centerlock δισκοι shimano sm-rt 53 βοηθεια!!

2 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

ρε παιδια σημερα ο φιλος steliosef μου απεστειλε τους δισκους centerlock sm-rt 53 αλλα δεν ξερω πως εγκαθηστουνται-βιδονουν στην ζαντα.....εχω τους ιδιους αλλα θελω να τους αλλαξω επειδη ειναι πολυ σκουριασμενοι και λιγο σελομενοι.Τι εργαλεια χρειαζονται για να τους βαλω και να τους βγαλω απο το ποδηλατο;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
terminator
Εικόνα terminator
Απών/απούσα

τα QR και τα (ξε)-βιδωνεις με το εργαλειο που βγάζεις την κασσετα ταχυτητων.
Μάλλον χρειάζεται ποδηλατας εαν δεν εχεις το εργαλειο.