Πιρούνι για mtb

27 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Έχω ένα GT Avalanche 2.0 και θα ήθελα να αλλάξω το πιρούνι του με κάτι καλύτερο.Δεν θέλω κάτι σούπερ απλά να δουλεύει σωστά ως ανάρτηση.Να μπορεί να συντηρηθεί-επισκευαστεί κλπ.Μπορώ να βρω κάτι από εδώ η έξω μέχρι 150 ευρώ πάνω κάτω;Οι τροχοί μου είναι 26άρηδες.
Σε περίπτωση που σκεφτώ να πάω σε ''ξερό'' πιρούνι αυτά του rose κάνουν και πιο από τα δύο πρέπει να επιλέξω;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
http://www.rosebikes.com/products/bike-parts/forks/mtb-forks/stiff/

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...απο τα δυο του rose δεν σου κανουν, κι αυτο γιατι κανενα δεν ειναι suspension corrected.
Απλα το ενα μοντελλο ειναι για κουτελλο σκελετου που δεχεται πηρουνι μιας (1") ιντσας, ενω το αλλο ειναι πηρουνι για σκελετο που δεχεται πηρουνι με λαιμο μιας ιντσας κι ενος ογδοου (1 1/8").
Και τα δυο προοριζονται για αντικατασταση συμβατικου πηρουνιου, απλα -κατα πως λεει- ειναι πολυ ενισχυμενα.

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Βλέπω πως το crc έχει βγάλει προσφορές σε πιρούνια.Το παρακάτω ας πούμε λέει τίποτα,κάνει για το ποδήλατό μου;Αυτό που φοράει εμένα απάνω είναι εντελώς της πλάκας.
http://www.chainreactioncycles.com/g...2/rp-prod81580

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...εχει tapered steerer (1 1/4" κατω, και 1 1/8" πανω).
Επισης ο αξονας του τροχου που δεχεται το πηρουνι, ειναι Φ 15 χιλ.
Ο δικος σου μπροστα τροχος εχει τοσο χονδρο αξονα;
Ο σκελετος (λαιμος) του ποδηλατου σου δεχεται tapered steerer πηρουνιου;
Νομιζω καμμια απο τις δυο ανωτερω προϋποθεσεις δεν πληρει το ποδηλατο σου.

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Ναι έχεις δίκιο μετα από λίγο ψάξιμο είδα πως χρειάζομαι πιρούνι με 1 1/8 λαιμό και 9mm άξονα κάτω.Με την βάση της δαγκάνας του δίσκου τι παίζει;Είναι στάνταρ;Θα μπαίνει η δικιά μου σε κάποιο καινούργιο πιρούνι;Πρέπει να μετρήσω κάποια απόσταση;Το παρακάτω λογικά θα μου κάνει;
http://www.probikeshop.com/rockshox-xc32-tk-fork-26-100-mm-coil-poploc-b...

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

αν έχεις και στο υπάρχον τέτοιες βάσεις δεν αλλάζει κάτι , επίσης αν έχεις μέχρι 180 δισκόπλακα λογικά θα είσαι οκ (ψάξε να δεςι το πιρούνι που θές πόσο μέγεθος σικόνει δισκόπλακα)

ξεκαθάρισε τι θές , δεν αγοράζουμε πιρούνι βάση τιμής

ενα πιρούνι αέρα έχει κάμποσες ρυθμίσεις (ειδικά αν είναι αΓιερα και στις 2 μεριές)

οταν δε μιλάμε για σέρβις πρέπει να το έχεις αρκετά για να βάλεις χέρι (κ πόσο μάλλον να βρείς σωστό επαγγ να βάλει αυτός )

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

scarpedico wrote:
αν έχεις και στο υπάρχον τέτοιες βάσεις δεν αλλάζει κάτι , επίσης αν έχεις μέχρι 180 δισκόπλακα λογικά θα είσαι οκ (ψάξε να δεςι το πιρούνι που θές πόσο μέγεθος σικόνει δισκόπλακα)

ξεκαθάρισε τι θές , δεν αγοράζουμε πιρούνι βάση τιμής

ενα πιρούνι αέρα έχει κάμποσες ρυθμίσεις (ειδικά αν είναι αΓιερα και στις 2 μεριές)

οταν δε μιλάμε για σέρβις πρέπει να το έχεις αρκετά για να βάλεις χέρι (κ πόσο μάλλον να βρείς σωστό επαγγ να βάλει αυτός )


