Μετατροπη Hybrid σε κουρσα!

35 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Georsar
Απών/απούσα

Καλησπερα.

Δεν εχω πανω απο 2 εβδομαδες που το αγορασα
http://www.evanscycles.com/products/scott/sportster-p6-2010-hybrid-bike-...

αλλα ειναι σιγουρο οτι καποια στιγμη θα θελησω να το κανω πιο γρηγορο!
Η ερωτηση ειναι λοιπον ..μπορει να μετραπει σε κουρσα με αλλαγη τιμονιου, ελαστικων κτλ??
Αν ναι ποσο στοιχιζει πανω κατω η αλλαγη? (οχι ιδιαιτερα ανταλλακτικα)
Αν μπορειτε γραψτε και sites με τα καταλληλα ανταλλακτικα και ποια ειναι αυτα ακριβως...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

όχι για 3 λόγους
γιατί δεν έχει γεωμετρία κούρσας και θα κάνεις καγκουριά
και γιατί το κόστος είναι μεγάλο και δεν αξίζει ~300€
:D
δοκίμασε να βάλεις κουρσάδικα λάστιχα για αρχή να σου δώσει ταχύτητα
:D

Georsar
Απών/απούσα

τον εξης ενα : τη γεωμετρια!
Το βλεπω και εγω οτι ο σκελετος διαφερει απο τα κουρσαδικα
αλλα οχι τραγικα... για αυτο υπεθεσα οτι κατι μπορει να γινει!
Βασικα δεν ειναι μονο η αυξηση της ταχυτητας αλλα η αισθηση της σκυφτης στασης οδηγησης!
Βεβαια δεν τη θυμαμαι και πολυ γιατι εχουν περασει καμια 20αρια χρονια απο την τελευταια φορα (με ενα Carrera..)

Georsar
Απών/απούσα

http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/bikes/on-off-road-bikes/cyclocross...

Ποσο πολυ διαφορετικο ειναι ?(σκελετικα)

ή αυτο

http://www.kassimatisbikes.gr/showprod.php?aa=88

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Georsar wrote:
τον εξης ενα : τη γεωμετρια!
Το βλεπω και εγω οτι ο σκελετος διαφερει απο τα κουρσαδικα
αλλα οχι τραγικα... για αυτο υπεθεσα οτι κατι μπορει να γινει!
Βασικα δεν ειναι μονο η αυξηση της ταχυτητας αλλα η αισθηση της σκυφτης στασης οδηγησης!
Βεβαια δεν τη θυμαμαι και πολυ γιατι εχουν περασει καμια 20αρια χρονια απο την τελευταια φορα (με ενα Carrera..)

δεν ξέρω αν θα μπορέσεις να βολευτείς γενικά θα χρειαστείς και μπροστά φρένο αν πας σε πιρούνι κούρσας

το kona είναι κούρσα με πιο μακριά ψαλίδα
ουσιαστικά το πιο πιθανό είναι και το παλιό σου κουρσάκι να ήταν με ακόμα πιο μακριά ψαλίδια
αυτό το κάνει πιο δυσκίνητο σε σχέση με μια κλασική κούρσα
στην περίπτωση του Jake είναι όταν θέλεις να πας πιο άγρια
και πιο Off road

το on road αν και δεν θα έπαιρνα ideal κούρσες είναι μια εισαγωγική κούρσα :D

η άποψη μου είναι να πουλήσεις το trekking και να πάρεις μία κούρσα cyclocross or not :D

ελπίζω να μην μπει ο chris και να μας ζητήσει κάνα τόμο φυσικής για να αιτιολογήσουμε αυτά που λέμε

Georsar
Απών/απούσα

δεν υπαρχει περιπτωση να το πουλησω
Απλα ηθελα (οταν μου την εδινε!) να εκανα την μετατροπη για μικρα χρονικα διαστηματα και μετα παλι ...Hybrid
Δεν λεει μονιμα κουρσα ...καθολου ανεση και ευκολια κινησης!

parias
Εικόνα parias
Απών/απούσα

Και μαλιστα με το πατημα ενος κουμπιου.

Μπορεις να βαλεις ενα λαιμο που να χαμηλωνει την κλιση (η να αντιστρεψεις τον ηδη υπαρχοντα αν γινεται) και πιο λεπτα ελαστικα.

Georsar
Απών/απούσα

συμφωνω αλλα δεν υποστηριζω οτι η αλλαγη θα γινει με ..το
πατημα ενος κουμπιου!!

