Δισκοβραχίονας Από Τριπλό Road Σε Trekking

1 καταχώριση / 0 νέα/ο
Mercian
Εικόνα Mercian
Απών/απούσα

Έχω μια σκέψη για αλλαγή του δισκοβραχίονα που φοράω τώρα (τριπλό road) σε δισκοβραχίονα από trekking. Δεν ξέρω αν το προχωρήσω άμεσα, αλλά ανοίγω το θέμα για να αποκτήσω επιπλέον πληροφορίες.

Αρχικά αναφέρω το υπάρχον στήσιμο του ποδηλάτου (Charge Filter):

-Μανέτες: Shimano 2303 8 speed
-Μπροστά Ντεραγιέ Shimano 2303 (22t χωρητικότητα, 45mm chainline)
-Πίσω Ντεραγιέ Shimano 2303 (Μέγιστο 26t, ελάχιστο 12t, συνολικό 35t, διαφορά μπροστά 22t)
-Κασσέτα, μία 12-25 και μία 11-30 (δύο σετ τροχών, με 28αρια σλικ και 35αρια χωμάτινα αντίστοιχα)
-Δισκοβραχίονας Shimano 2303 (με αλλαγμένους δίσκους 30/39/50, αλουμινίου 2xUltegra, 1xTA Specialites, για 9αρι σύστημα)
-9αρα αλυσίδα
-Μεσαία τριβή Shimano BB-UN26 113mm καρέ

Για να μπορέσει το πίσω ντεραγιέ να δουλέψει με την 11-30 έχω αλλάξει τη βίδα που κοντράρει στο σκελετό με μακρύτερη. Στο 30-30 μόνο βρίσκει ελάχιστα το pulley στην κασσέτα. Κατά τα λοιπά όλα δουλεύουν κανονικά.

Τι θέλω τώρα; Θέλω να ελαφρύνω λίγο το πάτημα μου. Κυρίως δουλεύω με το 39 και με βολεύει λόγω εύρους. Το 50αρι δεν το πολυβάζω και το 30αρι σε δύσκολες ανηφόρες. Η 11-30 κασσέτα δεν με βόλεψε στο δρόμο γιατί έχει μεγάλα κενά στο πάνω μέρος σε σχέση με τη 12-25 η οποία όμως είναι βαριά σε αρκετές περιπτώσεις. Μια 3x10 μετάδοση θα μου ήταν ιδανική αλλά με ανάλογο κόστος , οπότε σκέφτομαι να βάλω δισκοβραχίονα 26/36/48. Ο compact όσες φορές δοκίμασα δεν μου άρεσε, μου φαίνεται μεγάλο το κενό από το 34 στο 50.

Οι προβληματισμοί τώρα:

1) Τι γίνεται με το chainline. Το υπάρχον είναι στα 45mm αλλά οι βραχίονες που βρίσκω έχουν 50mm.
α. Αν κρατήσω το καρέ στα 113mm σε ένα βραχίονα που έχει chainline 50mm με 123mm άξονα, μειώνω το πλάτος 5mm από κάθε πλευρά , οπότε πάμε στα 45mm που έχω τώρα. Υπολογίζω σωστά;
β. Αν πάω σε hollowtech ΙΙ , πως ρυθμίζω το chainline; Έχει τρεις αποστάτες (68mm μεσαία), να τους βάλω δύο ή τρεις στην αριστερή μεριά για να πέσει από τα 50mm;

2) Υπάρχει περίπτωση να βρίσκει το 26αρι δισκάκι στο chainstay με τα 113mm και αναγκαστικά να πάω σε μεγαλύτερο άξονα;

3) Λογικά θα χρειαστεί και πίσω ντεραγιέ γιατί μάλλον στο 26-30 δεν θα μπορεί να μαζέψει την αλυσίδα;

4) Τα οικονομικά μοντέλα έχουν ατσάλινους δίσκους, τώρα έχω αλουμινένιους και είναι αισθητά ελαφρύτεροι από τους ατσάλινους που είχε. Μήπως θα το βαρύνω και δεν θα κερδίσω όσα ελπίζω;

5) Μια σκέψη ακόμη. Το 22/32/44 που βρίσκεται και μεταχειρισμένο ίσως είναι πιο δύσκολο να παίξει σωστά;

Αυτά για αρχή, αν έχει κάποιος κάτι αντίστοιχο ας πει τις εμπειρίες του. (Έχω ανοίξει το θέμα και στο "δίπλα" φόρουμ, έτσι να μαζέψω γνώμες.)

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι