μετατροπη απο mountain σε trekking

26 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
petros 2010
Απών/απούσα

καλησπερα σε ολους.ειμαι καινουργιο μελος.επειδη η παρεα μου εχει πλεον ποδηλατα trekking και εγω εχω ενα mountain το gt 2.0 avalance με αναρτηση rst. λογο οικονομικου προβληματος δεν ειμαι σε θεση να αγορασω ενα καινουργιο.αξιζει να αλλαξω λαστιχα σε 1.15 και τι ακομα χρειαζετε εκτος απο τα λαστιχα για την μετατροπη στο μεγιστο σε trekking.η δεν αξιζει και θα ειναι πεταμενα λεφτα.σας ευχαριστω.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

1.15 είναι αρκετά λεπτό Mtb λάστιχο
δοκίμασε το 1.25
όχι δεν είναι πεταμένα χρήματα και αν κάνετε μεγαλύτερες βόλτες εσύ θα είσαι σε καλύτερη κατάσταση σε σχέση με αυτούς με τα trekking
:D

petros 2010
Απών/απούσα

plannet σε ευχαριστω παρα πολυ για την αμεση απαντηση σου.το κακο ειναι οτι τα περασα τα 1.15 ο μαγαζατορας θα εχω καποιο προβλημα τωρα.χρειαζετε κατι αλλο να αλλαξω μηπως.τωρα που ειμαι στο μαγαζι.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

όχι τπτ άλλο
μια χαρά είσαι
απλά τα 1.15 σκίζονται πολύ εύκολα σε σχέση με τα 1.25
βέβαια αυτό εξαρτάται και από την εταιρία

αν δεις ότι έχεις πρόβλημα με συχνά fuit βάζει λίγο πιο φαρδιά

καλές βόλτες και περιμένω εντυπώσεις
:D

petros 2010
Απών/απούσα

αυριο ειναι η πρωτη βολτα μας.και θα σου στειλω εντυπωσεις αυριο.ελπιζω να μην εχω πολλα σκισιματα.ευχαριστω και τα ξαναλεμε.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

και κάτι ακόμα
τα Mtb δεν μετατρέπονται
Mtb δεν είναι οι διαδρομές που κάνουμε αλλά η γεωμετρία του ποδηλάτου
π.χ. ένα fitness παραμένει μία κούρσα
απλά έχει ίσιο τιμόνι
:D

και να προσέχεις τα Psi
τα λάστιχα που βάζεις θέλουν πολλά Psi και τα χάνουν σχετικά εύκολα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

και αν είναι να κάνετε μεγάλη βόλτα να αυξήσεις το στροφάρισμα σου
στις 90σ.α.λ
πολύ σημαντικό και αυτό

petros 2010
Απών/απούσα

λοιπον φιλε plannet σημερα εκανα μια αποσταση 36 χιλιομετρα.το αποτελεσμα απο τα λαστιχα μπορω να σου πω οτι ηταν παρα πολυ αισθητα προσ το καλυτερο.2 χρειαζεται οπως διποτε απο οτι διαπιστωσα αλλαγη δισκων μπροστινων για να εχεισ πιο ευκολη και ξεκουραστη διαδρομη διοτι με τουσ δικους μου με κουρασαν οι δυο τελευταιες μεγαλες ταχυτητες 21-24 η μια πολλη ελαφρια η αλλη πολυ βαρια.3 οι ζαντες μου να φτασουν στο νουμερο 28 απο 26 αλλα δεν ξερω αμα χωραει στο ψαλιδι.με τα σημερινα αποτελεσματα και χωρις καμια αλλη αλλαγη στο ποδηλατο μου πιστευω οτι ενα εξαμηνο θα τα καταφερω να το κρατησω.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

1) δοκιμάσες τις 90 στροφές το λεπτό ??
ή έστω να αυξίσεις το στροφάρισμα σου???

