Έχω πάρει ενα specialized sport disc σε xlarge έχω υψος 1,84 και το τιμόνι το νιώθω μακριά από μενα ο εμπορος που μου το πουλησε μου ειπε οτι ειναι το νούμερο μου
Μου ειπε να το τσεκάρω με το άνοιγμα το άνοιγμα τον χεριων μου (1,92 ) νομίζω ότι την πάτησα το ποδηλατο το πηρα μεσο ίντερνετ μεγαλω λάθος μου άλλο που δεν ήθελε και ο εμπορος και μου το πουλησε large δεν ειχε και μου πουλησε το xlarge.
Μπορω να φέρω το ποδηλατο στα μετρα μου?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Ποιο μοντέλο έχεις; Το hardrock; Το crosstrail; Τί ύψος έχεις και τί καβάλο;
αλλά και γενικώς στο ιντερνετ υπάρχουν οδηγίες για να μετρηθείς και να καταλάβεις αν το ποδήλατο είναι στα μέτρα σου η όχι. ίσως και να είναι οριακά..
Το crostrail εχω με ενα κοντο λαιμο θα ειναι καλυτερα?
ο ποδηλατας που έχω στην γειτονιά μου και το ειδε το ποδηλατο μου ειπε οτι ειναι μεγαλο και οτι ο εμπορος που μου το πουλησε έχει αλλάξει και το λαιμό εχει βαλει μικρότερο 10 πόντους γιατί extra large έχουν μου είπε 13 με14 πόντους λαιμο!! Και το νούμερο μου ειναι το large!!
Η SPECIALIZED μεχρι και 1,85 δινει το L οποτε εισαι οριακα εκτως, το θεμα είναι ότι θα το φερεις στο μέγεθος σου αλλα δεν θα εχεις δυνατότητες επι μερους ρυθμισεων που ενδεχωμενως να παιξουν σημαντικο ρολο στην σταση οδηγησης σου, κανε μια προσπαθεια μηπως μπορέσεις να το αλλαξεις ακομα και αν χρειαστεί να περιμενεις καποιο διαστημα.
Όταν προκειται να κανουμε μια επιλογή και ειμαστε αναμεσα σε δυο μεγεθη και ζητάμε από τον πωλητη να μας κατευθυνει είναι νομος ότι σιγουρευόμαστε ότι εχει και τα δυο και μετα συνεχιζουμε την οποια συζητηση, βεβαια το ότι είναι μεγαλο το μέγεθος που πηρες μπορουσες ευκολα να το εχεις ελεγξει μονος σου μπαινοντας σε οποιοδήποτε site πουλαει την συγκεκριμενη μαρκα, οι πωλητες κανουν την δουλεια τους κατά συνειδηση και εμεις πρεπει να ειμαστε υποψιασμένοι.
Προσφατα πουλησα από εδώ μεσα ποδηλατο που δεν μου εκανε και το καταλαβα μετα από δυο μηνες χρησης οποτε όπως καταλαβαίνεις είμαι ομοιοπαθης.
Φιλε δυστυχώς ειμαι εκτος Το καλύτερο που θα μπορέσω να κάνω ειναι να βρω σκελετό large!!!!
sorry κιόλας αλλα απο που πήρες ?
Μην βιάζεσαι. Ένα ένα. Κατ αρχάς, σιγουρέψου οτι είναι τελείως λάθος. Τί ύψος έχεις ακριβώς και τι καβάλο; Από που το πήρες; Ρώτησες για το ενδεχόμενο αλλαγής;
Μην βιάζεσαι και μην αποδέχεσαι άκριτα κάθε άποψη. Ψαξτο. Π.χ. 13-14 πόντους λαιμό σε τέτοιο ποδήλατο, μου φαίνεται πολύυυυυυ χλωμό....
Υπάρχει περίπτωση να βρω σκελετό large και να κάνω ανταλλαγή
μου έστειλες πμ απο που και νευριασα ποιο πολύ, κάτσε να το πάρουμε απο την αρχή .
Είναι δικό λάθος?δικό τους?η φταίνε και οι δυο?
Και εμένα κάποτε πήγαν κάποτε να μου πουλήσουν άλλο απο αυτό που ζητούσα αλλά όχι και λάθος νούμερο.
Δες το λίγο τραμπες σε πλαίσια δεν γίνονται τόσο απλά.
Σε τι κατάσταση το έχεις?
Κανε ένα κόπο και αν βλέπεις ότι έχεις δίκιο (η για να μάθεις απλά )και μιλά με ινκα νομίζω ότι για αγορές μέσω ιντερνετ έχεις κάποια συγκεκριμένα δικαιώματα.
Καταρχήν, τι χρήση θα κάνεις με το Speci? Που θα ποδηλατείς?
Ένας κοντύτερος λαιμός, και ένα στενότερο τιμόνι ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Αν η παρέα σου έχει κάτι από αυτά στην άκρη, είναι ευκαιρία να δοκιμάσεις και να δεις αν βολεύεσαι καλύτερα.
Ειδικά αν οι βλέψεις σου δεν είναι αγωνιστικές και οι βόλτες σου είναι χαλαρές, μπορείς να φέρεις το ποδήλατο στα μέτρα σου.
Γενική αρχή: Μετριόμαστε ΠΡΙΝ αγοράσουμε. Δοκιμάζουμε ΠΡΙΝ αγοράσουμε. Ρωτάμε ΠΡΙΝ αγοράσουμε. Ψάχνουμε το ιντερνετ ΠΡΙΝ αγοράσουμε.