Από ότι βλέπω μάλλον η δαγκάνα μου δεν κάνει γιατί δένει σε βάση που βιδώνει στο πλάι ενώ στο συγκεκριμένο πιρούνι βλέπω πως η βάση είναι για να βιδώσεις την δαγκάνα από πίσω,δεν ξέρω αν παίζει αντάπτορας.Για την τιμή τώρα..απλώς ψάχνω για ένα λειτουργικό πιρούνι χωρίς να έχω μεγάλες απαιτήσεις.Άλλωστε σίγουρα πιστεύω απ'αυτά που έχω διαβάσει πως θα είναι καλύτερο απ'αυτό που έχει πάνω τώρα που είναι εντελώς της πλάκας και ανύπαρκτο λειτουργικά.Τις ρυθμίσεις τώρα πιστεύω πως τις κατέχω...μετά από 20 χρόνια στο enduro και σε πίστες με μοτοσυκλέτα όπου έπαιζα με Ohlins και White Power.Mαστόρια τώρα στο Cyclist που πηγαίνω γενικότερα,δεν έχω ρωτήσει βέβαια,αλλά βλέπω να φτιάχνουν-συντηρούν πανάκριβα MTB.Δεν ξέρω βέβαια και κατά πόσο κάποια πολύ καλά μαστόρια που ξέρω σε αναρτήσεις σε μοτό θα μπορούσαν να ασχοληθούν και με κάτι τέτοιο.
Είδωμεν....πάντως έχω αρχίσει να ψήνομαι όσο περνάει ο καιρός και δυναμώνω πάλι,μήπως ξαναμπώ στα χώματα με ποδήλατο αυτή την φορά.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

υπάρχει ανταπτορας απο is σε post mount δεν έχεις θέμα

η Ohlins αν θυμάμαι είχε πει οτι θα μπει και στο χώρο του ποδηλάτου(άσχετο αλα το λέω :P)

αν το έχεις για μενα δες τι επιλογές σου δίνει ενα πιρούνι με 2πλό αγέρα και ενα με μονό

όσο μιλάμε φυσικά για το ποδήλατο που λές (και είναι xc )

ενδεικτικά θα έβλεπα ή για suntour epicon ή λόγο προσφοράς αυτό http://www.rczbikeshop.com/default/rockshox-2014-fork-sid-rl-26-100mm-ax...

που είναι απο τα τοπ τις εταιρίας (για αγωνιστική χρήση) αν θες να μπείς στο χωρό αξίζει (κ θα φύγει σύντομα καθώς ξεστοκάρουν σχεδόν αμέσως )

ο μονος λόγος που λέω για rs είναι καθαρα λόγο πολλών πωλήσεων και γενικά επειδή σαν γνωστές αναρτήσεις υπάρχουν λύσεις για χουσούρια ή τυχόν προβλήματα

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες αλλά στα 44 που είμαι τώρα και με παρελθόν σε τραυματισμούς κλπ. όταν μιλάω πλέον για επιστροφή στο χώμα θα είναι απλά χαλαρές βόλτες σε εύκολες διαδρομές.Οπότε δεν πιστεύω πως χρειάζομαι κάτι τόσο ακριβό.Εκτός αν πιστεύεις πως παρακάτω,με τις προσφορές που παίζουν πάντα,δεν αξίζει ο κόπος οπότε το συζητάμε.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Πρωτα απ'ολα πρεπει να πεις τι αναρτηση φορας (την rock shox xc28???).

Απο εκει και περα για την sid που ειπαν παραπανω ειναι οντως πολυ καλη αλλα για να δουλεψει τελεια στον καιρο της ελλαδος θελει μια αλλαγη στα λαδια της. Το προβλημα ειναι οτι εδω δεν το αναλαμβανουν ολοι και νομιζουν οτι ειναι θεμα στις βαλβιδες της (δεν ειναι). Απλως προσεξε το.

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Πρωτα απ'ολα πρεπει να πεις τι αναρτηση φορας (την rock shox xc28???).

Απο εκει και περα για την sid που ειπαν παραπανω ειναι οντως πολυ καλη αλλα για να δουλεψει τελεια στον καιρο της ελλαδος θελει μια αλλαγη στα λαδια της. Το προβλημα ειναι οτι εδω δεν το αναλαμβανουν ολοι και νομιζουν οτι ειναι θεμα στις βαλβιδες της (δεν ειναι). Απλως προσεξε το.


