Ο αέρας σε βενζινάδικο φτάνει τα 110psi ή πρέπει να αγοράσω τρόμπα;

16 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
vasillis b.
Εικόνα vasillis b.
Απών/απούσα

Καλημερα σας παιδες, πηρα ενα SCOTT SPEEDSTER και φοραει λαστιχα 700x25C με μεγιστη πιεση στα 110psi.

Πηγα να αγορασω ανταπτορα απο βαλβιδα ποδηλατου σε αυτοκινητου ωστε να βαζω αερα σε βενζιναδικο και μου ειπαν οτι πουθενα δεν θα βρω βενζιναδικο με τοση πολυ πιεση (110psi) και οτι μονο με τρομπα ποδιου/δαπεδου θα κανω δουλεια...

Τελικα δεν πηρα ανταπτορα αλλα ουτε και τρομπα μεχρι να δω οντως τι παιζει...
Ισχυει κατι τετοιο και να δωσω τα 30 για τρομπα ή να παω αλλου για ανταπτορα;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Ετσι κι αλλιως θα χρειαστεις μια τρομπα. Δε θα βρεις παντα ενα βενζιναδικο οταν το χρειαστεις

Τωρα για τα 30 ευρω που θα δωσεις, θα παρεις τρομπα δαπεδου.
Δεν ειναι αναγκη να καταφυγεις σε αυτη τη λυση
Με τα μισα λεφτα περνεις μια τρομπα χειρος για κουρσα (διπλης ενεργειας) και θα εισαι μια χαρα

κατι τετοιο δηλαδη θα κανει και για presta και για schrader (που εχουν και τα βενζιναδικα)

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

Ισχύει αυτό που σου είπαν. Δε θα βρεις βενζινάδικο που να σου δίνει τέτοια πίεση.

Τρόμπα ποδιού ξέχνα την. Αντάπτορα ξέχασέ τον κι αυτόν.

Θέλεις μια καλή τρόμπα δαπέδου όπως αυτή: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=39688

Από κει και πέρα, για το δρόμο, μπορείς να πάρεις και μια mini τρόμπα (σαν αυτή) ή κάνιστρα με διοξείδιο του άνθρακα για φούσκωμα σε δευτερόλεπτα. Μην πάρεις διπλής δράσης σαν αυτή που πρότεινε ο ghandee γιατί μετά τα 60 PSI θα δεινοπαθήσεις. Ο μοχλός δε θα πηγαίνει ούτε μπροστά ούτε πίσω. Μιλάω εκ πείρας. Μου πήρε ένα τέταρτο να φουσκώσω με την Topeak Master Blaster Mini DXG λάστιχο 700x25 στα 120 PSI, μέσα στην άνεση του σπιτιού μου και με πολύ ιδρώτα. Στο δρόμο δεν υπάρχει περίπτωση να φουσκώσω πάνω από 80. Γιαυτό τώρα σκέφτομαι την αγορά CO2 inflator. Πάντως οι dual action είναι καλές για χαμηλές πιέσεις, γιατί φουσκώνουν στο μισό χρόνο.

magmike
Απών/απούσα

μα καλά μπορεί να φτάσει τα 110 με τρόμπα χειρός?Ο Τσακ Νόρρις είναι?Εδω και στα 70 σου βγαίνει το λάδι:P

Εγώ έχω πιο "χοντρά" λάστιχα(τρέκκιν) και βάζω συνήθως 75.Μια φορά σε ένα βενζινάδικο όσο και να πατούσα το κουμπάκι αρνιόνταν να περάσει τα 70

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

magmike wrote:
μα καλά μπορεί να φτάσει τα 110 με τρόμπα χειρός?Ο Τσακ Νόρρις είναι?Εδω και στα 70 σου βγαίνει το λάδι:P

Εγώ έχω πιο "χοντρά" λάστιχα(τρέκκιν) και βάζω συνήθως 75.Μια φορά σε ένα βενζινάδικο όσο και να πατούσα το κουμπάκι αρνιόνταν να περάσει τα 70