2) βασικά είχες μικρό μπροστά και 2 μεγάλους πίσω???
αυτό και να αλλάξεις γραννάζια δεν λύνεται
γιατί οι 2 μεγάλοι πίσω είναι ίδιοι και στα 9ρια και στα 8ρια
3) η ζάντα χωράει το πρόβλημα είναι στα φρένα

γιατί να μην κρατήσεις το ποδήλατο ???
μια χαρά ποδηλατάκι :D

bluescorpion
Εικόνα bluescorpion
Απών/απούσα

gia vouno

petros 2010
Απών/απούσα

δεν αυξησα το στροφαρισμα στις 90σ.α.λ. για τον λογο οτι δεν αντεχα.2.φοραω δισκοφρενα μηχανικα τι προβλημα να εχω με τα φρενα.3.τι μπορω να κανω καλυτερο με τα γραναζια μου.για να με ευκολινουν πιο πολυ

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αν δεν αυξήσεις το στροφάρισμα σου
δεν πας πουθενά
απλά θα τραυματίζεις τους μυς σου συνεχόμενα
τουλάχιστον για κάνα χρόνο μέχρι να πάρεις χλμ
μετά ανάλογα τι σε βολεύει

για τα φρένα αν έχεις δισκόφρενα μπορείς απλά να αλλάξεις στεφάνια ακτίνες και να πας 28
αλλά με βαριά πατήματα δεν θα έχεις διάρκεια

τπτ δεν μπορείς να κάνεις
γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να πιάσεις τα άκρα
δλδ δεν πιάνεις ούτε μέγιστη ταχύτητα
και οι σχέσεις στις ανηφόρες δεν βελτιώνονται
πρέπει να δώσεις την βάση σου στο 1
απλά έχεις συνηθίσει στα βαριά πατήματα και εκεί είναι το λάθος σου

petros 2010
Απών/απούσα

planet..............σκοπευω να αλλαξω πεταλια και να αγορασω και παπουτσια για να κλειδωνουν.τι λες εχεις να μου προτεινης καποια συγκεκριμενα?σε οικονομικη φαση εννοειτα,2..πωσ το βλεπεις σαν βελτιωση?3.λεσ να αυξισω τις ταχυτητες μου σε 17 απο 24 αυτο τι λεει και αν ξερεις κοστος?

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

plannet wrote:
αν δεν αυξήσεις το στροφάρισμα σου
δεν πας πουθενά

Το αυτόν.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

petros 2010 wrote:
planet..............σκοπευω να αλλαξω πεταλια και να αγορασω και παπουτσια για να κλειδωνουν.τι λες εχεις να μου προτεινης καποια συγκεκριμενα?σε οικονομικη φαση εννοειτα,2..πωσ το βλεπεις σαν βελτιωση?3.λεσ να αυξισω τις ταχυτητες μου σε 17 απο 24 αυτο τι λεει και αν ξερεις κοστος?

τα κουμπωτά παπούτσια είναι σημαντική αναβάθμιση
αυτό με τις ταχύτητες δεν κατάλαβα
τώρα πόσες έχεις και πόσες θέλεις να αποκτήσεις?

