hello!!!
Είμαι 1.75.
Εχω κουρσάκι 54 μεγέθους.
Τι απόσταση σε εκατοστά πρέπει να απέχει η σέλα από το τιμόνι μου;;
(στον οριζόντιο σωλήνα)
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
hello!!!
Είμαι 1.75.
Εχω κουρσάκι 54 μεγέθους.
Τι απόσταση σε εκατοστά πρέπει να απέχει η σέλα από το τιμόνι μου;;
(στον οριζόντιο σωλήνα)