Εβαλα ενα κοντύτερο λαιμο και ειδα διαφορά Το τιμόνι που φοράει ειναι 65 πόντους πιο τιμόνι θα ειναι ιδανικό? Οσο για της βολτες μου ειναι χαλαρές και πιστεύω τωρα με της αλλαγές αυτές να απολαμβάνω καλύτερα το ποδηλατο.
λοιπόν, βρες ένα παλιό / φθηνό τιμόνι απο κανα φίλο σου ποδήλατη, με ίδια διάμετρο στο σημείο που δένει με τον λαιμό (πχ 25,4/λεπτούτσικο ή 31,8/χοντρό) και κόψε 3-4 πόντους από κάθε πλευρά (ίδιο και από τις δύο πλευρές).
Το αλουμίνιο κόβεται απλά και εύκολα, με απλό πριόνι με λάμα για μέταλο. Πρόσεξε να κάνεις ΚΑΘΕΤΕΣ τις τομές και μετά λιμάρισέ τες με λίμα για να φύγουν δοντάκια/ γρέζια / ατέλειες.
Πιθανόν να έχει κάποιος ήδη κομμένο τιμόνι να σου δώσει.
Αν τα χέρια σου έρθουν πιο "μέσα" (λόγω μικρότερου πλάτους τιμονιού) θα έρθεις και εσύ πιο όρθια, θα απλώνεσαι/θα "στρετσάρεις" λιγότερο.
Προσοχή: αν έκανες σκληρή χρήση ΜΤΒ, θα σου έλεγα να μην το κόψεις. Θέλεις καλό κοντρόλ στις γκρεμίλες, και θέλεις μεγάλο/μακρύ μοχλό για να το πετύχεις αυτό.
Τώρα που όπως λες η χρήση είναι πιο χαλαρή, πιο απλή, μπορείς να το κόψεις άνετα.
Το έχω κάνει και σε αλουμινένιο και σε carbon τιμόνι με πολυ καλό αποτέλεσμα, χωρίς κανένα πρόβλημα.
Καλύτερα να κόψεις λίγο και να δοκιμάσεις και μετά να κόψεις ακόμα λίγο, παρά να κόψεις πολύ με την πρώτη και μετά να δεις ότι το έκοψες πολύ κοντό.
Σημείωση: λογικά βρίσκεις παλιά μτχρσμν αλουμινένια τιμόνια από 10 ευρώ. Ότι πρέπει για δοκιμές....
Τι λαιμό έβαλες (μήκος), τι είχες πριν?
Εβαλα ενα της ζοομ οικονομικο 6ποντους με ορθια θεση Ο προηγούμενος ηταν 8,5 πόντους Και δεν ειχε ορθια θεση τωρα με το τιμόνι ειναι 65 πόντους αμα το κοψω αυτο που φοράω απο 2,5 ποντους απο καθε πλευρά και παω στους 60 πόντους θα ειναι καλυτερα?
αν έχεις ώρα και όρεξη για μαστορέματα...
Θέλεις μόνο άλεν κλειδιά και καλή διάθεση.
Χαλαρώνεις αλεν βίδες σε χειριστήρια φρένων + ταχυτήτων (αυτές που τα συγκρατούν στο τιμόνι - συνήθως είναι "από κάτω" και νομίζω θέλεις άλενκλειδί μέγεθος 3 - 4) και τα βάζεις "πιο μέσα". Ξανασφίγγεις (ελαφρά, μην βγάλεις όλο το μίσος σου).
Κάνε το ίδιο και με τα grips. χαλάρωσε βίδες (αν έχουν βιδάκια στις άκρες τους) ή ανασήκωσε λίγο (αν είναι κολλημένα) και στάξε καθαρό οινόπνευμα από κάτω (εκεί που έχουν κολλήσει πάνω στο τιμόνι). Πάλι σπρώχτα μέσα, να ακουμπήσουν πάνω στα χειριστήρια - όπως πριν....
Δοκίμασε την νέα θέση. Αν σε βολεύει, βγάλε εντελώς μόνο τα grips, μέτρα - ξαναμέτρα - μετά ξανα-ξαναμέτρα, σημάδεψε, μετά ξαναμέτρα - μετά ξανα-ξανα-ξανά μέτρα και μετά κόψε.

Μετά δεν θα χρειαστεί να ξαναμετρήσεις...
Λιμάρισε με μια λίμα για μέταλλα.
Βάλε grips, βάλε τάπες, ξαναρίξε μια ματιά στα χειριστήρια και είσαι έτοιμος.
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για της συμβουλές θα κοντινο το τιμόνι και θα σας πω εντυπώσεις ηδη με τον λαιμό ειδα βελτίωση!!
και κάτι που ξέχασε ο rockarollaς
μην ξεχάσεις να μετρήσεις...
ΕΠίσης, παίζουν και λαιμοί που μπορείς να αλλάξεις τη γωνία τους
ΙΣΩΣ μία μικρή βελτίωση να δείς αν αλλάξεις και το παλουκόσελο σε κάποιο που δεν έχει γωνία αλλά είναι ίσιο (0 offset) εκεί που δένει η σέλα. θα σε φέρει λιγο πιο κοντά στο τιμόνι χωρίς να αναγκαστείς να πας μόνο τη σέλα απαγορευτικά μπροστά
(ωστόσο δεν γνωρίζω αν αυτό το παλουκόσελο δημιουργήσει άλλα θέματα που στο τελος δεν κάνει για σένα. Αν ξέρει κάποιος ας επιβεβαιώσει ή όχι)