Στην ''μπότα'' του πιρουνιού γράφει SYNC Magnesium Elixer 523.Έχει μόνο μία ρύθμιση +-...τώρα προφόρτιση ελατηρίου μάλλον πρέπει να είναι,κλείδωμα δεν έχει.Δεν βρήκα και κάποια στοιχεία στο νετ με μια ματιά που έριξα.
Για τα λάδια που λες εννοείς προφανώς πιο χοντρά για να δουλέψουν στις ζεστές θερμοκρασίες της Ελλάδας;

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Για τα λαδια το αναποδο. Στο κρυο δεν δουλευουν.

Ποιας χρονιας ειναι το ποδηλατο σου? Το GT avalanche 2.0 (αυτο δεν ειναι το μοντελο??) συνηθως φοραγε rock shox xc28.

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Έιναι του 2010. Τώρα τι να σου πω...απ'τον Γατσούλη στην Αγ.Παρασκευή το είχα πάρει τότε,ήξερα και ελάχιστα από ποδήλατα.Ψάχνοντας κι εγώ τώρα βλέπω πως αυτή την ανάρτηση που λες φορούσε κανονικά.Να την έβγαζε εδώ ο τύπος και να το πούλαγε με υποδεέστερη;Να έπερνε μόνο τον σκελετό και να έβαζε απάνω ότι ήθελε;Πάντως θυμάμαι πως το είχα πληρώσει 650 ευρώ από 730 κανονική τιμή....υποτίθεται.
Οπότε τι λες,με μια rock shox xc32 θα κάνω λες δουλείτσα για χαλαρές βόλτες στο βουνό;

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

τις rock shox τις xc δεν τις εχω πολυ σε εκτιμηση. Οι μικρες (xc28-xc30) ειχαν και θεματα, οι xc32 θεωρω οτι μπορεις να βρεις στην τιμη τους αλλες με καλυτερη λειτουργεια.

Απο την αλλη εαν δεν βρουμε-καταλαβουμε τι φορας τωρα δεν προκειται να βγει ακρη. Αυτα που εγραψες παραπανω εμενα μου λενε μονο οτι εχει μποτα μαγνησιου. Αυτο σημαινει οτι δεν ειναι τοσο μαπα οσο λες (συνηθως). Συνηθως κιολας αυτες που εχουν μποτες μαγνησιου λυνονται και διορθωνονται αλλα παλι πρεπει να δουμε τι ειναι αυτη που εχεις. Να ανεβασεις μερικες φωτο???

edit. υπηρχαν gt avalance 2.0 του 2010 που φορουσαν την suntour xcr. Η συγκεκριμενη λυνεται και καθαριζεται. Ψαξε εδω μεσα να βρεις τον οδηγο που ειχε γραψει ο ntimitris.

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Ναι για το μαγνήσιο έχεις δίκιο.Χρησιμοποιείτε και στις μοτό ως ελαφρύτερο υλικό (φυσικά ακριβότερο) σε καπάκια συμπλέκτη,βαλβίδων κλπ.
Επίσης στα ποδήλατα πλεονεκτούν αυτά που λειτουργούν με αέρα από τα κλασικά με ελατήριο;Στις μοτό ας πούμε είχαν βγει την δεκαετία του 80' κάποια πιρούνια με αέρα αλλά ποτέ δεν δούλεψαν σωστά και εγκαταλείφθηκαν γρήγορα.
Ανέβασα μια πλασματική αγγελεία στο car να δείτε τις φωτό.
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/5366844/

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

να ρωτήσω πιο πιρούνι έχεις τώρα??
αν έχεις δλδ χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου ποδηλάτου χρόνια μοντέλο θα ήταν καλό να το πεις
και γιατί θέλεις να αλλάξεις πιρούνι??
χάλασε το προηγούμενο ή απλά δεν σε καλύπτει ???
και από που είσαι ??

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Plannet wrote:
να ρωτήσω πιο πιρούνι έχεις τώρα??
αν έχεις δλδ χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου ποδηλάτου χρόνια μοντέλο θα ήταν καλό να το πεις
και γιατί θέλεις να αλλάξεις πιρούνι??
χάλασε το προηγούμενο ή απλά δεν σε καλύπτει ???
και από που είσαι ??

Τα γράφω όλα παραπάνω...........