τα κουρσάδικα φουσκόνουν πιο εύκολα
αρκεί η τρόμπα να είναι για πολλά Psi

vasillis b.
Εικόνα vasillis b.
Απών/απούσα

Απο το προηγουμενο ποδηλατο που εχω, εχω τρομπα διπλης ενεργειας (http://www.tsirikosbikes.gr/bike-accessories/pumps-floorpumps-co2-inflat...) αλλα με το ζορι εως 50psi το πολυ μπορουσα να βαλω στο τρεκιν που ειχα και αυτο με πολυ ιδρωτα οπως λεει ο φιλος DOOM_NX!!!
Επισης εχω και co2 των 16γρ της BARBIERI το οποιο δεν το εχω χρησημοποιησει ποτε για να ξερω αν επαρκει να μου το γεμισει εως 110psi????
Αλλα επειδη με εφαγε η περιεργεια, πριν λιγο που γυρισα απο τη βολτα, σταματησα σε ενα βενζιναδικο και ειχα ενα ανταπτορα δανεικο απο ενα φιλο, οποτε δοκιμασα να δω τι παιζει..... Μεχρι 105psi τα εδειξε "σωστα" ο μετρητης και στα 2 λαστιχα αλλα μετα, το χαος...... Οσο και να εβαζα δεν εδειχνε παρα πανω καθολου!!! Τωρα μπορει να εχω μεσα και 150 και να μην το ξερω!!!!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

vasillis b. wrote:
Απο το προηγουμενο ποδηλατο που εχω, εχω τρομπα διπλης ενεργειας (http://www.tsirikosbikes.gr/bike-accessories/pumps-floorpumps-co2-inflat...) αλλα με το ζορι εως 50psi το πολυ μπορουσα να βαλω στο τρεκιν που ειχα και αυτο με πολυ ιδρωτα οπως λεει ο φιλος DOOM_NX!!!
Επισης εχω και co2 των 16γρ της BARBIERI το οποιο δεν το εχω χρησημοποιησει ποτε για να ξερω αν επαρκει να μου το γεμισει εως 110psi????
Αλλα επειδη με εφαγε η περιεργεια, πριν λιγο που γυρισα απο τη βολτα, σταματησα σε ενα βενζιναδικο και ειχα ενα ανταπτορα δανεικο απο ενα φιλο, οποτε δοκιμασα να δω τι παιζει..... Μεχρι 105psi τα εδειξε "σωστα" ο μετρητης και στα 2 λαστιχα αλλα μετα, το χαος...... Οσο και να εβαζα δεν εδειχνε παρα πανω καθολου!!! Τωρα μπορει να εχω μεσα και 150 και να μην το ξερω!!!!!

γενικότερα δεν φουσκώνουν όλλες οι τρόπμες πολλά psi
και οι μαλάκες τις pro δεν λένε πόσο φουσκώνουν

evil
Απών/απούσα

σε βενζιναδικο στα σπατα έβαλα 110psi...και στην κατω κηφισια 120!!

αλλά στην συντριπτική τους πλειοψηφία με το ζόρι 100 να φτάνουν...ειδικά αυτά που έχουν τα μοτέρ αέρα παλιού τύπου

nikkos
Εικόνα nikkos
Απών/απούσα

ούτε οι φιάλες διοξειδίου νομίζω θα φτάσουν αυτές τις πιέσεις. Η ποσότητα που έχει μέσα μια φιαλίτσα, φτάνει για να φουσκώσει(όχι πλήρως) μια σαμπρέλα 26x1.95 περίπου σε ΜΤΒ...με νορμάλ πίεση. Για να ανεβάσεις πίεση στα 110psi θα πρέπει να το φουσκώσεις αρχικά με την φιάλη, και μετά να πιάσεις την τρόμπα να συμπληρώσεις. Εκτός κ αν βρεις φιάλες με μεγαλύτερη πίεση.

