καλησπερα μολις γυρισα απο τη κλασικη μου βολτα συνολο 30χμ ευθειες και ανηφορες και βρηκα κατι φιλους με mtb που να μην πολυλογω με καλεσαν για βουνισια βολτα !
το ποδηλατο μου ειναι ενα ideal crossmo με 28 τροχους μπορω με κανα λαστιχακι να το μαζεψω το πραγμα και να ακολουθησω βουνο η δε ξερω αν λεω βλακια να φτιαξω και ενα σετ 26 ετοιμο με λαστιχα και δισκους και να το περναω οποτε θελω ?
εχω αναβαθμισει τα φρενα με δισκοφρενα υδραυλικα shimano .ευχαριστω εκ των προτερων
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
θα σε ταλαιπωρείσει στο βουνό
βέβαια εξαρτάτε τι θέλεις να κάνεις
αν απλά θα πατήσεις δασικούς δρόμου που περνάνε και αυτοκίνητα δεν χρειάζεσαι τίποτα
αν μπεις σε μονοπάτια θέλεις πολλά διαφορετικά για να μπεις με ασφάλεια
θα ηθελα να με βοηθουσες με λιγες λεπτομερειες και αν θα αξιζε το κοπο γιατι ουσιαστικα θα δημιουργησω δυο τυπων ποδηλατα ευχαριστω για την απαντηση
εννοείς 2 τύπους έχοντας 2 ζευγάρια τροχών??
δεν θα το έλεγα το πρόβλημα είναι στην γεωμετρία του trekking Που είναι δυσκίνητη
Μέτρα τη διάμετρο της 28 ρόδας, και μετά τη διάμετρο της 26 ρόδας, βγάλε τη διαφορά σε ποσοστό 100%, και αν βγει μεγάλη η διαφορά κάνε την αλλαγή. Για να μη λέμε βλακείες δηλαδή.
Και για να το κάνουμε ακόμα πιο λιανά: παίρνεις το ποδηλατάκι όπως είναι και πήγαινε όπου θέλεις, και καλές διαδρομές.
mporis na alaksis lastixa file mou kai na pas opou antexis esy ta perierga peri geometrias kai skeletou apla ta agnois ;) me poli mikro kostos alla xoris poles apetisis tha vris se gnosto podilatadiko sto monastiraki 700x40 me kostos giro sta 20 euro gia kati kalitero prepei na psaksis apo 29ari mtb se diastasi 1,90 x 29 .
Το να πατήσεις απλά χώμα το κάνεις βάζοντας φαρδύτερο και τρακτερωτό ελαστικό. Για κάτι περισσότερο θες άλλο ποδήλατο.
Από τη στιγμή που είσαι με δίσκους δεν έχεις πρόβλημα με τους 26''
@eaglos
απλά χώμα πατάς με όλα τα λάστιχα
ευχαριστω θα παω αυριο κι οπου το πει θα σας γραψω εντυπωσεις
υστερα απο τη χτεσινη βολτα αυτο που εχω να πω ειναι οτι οντως πας μεχρι εκει που σε παν τα ποδια σου και το μυαλο σου .οι δυνατοτητες του ποδηλατου με εξεεπληξαν ευχαριστα το μονο μου αγχος ηταν τα λαστιχα καθως δεν προλαβα να τα αντικαταστησω με νεα αφαρδυτερα και με προστασια στα τρυπηματα που ηδη εχω προμηθευτει.παρολα αυτα ολα οκ κατεβηκα και ενα μονοπατι δυσκολο ολα καλα πλεον δε λεω οχι σε τιποτα με λογικη παντα καλες βολτες σε ολους
οι μόνες αλλαγές που έκανες ήταν τα λάστιχα??
ουτε καν αυτα δεν προλαβα οπως εγραψα σημερα τα αλαξα αν και δε πιστευω να εχει καποια διαφορα σε προσφυση απλα να μη μου σκασουν φοβαμαι .
[offtopic]
Αλήθεια, γιατί τα mtb πρέπει να έχουν μικρότερους τροχούς (aka 26"); Παίζει κάποιο ρόλο αυτό;
[/offtopic]
διαφορετικό είδος ποδηλάτου
αν σου πω και το γιατί θα αρχίσουν να λένε διάφορα
οπότε πάρε το απλά σαν διαφορετικό είδος
Τα ΜΤΒ, χρησιμοποιουν τροχους 26" (ιντσων), για τους εξης λογους:
1.Οσο πιο μικρος ο τροχος, τοσο μικροτερη αδρανεια παρουσιαζει. Δηλαδη, οσο πιο μικρος, τοσο πιο ευκολα μπορει να επιταχυνθει(η και να επιβραδυνθει).
2.Οσο πιο μικρος ειναι ο τροχος, τοσο μικροτερη αντισταση παρουσιαζει στην προσπαθεια να του αλλαξουμε την κατευθυνση, δηλ. ειναι πιο ευελικτος.
