Ποδηλατο fitness, επιλογη σωστου μεγεθους & στησιμο

40 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
GeoKoum
Απών/απούσα

v

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

δε σε βλέπω, στείλε εδώ: pavlos191(papaki)msn.com

GeoKoum
Απών/απούσα
GeoKoum
Απών/απούσα

ΟΚ?

GeoKoum
Απών/απούσα
Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

Καλό φαίνεται, βέβαια το μάτι δε λέει και πολλά!

Δοκίμασε και με το λαιμό ρυθμισμένο πιο χαμηλά, να σκύψεις δηλαδή λίγο. Θα σου φάνει πιο μακρύ και πιο σπορτίφ

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα
kougioum77
Εικόνα kougioum77
Απών/απούσα

πιστευω φιλε γιωργο οτι εισαι ο.κ με το ποδηλατο,προσαρμοσετο στα μετρα σου και κοιτα να το σκισεις στα χιλιομετρα.τωρα για την μεση που ποναει δεν πιστευω να φταιει παντα το ποδηλατο και εγω οταν ξεκινησα με κουρσα μεχρι να συνηθισω ειχα τετοια προβληματακια που στην πορεια χαθηκανε.

GeoKoum
Απών/απούσα

Αν μπορεί ας βάλει κάποιος μια φωτογρ. για να δω πως κάθεται πάνω στο 57άρι Fitness !!EYXARISTO !! KAI ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!

contact