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

TL wrote:
Plannet wrote:
να ρωτήσω πιο πιρούνι έχεις τώρα??
αν έχεις δλδ χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου ποδηλάτου χρόνια μοντέλο θα ήταν καλό να το πεις
και γιατί θέλεις να αλλάξεις πιρούνι??
χάλασε το προηγούμενο ή απλά δεν σε καλύπτει ???
και από που είσαι ??

Τα γράφω όλα παραπάνω...........

ok καλή αναζήτηση
:D

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Plannet wrote:
TL wrote:
Plannet wrote:
να ρωτήσω πιο πιρούνι έχεις τώρα??
αν έχεις δλδ χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου ποδηλάτου χρόνια μοντέλο θα ήταν καλό να το πεις
και γιατί θέλεις να αλλάξεις πιρούνι??
χάλασε το προηγούμενο ή απλά δεν σε καλύπτει ???
και από που είσαι ??

Τα γράφω όλα παραπάνω...........

ok καλή αναζήτηση
:D

Xμμμ...μάλλον δεν έχει ενδιαφέρον η περιπτωσή μου αφού δεν είμαι από Θεσσαλονίκη να με στείλεις στον δικό σου...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

TL wrote:
Ναι για το μαγνήσιο έχεις δίκιο.Χρησιμοποιείτε και στις μοτό ως ελαφρύτερο υλικό (φυσικά ακριβότερο) σε καπάκια συμπλέκτη,βαλβίδων κλπ.
Επίσης στα ποδήλατα πλεονεκτούν αυτά που λειτουργούν με αέρα από τα κλασικά με ελατήριο;Στις μοτό ας πούμε είχαν βγει την δεκαετία του 80' κάποια πιρούνια με αέρα αλλά ποτέ δεν δούλεψαν σωστά και εγκαταλείφθηκαν γρήγορα.
Ανέβασα μια πλασματική αγγελεία στο car να δείτε τις φωτό.
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/5366844/[/quote]

Λοιπον μαλλον θα σου φερω κακα νεα. Χωρις να ειμαι ο ειδημων σε GT εχω την εντυπωση οτι το ποδηλατο σου ειναι του 2003 και οχι του 2010.
http://www.bikepedia.com/quickbike/BikeSpecs.aspx?year=2003&brand=GT&mod...
Η μονη διαφορα ειναι οτι το δικο σου ειναι με δισκοφρενα και σε αλλα χρωματα αλλα το πιρουνι ειναι ιδιο (οποτε δες και στο Link ποιο εχεις) και τα γραφικα ειναι τα ιδια.

Τα καλα νεα ειναι οτι το πιρουνι σου ανοιγει και φτιαχνει αλλα το θεμα ειναι οτι ειναι τοσο παλιο που δεν ξερω εαν αξιζει και εαν θα βρεις τσιμουχες κτλ.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

TL wrote:
Plannet wrote:
TL wrote:
Plannet wrote:
να ρωτήσω πιο πιρούνι έχεις τώρα??
αν έχεις δλδ χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου ποδηλάτου χρόνια μοντέλο θα ήταν καλό να το πεις
και γιατί θέλεις να αλλάξεις πιρούνι??
χάλασε το προηγούμενο ή απλά δεν σε καλύπτει ???
και από που είσαι ??

Τα γράφω όλα παραπάνω...........

ok καλή αναζήτηση
:D

Xμμμ...μάλλον δεν έχει ενδιαφέρον η περιπτωσή μου αφού δεν είμαι από Θεσσαλονίκη να με στείλεις στον δικό σου...

you got me
:D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Λοιπον μαλλον θα σου φερω κακα νεα. Χωρις να ειμαι ο ειδημων σε GT εχω την εντυπωση οτι το ποδηλατο σου ειναι του 2003 και οχι του 2010.
http://www.bikepedia.com/quickbike/BikeSpecs.aspx?year=2003&brand=GT&mod...
Η μονη διαφορα ειναι οτι το δικο σου ειναι με δισκοφρενα και σε αλλα χρωματα αλλα το πιρουνι ειναι ιδιο (οποτε δες και στο Link ποιο εχεις) και τα γραφικα ειναι τα ιδια.

Τα καλα νεα ειναι οτι το πιρουνι σου ανοιγει και φτιαχνει αλλα το θεμα ειναι οτι ειναι τοσο παλιο που δεν ξερω εαν αξιζει και εαν θα βρεις τσιμουχες κτλ.