Δλδ αν κανω αυτες τις αλλαγες που προτεινεις (λαστιχα, λαιμος) σε μονιμη βαση , ποση ωρα θα χρειαστει να αλλαξω και να συνδεσω το τιμονι (το οποιο θα εχει ηδη φορεμενα τα "κουρσαδικα" εξαρτηματα)?

Δεν ξερω αν αυτο που φανταζομαι ειναι εφικτο ή αν ακουγεται ...γελοιο! :)

Υ.Γ Δεν με ενδιαφερει να εχει την απολυτη γεωμετρια και επιδοσεις ενος καθαροαιμου κουρσαδικου.. η αισθηση με ενδιαφερει κυριως!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Πιστεύω πως αυτό που λέει ο parias είναι το μοναδικό που μπορείς να κάνεις για να μην ξοδέψεις πολλά και να μπορείς να μην έχεις μόνιμα Κούρσα

Fisticuff
Εικόνα Fisticuff
Απών/απούσα

Οι λεβιεδομανέτες κούρσας δεν είναι συμβατοί με τα v-brakes και με το μπροστινό ντεραγιέ του ποδηλάτου σου.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Fisticuff wrote:
Οι λεβιεδομανέτες κούρσας δεν είναι συμβατοί με τα v-brakes και με το μπροστινό ντεραγιέ του ποδηλάτου σου.

σωστό και αυτό για τα φρένα

αλήθεια για το μπροστινό γιατί είναι συμβατό ?

Georsar
Απών/απούσα

....και πάει !!! :)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Πάντως μην την φοβάσαι την κούρσα
αν έχει κάποιος φίλος σου στο νούμερο σου μπορείς να δοκιμάσεις κάποιες διαδρομές εντός πόλης και εκτός
το cyclist δίνει για δοκιμή δεν είναι άσχημη ιδέα να πάρεις μία να δοκιμάσεις
:D

Georsar
Απών/απούσα

τωρα ειναι αργα....
Θα βολευτω με αυτο και αργοτερα βλεπουμε..

parias
Εικόνα parias
Απών/απούσα

ειναι οτι ειπα παραπανω. Το λαιμο, αν ειναι απο αυτα που αναποδογυριζουν θα μπορεις να το γυριζεις πολυ ευκολα (λιγες βιδες).
Τωρα για αλλαγη τιμονιου, μπλεκεις με μανετες, καλωδια κλπ κλπ. ΔΕΝ το συστηνω. Δηλαδη και ποδηλατας να εισαι ειναι μανουρα η αλλαγη.

Παντως με πιο λεπτα λαστιχα θα σου γινει πιο γρηγορο, πιο σκληρο,και πιο ΑΒΟΛΟ.
Προσωπικα εγω δεν συστηνω αλουμινενιο σκελετο σε λεπτα λαστιχα.

Αξιζει παντως να σημειωθει οτι αν καποιος σχεδιασει αυτο που θελει, με καταλληλα εξαρτηματα γινεται αυτο που θες. Τωρα αν θα ειναι φθηνοτερο απο 2 ποδηλατα δεν ειμαι και σιγουρος.

Υπαρχουν quick release gia καλωδια, αν εχεις road φρενα μπορεις να βρεις μανετες και για ισιο και για κριαρι τιμονι. Αν εχεις downtube shifters δεν εχεις προβλημα με τα shifter η εναλακτικα 2 ζευγαρια shifter οποτε το κοστος θα ανεβει. Σιγουρα γινεται να εχεις ενα ποδηλατο με δυο λαιμους/τιμονια τωρα που το σκεφτομαι, απλα στην περιπτωση σου θα βγει η τιμη μαλλον προς το κουκος αηδονι το κοστος.

Georsar
Απών/απούσα

τωρα που τελειωσα με την ανευρεση των απαραιτητων ανταλλακτικων που μου προτεινεις , εφτασα στο ιδιο συμπερασμα ...αυτο με τον κουκο και το αηδονι!!

Ευχαριστω παντως για τον κοπο..

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

Georsar wrote:
Καλησπερα.

Δεν εχω πανω απο 2 εβδομαδες που το αγορασα
http://www.evanscycles.com/products/scott/sportster-p6-2010-hybrid-bike-...

