ρε παιδια σημερα ο φιλος steliosef μου απεστειλε τους δισκους centerlock sm-rt 53 αλλα δεν ξερω πως εγκαθηστουνται-βιδονουν στην ζαντα.....εχω τους ιδιους αλλα θελω να τους αλλαξω επειδη ειναι πολυ σκουριασμενοι και λιγο σελομενοι.Τι εργαλεια χρειαζονται για να τους βαλω και να τους βγαλω απο το ποδηλατο;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
τα QR και τα (ξε)-βιδωνεις με το εργαλειο που βγάζεις την κασσετα ταχυτητων.
Μάλλον χρειάζεται ποδηλατας εαν δεν εχεις το εργαλειο.