ειμαι κατοχος ενος Ideal Strobe 02,εδω και 2 εβδομαδες..Η ανησυχια μου ειναι πως οταν παταω τα φρενα κανουν εναν θορυβο σαν να 'χτυπανε'..ρωτησα στο ποδηλαταδικο εδω στο Περιστερι αλλα μου ειπε οτι ειναι η παστα απο τα τακακια των φρενων..εγω ομως παρατηρησα οτι οταν εσφιξα λιγο τους τροχους μειωθηκε ελαφρως ο ηχος αλλα επανηλθε ξανα μετα απο λιγηα φρεναρισματα..θα πρεπει να ανησυχω η θα 'στρωσουν' μετα απο λιγα φρεναρισματα?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι