Εχω την εξης απορια για τη ρυθμιση του υψους του τιμονιου. Ξερω οτι δεν επιτρεπεται να ανεβει πανω απο καποιο σημειο επειδη υπαρχει κινδυνος να σπασει. Ποσο χαμηλα μπορω να το κατεβασω ομως? Υπαρχει αντιστοιχα κινδυνος και οταν το κατεβαζω πολυ να σπασει? Μπορει καποιος να με διαφωτισει?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Δεν θα εχεις κανενα προβλημα. Κοιτα το quick release του τιμονιου να ειναι "σωστα" σφιχτο. Ουτε υπερβολικα χαλαρο προφανως, αλλα ουτε και υπερβολικα σφιχτο.
Λεω 99% γιατι δεν ειμαι η dahon.
Καλο ειναι παντως σε καθε περιπτωση τα αλουμινενια μερη να ελεγχονται ανα διαστηματα για τυχον κοπωσεις υλικου.
Χα, χα, εισαι ο μονος που απαντησες. Ευχαριστω!
Πηρα τα ρισκα μου, αλλα μου φανηκε ασφαλες το τοπικ....
Η φάση θυμίζει λίγο το αντίστοιχο με το κλαδί.
Σε μήκος πχ 1 μέτρου σπάει σχετικά εύκολα. Αν πάρεις το μισό, θα σπάει πιο δύσκολα κ.ο.κ.
Όσο πιο μικρός ο μοχλός τόσο λιγότερη δύναμη "αναπτύσσεται" στα άκρα του.
Λογικά όσο πιο "κοντός" είναι τόσο πιο αντοχής θα είναι....
Ακριβώς το ίδιο έχουμε και στο παλουκόσελο. Όσο πιο μέσα στο σωλήνα του πλαισίου, τόσο πιο αντοχής είναι.
Ωραια, τελευταια μου αρεσει να το κατεβαζω πολυυυ χαμηλα, σχεδον κατω απο τη σελλα (ειναι τα κουρσοκολληματα), και αναρωτιομουνα κατα ποσο ειναι ασφαλες.
Απο πλευράς "αντοχής" του υλικού δεν βλέπω κανένα-μα-κανένα πρόβλημα.


Το να χαμηλώνεις το τιμόνι κάτω από το ύψος της σέλας σου δίνει πιο αεροδυναμική στάση (που προφανώς σου αρέσει).
Μόνο θέμα που πρέπει να κοιτάξεις είναι μην πέφτει πολύ βάρος στους καρπούς / γενικά τσέκαρε λίγο ρυθμίσεις σέλας και στάση σου πάνω στο ποδήλατο (αν δεν πονας / δεν νιώθεις ενόχληση, ΜΗΝ πειράξεις τίποτα....).
.
.
.
.
και φυσικά, στην άκρη του μυαλού σου να έχεις πάντα την φυσική εξέλιξη όλων των ποδηλατών..... το έπιασες το υπονοούμενο...ε?
Το επιασα, εννοειται, αλλα εχω περασει ηδη εκει. Με εχει ξετρελλανει μια μεταχειρισμενη ιταλιδα κουκλα απο το καλοκαιρι και οι οποιες αντιστασεις, φοβοι, ενδοιασμοι, ε-ξα-φα-νι-στη-καν.