βατό χώμα θα είναι άψογο.
εμένα μαλακία μου φαίνεται
σε υποχρεώνει να έχει μηχανικά δισκόφρενα
και τα οποία με μανέτα κούρσας δεν ξέρω πόσο καλά θα πιάνουν
:D
Καλημέρα,
έκανα την αλλαγή αυτή στο ατσάλινο τανκ μου (kona smoke 2-9). Συγκεκριμένα άλλαξα το τιμόνι σε drop, έβαλα αλλαγές ταχυτήτων που μπαίνουν σε αερόμπαρες shimano SL-BS77 (http://www.sjscycles.co.uk/9-spd-shimano-dura-ace-sl-bs77-bar-end-gear-l... ) εκεί που μπαίνουν οι τάπες των τιμονιών και μαννέτες φρένων τις tektro rl520 (http://www.sjscycles.co.uk/tektro-tektro-rl520-aero-v-brake-levers-silve...) οι οποίες δουλεύουν με v-brakes. Το ποδήλατο δεν έχει τελειώσει ακόμα αλλά σίγουρα όταν τελειώσει και μπει και ένα 28άρι λαστιχάκι θα είναι ΑΛΛΟ ποδήλατο. Ίσως να χρειαστεί να ανεβάσω λίγο ποιο ψηλά το λαιμό για να έχω λίγο ποιο όρθια θέση οδήγησης.Το συγκεκριμένο configuration πάντως είναι κλασσικό και αρκετά δοκιμασμένο σε ποδήλατα τουρισμού. Αν ψάξει κάποιος στο crazyguyonabike θα βρεί αρκετές τέτοιες μετατροπές και ίσως και κάποιες ποιο περίεργες. Όταν τελειώσει θα γράψω εντυπώσεις
Αυτές οι φωτό είναι απο εκεί που πήρα την ιδέα

Τώρα σχετικά με το κόστος
Τιμόνι PRO LT Anatomic 20 Euro
Αλλαγές Shimano Dura Ace 7700 65 Euro
Μανέτες Φρένων Tektro RL520 20 Euro
Ουσιαστικά αυτό που είναι ακριβό είναι οι αλλαγές γιατί για 9αρι σύστημα βγάζει μόνο DUra Ace το οποίο τσιμπάει. Για 7αρι ή 8αρι είναι αρκετά ποιο φθηνό.
@ abraxas:
και τελικά έχεις 254 διαφορετικές θέσεις για τα χέρια... και όλες σε σχετικά όρθια θέση....
)
ΕΓΡΑΨΕΣ την σωστή λέξη: ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ.
(ωραίο το σύνολο, ΜΑΧΙΜΟ).
Βέβαια, αντί για τιμόνι κουρσάδικο, θα μπορούσε να έχει ταξιδιωτικό (εκείνο που ο σωλήνας πάει και έρχεται 127 γωνίες, μπρος και πίσω και ξανά γυρνάει και ξαναφέυγει....
.
.
όποιος κατάλαβε ποιό εννοώ και βρει φωτο κερδίζει μπαλωμένη σαμπρέλα...
Αυτό...
http://www.sjscycles.co.uk/modolo-yuma-traveller-multi-position-hybrid-b...
Κέρδισα?
Μωρέ και εμένα με τα δισκόφρενα μαλακία μου φαίνεται. Απλά σκέφτηκα ότι ίσως στο ΜΤΒ μπορεί να βάλει drop τιμόνι και με cantilever φρένα όπως έχουν τα cyclocross να κάνει μια χαρά την δουλειά του και να το ευχαριστηθεί.
Οι τροχοί χωράνε, τα τιμόνια αλλάζουν, τα περιφερειακά αλλάζουν.
Όλο το ζήτημα είναι στην τοποθέτηση των φρένων.
Η γνωστή πεταλουδίτσα.
Μήπως γίνεται με cantilever φρένα, όπως λέω πιο πάνω; Ειλικρινά δεν ξέρω, γι' αυτό ρωτάω.
θέλει βάση για να βάλεις cantilevel φρένα
Πολύ ενδιαφέρον το συγκεκριμένο project και μπράβο σου αν και το αποτέλεσμα δεν μου αρέσει αλλά αυτό είναι άλλο θέμα
η ερώτηση μου είναι για πιο λόγο να βάλεις drop που σημαίνει ότι χαμηλώνεις την θέση οδήγησης
και μετά να θέλεις να σηκώσεις το τιμόνι
οξυμωρο μου φαίνεται :D
Ποια πεταλουδίτσα... η περιγραφή του rockarolla είναι καλύτερη.
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, εγώ θέλω τη σαμπρέλα που κέρδισα, με όλα τα μπαλώματα επάνω!
Να ρωτήσω και κάτι σοβαρά?
Εναλλακτικά η ιδέα του bullhorn πως σας φαίνεται για άλλου τύπου ποδήλατο πέραν των fixed?
... τα cantilevers έχουν νόημα για λασποκαταστάσεις, έχουν μεγαλύτερο clearance (στο στεφάνι) και όλος ο "μηχανισμός τους" αντέχει σε λάσπες, δεν μπουκώνει, όσο μπουκώνουν τα v-brakes.
