Αρχικά να προσδιορίσω το πρόβλημα....: εχω ένα dirt bike(kona stuff), και θέλω να αλλάξω μέγεθος στην μπροστινή δισκόπλακα.
Το ποδήλατο αυτό φοράει εμπρόσ και πίσω υδραυλικά δισκόφρενα Tektro Auriga Comp. Στα δισκόφρενα αυτά είχα κάνει το αρχικ΄΄ο στρώσιμο...αλλα μετά από λίγο καιρό άκουγα κάποιουσ περίεργουσ ήχους κατά το φρενάρισμα σε χαμηλές ταχύτητες.
Αποφάσισα λοιπόν να αλλάξω μπροστινή δισκόπλακα.
Παρακαλώ να με πληροφορήσει κάποιος πρώτον εάν τα εν λόγω φρένα είναι ποιοτικά (όσο ακούω τουλάχιστον)...και δεύτερον, τι μέγεθος είναι σωστό α βάλω σε dirt bike πληροφοριακά σας ενημερώνω οτι το ποδηλατάκι αυτο έχει εμπρόσθια ανάρτηση marzocchi dirt jumper 2...
Ευχαριστώ.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Αλλά και γενικότερα αν αλλάξω δισκόπλακα, ειναι καλύτερο να βάλωγια χρήση dirt 180mm ή 203mm?
Περίεργος ήχος: είναι πιο πιθανό να φταίει το τακάκι (και απλά να έχει βρώμα/χώμα, άρα βγάλε το και καθάρισέ το αν χρειαστεί -σαπούνι για πιάτα πχ-) παρά ο δίσκος!
Έχε μαζί σου μια βιδούλα 5mm (επί όσο μήκος πιστεύεις ότι χρειάζεται, 3-4cm) και 2 παξιμαδάκια, κάποια μέρα μπορεί να σου γλυτώσουν τη βόλτα (αυτή θα είναι και η μόνιμη λύση του προβλήματος, σε όσα ποδηλατάδικα ρώτησα, δεν υπάρχει τέτοιο "ανταλλακτικό").