Αμπούλες co2

1 καταχώριση / 0 νέα/ο
mistirio6742
Απών/απούσα

Ηι! Ξέρει κανείς αν μία αμπόυλα co2 16gr είναι αρκετή για να γεμίσει ένα λάστιχο 2.10?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
contact