αλλα ειναι σιγουρο οτι καποια στιγμη θα θελησω να το κανω πιο γρηγορο!
Η ερωτηση ειναι λοιπον ..μπορει να μετραπει σε κουρσα με αλλαγη τιμονιου, ελαστικων κτλ??
Αν ναι ποσο στοιχιζει πανω κατω η αλλαγη? (οχι ιδιαιτερα ανταλλακτικα)
Αν μπορειτε γραψτε και sites με τα καταλληλα ανταλλακτικα και ποια ειναι αυτα ακριβως...


Το καλύτερο και φθηνότερο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις λεπτότερα ελαστικά. Όσον αφορά την γεωμετρία δεν έχεις πρόβλημα. Η σκυφτή θέση έχει μόνο αεροδυναμικά πλεονεκτήματα (όχι τίποτα τραγικό στις συνήθεις ταχύτητες). Είναι όμως και πιο κουραστική στην πολύωρη χρήση.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:

Το καλύτερο και φθηνότερο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις λεπτότερα ελαστικά. Όσον αφορά την γεωμετρία δεν έχεις πρόβλημα. Η σκυφτή θέση έχει μόνο αεροδυναμικά πλεονεκτήματα (όχι τίποτα τραγικό στις συνήθεις ταχύτητες). Είναι όμως και πιο κουραστική στην πολύωρη χρήση.

τώρα θα σου φερθώ όπως ο κολλητός σου
για γράψε κάνα σεντόνι με αποδείξεις ιατρικού περιεχομένου που να λέει ότι η σκυφτή στάση είναι πιο κουραστική από την όρθια
:D

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

Για σβελτη οδηγηση , ταχυτητες 20-40χλμ και πολυωρες ασφαλτινες διαδρομες , η κουρσα ειναι το πιο ξεκουραστο ποδηλατο που μπορεις να αγορασεις .
Η κουρσα γινεται κουραστικη οταν κανεις συμβιβασμο σε καποια απο τις παραπανω προδιαγραφες.

Εγω προτεινω (κλασσικα) να παρεις ενα παλιο κουρσακι , να φτιαξεις σιγα σιγα με ενα καλο σετακι ζαντες/φρενα/ταχυτητες και να δεις την χαρα της σβελτης ποδηλασιας .
Αριχα μπορει να σου φανει ακριβοτερο (300ευρω πανω κατω) αλλα σιγουρα δεν ειναι πεταμενα λεφτα και λυση "πασαλειμμα"

πχ: http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/991525/
αλλαξε του αυτα που σου προανεφερα και θα εχεις πολυ καλο "πακετο"

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Δεν έχω καταλάβει το εξής: Γιατί σκέφτεσαι να κάνεις το hybrid κούρσα και δεν κάνεις μικρές αλλαγές για να το κάνεις λίγο πιο γρήγορο και αργότερα να κοιτάξεις, αν όχι σε κούρσα, σε ένα καλό fitness;;

Η αλλαγές που μπορείς να κάνεις σε ένα hybrid είναι λίγες αλλά θα του δώσουν πολύ σε ταχύτητα. Μπορείς, π.χ να βάλεις πιο λεπτά λάστιχα, όπως σου πρότειναν πιο πάνω για να έχεις μικρότερες τριβές στην άσφαλτο. Αυτό γίνεται εύκολα και οικονομικά και η διαφορά που θα δεις θα είναι μεγάλη. Εγώ π.χ στο δικό μου εχω βάλει 700/28 λάστιχα για να κάνω πιο μεγάλες διαδρομές και έχω κρατήσει και τα 700/35 που είχε από την μαμά του πάνω για να τα βάζω τον χειμώνα που όσο να' ναι θα είναι πιο χρήσιμα σε βρεγμένο δρόμο.

Την γεωμετρία, όπως σου είπαν και τα παιδιά πιο πάνω, δεν γίνεται να την αλλάξεις, μα ούτε και να το κάνεις να μοιάζει με κούρσα γιατί δεν είναι φτιαγμένο για κάτι τέτοιο.
Δεν υπάρχει το ποδήλατο transformer... πως να το κάνουμε και τα υβριδικά δεν είναι φτιαγμένα για να τρέχουν γρήγορα, όπως φυσικά και οι κούρσες δεν είναι φτιαγμένες για να τις φορτώνεις με πράγματα, ή για να τις πηγαίνεις σε δρόμους που δεν έχουν άσφαλτο ή είναι σε κακή κατάσταση.