μάλλον καλά νέα θα έλεγα
μιας και το συγκεκριμένο πιρούνι είναι το Rock Shox Judy TT
που είναι πολύ καλό και αξίζει επισκευή (που ήταν και ο αρχικός σκοπός της συμμετοχής μου )

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Plannet wrote:
kktsol wrote:

Λοιπον μαλλον θα σου φερω κακα νεα. Χωρις να ειμαι ο ειδημων σε GT εχω την εντυπωση οτι το ποδηλατο σου ειναι του 2003 και οχι του 2010.
http://www.bikepedia.com/quickbike/BikeSpecs.aspx?year=2003&brand=GT&mod...
Η μονη διαφορα ειναι οτι το δικο σου ειναι με δισκοφρενα και σε αλλα χρωματα αλλα το πιρουνι ειναι ιδιο (οποτε δες και στο Link ποιο εχεις) και τα γραφικα ειναι τα ιδια.

Τα καλα νεα ειναι οτι το πιρουνι σου ανοιγει και φτιαχνει αλλα το θεμα ειναι οτι ειναι τοσο παλιο που δεν ξερω εαν αξιζει και εαν θα βρεις τσιμουχες κτλ.


μάλλον καλά νέα θα έλεγα
μιας και το συγκεκριμένο πιρούνι είναι το Rock Shox Judy TT
που είναι πολύ καλό και αξίζει επισκευή (που ήταν και ο αρχικός σκοπός της συμμετοχής μου )

οταν εχει πληρωσει το ποδηλατο για ποδηλατο του 2010 και παιρνει του 2003 δεν το λες και καλο νεο. Το πιρουνι που φοραει ο φιλος ειναι το sync elixir (η εταιρεια που το εφτιαχνε λεγοταν isync που δεν υπαρχει πια). Καποιοι λενε οτι ηταν το ιδιο με το rock shox judy (δλδ το εβγαζε η ιδια εταιρεια και για την rosk shox και αλλαζαν μονο τα αυτοκολητα). Πολυ καλο με τα σημερινα δεδομενα δεν θα το ελεγα αλλα το θεμα δεν ειναι μονο το εαν αξιζει να το φτιαξει αλλα και κατα ποσο θα βρει και τα spares που χρειαζεται για να το φτιαξει.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:

οταν εχει πληρωσει το ποδηλατο για ποδηλατο του 2010 και παιρνει του 2003 δεν το λες και καλο νεο. Το πιρουνι που φοραει ο φιλος ειναι το sync elixir (η εταιρεια που το εφτιαχνε λεγοταν isync που δεν υπαρχει πια). Καποιοι λενε οτι ηταν το ιδιο με το rock shox judy (δλδ το εβγαζε η ιδια εταιρεια και για την rosk shox και αλλαζαν μονο τα αυτοκολητα). Πολυ καλο με τα σημερινα δεδομενα δεν θα το ελεγα αλλα το θεμα δεν ειναι μονο το εαν αξιζει να το φτιαξει αλλα και κατα ποσο θα βρει και τα spares που χρειαζεται για να το φτιαξει.


1) τα spares υπάρχουν μιας και σχετικά πρόσφατα διόρθοσα ενώς φίλου
2) το link Που έδωσες λέει άλλα σχετικά με την ανάρτηση

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Plannet wrote:

2) το link Που έδωσες λέει άλλα σχετικά με την ανάρτηση

Και η φωτο του λινκ που εδωσα αλλα λεει. Δεν αλλαζει τιποτα αφου ετσι και αλλιως μαλλον το ιδιο πιρουνι ειναι.

Αντι να τσακωνομαστε και να λεμε τι ειπε ο ενας και τι ο αλλος και αφου εφτιαξες του φιλου σου θα βοηθουσες πολυ παραπανω με το να εξηγησεις την διαδικασια και τι spares χρειαζεται ωστε να το κανει και ο φιλος που ρωταει εδω.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Αντι να τσακωνομαστε και να λεμε τι ειπε ο ενας και τι ο αλλος και αφου εφτιαξες του φιλου σου θα βοηθουσες πολυ παραπανω με το να εξηγησεις την διαδικασια και τι spares χρειαζεται ωστε να το κανει και ο φιλος που ρωταει εδω.


Fork Brand & ModelRock Shox Judy TT
βοήθα τον εσύ που είσαι καλός στο να βαηθάς

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

αλλά εγώ μια ματιά θα έριχνα σ' αυτό το μαγαζί μήπως πετύχαινα την Judy.