Ορθοστατης

12 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
geopaok
Απών/απούσα

Καλησπερα, εχω μια απορια, μιας και πηρα ποδηλατο με αλουμινενιο σκελετο, μου ειπαν πως δεν μπαινει ορθοστατης. Εσεις εχετε? Αν οχι πως στηριζετε το ποδηλατο?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

Και δε σου εξήγησε το λόγο; Δεν υπάρχει περίπτωση να μη μπορείς να βάλεις σε αλουμινένιο πλαίσιο. Εκτός αν εννοούσε ότι δεν υπάρχει εργοστασιακό όπως π.χ. στα Scot

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...που ειδικευονται στην κατασκευη ορθοστατων(= stand), οπως η Hebie, και η Pletscher (για να αναφερω δυο απο τις ποιοτικωτερες και γνωστοτερες).
Μια ματια στα προϊοντα τους θα σου δωσει τη λυση.

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

Επίσης αναλόγως το σκελετό και το αν το χρησιμοποιείς για ποδηλατοεκδρομες, που σημαίνει βάρος στη σχάρα από σακίδια, πρέπει να βάλεις από αυτά που πιάνουν στο πίσω ψαλίδι ΜΕ ΔΙΠΛΟ σημείο στήριξης.

geopaok
Απών/απούσα

Το ποδηλατο το χροισημοποιω καθημερινα για τα φροντηστιρια και Σ/Κ για μεγαλυτερες βολτες ασφαλτο/χωμα, εσεις που δεν εχετε σταντ και το χρησοιμοποιητε οπως εγω πως τα στηριζετε?

rafi2000
Εικόνα rafi2000
Απών/απούσα

Παιδιά δεν ξέρω αλλά ο φίλος μου που έχει Scott (όταν το αγόρασε δεν είχε ποδαράκι) αλλά του είπα μην χαλιέσαι! Μπήκαμε, βρήκαμε, διαλέξαμε και το βάλαμε! Μιλάω για ποδήλατο Mountain!
Μπες εδώ και διάλεξε.

http://www.tsirikosbikes.gr/bike-accessories/kick-stand.html

Έχει 3 σταντ της ΕΤΑΙΡΙΑΣ SCOTT!!!

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...της Scott, μπαινουν μονο στην ειδικη υποδοχη (με δυο τρυπες) που εχουν τα chainstay καποιων μοντελλων της Scott, και οχι σε οποιοδηποτε ποδηλατο.
Ο φιλος μας που ζηταει πληροφοριες για stand, δεν ειδα να αναφερει πουθενα οτι εχει καποιο μοντελλο της Scott.
Παντως, σιγουρα υπαρχουν stand που ταιριαζουν στους παχυτερους (αλουμινενιους) σωληνες (chainstays) των αλουμινενιων ποδηλατων.
Πληροφοριακα, απλουστερα στην τοποθετηση, και ασυγκριτα σταθεροτερα ειναι τα stands που τοποθετουνται πισω στο σκελετο, κοντα στη συνδεση των πισω seat και chainstays, αμεσως μπροστα απο τον αξονα του πισω τροχου, στην αριστερη πλευρα. Ειδικα οταν τοποθετειται φορτιο/αποσκευες στην πισω σχαρα.

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
...της Scott, μπαινουν μονο στην ειδικη υποδοχη (με δυο τρυπες) που εχουν τα chainstay καποιων μοντελλων της Scott, και οχι σε οποιοδηποτε ποδηλατο.
Ο φιλος μας που ζηταει πληροφοριες για stand, δεν ειδα να αναφερει πουθενα οτι εχει καποιο μοντελλο της Scott.
Παντως, σιγουρα υπαρχουν stand που ταιριαζουν στους παχυτερους (αλουμινενιους) σωληνες (chainstays) των αλουμινενιων ποδηλατων.
Πληροφοριακα, απλουστερα στην τοποθετηση, και ασυγκριτα σταθεροτερα ειναι τα stands που τοποθετουνται πισω στο σκελετο, κοντα στη συνδεση των πισω seat και chainstays, αμεσως μπροστα απο τον αξονα του πισω τροχου, στην αριστερη πλευρα. Ειδικα οταν τοποθετειται φορτιο/αποσκευες στην πισω σχαρα.

+1

επίσης αν υπάρχει βαρύ φορτίο/αποσκευές πρέπει να πιάνουν σε 2 σημεία

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

geopaok wrote:
Το ποδηλατο το χροισημοποιω καθημερινα για τα φροντηστιρια και Σ/Κ για μεγαλυτερες βολτες ασφαλτο/χωμα, εσεις που δεν εχετε σταντ και το χρησοιμοποιητε οπως εγω πως τα στηριζετε?

το σταντ ειναι περιτο βαρος. Το στηριζουμε ΑΝΤΡΙΚΑ. Δλδ το αφηνουμε κατω.

geopaok
Απών/απούσα

Στο παλιο ειχα στην αρχη αυτο που λετε οτι εινια καλυτερο, αλλα μετα το εβγαλα/εσπασα και το ειχα ετσι "ΑΝΤΡΙΚΑ"

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

Αν το έσπασες επίτηδες τότε δε χρειάζεται να μας ρωτάς, έχεις την απάντηση.

Μπορείς να το στηρίζεις βάζοντας κόντρα το πεντάλι στο πεζοδρόμιο, συνήθεια είναι.

geopaok
Απών/απούσα

ενοειτε οχι επητηδες, αλιως δεν θα ρωτουσα