Πρέπει να αναφέρεις περισσότερα στοιχεία για να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε.
Μια πρόχειρη απάντηση είναι οτι θα σου στοιχίσει σίγουρα καινούργιο δισκοβραχίονα, εμπρός σασμάν, ελεύθερο, πίσω σασμάν,αλυσίδα, χειριστήρια γύρω στα 80 ευρώ δηλαδή, με μια πρόχειρη εκτίμηση.
Αν ήξερα όμως ποιο ποδήλατο είναι, τί σκελετό έχει, κτλ κτλ. ίσως μπορούσα να σου πω αν αξίζει τον κόπο ή να σου προτείνω κάποια άλλη ιδέα.
Κάνε πιο ολοκληρωμένη ερώτηση για να βοηθηθείς καλύτερα ΕΣΥ.
Μήπως έχεις ένα ποδήλατο με 6 γρανάζια πίσω και 3 δίσκους
μπροστά, σύνολο 18 ταχύτητες και θες να τους βάλεις 7 γρα-
νάζια πίσω, σύνολο 21 ταχύτητες;
Η απάντηση είναι όχι, δεν έχει νόημα και δεν αξίζει και δεν
θα δεις διαφορά καθώς μιλάμε για ποδήλατο και όχι μηχανάκι
για να ανεβάσεις άλλη μια ταχύτητα.
Υποθέτω τυπικό city bike, με 6αρα πίσω και μονό δισκοβραχίωνα.
Οπότε αυτό που αξίζει, που είναι σχετικά απλό και οικονομικό είναι να βάλεις μπροστά ένα τριπλό δισκοβραχίωνα, ότι πιο απλό μπορείς να βρεις, καθώς και ένα ντεραγιέ και ένα απλό περιστροφικό χειριστήριο για το ντεραγιέ. Έτσι από 6 θα πάς σε 3χ6 δηλαδή 18 ταχύτητες. Το να πας σε 3χ7 είναι πολύ πιο ακριβό ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.
Το είχα κάνει κάπου το 2004 στο ατσαλάκι Ideal passenger της κας RockaRolla. Είχε στοιχίσει πολύ λίγο, και επιτέλους μπορούσε να με ακολουθεί πιο άνετα σε κάποιες ποδηλατοβόλτες μας.
Αν πας σε ποδηλατάδικο σωστό (που έχει ποικιλία οικονομικών ανταλλακικών), ίσως γλιτώσεις την αλλαγή αλυσίδας και μεσαίας τριβής (κανα 15-20ευρω επιπλέον) και θα μπορεσεις να μείνεις χαμηλό στο κόστος....
Συμβουλή μου, κάνε μια γύρα σε μικρά - συνοικιακά ποδηλατάδικα και ρώτα τιμές, αναφέροντας τα παραπάνω που σου έγραψα.
Ή αν το κατέχεις έστω και ελάχιστα το τεχνικό κομμάτι, τσέκαρε αγγελίες.
Πρέπει να αναφέρεις περισσότερα στοιχεία για να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε.
Μια πρόχειρη απάντηση είναι οτι θα σου στοιχίσει σίγουρα καινούργιο δισκοβραχίονα, εμπρός σασμάν, ελεύθερο, πίσω σασμάν,αλυσίδα, χειριστήρια γύρω στα 80 ευρώ δηλαδή, με μια πρόχειρη εκτίμηση.
Αν ήξερα όμως ποιο ποδήλατο είναι, τί σκελετό έχει, κτλ κτλ. ίσως μπορούσα να σου πω αν αξίζει τον κόπο ή να σου προτείνω κάποια άλλη ιδέα.
Κάνε πιο ολοκληρωμένη ερώτηση για να βοηθηθείς καλύτερα ΕΣΥ.
Μήπως έχεις ένα ποδήλατο με 6 γρανάζια πίσω και 3 δίσκους
μπροστά, σύνολο 18 ταχύτητες και θες να τους βάλεις 7 γρα-
νάζια πίσω, σύνολο 21 ταχύτητες;
Η απάντηση είναι όχι, δεν έχει νόημα και δεν αξίζει και δεν
θα δεις διαφορά καθώς μιλάμε για ποδήλατο και όχι μηχανάκι
για να ανεβάσεις άλλη μια ταχύτητα.
Υποθέτω τυπικό city bike, με 6αρα πίσω και μονό δισκοβραχίωνα.
Οπότε αυτό που αξίζει, που είναι σχετικά απλό και οικονομικό είναι να βάλεις μπροστά ένα τριπλό δισκοβραχίωνα, ότι πιο απλό μπορείς να βρεις, καθώς και ένα ντεραγιέ και ένα απλό περιστροφικό χειριστήριο για το ντεραγιέ. Έτσι από 6 θα πάς σε 3χ6 δηλαδή 18 ταχύτητες. Το να πας σε 3χ7 είναι πολύ πιο ακριβό ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.
Το είχα κάνει κάπου το 2004 στο ατσαλάκι Ideal passenger της κας RockaRolla. Είχε στοιχίσει πολύ λίγο, και επιτέλους μπορούσε να με ακολουθεί πιο άνετα σε κάποιες ποδηλατοβόλτες μας.
Αν πας σε ποδηλατάδικο σωστό (που έχει ποικιλία οικονομικών ανταλλακικών), ίσως γλιτώσεις την αλλαγή αλυσίδας και μεσαίας τριβής (κανα 15-20ευρω επιπλέον) και θα μπορεσεις να μείνεις χαμηλό στο κόστος....
Συμβουλή μου, κάνε μια γύρα σε μικρά - συνοικιακά ποδηλατάδικα και ρώτα τιμές, αναφέροντας τα παραπάνω που σου έγραψα.
Ή αν το κατέχεις έστω και ελάχιστα το τεχνικό κομμάτι, τσέκαρε αγγελίες.