Και φυσικά, αν η απόλυτη καψούρα σου είναι μία κούρσα, τότε η λύση που σου προτείνει ο xtra δεν είναι κακή, ( άσε που υπάρχουν και έτοιμα παλαιά κουρσάκια για την δουλειά που τα θες ώστε να μην μπλέξεις και με τις ανακαινίσεις αναπαλαιώσεις.. )

tbabis
Εικόνα tbabis
Απών/απούσα

Εγώ το βρίσκω μια χαρά ποδήλατο όπως είναι από τη μάνα του και δε θα το πείραζα ούτε με αλλαγή ελαστικών. Δύο εβδομάδες είναι πολύ λίγο διάστημα για να ζητάς μετατροπές. Πρώτα νομίζω πρέπει να εξοικειωθείς με αυτό που έχεις και να το αγαπήσεις. Μετά θα γίνει πιό γρήγορο αφού θα το βοηθάς κι εσύ καλύτερα.. Τώρα αν φτάσεις να θες άλλη κατηγορία ποδηλάτου και έχεις σιγουρευτεί ότι αυτό δεν σου κάνει το πουλάς και παίρνεις άλλο. Είναι μάλλον το πιό συμφέρον και αποτελεσματικό για την περίπτωσή σου.

Προς το παρόν θα πρότεινα να ψιλολιώσεις αυτό όπως είναι. Με γειά. Καλές βόλτες.

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

marlene wrote:

Δεν υπάρχει το ποδήλατο transformer... πως να το κάνουμε και τα υβριδικά δεν είναι φτιαγμένα για να τρέχουν γρήγορα, όπως φυσικά και οι κούρσες δεν είναι φτιαγμένες για να τις φορτώνεις με πράγματα, ή για να τις πηγαίνεις σε δρόμους που δεν έχουν άσφαλτο ή είναι σε κακή κατάσταση.

Sorry αλλά κάνεις λάθος, τα touring είναι ως επί το πλείστον κούρσες και κουβαλάνε "τα κέρατα" τους...
Επίσης τα cyclocross κούρσες δεν είναι ;;;

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

σκεφτεσαι να το πουλησεις , πουλα το στην αυθεντικη του μορφη.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Ka0s wrote:
marlene wrote:

Δεν υπάρχει το ποδήλατο transformer... πως να το κάνουμε και τα υβριδικά δεν είναι φτιαγμένα για να τρέχουν γρήγορα, όπως φυσικά και οι κούρσες δεν είναι φτιαγμένες για να τις φορτώνεις με πράγματα, ή για να τις πηγαίνεις σε δρόμους που δεν έχουν άσφαλτο ή είναι σε κακή κατάσταση.

Sorry αλλά κάνεις λάθος, τα touring είναι ως επί το πλείστον κούρσες και κουβαλάνε "τα κέρατα" τους...
Επίσης τα cyclocross κούρσες δεν είναι ;;;

Τα touring μπορεί να έχουν και διαφορετική γεωμετρία από αυτήν της κούρσας. Αλλά ακόμα και αν έχουν γεωμετρία κούρσας η κατασκευή τους είναι πιο ενισχυμένη για να μπορούν να κουβαλάν "τα κέρατα" τους. Σε πολλές περιπτώσεις δε έχουν και 26" τροχούς, ( ανάλογα τι θα ζητήσεις).
Μία αμιγή κούρσα δεν μπορείς να την φορτώσεις γιατί είναι φτιαγμένη με στόχο το μειωμένο βάρος και όχι την λογική φορτώνω πράγματα και πάω ταξίδι.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

marlene wrote:

Τα touring μπορεί να έχουν και διαφορετική γεωμετρία από αυτήν της κούρσας. Αλλά ακόμα και αν έχουν γεωμετρία κούρσας η κατασκευή τους είναι πιο ενισχυμένη για να μπορούν να κουβαλάν "τα κέρατα" τους. Σε πολλές περιπτώσεις δε έχουν και 26" τροχούς, ( ανάλογα τι θα ζητήσεις).
Μία αμιγή κούρσα δεν μπορείς να την φορτώσεις γιατί είναι φτιαγμένη με στόχο το μειωμένο βάρος και όχι την λογική φορτώνω πράγματα και πάω ταξίδι.