3.Το κυριωτερο ομως ειναι, οτι οσο πιο μικρος ειναι ο τροχος, τοσο πιο ανθεκτικος ειναι στις "κακουχιες", (χτυπηματα, κλπ, που συνεπαγεται η χρηση του σε ποδηλατο ΜΤΒ).
Το πλεονεκτημα του μεγαλου τροχου, ειναι οτι κυλαει ευκολοτερα πανω στις μικρες η μεγαλες ανωμαλιες του εδαφους, (δηλ. παρουσιαζει μικροτερη αντισταση στην κυλιση), και επομενως μπορει να αναπτυξει ευκολοτερα μεγαλυτερες ταχυτητες. Γι αυτο και οι μεγαλυτεροι τροχοι (28"), χρησιμοποιουνται στα ποδηλατα δρομου, καθως αυτα κινουνται σχεδον αποκλειστικα στην (καλη) ασφαλτο, εχοντας μικροτερες απαιτησεις αντοχης, και μεγαλυτερες απαιτησεις ταχυτητος.
Εχει βρεθει λοιπον, οτι η χρυση τομη αντοχης, βαρους, ευελιξιας και ταχυτητας, για κινηση σε συνθηκες ΜΤΒ, ειναι ο τροχος των 26" (ιντσων), η κατα το ευρωπαικο συστημα μετρησης ETRTO, ο τροχος με "ονομαστικη" διαμετρο 559 χιλιοστων.
Αυτα, εν συντομια. Αν θελεις αναλυτικοτερες πληροφοριες, υπαρχουν "συγγραματα" ολοκληρα, που πραγματευονται τα ζητηματα που αφορουν τους τροχους του ποδηλατου, αλλα αυτα μαλλον ξεφευγουν απο το θεμα μας. Ελπιζω, σε γενικες γραμμες, να σου λυθηκε η απορια.
Μήπως πρέπει να βάλω κι εγω λεπτότερα;
Εχω αυτό:
Ερώτηση...
Αφού τα πλεονεκτήματα των 26" τροχών είναι τόσο ανώτερα, τότε γιατί στο Αμέρικα έχουν "ξεσκιστεί" στους 29" τροχούς στα MTB;
Και μάλιστα το θεωρούν ως το επόμενο στάνταρ και προσπαθούν να το καθιερώσουν οι εταιρίες και στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο;
δεν είναι θέμα ανοτερότητας αλλά θέμα του το τι θέλεις από τον τροχό σου
και ο τροχός είναι κομμάτι του ποδηλάτου
όσο για τους αμερικάνους μεγάλη συζήτηση
:D
Καλά ρε παιδιά μια ερώτηση έκανα!
Μην αρχίσετε να τσακώνεστε πάλι, θα κουραστώ. Ειρήνη υμίν.
Admin.... πώς κάνουμε delete????
Για τον ίδιο λόγο που κάποια απορρυπαντικά έχουν μπλε και πράσινους κόκκους, ενώ άλλα έχουν κίτρινους και πορτοκαλί κόκκους. Όλοι οι κόκκοι κάτι υποτίθεται ότι κάνουν, αλλά η καλή νοικοκυρά θέλει πάντα κάτι νέο, πιο πολύχρωμο και πιο αποτελεσματικό!
Έτσι και οι Αμερικανοί, αφού πουλήσανε τους 26" τροχούς, πουλήσανε και τους 28" τροχούς τώρα θα έπρεπε να βγάλουν κάτι άλλο, ε και σκεφτήκανε τους 29"τροχούς.. Μόλις τους αντικαταστήσουν όλοι και κουνηθεί λίγο η αγορά, τότε θα βγάλουν τους 29 και 3/4 για να έχουμε να συζητάμε, να απασχολούμαστε και να ψωνίζουμε εις των αιώνα των αιώνων..
Αυτό το ονομάζουν ορισμένοι, υγιή καταναλωτισμό.. :P χα χα χα ...
28"=29"
έτσι για να μην λέμε ότι να 'ναι.
και για να έχουμε και το καλό ρώτημα, εσύ πιστεύεις δηλαδή ότι το μέγεθος του τροχού δεν παίζει ρόλο; είναι απλά θέμα καταναλωτισμού;
το θέμα του τροχού παίζει ρόλο
αλλά
πολλά στην ποδηλασία να μην πω τα περισσότερα γίνονται θέμα καταναλωτισμού
λίγες είναι οι πραγματικά αξιόλογες αναβαθμίσεις
π.χ. τα v-brake ahead λαιμοί
Hollowtech δισκοβραχίωνες (λόγο βάρους)
αυτά μου έρχονται στο μυαλό
α και το mtb γιατί είναι υπεύθυνο για την άνθηση της ποδηλασίας