Είναι καλύτερο το ελαφρύτερο;

27 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

Quote:
Είναι καλύτερο το ελαφρύτερο;

Οι περισσότερες διαφημίσεις για ποδήλατα, συνήθως αναφέρονται σε δύο ζητήματα: πώς θα κάνετε το ποδήλατό σας ελαφρύτερο και/ ή πιο αεροδυναμικό. Ποιο είναι πιο σημαντικό? Ας κάνουμε κάποιες συγκρίσεις.
Θα σας παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα μερικών υποθετικών υπολογισμών, έτσι ώστε να μπορέσετε πιο έξυπνα να θέσετε τις δικές σας προτεραιότητες.
Είναι κοινώς αποδεκτό ότι τα ελαφρύτερα ποδήλατα είναι καλύτερα ποδήλατα και ότι το μειωμένο βάρος στις ρόδες έχει το καλύτερο αποτέλεσμα επειδή οι ρόδες περιστρέφονται. Έχω ακούσει πολλούς να ισχυρίζονται ότι το βάρος στο στεφάνι της ρόδας μετράει όσο 6 φορές το βάρος οπουδήποτε αλλού πάνω στο ποδήλατο. Αυτό δεν είναι σίγουρο αν είναι σωστό.
Το βάρος σε μια ρόδα επηρεάζει την περιστροφική της κίνηση, λόγω της αδράνειας. Η κίνηση της αδράνειας είναι ένα μέτρο του πως το βάρος κατανέμεται στη ρόδα. Η κοινή λογική λέει ότι το περιστρεφόμενο βάρος μετράει διπλά από το σταθερό βάρος. Αυτό συμβαίνει επειδή για την επιτάχυνση του ποδηλάτου πρέπει να αναπτύξεις μια γραμμική ταχύτητα η οποία είναι αυτό που κερδίζεις πηγαίνοντας στον δρόμο, και επίσης πρέπει να αναπτύξεις μια γωνιακή ταχύτητα η οποία είναι αυτό που κερδίζεις γυρίζοντας τον τροχό.

Το επιπλέον βάρος που περιστρέφεται επηρεάζει μόνο την επιτάχυνση και πραγματικά δεν χρειάζεται να ανησυχούμε για αυτήν. Η επίδραση του βάρους ενός ποδηλάτου κατά την επιτάχυνση είναι μικρή και η επίδραση του βάρους μιας ρόδας είναι πολύ μικρή.
Για να το καταλάβετε αυτό, ανεβείτε μια σκάλα, μετά ανεβείτε τη σκάλα κουβαλώντας μια ρόδα και τέλος ανεβείτε τη σκάλα περιστρέφοντας την ρόδα. Όπως καταλαβαίνετε, το βάρος της ρόδας, περιστρεφόμενης ή όχι, έχει μικρή επίδραση συγκρινόμενο με το τι χρειάζεται για να επιταχύνετε το σώμα σας.
Ο άλλος και πιο σημαντικός λόγος που η επίδραση της περιστροφής έχει μικρή σημασία, είναι επειδή η ταχύτητα της επιτάχυνσης είναι μικρή. Αν ποδηλατείτε σε ποδηλατοδρόμιο που υπάρχουν συχνά επιταχύνσεις, αυτό μπορεί να έχει κάποια επίδραση. Αντιθέτως όμως, σε έναν αγώνα π.χ. 40 χλμ. ατομικής χρονομέτρησης που η υπάρχει μόνο η αρχική επιτάχυνση και ίσως μερικές στροφές, η επίδραση της περιστροφής είναι αμελητέα. Αν ανεβαίνετε σε μια ανηφόρα, το βάρος μετράει, αλλά σε μια σταθερή ταχύτητα ( σε μια μικρή ανηφόρα ή όχι ) το βάρος της ρόδας μετράει ακριβώς όπως το βάρος του ποδηλάτου ή το βάρος του σώματός σας. Αν αυτό το επιπλέον βάρος στο στεφάνι εξυπηρετεί ώστε να βελτιώσει την αεροδυναμική, τότε αξίζει.
Ας κάνουμε μια σύγκριση : έχουμε έναν ποδηλάτη με ελαφριές ρόδες που ζυγίζει 80 κιλά και καβαλάει ένα ποδήλατο που ζυγίζει 9 κιλά.
Ένας άλλος ποδηλάτης που χρησιμοποιεί αεροδυναμικές ρόδες, ζυγίζει και αυτός και το ποδήλατό του ακριβώς τα ίδια κιλά. Και οι δυο μπορούν να κρατήσουν 250 watt για ένα ατομικό χρονόμετρο 40 χλμ. με τις ίδιες συνθήκες.
Ο υποθετικά πρώτος έχει συμβατικές αλλά πολύ ελαφριές ρόδες με ελαφριά στεφάνια τετράγωνου σχήματος, ενώ ο δεύτερος έχει τριάκτινες ρόδες 200 γραμμάρια βαρύτερες από του πρώτου.
Σε ένα ατομικό χρονόμετρο σε ευθεία 40 χλμ. ποιος θα κερδίσει ?
Ο ποδηλάτης που είναι ελαφρύτερος ή αυτός που είναι πιο αεροδυναμικός ? Η απάντηση είναι ο ποδηλάτης με τις τριάκτινες θα είναι πάνω από 28΄΄ γρηγορότερος από τον ελαφρύτερο ποδηλάτη.
Ακόμη κι αν η διαδρομή του ποδηλάτου ανέβαινε σταθερά με μια κλίση 3%, ο ποδηλάτης με τις πιο αεροδυναμικές ρόδες θα κέρδιζε. Μόνον όταν η κλίση ξεπερνά το 3,7% το ποδήλατο με τις ελαφρύτερες ρόδες έχει πλεονέκτημα και αυτό συμβαίνει αν συνεχώς υπάρχει αυτή η κλίση και όχι σε διαδρομές με ανηφόρες- κατηφόρες.
Άλλες αναλύσεις έχουν δείξει ότι οι αεροδυναμικές ρόδες είναι καλύτερες και σε αγώνες τύπου σιρκουί, με εξαίρεση τους αγώνες ανάβασης. Ακόμη κι όταν ζυγίζουν περισσότερο, είναι καλύτερες. Σ’ ένα ατομικό χρονόμετρο 40 χλμ. σε ευθεία, οι αεροδυναμικές ρόδες θα πρέπει να ζυγίζουν πολύ περισσότερο ώστε το βάρος τους να εξαλείψει το αεροδυναμικό τους πλεονέκτημα.
Αυτό αφορά τις ρόδες, τι γίνεται όμως με το βάρος σε άλλα σημεία?
Ας κάνουμε μια ακόμα σύγκριση: Έχουμε δυο ποδηλάτες που αγωνίζονται ο ένας απέναντι στον άλλο στο υποθετικό μας χρονόμετρο.
Ο πρώτος έχει βαρύ ποδήλατο 11 κιλά, ενώ ο άλλος ελαφρύ 9 κιλά.
Και οι δυο ποδηλάτες έχουν το ίδιο βάρος και τα ίδια watt σε ισχύ ( 250 ). Και τα δυο ποδήλατα είναι της ίδιας αεροδυναμικής, με μοναδική τους διαφορά το βάρος.
Σύμφωνα με την φυσική, το βάρος συνεισφέρει στον υπολογισμό της αντίστασης σε μια ευθεία διαδρομή, εκτός από ένα σημείο, την αντίσταση από την τριβή. Αυτή είναι η αντίσταση που δημιουργείται από τα λάστιχα πάνω στο οδόστρωμα, η οποία είναι θερμότητα που παράγεται από το ελαστικό καθώς χάνει την φόρμα του στο σημείο της επαφής. Όταν κάνουμε τους υπολογισμούς, 250 watt θα δώσουν στον ποδηλάτη με το ελαφρύ ποδήλατο 39,9 χλμ/ ώρα και στον άλλο 39, 8 χλμ/ ώρα. Αυτό δίνει στον πρώτο ποδηλάτη πλεονέκτημα 3΄΄ στα 40 χλμ. αγώνα. Πότε ήταν η τελευταία φορά που χάσατε έναν αγώνα για 3΄΄ ? Γι’ αυτό το λόγο πληρώνετε κάτι παραπάνω όταν αγοράζετε ελαφρύτερα εξαρτήματα. Θυμηθείτε όμως ότι συγκρίνουμε ποδήλατα που διαφέρουν κατά 2 κιλά όχι κατά 400 γραμμάρια.
Σε μια ανάβαση 6% έχει μεγαλύτερη σημασία το βάρος. Ο ποδηλάτης με το ελαφρύ ποδήλατο θα έχει ταχύτητα 16 χλμ/ ώρα και εκείνος με το βαρύ ποδήλατο θα πιάσει τα 15,8 χλμ./ ώρα.
Αυτό είναι περίπου 6-8΄΄ διαφορά στο χιλιόμετρο. Βέβαια, κανένα ατομικό χρονόμετρο 40 χλμ. δεν γίνεται σε κλίση 6% για όλη την διαδρομή ( αυτό είναι 2,7 χλμ. υψομετρική διαφορά !! )
Ακόμη κι αν ο ποδηλάτης με το βαρύ ποδήλατο είναι πάνω από 20 % πιο αεροδυναμικός, στην κλίση 6% δεν θα μπορεί να κρατηθεί μαζί με τον ποδηλάτη με το ελαφρύ ποδήλατο. Σε μια 3% κλίση παρ’ όλα αυτά, θα μπορέσει να φτάσει την ταχύτητα του ποδηλάτη με το ελαφρύ ποδήλατο αν βελτιώσει την αεροδυναμική του αποτελεσματικότητα κατά 10 %. Αυτό δεν είναι τόσο δύσκολο να επιτευχθεί, αν βελτιώσεις την στάση του σώματος, αλλά είναι αδύνατον να επιτευχθεί αν έχεις ποδήλατο χρονομέτρου.
Ανακεφαλαιώνοντας, αν ποδηλατείτε σε ένα χρονόμετρο ανάβασης, το ελαφρύτερο είναι καλύτερο, όμως για ευθείες και μεικτές διαδρομές η αεροδυναμική αποτελεσματικότητα έχει πολύ μεγαλύτερη επίδραση από το βάρος.


Πηγή: northbike.gr

Κατά πόσο αληθεύουν τα του άρθρου;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Wicca
Απών/απούσα

Εγώ να ρωτήσω κάτι με την σειρά μου;;

Σε ποιο κοινό απευθύνεται το κείμενο;

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... η αλήθεια είναι ότι αναφέρεται σε ΑΘΛΗΤΕΣ αγωνιστικής ποδηλασίας δρόμου.
... αρκετά μακρυά από τον απλό_έως_πορωμένο_τρελά ΧΟΜΠΙΣΤΑ / ΑΘΛΟΥΜΕΝΟ ποδηλάτη.

αφήνει απέξω πολλές παραμέτρους που ορίζουν ένα ΚΑΛΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.
- πχ άνεση.... τι να λέμε τώρα... αλλιώς όλοι θα καβαλούσαν κούτσουρα...
- πχ ακαμψία εκεί που πρέπει... τι να το κάνω να βγάζω 400watt και να χάνω τα μισά επειδή λαστιχάρει το πλαίσιο και κάνει κούνια μπέλα η μεσαία τριβή στη φωλιά της...!!!!
- πχ ευκολία να στρίβει, ευκολία να κρατάει πορεία, να πηγαίνει εκεί που του λέω... καταλαβαίνεις πόσο βασικό είναι κάτι τέτοιο, ειδικά αν το πας στα όρια του.... (για όσους το πάνε στα όρια του).

και ένα κάρο άλλοι παράγοντες.

Και μετά μπορώ να σου βάλω και ένα σωρό "άλλους παράγοντες" που έχουν να κάνουν με την τιμή, το αισθητικό κομμάτι, την αξία μεταπώλησης, το ΠΟΥΛ-ΜΟΥΡ εφφέ, την υποστήριξη_μετά_την_πώληση από την μαμά εταιρεία κλπ κλπ.

......
άστα να πάνε....
είναι πολλοί οι παράγοντες που ορίζουν ένα "καλό ποδήλατο", πέραν από το βάρος και την αεροδυναμική του... και έχουν διαφορετική βαρύτητα, ανάλογα με τον ποδηλάτη / με την χρήση που θα γίνει.

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

Οι αθλητές αγωνιστικής ποδηλασίας δρόμου προφανώς το έχουν λύσει το πρόβλημα μέσω του team τους και ξέρουν ακριβώς τι είναι καλύτερο και αποδοτικό σε κάθε αγώνα.
Το πρόβλημα είναι με τον "απλό_έως_πορωμένο_τρελά ΧΟΜΠΙΣΤΑ / ΑΘΛΟΥΜΕΝΟ ποδηλάτη" που το πρώτο που ρωτάει μόλις δει ένα ποδήλατο είναι πόσα κιλά είναι (τουλάχιστον το 80-90% αυτών) για να σου πει εάν είναι καλό ή όχι.

Στο άρθρο μάλλον λανθασμένα καλύτερο=ταχύτερο, και αυτό μόνο για ποδηλασία δρόμου.

Οπότε καταλήγουμε εδώ:

RockaRolla wrote:
...είναι πολλοί οι παράγοντες που ορίζουν ένα "καλό ποδήλατο", πέραν από το βάρος και την αεροδυναμική του... και έχουν διαφορετική βαρύτητα, ανάλογα με τον ποδηλάτη / με την χρήση που θα γίνει.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
... η αλήθεια είναι ότι αναφέρεται σε ΑΘΛΗΤΕΣ αγωνιστικής ποδηλασίας δρόμου.
... αρκετά μακρυά από τον απλό_έως_πορωμένο_τρελά ΧΟΜΠΙΣΤΑ / ΑΘΛΟΥΜΕΝΟ ποδηλάτη.

......
άστα να πάνε....
είναι πολλοί οι παράγοντες που ορίζουν ένα "καλό ποδήλατο", πέραν από το βάρος και την αεροδυναμική του... και έχουν διαφορετική βαρύτητα, ανάλογα με τον ποδηλάτη / με την χρήση που θα γίνει.

Και μονο αυτα τα δυο να λαβεις υποψιν σου εχει αφησει τοσα απ'εξω που ισχυουν στην πραγματικοτητα και λαμβανει υποψιν μονο δεδομενα που ισχυουν σε ιδανικες συνθηκες.
Απλο παραδειγμα, Μιλαει για αεροδυναμικη αλλα δεν λεει τιποτα (εκει που συγκρινει τον τριμπρατσο τροχο με τον απλο) για το τι γινεται εαν φυσαει πλαγιος ανεμος.
Ελιπεστατο αρθρο περισσοτερο σαν εργασια γυμνασιου μοιαζει.

Wicca
Απών/απούσα

Meanwhile....

(τα σχόλια λένε πολλά για το κοινό που λέγαμε).

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Να υποθέσω ότι με τροχώ 36 ακτίνες, βαρύ ανθεκτικό mavic στεφάνι, κλειστό κέντρο ταχυτήτων και δισκόφρενο, είναι απλά μια χαμένη υπόθεση για μένα!!!

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

Vasscott wrote:
Να υποθέσω ότι με τροχώ 36 ακτίνες, βαρύ ανθεκτικό mavic στεφάνι, κλειστό κέντρο ταχυτήτων και δισκόφρενο, είναι απλά μια χαμένη υπόθεση για μένα!!!

Εξαρτάται. Είναι αεροδυναμικό;

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Έχω βάλει αεροδυναμικά καπάκια βαλβίδων στις σαμπρέλες... είμαι σε καλό δρόμο???

Υ.Γ. Καλά δεν είναι και φοβερός ορθογράφος αλλά τον τροχό γιατί άραγε τον έγραψα με "ω"??? Πρέπει να αλλάξω τα φάρμακα, με επηρεάζουν μάλλον...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Vasscott wrote:
Να υποθέσω ότι με τροχώ 36 ακτίνες, βαρύ ανθεκτικό mavic στεφάνι, κλειστό κέντρο ταχυτήτων και δισκόφρενο, είναι απλά μια χαμένη υπόθεση για μένα!!!

... χαχαχα....
Χαμένος ... ντιπ για ντιπ....

Πραγματικά, όταν διάβαζα τα παραπάνω κάτι τέτοιο μου ήρθε στο μυαλό... πχ brevet-αδικο ποδήλατο με πλεκτούς τροχούς, όπου παίζει ρόλο η αξιοπιστία, η αντοχή, η άνεση, άντε και η κύλιση... και σε καμία_μα καμία περίπτωση το βάρος και η αεροδυναμική... χαχαχα.

Είπαμε, το άρθρο είναι για πολύ λίγους και πολύ "ειδικούς" ποδηλάτες. Αφήνει απ'έξω το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας....

As32
Εικόνα As32
Απών/απούσα

Εξαρτάτε σε πιο αγώνισμα αναφέρετε...σε σιρκουι, σε ανάβαση, χρονόμετρο..
Σε ένα μεικτό τερέν ,το ελαφρύτερο ποδήλατο είναι καλύτερο και φυσικά πρώτα απολα ελαφρύτερο σε τροχούς.
Σε αγώνα χρονομέτρου δεν παίζει ρόλο τόσο το βάρος οσο η αεροδυναμική, τα ποδήλατα χρονομέτρου δεν είναι ιδιαίτερα ελαφριά..αλλα κερδίζεις απο αλλα,π.χ κλειστο τροχό, κράνος σταγόνα, εμφάνιση χρονομέτρου χωρίς πίσω τσέπες...
Το άρθρο μια χαρά τα λέει, αλλά εξαρτάτε τι απολα χρησιμοποιείς..

As32
Εικόνα As32
Απών/απούσα

Οποιος θελει να το ψαξει περισσοτερο ας διαβασει και το παρακατω τεστ:

http://www.bikeradar.com/gear/article/how-aero-is-aero-19273/

Τακαρος
Απών/απούσα

συμφωνα με αρθρα μεγαλων εταιρειων παντως,το βαρος σ ένα ποδηλατο δρομου παιζει ιδιαιτέρως μικρο ρολο και αυτό μονο σε πολύ απότομες αναβασεις.π.χ 2 κιλα λιγοτερο βαρος δινει πλεονεκτημα της ταξης του 0,05χλμ/ωρα σε ταχυτητα ανω των 30!!!! η θεση του αναβατη παιζει πολύ πιο σημαντικο ρολο γιατι είναι αυτό που μπορει να εξοικονομησει μεχρι και 20 watt διαφορα!
οποτε γεικοτερα σωστο και το αρθρο αλλα στη τελικη όπως αναφερθηκε και πιο πανω....
WHO cares anyway...

Wicca
Απών/απούσα

Αυτό που βλέπω είναι αρθρογραφία για τεχνικά χαρακτηριστικά που θα ενδιέφεραν αθλητές, να απευθύνεται σε ένα κοινό που είναι αλλού νυχτωμένο.

Αντί να υπάρχουν άρθρα που να προωθούν την αστική ποδηλασία σε εκείνους που ΔΕΝ κάνουν ποδήλατο καθόλου, υπάρχουν άρθρα που προβληματίζουν αυτούς που κάνουν ποδήλατο, για θέματα που δεν τους αφορούν στο ελάχιστο, για εξοπλισμό που δεν θα αγοράσουν ποτέ, για κλίσεις και αριθμό χιλιομέτρων που δεν θα κάνουν ποτέ.

Τρία πουλάκια κάθονταν και πέντε τραγουδούσαν δηλαδή..

Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα

olympics wrote:
Είναι καλύτερο το ελαφρύτερο;...

Το διάβασα και τρελλάθηκα... Αφαίρεσα βάρος αμέσως απο το ποδήλατο μου και ζυγίζει 22 kg, πετάει τωρα!

kastellopower
Απών/απούσα

1. Πλένουμε, λαδώνουμε/γρασάρουμε, ρυθμίζουμε, γυαλίζουμε
2. Αφήνουμε το πέταλο στο σπίτι και το ποδήλατο πουθενά
3. Καλή λειτουργία του πεπτικού
4. Και καμιά μπύρα αλλά να είναι ελαφριά και δεν κουβαλάμε την 6άδα
5. Κόβουμε μαλλί, μούσι, νύχια και καθαρίζουμε μύτη και αφτιά
6. Κόβουμε το λουράκι που περισσεύει από το κράνος
7. Αφαιρούμε ταχύμετρα, gps, tablets και τις βάσεις τους
8. Αφαιρούμε τα γυαλάκια και τα πετραδάκια από τα λάστιχα
9. Αποφεύγουμε να σηκώνουμε το ποδήλατο και να το ζυγίζουμε
10. Εάν τα παραπάνω δεν ωφέλησαν καβαλάμε ένα σιδερένιο για ένα διάστημα.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

"...10. Εάν τα παραπάνω δεν ωφέλησαν καβαλάμε ένα σιδερένιο για ένα διάστημα..."

Σιδερενιο, και κατα προτιμηση made by ΕΥΔΑΠ.

alekan
Εικόνα alekan
Απών/απούσα

Kαλύτερα μαντεμένιο.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

kastellopower wrote:
1. Πλένουμε, λαδώνουμε/γρασάρουμε, ρυθμίζουμε, γυαλίζουμε
2. Αφήνουμε το πέταλο στο σπίτι και το ποδήλατο πουθενά
3. Καλή λειτουργία του πεπτικού
4. Και καμιά μπύρα αλλά να είναι ελαφριά και δεν κουβαλάμε την 6άδα
5. Κόβουμε μαλλί, μούσι, νύχια και καθαρίζουμε μύτη και αφτιά
6. Κόβουμε το λουράκι που περισσεύει από το κράνος
7. Αφαιρούμε ταχύμετρα, gps, tablets και τις βάσεις τους
8. Αφαιρούμε τα γυαλάκια και τα πετραδάκια από τα λάστιχα
9. Αποφεύγουμε να σηκώνουμε το ποδήλατο και να το ζυγίζουμε
10. Εάν τα παραπάνω δεν ωφέλησαν καβαλάμε ένα σιδερένιο για ένα διάστημα.

Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα

kastellopower wrote:
1. Πλένουμε, λαδώνουμε/γρασάρουμε, ρυθμίζουμε, γυαλίζουμε
2. Αφήνουμε το πέταλο στο σπίτι και το ποδήλατο πουθενά
3. Καλή λειτουργία του πεπτικού
4. Και καμιά μπύρα αλλά να είναι ελαφριά και δεν κουβαλάμε την 6άδα
5. Κόβουμε μαλλί, μούσι, νύχια και καθαρίζουμε μύτη και αφτιά
6. Κόβουμε το λουράκι που περισσεύει από το κράνος
7. Αφαιρούμε ταχύμετρα, gps, tablets και τις βάσεις τους
8. Αφαιρούμε τα γυαλάκια και τα πετραδάκια από τα λάστιχα
9. Αποφεύγουμε να σηκώνουμε το ποδήλατο και να το ζυγίζουμε
10. Εάν τα παραπάνω δεν ωφέλησαν καβαλάμε ένα σιδερένιο για ένα διάστημα.

11. Καταργούμε τα εσώρουχα!

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Τη σέλα θα την κρατήσεις ή θα την καταργήσεις και αυτή???

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Βοηθάνε και τα καθαρτικά όσο νά΄ναι.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

alekan wrote:
Kαλύτερα μαντεμένιο.

Αλλα οχι μισες δουλειες. Μαντεμενιο, αλλα οχι τζουφιο.
ΜΑΣΙΦ, αντρικα πραμματα.
Κι αμα σου πεφτει λιγο, βαλε και δυο σακκια τσιμεντο στη σχαρα.
Και μετα, μετρα την αντισταση στον αερα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

kastellopower wrote:

.
.
6. Κόβουμε το λουράκι που περισσεύει από το κράνος
.
.

με συγχωρείτε ένα λεπτό, έχω να κάνω μια δουλειά... επιστρέφω σε 2 λεπτά... (ελαφρύτερος)
.
.
.
.
.
(και έλεγα τι μου είχε ξεφύγει...!!!)
.
.
.
.
.
επίσης σκέφτομαι να αφαιρέσω κάποιες περιττές βίδες που μόνο βάρος προσθέτουν... πχ στο λαιμό του τιμονιού έχω 4... ω ναι 4!!!.... (σίγουρα περισσεύουν οι 2), και έχω μαζέψει και χρήματα (Αγιος Βασίλης + κάλαντα + θεία Μαρίτσα) για να αλλάξω τις βίδες στην μία παγουροθήκη (δεν φτάνουν και για τη 2η)... θα βάλω βίδες από κράμμα τιτανίου + κρυπτονίτη (λένε ότι έχει αρνητικό βάρος)...
ΠΕΤΑΩ ΛΕΜΕ...!!!!

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

Τώρα κατάλαβα γιατί κάποια παλλικάρια απο δω μέσα (ονόματα δε λέμε, οικογένειες δε θίγουμε...) δε φοράνε ταινία στο τιμόνι τους...

...

Ρε Ρόκα, απο σένα δεν το περίμενα...
.
.
.
.
.
.
Δύο παγουροθήκες???

ΠΑΓΟΥΡΟΘΗΚΕΣ ???
Δηλαδή στο ποδήλατο βάζεις ΚΑΙ ΠΑΓΟΥΡΙΑ??????
ΓΕΜΑΤΑ??????????

(Ξέρω, όλοι περιμένατε να επικεντρωθώ στο Δύο, αααχαχα!!!

p_george
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
alekan wrote:
Kαλύτερα μαντεμένιο.

Αλλα οχι μισες δουλειες. Μαντεμενιο, αλλα οχι τζουφιο.
ΜΑΣΙΦ, αντρικα πραμματα.
Κι αμα σου πεφτει λιγο, βαλε και δυο σακκια τσιμεντο στη σχαρα.
Και μετα, μετρα την αντισταση στον αερα.


Και οχι μονο,
τετοια παδηλατα θα επρεπε να χαρακτηριζονται fitness,
αντι να χρειαζεται να κανει καποιος 100 χιλιομετρα για να καψει 500 θερμιδες (π.χ.) με ενα τετοιο θα πετυχει το ιδιο αποτελεσμα στα μισα χιλιομετρα, και αν συνυπολογισουμε το μικροτερο κοστος αγορας και τις λιγοτερες φθορες εχουμε ενα ιδανικο ποδηλατο ασκησης.

Wicca
Απών/απούσα

p_george wrote:
Columbus discovers Cro-moly wrote:
alekan wrote:
Kαλύτερα μαντεμένιο.

Αλλα οχι μισες δουλειες. Μαντεμενιο, αλλα οχι τζουφιο.
ΜΑΣΙΦ, αντρικα πραμματα.
Κι αμα σου πεφτει λιγο, βαλε και δυο σακκια τσιμεντο στη σχαρα.
Και μετα, μετρα την αντισταση στον αερα.


Και οχι μονο,
τετοια παδηλατα θα επρεπε να χαρακτηριζονται fitness,
αντι να χρειαζεται να κανει καποιος 100 χιλιομετρα για να καψει 500 θερμιδες (π.χ.) με ενα τετοιο θα πετυχει το ιδιο αποτελεσμα στα μισα χιλιομετρα, και αν συνυπολογισουμε το μικροτερο κοστος αγορας και τις λιγοτερες φθορες εχουμε ενα ιδανικο ποδηλατο ασκησης.

Άμα το ποδήλατο δεν είναι από μπετόβεργές μισή δουλειά γίνεται. Τα σακιά τσιμέντο είναι δώρο με την αγορά ρε σεις. Μην παραπληροφορείτε τον κόσμο..

contact