δεν ισχύει αυτό με τις κούρσες
εκτός από τα high end μοντέλα

βέβαια ιδανική κούρσα για touring είναι η cyclocross

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

plannet wrote:

δεν ισχύει αυτό με τις κούρσες
εκτός από τα high end μοντέλα

βέβαια ιδανική κούρσα για touring είναι η cyclocross

Όταν μιλάμε για κούρσες μιλάμε για "κούρσες". Δηλαδή για ποδήλατα που έχουν την κατάλληλη γεωμετρία και αεροδυναμική για να αναπτύσσουν ταχύτητες και να τρέχουν σε λείο δρόμο. Ένα ποδήλατο που είναι φτιαγμένο για αυτήν την δουλειά, δεν είναι φτιαγμένο για να το φορτώνεις για να πας εκδρομή.
Κάθε τύπος ποδηλάτου είναι φτιαγμένος για συγκεκριμένη δουλειά, διαφορετικά θα παίρναμε ότι ποδήλατο τύχει για όποια δουλειά και να θέλαμε να κάνουμε, ένα για όλες τις δουλειές, θα βλέπαμε τους αθλητές να τρέχουν στους αγώνες με city ποδήλατα, ( στο στυλ δεν έγινε και τίπότα) και εκείνους που αγαπούν τις εκδρομές να φορτώνουν τι τρίκυκλο για να πάρουν τα βουνά.

Δεν λέω ότι πρέπει να κατεβάζουμε αμάσητη κάθε μαρκετίστικη παπαριά.. ( πρόσεξε το αυτό). Όμως υπάρχουν διαφορές στους διάφορους τύπους ποδηλάτων, και ορισμένες από αυτές είναι πολύ βασικές για να τις αγνοήσουμε.

Ένα υβριδικό δεν θα γίνει ποτέ κούρσα και μία κούρσα δεν θα γίνει ποτέ το καλύτερο ποδήλατο για να πας στο βουνό φορτωμένος με άλλα τριάντα κιλά πάνω του. Μία κούρσα μπορεί να μοιάζει με touring αλλά δεν θα είναι το ίδιο πράγμα, ούτε από άποψη κατασκευής ούτε από άποψη χρηστικότητας.

Για αυτό προσέξτε τι διαλέγετε και βεβαιωθείτε ότι έχετε αποφασίσει σωστά πριν αγοράσετε κάτι..

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet wrote:
greatg wrote:

Το καλύτερο και φθηνότερο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις λεπτότερα ελαστικά. Όσον αφορά την γεωμετρία δεν έχεις πρόβλημα. Η σκυφτή θέση έχει μόνο αεροδυναμικά πλεονεκτήματα (όχι τίποτα τραγικό στις συνήθεις ταχύτητες). Είναι όμως και πιο κουραστική στην πολύωρη χρήση.

τώρα θα σου φερθώ όπως ο κολλητός σου
για γράψε κάνα σεντόνι με αποδείξεις ιατρικού περιεχομένου που να λέει ότι η σκυφτή στάση είναι πιο κουραστική από την όρθια
:D
Ξέρεις πολύ καλά πως τα έχουμε ξαναπεί αυτά. Επειδή γιατρός δεν είμαι, δεν έχω το δικαίωμα να ισχυριστώ ότι η άποψή μου είναι 100% σωστή από ιατρικής απόψεως. Αυτό το κάνεις εσύ που είσαι άσχετος από οποιαδήποτε επιστήμη και νομίζεις ότι έχεις δίκιο σε οποιοδήποτε θέμα. Παραθέτω την άποψή μου από παλιότερα ποστ μου:
Η σκυφτή θέση είναι καλή μόνο για τους αγωνιζόμενους για αεροδυναμικούς και μόνο λόγους. Κάποιος εδώ μέσα δεν καταλαβαίνει ότι όλοι εμείς οι χομπίστες ποδηλάτες επιλέγουμε πιο όρθια θέση γιατί στην σκυφτή καταπονούνται τα χέρια (οι καρποί κυρίως) και φυσικά ο αυχένας που προσπαθεί να κρατήσει το κεφάλι όρθιο. Να μην αναφέρω την ευαίσθητη περιοχή του άνδρα. Νομίζω ότι είναι κατανοητό.
...ένας άνθρωπος είναι κατασκευασμένος για να κάθεται και όχι να στηρίζεται στα χέρια. Επίσης οι κατασκευή της σπονδυλικής στήλης βοηθάει στην απόσβεση των κραδασμών. Μόνο όσοι έχουν ήδη πρόβλημα στη μέση πρέπει να το σκεφτούν λίγο καλύτερα αλλά όχι να σκύψουν περισσότερο. Κανενός ο προστάτης δεν θα πονέσει εκτός αν παίρνει μέρος στον Γύρο της Γαλλίας.
Τα περί αεροδυναμικής τα έλεγα για τις κούρσες. Ναι, στα mtb σκύβουν για καλύτερο έλεγχο. Αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι αυτά δεν αφορούν τον μέσο ποδηλάτη ο οποίος θέλει πιο όρθια, ξεκούραστη θέση.

