Αναβαθμιση για ανηφορες

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
MANTAL
Απών/απούσα

Καλησπερα σε ολους.

Εχω συντηρησει και το εχω για βολτες ενα Favirit 1989 τσεχοσλοβακικο. Εχει δισκοβραχιονα 52/42 αν θυμαμε καλα. 

Το ποδηλατο το θελω για βολτες το πολυ 15 χιλ και οχι τακτικα αλλα αναλογα το χρονο και τα κεφια. Η πιο μεγαλη μου βολτα ειναι Πειραιας - Μοναστηρακι απο Πειραιως.

Προκειμενου να εχω πιο ξεκουραστο βημα σκεφτομαι να αλλαξω μεσαια τριβη και δισκοβραχιονα combact 50-34. 

Καποιες σκεψεις ή προτασεις ? 

Ειμαι 47 χρονων , 1.86cm και 90kg.

Ευχαριστω 

Παναγιωτης

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

Καλλιτέχνης!   πολλά μπορεί να κάνεις, τώρα που μπήκες στο χορό!  μπορείς να βάλεις τον δισκοβραχίονα του Πεζω, αν είναι όντως Πέζουρας!   ή να αγοράσεις ένα άλλο ακόμα ποδήλατο (ΩΩΧΧΧ! ) και να κρατήσεις το Φαβορί, ως το παλιό καλό κρασί.  Μπορείς να ψάξεις εδω

http://www.velobase.com/ViewComponent.aspx?ID=9AEA50...

https://www.ebay.com/itm/Vintage-Favorit-Special-Gro...

https://www.ebay.com/itm/FAVORIT-VINTAGE-BIKE-BICYCL...

https://www.ebay.com/itm/Favorit-Black-6speed-Chain-...

Αλυσίδα ασορτί

https://www.ebay.com/itm/VINTAGE-FAVORIT-ROAD-BIKE-5...

Βέβαια μόνο αν ήταν άβαφο-ολοκαίνουριο ίσως 'έπιανε' τέτοια τιμή, αν και νομίζω αφ ενός παίζει ρόλο το tirage (πόσα κομμάτια παρήχθησαν τότε) η παραγωγή, αφ΄ ετέρου παίζει ρόλο η αξία που του δινεις εσύ, ως μερακλής, για την πάρτη σου, τις χαλαρόβολτές σου, και πάνω απ όλα για να νιώθεις καλά

Καλές βόλτες με το Φαβορί, ή οποιοδήποτε άλογο επιθυμήσεις

*να παζαρέψεις απο το Ρουμάνο τα κομμάτια που σου λείπουν, να το κάνεις ίσως Full Favorit, Τσέχικο με τα όλα του. Λογικά δεν θα είναι δύσκολο. Νομίζω οτι δεν άλλαζαν συχνά τις σειρές τους. Ούτε είχαν πολλά πολλά με σιμανο καμπανιόλο νομίζω. Αντε το πολυ φρένα Weinmann.  Η έλλειψη εισαγωγών ως ένα απο τα  προβλήματα των χωρών του τότε, Ανατολικού μπλοκ, τους υποχρέωναν να κατασκευάζουν οι ίδιοι, όλα τα περιφερειακά. H Eska ενώθηκε με την Φαβοριτ, κάτι τέτοιο θυμάμαι, μετά το 1950 γίνανε κρατικές Με αυτά τα ποδήλατα πηγαίνανε στις δουλειές τους, κυλάγανε ωραία, και η ζωή τους προχώραγε. Όπως προχώραγε, αλλα πηγαίνανε. Είχα κι εγώ ένα τριτάχυτο Τσεχοσλοβάκικο Εσκα, θυμάμαι οτι είχε τρια χρωματα, Μπλε ασπρο κόκκινο. Νομίζω και σήμερα την ίδια σημαία έχουν. Αρχικά πίστευα οτι "ήθελαν να απομιμηθούν" την δόξα της Γαλλίας, και να παραπλανήσουν τον τελικό καταναλωτή. Πόσο λάθος ήμουν....Και πόσο θα χαιρόμουν αν είχα κρατήσει το Εσκα μέχρι σήμερα. Δεν μου ζήτησε ποτέ τίποτα. Μόνο μου έδινε.

Εμένα, της Δυτικής Κενωνίας.

 

Είχε τις ιδιες πεταλούδες και το χαρακτηριστικό λαιμό, ενώ κι άλλα περιφερειακά του ήταν Favorit

https://capovelo.com/the-storied-history-of-favorit-...

