Αν μιλάμε για ίδιου τύπου, το πιθανότερο να έχει κάποιο γρανάζι "στη μέση" παραπάνω, αλλά δεν είναι ο κανόνας.
Δεν έχεις παρά να δεις ακριβώς τα γρανάζια που έχουν οι 2 κασέτες
π.χ. μια 8άρα μπορεί να είναι 11-34 (11-13-15-17-20-23-26-34)
και μια 9άρα 12-25 (12-13-14-15-17-19-21-23-25) οπότε είναι τελείως διαφορετικές
Την ερώτηση που έκανε δεν την διατύπωσε καλά. Προφανώς εννοεί πως αν αλλάξει την κασσέτα του με μιά που έχει μια ταχύτητα ακόμα, θα αυξηθεί το εύρος? Η θα μείνει το ίδιο κάνοντας απλά τα σκαλοπάτια μικρότερα? Αυτό έχει να κάνει με την κασσέτα που ήδη φοράει και το τι ο ίδιος επιδιώκει (κάτι που δεν μάθαμε ακόμα).
Εαν θελεις να αλλαξεις το ευρος και φορας 8αρα με 11-30 ας πουμε τοτε βαζεις 8αρα με 11-32. Και δεν αλλαζεις και ολα τα υπολοιπα που πανε με την αλλαγη απο 8αρα σε 9αρα.
Η διαφορα σε κασσετα 8αρα και 9αρα ιδιου ευρους ειναι ενα γραναζι ενδιαμεσα.
η αληθεια ειναι πως δεν εχω προβλημα με την ταχυτητα που τρεχει το ποδηλατο η πως τραβαω ζορι σε ανηφορες απλα σαν απορια το εχω το θεμα επειδη υπαρχουν πολλα ανταλακτικα και επειδη ειμαι ασχετος χανομαι ακους για καποιο ανταλακτικο η για καποιο αξεσουαρ καλα λογια (της εταιριας) σου μπαινει η ιδεα μπας και μια αλαγη θα ηταν απαρετητη και μπορει να την παθεις. ρωτωντας πας στην πολη
Αν μιλάμε για ίδιου τύπου, το πιθανότερο να έχει κάποιο γρανάζι "στη μέση" παραπάνω, αλλά δεν είναι ο κανόνας.
Δεν έχεις παρά να δεις ακριβώς τα γρανάζια που έχουν οι 2 κασέτες
π.χ. μια 8άρα μπορεί να είναι 11-34 (11-13-15-17-20-23-26-34)
και μια 9άρα 12-25 (12-13-14-15-17-19-21-23-25) οπότε είναι τελείως διαφορετικές
Τι ακριβώς εννοείς;
Μια κασέτα μπορεί να έχει συνδιασμό γραναζιών 11-25 και σε 8ρα κασετα και σε 9ρα και σε 10ρα.
Ουσιαστικά αυτό που αλλάζει είναι η διαβάθμιση στα γρανάζια...
Την ερώτηση που έκανε δεν την διατύπωσε καλά. Προφανώς εννοεί πως αν αλλάξει την κασσέτα του με μιά που έχει μια ταχύτητα ακόμα, θα αυξηθεί το εύρος? Η θα μείνει το ίδιο κάνοντας απλά τα σκαλοπάτια μικρότερα? Αυτό έχει να κάνει με την κασσέτα που ήδη φοράει και το τι ο ίδιος επιδιώκει (κάτι που δεν μάθαμε ακόμα).
Προχωρωντας παραπερα την απαντηση του scrabler.
Εαν θελεις να αλλαξεις το ευρος και φορας 8αρα με 11-30 ας πουμε τοτε βαζεις 8αρα με 11-32. Και δεν αλλαζεις και ολα τα υπολοιπα που πανε με την αλλαγη απο 8αρα σε 9αρα.
Η διαφορα σε κασσετα 8αρα και 9αρα ιδιου ευρους ειναι ενα γραναζι ενδιαμεσα.
η αληθεια ειναι πως δεν εχω προβλημα με την ταχυτητα που τρεχει το ποδηλατο η πως τραβαω ζορι σε ανηφορες απλα σαν απορια το εχω το θεμα επειδη υπαρχουν πολλα ανταλακτικα και επειδη ειμαι ασχετος χανομαι ακους για καποιο ανταλακτικο η για καποιο αξεσουαρ καλα λογια (της εταιριας) σου μπαινει η ιδεα μπας και μια αλαγη θα ηταν απαρετητη και μπορει να την παθεις. ρωτωντας πας στην πολη