Θα δεχτώ ότι κάνω λάθος μόνο αν κάποιος σχετικός επιστήμονας έχει αντίθετη άποψη ή έστω κάποιες διορθώσεις.
Βέβαια, ο chrisRC που είναι σχετικός επιστήμονας λέει πάνω κάτω τα ίδια. Οπότε θεωρώ ότι δεν κάνω λάθος.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:

Η σκυφτή θέση είναι καλή μόνο για τους αγωνιζόμενους για αεροδυναμικούς και μόνο λόγους. Κάποιος εδώ μέσα δεν καταλαβαίνει ότι όλοι εμείς οι χομπίστες ποδηλάτες επιλέγουμε πιο όρθια θέση γιατί στην σκυφτή καταπονούνται τα χέρια (οι καρποί κυρίως) και φυσικά ο αυχένας που προσπαθεί να κρατήσει το κεφάλι όρθιο. Να μην αναφέρω την ευαίσθητη περιοχή του άνδρα. Νομίζω ότι είναι κατανοητό.

θα συμφωνήσω μόνο στο θέμα του αυχένα βέβαια τα μειονεκτήματα της όρθιας στάσης είναι πολλά περισσότερα
το πρόβλημα είναι πως αν πάρουμε το Mountain σαν στάση οδήγησης
μοιράζουμε το βάρος μας που σημαίνει και η ευαίσθητη περιοχή τρώει λιγότερη πίεση και η μέση και όλο το σώμα καταπονείτε λιγότερο
το μοίρασμα του βάρους είναι απίστευτα σημαντικό και λογικό να είναι
αναφορικά με τα χέρια αν ξέρεις πως πρέπει να κρατάς το τιμόνι δεν υπάρχει κανέναν πρόβλημα
όλα αυτά προϋποθέτουν να έχεις το σωστό μέγεθος ποδηλάτου

greatg wrote:

...ένας άνθρωπος είναι κατασκευασμένος για να κάθεται και όχι να στηρίζεται στα χέρια. Επίσης οι κατασκευή της σπονδυλικής στήλης βοηθάει στην απόσβεση των κραδασμών. Μόνο όσοι έχουν ήδη πρόβλημα στη μέση πρέπει να το σκεφτούν λίγο καλύτερα αλλά όχι να σκύψουν περισσότερο. Κανενός ο προστάτης δεν θα πονέσει εκτός αν παίρνει μέρος στον Γύρο της Γαλλίας.
Τα περί αεροδυναμικής τα έλεγα για τις κούρσες. Ναι, στα mtb σκύβουν για καλύτερο έλεγχο. Αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι αυτά δεν αφορούν τον μέσο ποδηλάτη ο οποίος θέλει πιο όρθια, ξεκούραστη θέση.


ένας άνθρωπος προσαρμόζεται
ένας άνθρωπος είναι ένας μηχανισμός που μπορεί να κάνει πολλά πράγματα
αν ήταν έτσι όπως τα λες
όλα τα αθλήματα είναι κακά για το σώμα μας και κακός αθλούμαστε
κρίμα και πάνω που νόμιζα πως με τον αθλητισμό δυναμώνουμε το σώμα μας
εσύ βέβαια λες ότι το καταπονούμε
άποψη σου

όντως αν κάποιος είναι ερασιτέχνης δεν υπάρχει νόημα να το ψάχνει πολύ
εκτός αν τον ενδιαφέρει η ενδυνάμωση του σώματος του οπότε αναγκαστικά θα πάει σε πιο αθλητικό επίπεδο
αν τον νοιάζει μόνο η μετακίνηση τότε ας πάρει ότι θέλει

greatg wrote:

Θα δεχτώ ότι κάνω λάθος μόνο αν κάποιος σχετικός επιστήμονας έχει αντίθετη άποψη ή έστω κάποιες διορθώσεις.
Βέβαια, ο chrisRC που είναι σχετικός επιστήμονας λέει πάνω κάτω τα ίδια. Οπότε θεωρώ ότι δεν κάνω λάθος.