... από την άλλη ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ όσο καλά φρενάρουν τα v-brakes.
Έχουν κυκλοφορήσει πολλά προϊόντα για να βάλεις v-brakes σε οτιδήποτε, από κούρσα, μέχρι πύραυλο.....

.. ας μην γυρνάμε πίσω...
αλήθεια σε κούρσα πως θα βάλεις v-brake???
Βασικά τα παραπάνω αγοράστηκαν για να μπουν σε ένα surly cross check που θα φέρει μάλλον ο Αϊ Βασίλης. Απλά μέχρι να πάρω τον σκέλετον τα έβαλα σε αυτό. Όταν έρθει και ντυθεί με το καλό το surly σε αυτό μάλλον σκέφτομαι να βάλω το τιμόνι που λέει ο rocknrolla. Θα δούμε μέχρι τότε.
Πάντως, αν και δεν το έχω δοκιμάσει, η όρθια θέση οδήγησης δεν νομίζω οτι αποκλείει τα drops. Αν δεις μάλιστα όλα τα sport touring/audax αλλά και κάποια cyclocross πλαίσια, το τιμόνι είναι στην ίδια ευθεία με την σέλα ίσως και λίγο ψηλότερα και φυσικά στα περισσότερα είναι drop. Φαντάζομαι οτι στα συγκεκριμένα το drop μπαίνει για τις περισσότερες θέσεις πιασίματος και όχι για την αεροδυναμική (η οποία ούτως ή άλλος καταστρέφεται αν βάλεις σχάρες και λοιπά)
Το πως φρενάρουν έχει να κάνει πιστεύω με το είδος των cantilevers. Αυτού του είδους για παράδειγμα δεν πιστεύω να μειονεκτούν απέναντι στα v-brakes. Αντίθετα αυτά μάλλον είναι χειρότερα. Λόγω διαφορετικού υπομοχλίου.
Οι μανέτες στα drop τιμόνια, έχουν μικρή απόσταση για να φρενάρουν, για αυτό ανέφερα τα cantilevers τα οποία χρειάζονται μικρότερη απόσταση στην μανέτα για να φρενάρουν σε σχέση με τα v-brakes. (Δεν ξέρω πως να το περιγράψω)
βρε ότι θέλεις κάνεις
απλά δεν μπορώ να καταλάβω την λογική
δλδ ένα αεροδυναμικό τιμόνι που το φέρνεις τόσο όρθια που παύει να είναι αεροδυναμικό
εκτός αν το κάνεις για θέμα εμφάνισης
:D
Ρε συ Πλάννετ, πιάσε το νόημα των γραπτών μου και μην κολλάς....
)
(... αν το έχεις τόσο μαράζι να βάλεις v-brakes σε κούρσα, υπάρχουν boses που μπορείς να βάλεις πρόσθετα στα ψαλίδια και στο πιρούνι.... αν καίγεσαι τόοοοοοσοοοο πολύ....
.
.
.
@ olympics
τα 1α cantilevers που έβαλες πρέπει να στοιχίζουν όσο η κάτω-δεξιά μικρή δεξαμενή υγρών καυσίμων σε διηπειρωτικό πύραυλο της NASA....
... είναι σαν να συγκρίνεις τα XTR V-brakes (που έχουν το αξονάκι...) με κάτι promax μηχανικά δισκοφρενα των 20 ευρώ.....και να λες "Α, τα v-brakes φρενάρουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ από τα δισκόφρενα"
Έλα μωρέ για 220€ κάνεις έτσι;
Αυτά ίσως με 50€ το σετάκι;
Σαν αυτό: http://www.cycleexif.com/ricardo-mtb-tourer
Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα και μια και η απορία μου νομίζω ταιριάζει εδώ, όπως ρώτησα και προηγουμένως, η χρήση bullhorn (π.χ. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=290616546450) πως σας φαίνεται?
Και τι φρένα νομίζεται ότι είναι πιο χρηστικά, τύπου cyclocross (π.χ. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=300607568755) ή αυτά που μπαίνουν στα άκρα του τιμονιού (π.χ. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=150672006075).
Ευχαριστώ
...σου εξήγησε ότι γίνεται για να υπάρχουν περισσότερες θέσεις πιασίματος, γιατί ξαναρωτάς?
Η αεροδυναμική δεν τον ενδιαφέρει αφού την χάνει όταν βάζει βαλίτσες.
καλησπερα κατω δεξια εδωhttp://www.gaerlan.com/bikeparts/parts/bar/bar.html θα βρεις κατι ακρομπαρα σε σχημα μισοφεγγαρου τα βιδωνεις στο τιμονι,και κρατας στην θεση τους τα χειριστηρια των φρενων και των ταχυτητων.αν ηξερα πως τα φερνουν απο το εξωτερικο θα τα ειχα παρει,προς το παρων εχω κανει κατι παρομοιο με ακρομπαρα με αρκετη κλιση