Απόγνωση!
Μόνο έτσι μπορώ να χαρακτηρίσω την κατάσταση στην οποία βρίσκομαι όσον αφορά την "ταυτότητα" του ποδηλάτου μου!
Μια βδομάδα τώρα έχω βγάλει τα υπέροχα ματάκια μου βλέποντας εκατοντάδες φώτος από ποδήλατα Raleigh.
Άκρη όμως δε βρίσκω!
Να τα πάρουμε τα πράγματα απ΄την αρχή.
Στην φώτο είναι το Raleigh μου (ναι, ναι, τα έβγαλα τα φτερά, ναι, το έφερα στη σωστή θέση το τιμόνι). 
Το κύριο χαρακτηριστηκό του που το ξεχωρίζει από τα άλλα, είναι ότι το ψαλίδι "αγγαλιάζει" τον οριζόντιο σωλήνα, πράγμα που με οδηγεί στο συμπέρασμα πως πρόκειται για το μοντέλο Grand Prix.
Μόνο το Record και το Sport έχουν το ίδιο χαρακτηριστικό, αλλά κοιτάζοντας τα σχέδια από τη σελίδα του Sheldon Brown υπάρχουν άλλες χτυπητές διαφορές.
Εδώ είναι το σχέδιο από το μοντέλο του '77: http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.sheldonbrown.com/retrorale...
Είναι σε όλα ίδιο με αυτό που έχω. Σε όλα? Όχι βέβαια! Θα ήταν πολύ εύκολο!!!
Υπάρχει μια διαφορά που με έχει κάνει να 

και να ψάχνω παντού. Ποιά είναι αυτή η διαφορά?
Στο ψαλίδι υπάρχει μια καμπύλη-διχάλα την οποία την οποία μπορώ να τη περιγράψω ως "break stop". Από εκεί δηλαδή περνάει η ντίζα του πισινού φρένου.
Έ, τέτοια καμπύλη δεν υπάρχει στο δικό μου!!! Ενώ στους 1783
σκελετούς που έχω στο γούγλη, είναι εκεί!!!
"Και γιατί δεν κοιτάς το Serial Number"??? , θα μου πείτε και θα 'χετε και δίκιο.
...Το έψαξα από εδώ, το έψαξα από κει, το αναποδογύρισα, το έφερα τούμπα, αλλά τζίφος! Ούτε στο πίσω μέρος του κάθετου, ούτε κάτω από τη μεσαία τριβή, ούτε πίσω-μπρος-αριστερα-δεξιά από το σωλήνα που υποδέχεται το παλουκόσελο, ούτε στα νύχια. Που-θε-νά!
Τα μόνα νούμερα που έχει είνα τα εξής: 60, κάτω και αριστερά στο σωλήνα του λαιμού, και 7 ή 73 πάνω (από τη δεξιά μεριά) στον ίδιο σωλήνα.
ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ?
ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ???
ΚΑΤΙ???...
| Συνημμένο | Μέγεθος |
|---|---|
| 1.01 MB |
Έβαλα κάποιες φωτογραφίες με τα επίμαχα μέρη του ποδηλάτου. Κάτω από κάθε φώτο υπάρχουν κάποια σχόλια όπου εξηγούν το κάθε μέρος.
http://www.flickr.com/photos/58538732@N04/5369967917/in/photostream/
Στη σελίδα του Sheldon Brown, αναφέρει πως κατά το "bike boom"(!) στις αρχές της δεκαετίας του 70, υπήρξε μαζική παραγωγή ποδηλάτων, τα οποία πέρα του λόγου της συναισθηματικής αξίας όπως λέει, δε θα άξιζαν αναπαλαίωση.
Ειναι τα λεγόμενα "low end" ποδήλατα. Στα "midle end", αναφέρει ως παράδειγμα και τα Raleigh (Grand Prix k Record) στα οποία υπάρχει Campanoglo Valentino Extra εκτροχιαστής.
Τέτοιον δηλαδή που έχει και το δικό μου. Αυτό που μπερδεύει τα πράγματα είναι ο μπροστινός, ο οποίος είναι Huret (προφανώς όχι κάτι το ιδιαίτερα ακριβό).
Αν κάποιος μπορεί να ξέρει κάτι παραπάνω....