 

 

 

MANTAL
Απών/απούσα

Σε ευχαριστω για την απαντηση. Παντα με τον καλο το λογο και γνωστης!

Πανω στο favorit εμαθα. Ελυσα , χαλασα,  καθαρισα , αμμοβολισα, εβαψα , εδεσα , ξαναελυσα και ξαναεδεσα και κυριως διαβαζα απο εδω μεσα οσα αρθρα μπορουσα και μετα youtube. Και κυριως ξοδεψα....

Θα μπορουσα να ειχα παρει απο την αρχη ενα megisto.

Ομως τα κουρσακια παντα ηταν το απωθημενο. 

Τον combact και τη μεσαια τριβη τα θελω για πιο ανετες βολτες. Το, μαλλον peugeot, εχει δβ 52.42.

Παλι σκουρα. Ομως δεν θελω να μεταφερω απο το ενα στο αλλο. Παρεπιπτωντος το μαλλον πεζο εχει presta βαλβιδες.καταρχην Γαλλικο!

Υγ. Εχω βιντεο με τις βεσπες μου!

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

Ωραίος, να σαι καλά!  Μιά μικρή βελτιωσούλα ίσως θα προέκυπτε απο την αφαίρεση του προστατευτικού πίσω απο το ελεύθερο και μπροστά απο τις ακτίνες(μεταλλικού), λόγω μείωσης βάρους. Για να βρεις το bcd του  δισκοβραχίονα, πρέπει να μετρήσεις

https://www.wolftoothcomponents.com/pages/how-to-mea...

https://www.youtube.com/watch?v=hBBOijv__ts

και μάλλον θα χρειαστεί αναζήτηση   TA μάρκας, ή παλιά σε καλή κατάσταση Stronglight, είναι και θέμα τύχης. Νομίζω οτι θέλει προσοχή, η απόσταση, για να μην πέφτει ανάμεσα η αλυσίδα. Δηλαδή μπαίνεις σε άλλα νερά, επειδή εκείνη την εποχή οι επιλογές ήταν λίγες και καλές. Είτε θα είχες 'αντρικό πάτημα, 52 -42 και λοιπά, είτε μικρό γρανάζι εμπρός, τουριστικό, ανηφορίστικο ας το πουμε. Αν ταιριάξει το bcd ως διάσταση, μπορείς ίσως να παίξεις με αποστάτες (spacer), θεωρητικά μιλάω, δεν έχω καμία ιδέα πως γίνεται στην πράξη! χα χα!

Θυμήθηκα τον Μπατταλίν  

https://www.cyclingweekly.com/news/latest-news/giova...

Σύμφωνα με το μύθο(και ενώ ήταν αδύνατος και με χαμηλό βάρος, κοντουλης), ο μηχανικός της Καμπανιόλο άρπαξε λέει ένα μεγάλο πισινό γρανάζι, και το μετέτρεψε σε μπροστινό τρίτο. Για μένα δεν ήταν fair play, (το έγραψα σε μιά ιστοσελίδα του, μου απάντησε οτι και καλά έχανε σε βάρος! ας γελάσουμε εδώ! ) Το να εχουν όλοι οι άλλοι διπλούς, και μάλιστα σε ανηφόρες βαριά πατήματα και εκείνος να πάει να τσοντάρει τρίτο, ε, δεν το λές και δίκαιο! ή όλοι θα έχουν τα ίδια μέσα, ή ας έβαζε την κουκουνάρα μπροστά, αντί για πίσω! όπως είχε πει παλιά ενας συμφορουμίτης!

Αλλα για εσένα και για εμάς, πιστεύω πως (αν το επιτρέπει ο Σιμπλεξ πίσω εκτροχιαστής), αν βάλεις πίσω μεγαλύτερο γραναζάκι πενταπλέτα ή εξαπλέτα, όλο και κάτι θα βρεις, ίσως όμως χρειαστεί κόστος ή ιδιοκατασκευή. Οτι και να διαλέξεις μέσα θα σαι!

MANTAL
Απών/απούσα

Ευχαριστω για το χρονο σου.

Εχω βρει στο Σερκο, δβ mighty 50.34 και μεσαια τριβη και ισως αργοτερα  να αλλαζα ζαντες.

Το ειχα συζητησει πριν καιρο μαζι του. Ολα μαζι στα 120 ευρω περιπου. Δεν ειναι ασχημα για εμενα που απλα μου αρεσει να κανω λιγα χλμ και μονο για να ξεφευγω απο την καθημερινοτητα. 

Παναγιωτης

contact