PKatsab
Εικόνα PKatsab
Απών/απούσα

Νομίζω ότι χρειάζεσαι οπωσδηποτε τρόμπα δαπέδου για το σπίτι (θα πρέπει να ελέγχεις τακτικά - σε εβδομαδιαία τουλάχιστο βάση - την πίεση των ελαστικών σου, γιατί λοιπόν να παιδεύεσαι και να ιδρώνεις με χειροκίνητη;) και μια για το δρόμο, με τον καλύτερο συνδυασμό βάρους-μεγέθους-κόστους-μέγιστης πίεσης που θα βρεις, που θα σου χρησιμέψει μόνο σε περίπτωση σκασίματος για να σου δώσει μια στοιχειώδη πίεση που θα σε φέρει σπίτι.

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

Παιδιά, μάλλον δεν το έχετε ψάξει πολύ το θέμα, ε;
Μια αμπούλα των 16 γραμμαρίων φουσκώνει ένα 700x23 λάστιχο στα 130 PSI. Από κει και πέρα, όσο μεγαλώνει ο όγκος του ελαστικού, τόσο μικραίνει και η τιμή μέγιστης πίεσης που μπορεί να φουσκώσει η αμπούλα. Δείτε και το σχετικό πινακάκι.

@OP, στο βενζινάδικο, αυτό που έγινε είναι να φτάσει τα όριά της η αντλία με αποτέλεσμα όσο και να πατούσες το κουμπί να μην έμπαινε αέρας μέσα στο λάστιχο. Οπότε και το μανόμετρο σου έδειχνε την ίδια πίεση συνέχεια. Αμφιβάλω αν έβαλες καταλάθος 150 PSI.

Όπως και να 'χει και η δική μου γνώμη είναι ότι χρειάζεσαι τρόμπα δαπέδου για το σπίτι. Αργά ή γρήγορα πρέπει να αγοράσεις. Δε συγκρίνεται η ευκολία με την οποία φουσκώνει, ούτε οι πιέσεις στις οποίες φτάνει. Για ποδήλατα πάντα. Εγώ έχω τη Lezyne Alloy Floor Drive και είμαι πολύ ικανοποιημένος με την ευκολία που φουσκώνει.

b sabbath
Απών/απούσα

πολλα βενζιναδικα που εχουν τον λαστιχενιο σωληνα αερα κατευθειαν στο κομπρεσερ μπορεις να βαλεις αερα πανω απο 120psi,εχω βαλει σε πολλα βενζιναδικα αερα πανω απο 120psi

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

b sabbath wrote:
πολλα βενζιναδικα που εχουν τον λαστιχενιο σωληνα αερα κατευθειαν στο κομπρεσερ μπορεις να βαλεις αερα πανω απο 120psi,εχω βαλει σε πολλα βενζιναδικα αερα πανω απο 120psi

Ε ναι!
Το φορητό που το βάζεις να φορτίσει με αέρα δεν έχει δύναμη.
Η σωλήνα δίνει συνέχεια με πίεση.

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Υπαρχει ενα βενζιναδικο στο μεταξουργειο
(πλατεια κολοκοτρωνη λεγεται;;)
που εχει και τα δυο

Εξηγουμαι:
Μπαινω μια φορα να τον ρωτησω για μια οδο
Πριν προλαβω να ανοιξω το στομα μου
μου λεει ΟΧΙ

Δεν ηταν 28η Οκτωβριου, οποτε τον ρωτησα:
"Τι οχι;"
Μου λεει "δε μπορεις να βαλεις αερα στα λαστιχα"