petros 2010
Απών/απούσα

λοιπον plannet οι ταχυτητες μου ειναι 24 απλως επειδη ενας φιλος μου εχει trekking εχει και αυτος 24 αλλα του ειναι πιο ξεκουραστεσ για δοκιμη το οδηγησα και εγω,η διαφορα ειναιμε το δικο μου απο οτι παρατηρησα στους 3 μπροστα δισκου εχει εναμεγαλυτερο σε αντιθεση με τον δικο μου που εινα μικροτερος σε αυτο ανεφερα πριν αν μπορω να κανω κατι.η αν αξιζει να τις κανω 27.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Πάμε από την αρχή.
- Μπράβο για την αλλαγή ελαστικών. Λεπτό και λείο ελαστικό για άσφαλτο είναι πιο γρήγορο και πιο ξεκούραστο. Ειδικά σε μεγάλες βόλτες.
- τα κουμπωτά πετάλια / παπούτσια είναι η μεγαλύτερη αναβάθμιση που μπορείς να κάνεις σε αυτό το στάδιο. Προσοχή λιγάκι - ειδικά στην αρχή - και θα δεις μεγάλη διαφορά.
- Τα ΜΤΒ έχουν πιο μικρές σχέσεις. πχ έχουν συχνά 22-32-44 δίσκους μπροστά, ενώ τα τρεκκιν έχουν 28-38-48. Άρα σε μια ευθεία αν ο φίλος σου στροφάρει με 85 στροφές ανά λεπτό (ψιλο άνετα) με 48αρι μπροστά, εσύ θα πρέπει να πεταλάρεις με 100 περίπου στροφές (ψιλο δύσκολα) για να τον φτάσεις.... (χονδρικά το λέω, παίζουν ρόλο και άλλες παράμετροι, πχ γρανάζι πίσω...). Προσωπικά θα άφηνα προς το παρόν το θέμα "αλλαγή δίσκων", όπως και αλλαγή σχέσεων από 24 σε 27... Καλύτερα να πας σε πετάλια - σχαράκια.
- Κράτα κλειδωμένη την ανάρτηση ή όσο πιο σκληρή μπορείς. Επίσης φούσκωνε τα ελαστικά στο ΜΑΧ. Κερδίζεις σε όλα, χάνεις λίγο σε άνεση (λόγω κραδασμών).
- από τις μεγαλύτερες μπαρούφες που διάβασα, λίγο πιο πάνω (εμ, Πλάννετ είναι αυτός): τα λεπτά ελαστικά σχίζονται εύκολα.... ΝΑΙ ΚΑΛΑ... και μετά πέρασσαν δυο περιστέρια.....
- επίσης σωστό αυτό που σου λένε. Μάθε να "στροφάρεις". Καλύτερα εύκολες σχέσεις και γρήγορες / πολλές στροφές στο πετάλι, παρά βαρειές σχέσεις. Συνήθιζε να στροφάρεις στις 80-90 στροφές ανά λεπτό.

- ενδεικτικά και μόνο το αναφερω. Για να πας σε 27 ταχύτητες θέλεις νέα κασσέτα με 9 γρανάζια πίσω, νέο ντεραγιέ, νέα αλυσίδα και νέο λεβιέ ταχυτήτων για 9αρι σύστημα.
Αντίσχοιχα, για τους δίσκους απλά αλλάζεις τους 3 ή τους 2 ή μόνο τον μεγάλο δίσκο μπροστά και επαναρυθμίζεις τα ντεραγιέ. (υπάρχει η πιθανότητα το υπάρχον ντεραγιέ-μπροστά να "μην μπορεί" να ανεβάσει την αλυσίδα από τον 34αρι στον νέο 48αρι δίσκο, είναι μεγάλη η διαφορά. Γιαυτό σου λέω ότι εξαρτάται πόσους δίσκους θα χρειαστεί να αλλάξεις....)

petros 2010
Απών/απούσα

σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου rockarolla να εισαι καλα.θα προχωρησω στην αγορα παπουτσιων με τα πεταλια προς το παρον και μετα βλεπω.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Μια καλή λύση είναι πετάλια που από τη μια μεριά είναι πλατφόρμες (για απλό παπούτσι) και από την άλλη έχουν τον κλασσικό μηχανισμό για σχαράκι.
Στην αρχή ρύθμισε τα σχαράκια στο πολύ χαλαρό για εύκολη απεμπλοκή / ξεκλείδωμα και πρόσεχε....
Με τον καιρό θα γίνει αυτόματη η κίνηση ξεκλειδώματος....

petros 2010
Απών/απούσα

αυτα μηπως ξερεις κοστος και απο που μπορω να τα προμηθευτω γιατι δεν ξερω πολλα μαγαζια

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
ά.
- Τα ΜΤΒ έχουν πιο μικρές σχέσεις. πχ έχουν συχνά 22-32-44 δίσκους μπροστά, ενώ τα τρεκκιν έχουν 28-38-48. Άρα σε μια ευθεία αν ο φίλος σου στροφάρει με 85 στροφές ανά λεπτό (ψιλο άνετα) με 48αρι μπροστά, εσύ θα πρέπει να πεταλάρεις με 100 περίπου στροφές (ψιλο δύσκολα) για να τον φτάσεις.... (χονδρικά το λέω, παίζουν ρόλο και άλλες παράμετροι, πχ γρανάζι πίσω...). Προσωπικά θα άφηνα προς το παρόν το θέμα "αλλαγή δίσκων", όπως και αλλαγή σχέσεων από 24 σε 27... Καλύτερα να πας σε πετάλια - σχαράκια.

αν πηγαίνεις με 80 στροφές
και έχεις 48/11 πας περίπου με 45-50 χλμ / ώρα
άρα έχεις φίλους αθλητές
κανένας ερασιτέχνης δεν χρειάζεται τον 48ρι
εδώ εγώ που πάω με 28 χλμ στο Mtb στην καλύτερη περίπτωση
πάω με 32/12 ή 32/13 δεν ξέρω την 2η ταχύτητα
αυτό αν θέλεις να πηγαίνεις με "σωστές" στροφές για ερασιτεχνική ποδηλασία
οπότε 48ρι και 85 στροφές απλά δεν παίζουν για μεγάλη βόλτα
36ρι και 85 στροφές παίζουν αλλά το ίδιο το πετυχένεις και με τον 42/44 που έχεις στο mtb

η αλλαγή σχέσεων δεν θα σε προσφέρει απολύτος τίποτα γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να τις εκμεταλλευθείς όπως πρέπει

RockaRolla wrote:

- από τις μεγαλύτερες μπαρούφες που διάβασα, λίγο πιο πάνω (εμ, Πλάννετ είναι αυτός): τα λεπτά ελαστικά σχίζονται εύκολα.... ΝΑΙ ΚΑΛΑ... και μετά πέρασσαν δυο περιστέρια.....

εξαρτάτε τα λάστιχα
αν είναι μέχρι 26χ125 δεν έχεις πρόβλημα
αλλά νομίζω ότι μιλήσαμε για 26χ1.15
οπότε αρχίζει το θέμα και ζορίζει
γιατί μπορεί να πατήσεις μια πετρούλα και να σου σκίσει το εξωτερικό
βέβαια αυτά είναι απλά για να προσέχουμε
δεν λέω πως με το που θα φορέσεις τα λάστιχα θα τρυπήσουν ???
RockaRolla wrote:

- επίσης σωστό αυτό που σου λένε. Μάθε να "στροφάρεις". Καλύτερα εύκολες σχέσεις και γρήγορες / πολλές στροφές στο πετάλι, παρά βαρειές σχέσεις. Συνήθιζε να στροφάρεις στις 80-90 στροφές ανά λεπτό.

αν καταφέρεις και αντιληφθείς αυτό που λες
τότε θα καταλάβεις γιατί είναι άχρηστο το να έχεις 48ρι μπροστά

αυτά από τον ξερόλα
:D

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Το γεγονός ότι ΕΣΥ δεν πατάς με άνεση τον 48αρι δίσκο σου, δεν σημαίνει ότι δεν τον πατάω και εγώ ή ο φίλος ή όποιος άλλος.
Πολλοί έχουν γράψει ότι νιώθουν πως "τους τελειώνει το πετάλι νωρίς" ακόμα και με 48αρι δίσκο μπροστά.
Υπάρχουν ευθείες, και ελαφρυές κατηφόρες, υπάρχουν στιγμές στις βόλτες που το 48/11 ακόμα και με 90 στροφές ανά λεπτό είναι ΑΝΕΤΟΤΑΤΟ.

Τι να λέμε τώρα. Προσπάθησε να ακολουθήσεις κούρσα με τρεκκιν / κολλητήρι και θα σου πω εγώ αν βγάλεις ποτέ το 48/11 στην ευθεία....

Μην κρίνεις από το τρακτέρ σου, με εσένα επάνω.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

plannet wrote:
......εξαρτάτε τα λάστιχα
αν είναι μέχρι 26χ125 δεν έχεις πρόβλημα
αλλά νομίζω ότι μιλήσαμε για 26χ1.15
οπότε αρχίζει το θέμα και ζορίζει
γιατί μπορεί να πατήσεις μια πετρούλα και να σου σκίσει το εξωτερικό
βέβαια αυτά είναι απλά για να προσέχουμε
δεν λέω πως με το που θα φορέσεις τα λάστιχα θα τρυπήσουν ???
....

Σε αυτό ΕΛΠΙΖΩ να μην περιμένεις να σου απαντήσω.
Ελπίζω ακόμα και εσύ να έχεις παραπάνω IQ από αυτό που ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ θέλεις να μας δείχνεις.

(άντε, σου δίνω ένα HINT, βρες αντιστοιχία μεταξύ φάρδους 1,15 σε ΜΤΒ και 23 σε κουρσάδικο ελαστικό....)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
plannet wrote:
......εξαρτάτε τα λάστιχα
αν είναι μέχρι 26χ125 δεν έχεις πρόβλημα
αλλά νομίζω ότι μιλήσαμε για 26χ1.15
οπότε αρχίζει το θέμα και ζορίζει
γιατί μπορεί να πατήσεις μια πετρούλα και να σου σκίσει το εξωτερικό
βέβαια αυτά είναι απλά για να προσέχουμε
δεν λέω πως με το που θα φορέσεις τα λάστιχα θα τρυπήσουν ???
....

Σε αυτό ΕΛΠΙΖΩ να μην περιμένεις να σου απαντήσω.
Ελπίζω ακόμα και εσύ να έχεις παραπάνω IQ από αυτό που ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ θέλεις να μας δείχνεις.

(άντε, σου δίνω ένα HINT, βρες αντιστοιχία μεταξύ φάρδους 1,15 σε ΜΤΒ και 23 σε κουρσάδικο ελαστικό....)


το 26χ1 Που είναι το μικρότερο λάστιχο αντιστοιχεί σε 700χ254
δλδ στο 25
οπότε εσύ θέλεις να πεις πως αυτό το λάστιχο αντέχει ???
οκ τι να πω

όσο για τον βραχίονα
θέλεις να μου πεις πως πιάνεις τέμπο με 48/11 και το κρατάς??
για πόσα δευτερόλεπτα????
γιατί μιλάμε για μια ταχύτητα πάνω από 50χλμ την ώρα
αντονόγλιες παπαριές μου θυμήζουν τα λεγόμενα σου
τέσπα

ας πάει κάποιος να ρωτήσει κανέναν προπονητή ή έστω αθλητή ποδηλασίας για να δείτε τι θα σου πούνε

petros 2010
Απών/απούσα

ρε παιδεια ελεος πληροφοριες σας ζητησα δεν σας εβαλα να τσακωθειτε.απλες συμβουλες ζητησα οχι να τρεξω σε αγωνες.σας ευχαριστω πολυ για ολα τα καλα πραγματα που μου προσφερατε.να ειστε καλα και σταματηστε.ο καθενας εχει την φιλοσοφια του.σε ευχαριστω πολυ plannet και rockarolla για τις συμβουλε σας αν θελετε στειλτε μου κανενα μαγαζι να αγορασω πεταλια και παπουτσια και κολαν μπλουζα που θελω.οχι σε τιμες που να ξεφευγουν.

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

πάρεις τα πετάλια που απο τη μία έχουν πλατφόρμα κι απο την άλλη το κούμπωμα θα το μετανιώσεις λόγω δυχρηστίας και είναι και βαριά (μισο κιλό περίπου)

Πάρε τα κουμπωτά διπλής όψης http://bike.shimano.com/publish/content/global_cycle/en/us/index/product...

Τα άλλα θα κάθονται πάντα απο τη μεριά του κουμπώματος..
αντί να φευγεις κατευθείαν στα φανάρια θα κοιτάς κάτω να φτιάξεις το πετάλ απο τη μεριά που σε βολεύει.

Ξέρω κάτι φίλους που πήραν διπλά μετα απο λίγο καιρό τα άλλαξαν.

Εφόσον κάνεις ασφαλτο απο την πρώτη στιγμή θα σου φανούν παιχνιδάκι.
Το πρόβλημα με τη συνήθεια είναι σε κακοτράχαλα μονοπάτια.

Η shimano ρωτα σε μαγαζιά έχει βγάλει προσφορά ολο το σετ παππούτσια- πετάλια με 100 ευρώ.