Μετατροπη μονοταχυτου ποδηλατου σε πολυταχυτο;

6 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Lampros
Απών/απούσα

ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΟΤΑΧΥΤΟ ΚΟΥΡΣΑΚΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥΤΑΧΥΤΟ;
ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
parias
Εικόνα parias
Απών/απούσα

1) Μπορει.
2) Η διαδικασια εξαρταται απο το υπαρχον "μονοταχυτο κουρσακι"

Stelios206
Εικόνα Stelios206
Απών/απούσα

Και να συμπληρωσω.

(μιλαμε για παλιο ατσαλινο κουρσακι, σωστα ?)

Ναι μπορει, το ποσο ευκολο ή δυσκολο (κατ'επεκταση δαπανηρο) εξαρταται απο καποιες λεπτομεριες του σκελετου.

- Εχει πισω hanger (νυχι)?

Αν ναι, τοτε ειναι ευκολο.
Αν δεν εχει, τοτε θα πρεπει να βρεις πισω ντεραγιε με ενσωματομενο
hanger (σε αυτη τη περιπτωση εχεις περιορησμενη επιλογη ντεραγιε)
Η να βρεις ενα hanger σκετο που να κανει, οποτε ωαζεις οτι ντεραγιε θες.

- Εχει οδηγους για ντιζα που να φτανουν μεχρι το πισω ψαληδι
(για το ντεραγιε)?

Αν ναι, τοτε ξεμπερδεψες
Αν οχι θα πρεπει να βρεις "δαχτυληδια" για το down-tube και το
seat-tube και "οδηγους" για το πισω ψαληδι.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

χρήμα να υπάρχει και όλα γίνονται.....

1) τσεκάρεις το "πίσω και κάτω" δεξί ψαλίδι αν έχει υποδοχή για ντεραγιέ. Αν δεν έχει και δεν μπορεί να μπεί κάτι πρόσθετα, πας σε ακόμα πιο ακριβά μονοπάτια (αλήθεια, υπάρχει κέντρο με εσωτερικές ταχύτητες για άνοιγμα ψαλιδιών 130 χιλιοστά???????? ΔΥΣΚΟΛΟ. ή ανοίγεις τα ψαλίδια ....).

2) έστω ότι έχεις την υποδοχή που λέγαμε.....
Αγοράζεις: ντεραγιέ μπρος + πίσω, νέο κέντρο ή ολόκληρο νέο πίσω τροχό, κασέτα γραναζιών για πίσω, νέο δισκοβραχίωνα με πχ 2 ή 3 δίσκους (αν θέλεις πολλές σχέσεις...), χειριστήρια για τα ντεραγιέ.
Κοινώς, όσο περίπου έχει ένα μεταχειρισμένο κουρσάκι που τα έχει όλα αυτά επάνω του....

3) αν βολεύεσαι με λίγες σχέσεις, αν θέλεις κάτι "τσίλικο"... και αν το πλαίσιο "παίρνει" άνοιγμα ψαλιδιών (πχ είναι ατσαλάκι...) ψάξου για οικονομικό κέντρο εσωτερικών ταχυτήτων.
Η shimano πχ βγάζει με 6 - 7 - 8 σχέσεις.
Θα χρειαστείς: νέο πίσω τροχό με το κέντρο με τις εσωτερικές ταχύτητες ή απλά θα αγοράσεις το νέο κέντρο και θα το "πλέξεις" στο υπάρχον στεφάνι με νέες ακτίνες...(δεν το προτείνω). Μαζί θα πάρεις και το χειριστήριο των εσωτερικών ταχυτήτων (έχεις κουρσάδικο τιμόνι?... θα χρειαστεί "ευρυματικότητα" για να το βάλεις..... μπαίνει όμως... το έχω δει...) και αυτό είναι όλο.
Μην νομίζεις ότι είναι οικονομική λύση, αλλά μπλέκεις πολύ λιγότερο από το να αλλάξεις ουσιαστικά όλο το σύστημα μετάδοσης που έχεις.

Α, σε κάθε περίπτωση θα χρειαστείς και νέα αλυσίδα.

.
.
.
.
[πολύ "κακό" και πολύ χρήμα.... για ελάχιστο όφελος...Πάρε μτχ κουρσάκι με ταχύτητες..]

youdontcareaboutus
Απών/απούσα

λάμπρο, βάλε μια φώτο ρε φίλε γιατι με εχει φάει η περιέργεια!!

parias
Εικόνα parias
Απών/απούσα

Εσωτερικα κεντρα με την μεγαλυτερη ποικιλια διαστασεων (O.L.D.) http://www.sturmey-archer.com/

Τροχοι ετοιμοι (καλες τιμες): http://taylor-wheels.de/advanced_search_result.php?XTCsid=7bdcf605738e8b...

Shimano-> 3,7,9,11 (8αρι- το ειχα ξεχασει)
Sturmey-> 2,3,5,8
Sram->9
Rohlof-> 14
NuVinci-> Variable

Μπορει να μπει εσ. κεντρο και με τεντωτηρα (προσθετο στα chainstays)