Οποτε ο τυπος ειναι τρομπας πολυ περισσοτερων psi πανω απο τα 120

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Θα χρειαστείς μια καλή τρόμπα δαπέδου για να φουσκώνεις / τσεκάρεις πιέσεις πριν από ΚΑΘΕ ΒΟΛΤΑ.
Δυστυχώς θέλεις και μια μινι-τρόμπα μαζί σου, γιατί αν σου κάτσει λάστιχο, θα γυρίζεις πολλά - πολλά χλμ με τα πόδια (και τα σχαράκια μας γλιστράνε πολύ....).
Και θέλεις και έναν αντάπτορα.
Κόστος: 20 ευρώ για δαπέδου, άλλα 15 για την μίνι και 0,50 για τον αντάπτορα.
Δεν χρειάζεται να τα πάρεις όλα μονοκοπανιά. Ξεκίνα με την μίνι και τον αντάπτορα....

Υπάρχουν αρκετά βενζινάδικα που φτάνουν τα 100psi. ΑΝΕΤΑ. Απλά μην πάτε σε κάτι παρακμιακά με μαρκούτσια 10ετίας....
Άρα φουσκώνεις με την μίνι- όσο μπορείς - μετά στο "κοντινό" βενζινάδικο προσθέτεις μέχρι εκεί που πρέπει....

cyclist
Απών/απούσα

Φίλε Βασίλη, έχεις λάστιχα 700x25 με max πίεση τα 110psi.
Καλό είναι να τους βάζεις μέχρι 100psi.
Σπάνια μέχρι 105psi μόνο αν μετράς με
μανόμετρο ανεξάρτητο, χειρός ή ενσωματωμένο σε ποιοτική τρόμπα.
Αν φουσκώνουμε τα ελαστικά τέρμα ναι μεν κυλάμε γρηγορότερα,
κινδυνεύουν όμως να σχιστούν και γενικά φθείρωνται γρηγορότερα.
Σχετικά με τα βενζινάδικα, τέτοια πίεση μπορείς να βάλεις εύκολα αν ο σωλήνας
παροχής του αέρα είναι συνδεδεμένος με τον κομπρέσσορα.
Διαφορετικά, κάνιστρο αποθήκευσης-παροχής αέρα δύσκολα να σου δώσει υψηλή πίεση.
Υπάρχει όμως και το θέμα της αξιοπιστίας των μανόμετρων στα βενζινάδικα.
Αυτά χρησιμοποιούνται για μέτρηση πίεσης ελαστικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών
που είναι χαμηλότερη από οποιοδήποτε συνηθισμένο ποδήλατο και τα
μανόμετρα δεν είναι ευαίσθητα - αξιόπιστα σε υψηλές πιέσεις ανεξάρτητα των ενδείξεών τους.
Κανονικά για πιέσεις πάνω από 80psi καλό είναι να υπάρχει ένα μανομετράκι.
Μπορείς να βρεις με 10-15 ευρώ.
Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν τρόμπες με ενσωματωμένα μανόμετρα, ειδικά στις μεγάλες τύπου δαπέδου για το σπίτι.
Για τον δρόμο υπάρχουν οι φύσιγγες CO2 και οι μικρές τρόμπες.
Οι περισσότερες είτε οι κλασσικές είτε οι διπλής ενέργειας μειονεκτούν σοβαρά
ως προς τον τρόπο χειρισμού τους και χρειάζεται πολύ ιδρώτας ακόμα και για 80psi.
Μόνο αυτές που στερεώνονται στο έδαφος και πιέζονται κάθετα είναι πρακτικές.
Προσωπικά έχω καταλήξει στην Topeak Mini Morph που είναι μικρή, γίνεται δαπέδου και πραγματικά φουσκώνει μέχρι 160psi.
Τα 100psi είναι πανεύκολα να μπουν με αυτήν την τρόμπα καθώς χρησιμοποιήται στο δάπεδο όπως και οι μεγάλες.
Έχοντας αυτήν δεν χρειάζεσαι δεύτερη, κάνεις πραγματικά άνετα την δουλειά σου και στο σπίτι και στον δρόμο .

contact