Μισό λεπτό να σκανάρω το πτυχίο μου και να στο στείλω
έλεος δλδ

Arxarios
Απών/απούσα

Η αλήθεια είναι πως σε μακρινές βόλτες τα χέρια ασυναίσθητα θέλουν να πάνε πιο χάμηλα. Το θέμα είναι πως το ποδήλατο μου προσφέρεται για αυτή τη μετατροπή καθώς το πήρα έτσι:
http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/kona-dew-2010.html

αλλά πωλείται και έτσι:
http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/bikes/on-road/asphalt-bikes/kona-d...

Το μεγαλύτερο κόστος απ'ότι καταλαβαίνω είναι τα χειριστήρια σε αυτήν την επέμβαση οποτέ προς το παρόν το σχέδιο μπαίνει στα συρτάρια. Επίσης μπορεί να υπάρχει θέμα με τα vbrakes αλλά από τη στιγμή που συνδυάζεται με δισκόφρενα μηχανικά δεν θα μου έκανε εντύπωση η χρήση με τα vbrakes.

Μπορεί να είμαι arxarios και νέος στο φόρουμ αλλά διαπιστώνω ότι σε πολλά θέματα γίνονται ανούσιες και ατελείωτες διαμάχες που ουσιαστικά καταστρέφουν το θέμα όπως είχε γίνει στο δικό μου όταν έψαχνα ποδήλατο http://www.podilates.gr/?q=node/9701 . Δεν βγάζουν πουθενά και κάνουν μεγάλη ζημιά στο θέμα καθώς ο αναγνώστης πασχίζει να βρει την πληροφορία που θέλει μέσα σε τεράστια και άσχετα post με quotes. Από τη στιγμή που οι moderator δεν επεμβαίνουν ζητώ θερμά από όσους νομίζουν ότι προκαλούν τέτοια φαινόμενα να τα σταματήσουν ακόμα και αν νιώθουν "αδικημένοι" γιατί είναι πραγματικά αφάνταστα ενοχλητικά.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

arxarios wrote:

Μπορεί να είμαι arxarios και νέος στο φόρουμ αλλά διαπιστώνω ότι σε πολλά θέματα γίνονται ανούσιες και ατελείωτες διαμάχες που ουσιαστικά καταστρέφουν το θέμα όπως είχε γίνει στο δικό μου όταν έψαχνα ποδήλατο http://www.podilates.gr/?q=node/9701 . Δεν βγάζουν πουθενά και κάνουν μεγάλη ζημιά στο θέμα καθώς ο αναγνώστης πασχίζει να βρει την πληροφορία που θέλει μέσα σε τεράστια και άσχετα post με quotes. Από τη στιγμή που οι moderator δεν επεμβαίνουν ζητώ θερμά από όσους νομίζουν ότι προκαλούν τέτοια φαινόμενα να τα σταματήσουν ακόμα και αν νιώθουν "αδικημένοι" γιατί είναι πραγματικά αφάνταστα ενοχλητικά.

σωστό αυτό που λες
αλλά έτσι είναι αυτά :D
και ο καθένας μας πιστεύει πως λέει την αλήθεια και θέλεις να την υπερασπιστεί για λόγους που μόνο ο ίδιος ξέρει :D

Georsar
Απών/απούσα

με το παραδειγμα που ανεφερες σε σχεση με το ποδηλατο σου
κατερριψες το θεμα της γεωμετριας!!

Εκτος και αν η Kona ειναι εταιρεια της πλακας και κανει ...καγκουριες!
Αρα λοιπον το σημαντικοτερο προβλημα ειναι τα χειριστηρια και λιγοτερο τα φρενα..
Πιστευω οτι με κοστος αρκετα μικροτερο απο την αγορα μιας κουρσας και με μερακι μπορει να γινει η μετατροπη..

Τελος παντων ,προσωπικα θα κανω την αλλαγη των ελαστικων
http://www.fatbirds.co.uk/detail.asp/sku=mad-TYC22112/Continental_Sport_...

και βλεπουμε..
Και η λυση ενος μεταχειρισμενου ειναι καλη..
Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις!

Υ.Γ Και λιγη φαγωμαρα μεσα στο προγραμμα ειναι ,το φορουμ δεν ειναι ..παρθεναγωγειο!!